Keresés

Részletes keresés

István Gyuri Creative Commons License 2000.03.19 0 0 519
>>>Menetrendkönyvet neveztem el kottának.

Köszi az infót! Én meg (bár leginkább a MÁVosra) a Biblia szót használom :-))

Előzmény: Grimbi (518)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.19 0 0 518
Az info 1999. év elejei.

Bp-Dány vonalon pénteken debütált az első Rába contack.

István Gyuri:
Menetrendkönyvet neveztem el kottának.

Előzmény: Wolverine (513)
névtelen Creative Commons License 2000.03.18 0 0 517
A veszprém helyijárati izében csak az láttam, hogy a 23 (kádárta-Gyulafirátót) vonalra nem lehet vonalbérletet venni..

Amúgy a "c"-k lefedik műszakváltáskor az egész várost, így tuti nem kell átszállni róluk...

Előzmény: v_peti (516)
v_peti Creative Commons License 2000.03.18 0 0 516
M-es járatok:A 80-as években bukkantak Szombathelyen. Talán máshol is ezidőtájt. A szakaszhatár átlépésekor összvonalas bérlettel , vagy 2 db jeggyel vehetők igénybe.
Szombathelyen M1 régen volt, megszűnt.3,
M3, M5, M6, M8, M15, M16, M19 ezek vannak.
C-s járatok: Veszprémben vannak a '96-os átalakítás óta. (Nem kell rájuk dupla jegy, vagy összvonalas bérlet, legalábbis azt hiszem.)
ZEG: Azt, hiszem, hogy az M-esek helyett most C-sek vannak, a numerikus kijelzőnek "köszönhetően".(C1, C2 ..) Ezért: V->U, G->C. Amúgy nagyon "informatív" a körjáratok menetrendje:
A követési idő precíz, de az útvonalra csak annyi van kiírva, hogy "KÖRJÁRAT", ráadásul, a buszokon sincs kiírva a "szuper" kijelző miatt a viszonylat, csak a járatszám. Ez egyébként EMKE termék, akárcsak a Tatai "jegydaráló". (Pecsétel, mint a metrón, és levágja a jegy szélét a sofőr ölébe, ugyanis a jegyet a sofőr kezeli, akkor is, ha elővételben váltottad.)
V-betű Szombathelyen: Helyi utazásra igénybevehető helyközi járat.

István Gyuri Creative Commons License 2000.03.17 0 0 515
HELP!
Szeretném megtudni a "Kotta" szó --számomra --legújabb jelentését. Köszi.
TRA 395 Creative Commons License 2000.03.17 0 0 514
Más. Elôbb írtatok az M-s járatokkal kapcsolatban Szombathelyrôl, azt nem tudjátok véletlenül, hogy a régi müszerfalú AAT-301 és AAT-310 közlekedik-e még?
Wolverine Creative Commons License 2000.03.17 0 0 513
Ilyen volt, M19 néven, de (ha jól emlékszem) megszűnt, talán szeptembertől. Mikori a kotta? (Ja, és Rumi út 142. - volt? - a végállomás.)
Előzmény: Grimbi (511)
illesf Creative Commons License 2000.03.17 0 0 512
Komló M19Y: nem tudom, hogy jár-e még, régen Körtvélyesról ment Zobák aknára (?), bányászjárat (avagy munkásjárat) volt, valamint a hosszú, összevont viszonylat definíciója is stimmelt rá, műszakváltáskor járt.
Előzmény: Grimbi (509)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.17 0 0 511
Kottám szerint:
19M Kétrózsaköz - Ruhi u. 142.
Előzmény: Wolverine (510)
Wolverine Creative Commons License 2000.03.17 0 0 510
Szombathelyen a szám előtti M a munkásjárat. Nem tudok róla, hogy bármelyik is átlépné a városhatárt... Mondjuk nekem a 19M jelzésű járat sem ismerős, hacsak nem vezették be most hétfőtől...
Előzmény: Grimbi (509)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.17 0 0 509
Helyesbítek, a 8U az nem Várpalota, hanem Zalaegerszeg.
Akkor ez az "M" betű ha a szám előtt van akkor azt jelöli(?), hogy átlépi a város közig. határát, vagyis "környéki" járat, ha pedig a szám után áll akkor pedig "munkásjárat".
István Gyuri Creative Commons License 2000.03.17 0 0 508
Y-járat.

