Keresés

Részletes keresés

Komlósfecskés Creative Commons License 2019.04.09 0 0 17776

Elsőre nekem is ez jutott eszembe, de ha jobban megnézed Zsadányból indul. Szerintem a zITA nyerte meg.

Előzmény: ex-kristikoma (17775)
ex-kristikoma Creative Commons License 2019.04.09 0 0 17775

Ez az új 4864/103,104 DAKK-os, míg a 4864/101,102 ÉMKK-s lesz?

Előzmény: LLaurent (17774)
LLaurent Creative Commons License 2019.04.09 0 0 17774

Nahh csak megjelent a variálás is.....

 

https://dakk.hu/images/DAKK-2-2018-2019.%20Menetr_ert_190428.pdf

Előzmény: LLaurent (17769)
sosiforda Creative Commons License 2019.04.08 0 0 17773

Igen, a honlapra feltett módosítás tervezethez képest a KMKK értesítés végleges változata már nem tartalmazza a vasárnapi Eger-Békéscsaba-Eger járatpár mostani megszüntetését, így az egyelőre marad.

Előzmény: Kcnezd (17772)
Kcnezd Creative Commons License 2019.04.08 0 0 17772

Egernek valameddig még megmarad a vasárnapi másodrésze. 

Előzmény: sosiforda (17768)
Komlósfecskés Creative Commons License 2019.04.08 0 0 17771

Valóban a 473-at hirdették. Viszont azóta se nagyon történt vele semmi, negyedik éve van fél évekre ideiglenesen kivonogatva.

Előzmény: Komlósfecskés (16956)
alvázszám Creative Commons License 2019.04.01 0 2 17770

Félév közben, egy héttel előtte bejelenteni?

köhm nem túl elegáns. Legalább június közepét meg kellett volna várni.

És a minisztérium még jóvá is hagyja.

Előzmény: sosiforda (17768)
LLaurent Creative Commons License 2019.04.01 0 0 17769

Amit nem látok benne, az a régóta pedzegetett ütemes menetrend bevezetése a Szarvas-Kecskemét-Budapest útvonalon. Mostanában többször szóbeszéd volt, hogy ütemesítés miatt változna a Békéscsaba-Kecskemét-Budapest járat indulási ideje, ami magával rántaná a szolnoki járat indulását, ezzel egyidejűleg a Békéscsaba-Szarvas-Kecskemét járatok beszántását is. Ebből nem lett semmi.

 

Mivel ugyanígy szóbeszéd tárgya volt az egri járatok Kisújszálláson történő megbontása is (mindenki ott fordult volna vissza haza, majd délután még egy oda-vissza kanyar Kisújszállásra Egerből és Csabáról), így már korábban kerestem a KMKK honlapján is, ahol a múlt héten már fent volt a menetrend módosítás, de abban is csak az iskolajáratok megszüntetése szerepelt, az alábbi megjegyzéssel:

 

"az ITM engedélyeztetési eljárás folyamatban van, a bevezetés feltétele a jóváhagyás"

Előzmény: sosiforda (17768)
sosiforda Creative Commons License 2019.04.01 0 0 17768

Jelentős változások a DAKK-nál, főleg a diákjáratok körében:

 

https://www.dakk.hu/images/DAKK-1-2018-2019.%20Menetr_ert_190407.pdf

 

Az egri vonalon csak a két napontás alapjárat marad, mert a KMKK is módosít:

 

https://www.kmkk.hu/kmkk/helykozi/KMKK_hirdetmeny_2018_2019_2.pdf     - 4.oldal

 

 

még egy sofőr a sok közül Creative Commons License 2019.03.24 0 2 17767

üdv.nagy nehezen sikerült körbe szerkesztenem mire elfogadta ez a nyavalya.1999-es menetrend borítójàn szerepelt.egy a sofőr  közül vagyok csak  volt egy kis kavar.

Előzmény: LLaurent (17745)
ex-kristikoma Creative Commons License 2019.03.22 0 0 17766

Nem tudom, mennyire igaz a hír, jelenleg LTE-942 áll a 6-osnál. Reggel még ment a 346.

Előzmény: joe962 (17762)
Komlósfecskés Creative Commons License 2019.03.20 0 1 17765

LMR-429 Békéscsaba-Szeged, MXU-907 helyett

 

És ma is. Ezek szerint egy hónap alatt se találtak alkalmasabbat erre a fordára az ex kamrási kis seggbosszantó helyett Csabán.

Előzmény: IVE-630 (17716)
ati1987 Creative Commons License 2019.03.19 0 1 17764

Igazad van. Elég szar volt már akkor is a 347, amikor Békés-Békéscsaba járat volt. Nagyon sokszor cserebusz volt helyette, mert mindig volt valami nyűgje.

Előzmény: HCC-346 (17763)
HCC-346 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 17763

Ez most komoly? Tényleg két buszt kell elbontani 1 hulladék miatt? Inkább a 347-et kellett volna már régen a bontóba tolni.

