Isp-ről nem írnak semmit a japán (JAXA) oldalon sem.
Annyit írtak, hogy 500N-t adott le a rotating detonation engine 6 másodpercen át, míg a pulse detonation engine 2 mp-ig működött 3-szor. (lehet, hogy csak a fordítás vacak, és a két dolog ugyanarra a hajtóműre, és működésére utal).
Gondolod egy darab Starship lesz, és nem lesz tartalék? Más úgyse tud majd a Marsra menni, szóval csak pénzkidobás minden fillér, amit az ósdi, nem 100%-ban újrahasználható rakétákra, és űrhajókra költenek.
Amúgy meg : Az Usákoknál repülő Airbusok tetemes részét ott is szerelik össze. S különben se ugyanaz a kategória. Ha valami gáz van, s haza kell hozni valakit, az nem tartható, hogy egy másik országnak kuncsorgunk...
Minek kettő, utasszállító gépet is csak egy USA cég gyár, ma már, ez lesz az űrhajóknál is, amint kész a Starship, a többit rövid időn belül el fogják felejteni, a finanszírozásukat be fogják szüntetni, mert nem lehet majd megindokolni, a sokszoros árkülönbséget a szállítás árában, már ma is nehezen megy ez a NASA-nak, hogy miért kell időnként az ULA-nak is munkát adni.
Úgy tűnik utolérte az NTO átok a Starlinert is. A szelepek meghibásodását szivárgó nitrogén-tetroxid okozhatta, ami a nedvességgel salétromsavat képzett és szétmarta a szelepmechanikát.
Nagy szerencse, hogy teszt közben derült ki, de legfőképp, hogy nem jutottak a Dragon sorsára.
Így is csúszhatnak akár egy évet is, mint kiderül a cikkből...