Ez olyan, mintha BP-n lenne 6-os villamos, a 4-es pedig a 6Y, tehát hosszú ideig azonos útvonal, a vég Y-alakban kétfelé válnak.
Akkor igazán hasznos, ha az 'alapjáratot' jól ismerik és új utazási igény miatt indul az Y-járat, így könnyebben tanulja meg az utazóközönség, és a közös szakaszon nem fognak idegenkedni tole

Előzmény: Grimbi (503)
névtelen Creative Commons License 2000.03.17 0 0 507
Veszprémben a "c" natúr céljáratot jelent...
Előzmény: lazar (505)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.17 0 0 506
Szombathelyen az M tudomásom szerint a hosszú vonalakra jár, amelyeken a szakaszhatár átlépése esetén 2 jegyet kell lyukasztani. Ezek a gyakorlatban műszakváltáskor közlekednek az iparterületek és a lakótelepek között, megtakarítva az átszállást a polgárnak.

A jelölések egyébként szerintem nem szabványosak, minden volán, ill. közl. vállalat saját belátása szerint alkalmazza a betűket.

Macibb

Előzmény: Grimbi (503)
lazar Creative Commons License 2000.03.17 0 0 505
Nagykanizsa:
Az M jelzes valoszinuleg muszakra, vagy munkasra utal, a 12 M a Kogaz telepre jar, muszakvaltas idejen (kora reggel, kora delutan, keso este)
A C jelzesuek pedig gyorsjaratok.

Armand

Előzmény: Grimbi (503)
névtelen Creative Commons License 2000.03.17 0 0 504
Veszprém:
23-as: Autobuszállomás-Kádárta-Gyulafirátót
23K: Autóbuszállomás-Kádárta

amúgy itt van 31C-38C ig járatok, a 31c-36c a Bakony Művekhez céljárat, a 37c, 38c pedig a Valeo/Continental (ex ITT)-hez..
a 37c kb egyenlő a 3-al, a 38c pedig a 32c -vel.
Ezek a járatok csak műszakváltáskor közlekednek.

Előzmény: Grimbi (503)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.17 0 0 503
Kérdéssor:
Celldömölk: 1V, 2V, Sárvár:1V, 3V, 4V, Várpalota 9V mit jelent a "V" jelzés?
Dombóvár: 1M, Ózd 2M, 2OM, Nagykanizsa:12M, Szombathely: 19M mit jelent az "M" jelzés?
Csongrád: M3, Komló M19Y, Pécs M55, M89, M89A, SzékesfehérvárM26, M31, Sopron:M10, M13, M14, Szolnok: M34Y, M34B, Szombathely:M3, M5, M6, M15, M16, itt is mit jelent az "M" jelzés? Van valami különbség, hogy a szám előtt vagy után van?
Salgótarján: 2T, a "T" jelzés?
Várpalota: 8U "U" jelzés?
Veszprém: 23K "K" jelzés?
Több helyen láttam még a szám után: G,R,E,C jelzést. Ezeket sem tudom biztosan mit jelent. A "G" netán a gyors lenne, a "C" a céljárat (ez utóbbit láttam a szám előtt is?), "E" pedig az expressz, lenne vidéken expressz járat?
division by zero Creative Commons License 2000.03.16 0 0 502
Kapuvár meletti buszborulásról infót ki tud?
division by zero Creative Commons License 2000.03.11 0 0 501
itt van némi Kapos Volán menetrend infó
Előzmény: Carpy (500)
Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 500
Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 499
Es akkor, ha mar ram harul e nemes feladat....