Előzmény: joe962 (17762)
joe962 Creative Commons License 2019.03.18 -1 0 17762

... és donorra, amelyet a 346 személyében hamarosan meg is kap.

Előzmény: 63-41 001-3 (17761)
63-41 001-3 Creative Commons License 2019.03.18 0 1 17761

A HCC-347 2015. októberében járt Szegeden, a gázos buszok pótlásaként. Pár nap után visszakerült Békéscsabára. Jelenleg hosszú ideje (pár napos megszakítással) Békéscsabán vár javításra.

Előzmény: HCC-346 (17760)
HCC-346 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 17760

Én is örülök neki, a vésztői vezérgéphez sok jó emlék fűz :)

Utolsó információim alapján Szegedre került át. Érdemes a DAKK Zrt. - Csongrádi megye fórumban rákérdezni, ha itt nem tudnak rá válaszolni.

HCC-346 Gyulán van még mindig, a 348 pedig pár éve elbontották még jóval a DAKK előtt. Sajnos a 348 sokkal jobb állapotban volt mint a 347.

 

Fénykorukban a három testvér az alábbi helyeken voltak:

HCC-346 - Gyula

HCC-347 - Békés

HCC-348 - Sarkad

Előzmény: ati1987 (17759)
ati1987 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 17759

De jó, hogy nem fehér lett. A HCC-347-ről tudsz valamit? Évekig Békés-Békéscsaba vonalon járt, pár éve eltűnt és jelenleg a GNX-323 van helyette.

Előzmény: HCC-346 (17758)
HCC-346 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 17758

Én magam is meglepődtem, sárga. Ugyanaz az árnyalat amit 2014 decemberében kapott. A felniket is újra fújták ezüstre.

Előzmény: ati1987 (17756)
csimbum01 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 17757

KWX-468 2018 szeptember óta van Békéscsabán karosszéria felújításon.Azok a malmok lassan őrölnek...

Előzmény: HCC-346 (17755)
ati1987 Creative Commons License 2019.03.15 0 1 17756

Fehér lett vagy sárga?

Előzmény: HCC-346 (17755)
HCC-346 Creative Commons License 2019.03.15 0 2 17755

HGR-751 szerdán friss fényezéssel visszatért a szolgálatba ~4 hónap után.

gabesz919_II Creative Commons License 2019.03.15 0 0 17754

2015-ben selejtezték.

Előzmény: ati1987 (17753)
ati1987 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 17753

Sziasztok!

Az LPA-049 (Ikarus 280-korábbi rendszámai: DZB-943, KAZ-479-) forgalomban van  még a DAKK-nál? Emlékszem kb. 2006-2007 körül, gyönyörűen felújítva közlekedett  Békés-Békéscsaba között, az AVF-166-ot leváltva. Nem sokat utaztam rajta, mert sajnos hamar eltűnt erről a vonalról.

csimbum01 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 17752

Így van.926ba került a motor,meg az ülések...

Előzmény: LLaurent (17751)
LLaurent Creative Commons License 2019.03.12 0 0 17751

Úgy hallottam, hogy a GMK-927-et elkezdték alkatrész bányának használni. Ha igen, akkor mi van helyette Szeghalmon?

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 17750

A felsoroltak közül a GNX-344 az egyetlen aminek hosszú ideje nincs műszakija. Valamint a GTZ frissen lejárt. Illetve ha tovább tervezik használni akkor lehet, hogy a GMY nincs kint forgalomban, mert néhány nap múlva lejár a műszakija.

Előzmény: ELK671 (17748)
LLaurent Creative Commons License 2019.03.11 0 0 17749

"...'99 volt az általad említett,..."

 

Hová is gondoltam '96-ban E99-et.... még 397 is alig volt.. :D

Előzmény: Komlósfecskés (17747)
ELK671 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 17748

Üdvözletem,

tanulmányoztam az Ikarus állományt,DUD-923 és 949 selejt lenne?

Békéscsaba helyi állományát ezek szerintDUD-924,GNX-343,344,345,GMY-356,GTZ-536 képviseli szóló Ikarus 200-asokkal,illetve 3 C80assal lehet találkozni helyiben.

A fent említett kocsiknak esetleg van törzshelyük/járatuk?

Előzmény: menetrendi1 (17699)
Komlósfecskés Creative Commons License 2019.03.11 0 0 17747

A CLH-500 is valami részben fekete csíkos izé volt eredetileg, az is teljes fényezést kellett kapjon '96 környékén, mondjuk ott alapnak adta magát a szürke.

CTJ-915 '94 tavaszán volt nálunk különjáratban, akkor már tuti fehér-kék volt.

Borító: '93 CJY-869, '94-'95 EKG-870, '96-'98 EMF-790 ('96-'97-ben kék alapon! :) ), '99 volt az általad említett, középen a CTJ-vel, 2000-ben ugyanazzal a háttérrel faros-EKG-GWH trió.

Előzmény: LLaurent (17745)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!