5000000000!!!!!!! :)

Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 498
Erdemes elolvasni a Vendegkonyvet is a Tisza Volan Rt. honlapjan, amit talan sikerul vegre belinkelnem... :)
Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 497
Carpy Creative Commons License 2000.03.10 0 0 496
A baleset miatti docoges miatt biztos kicsit jobban odalepett neki a kollega... :) (Egyebkent a menetido B.almadi-Bp iranyban igazan szuk.)
Előzmény: névtelen (495)
névtelen Creative Commons License 2000.03.10 0 0 495
Budapest-Lenti járat:
ahhoz képest, hogy igen gyorsra konstruált a menetrendje, 5 perccel hamarabb beért Almádiba, úgy hogy a sztrádán volt egy kisebb baleset miatti döcögés...
division by zero Creative Commons License 2000.03.09 0 0 494
Fridi osztálytalálkozójában most vitte el a nyerteseket egy IK55...
Carpy Creative Commons License 2000.03.07 0 0 493
Lazar!

A vasutas topicban kerdezted, hogy tud-e valaki valamit a Nagykanizsa-Bp buszmenetrendrol.

Ket valtozast terveznek, egyik szerint a Kanizsarol 5.30-kor indulo jarat naponta kozlekedne.
A masik a delutani jarat eltolasa 30 perccel, 16.30-ra.

Előzmény: lazar (491)
CSABI Creative Commons License 2000.03.06 0 0 492
Elvileg kozteruletekn es vasutallomasokon minden tovabbi nelkul fenykepezhetsz. Amikor a Kanizsai buszos kepeket csinlatam, bementem a forg irodaba, megkerdeztem lehet-e, a forgalmista nagyon keszseges volt, csak arra kert, hogy (hetveg leven) szoljak valamikor a fonokeinek. Egy biztonsagi or mondjuk elkapott, es bekisert vissza a forg irodaba, DE teljesen korrekt volt, nam az a bunko stilus. Nagyon jol vegezte a dolgat.
TRA 395:
Ha akarod, tudok segíteni a szkennelésben, hisz egy jó szkennelés
rengeteget tud dobni egy kép minőségén. Igaz az én honlapomon is van még kb.: 20-30 rosszul szkennelt
kép(az a honlapom, amelyikre az E94G-nél hivatkoztál).
Koszi szepen! En szivesen felajanlom a kepket, ha kellenek a honlapodra. Majd beszeljuk meg emilben a reszleteket!
A cimem: csabi@bolyai1.elte.hu

Csabi

Előzmény: TRA 395 (486)
lazar Creative Commons License 2000.03.06 0 0 491
Torvenyileg ugye nem tiltja semmi, csak nehany emberben meg regi beidegzodesek vannak, ot csak ne fenykepezze senki, mert meg a vegen felhasznaljak ellene, nekem meg semmi bajom nem volt ilyenbol, sot voltam, mar uzemi teruleten is ,ahova nem volt engedelyem (Nk. va. ) Ott egy figura megkerdezte, hogy van-e maodom nincs,akkor azt mondja, hogy faradjak ki, es hulyeskedve megkerdezte, hogy a raketakat fotozom-e, vagy a mozdonyokat, mondom a raketakat mar lefotoztam. Erre jot rohogott velem egyutt, aztan kisetaltam. A tobbseg mar rajott, hogy a magunkfajtak a legynek sem artanak, es nem veszelyes kemek.

Armand

Előzmény: division by zero (487)
division by zero Creative Commons License 2000.03.06 0 0 490
én is találkoztam már olyan nézésű vezetővel, hogy inkább meg se próbáltam fotózni...
általában inkább menetközben ígyekszem elkapni a járművet, csak nem fog megállni és visszatolatni...
de pl a Csufi vezetője határozottan örült, hogy valaki lefényképezi azt a csúfságot :-)
vagy pl a 3257-es UV-t fényképeztem körbe, a vezetőnő kicsit csodálkozott, de pár hét múlva mikor meglátott a Batyin, szólt, hogy most itt áll még pár percig, nyugodtan lehet fotózni...
Előzmény: névtelen (489)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!