Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kobor1954 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 43918

Kérésel fordulok hozzád most jötel az ideje hogy a motoron lévő variátort megcsináltasam a te által leirtak szerint sajnos az esztergályos a rugóval megakat mivel a csapágy kűlsö mérete 47mm a rugóé 48,62 hogyoldottadmeg hogy a rugo bemennyen a helyére előre is köszönöm vagy még megfelelő rugot hol lehet beszerez ni.

Előzmény: WooDoo (43907)
Barret02 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 43917

Tehát működik,csak rossz értéket mutat. Ki kell venni a szintmérőt,és állítani rajta.

Előzmény: barnazol75 (43898)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.25 -1 0 43916

Látom árulod a kocsidat . Frissíteni akarsz ?

 

Előzmény: lobo62 (43830)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.25 -5 1 43915

A képek dátuma szerint ez 2006 augusztusában volt . És nem is a mérés miatt szedtem le , hanem mert mintha szivárgott volna . Ennyi év távlatából valami ellenállás-huzalos csuszkás* megoldás dereng . Pár hét múlva lesz bontott Ligier tankom , pontosabban pár hét múlva már le lesz szedve a roncsról .

 

* csuszka , de nem a madár ! ( https://hu.wikipedia.org/wiki/Csuszka_(mad%C3%A1r) )

Előzmény: barnazol75 (43914)
barnazol75 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 43914

Köszi! Arra nem emlékszel, hogy kapacitív, vagy rezisztív-e?

Előzmény: Bakancs4 (43912)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 43913

Megkaptam a privátban írt leveled , válaszoltam is , de már kétszer visszapattant a levelem .

Előzmény: toncsibá1949 (43582)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 43912

Ligier üzemanyagszint-jelzőt lehet javítani? Telénél is csak felet mutat, üresnél meg negyedet

 

Emlékeim szerint az enyém is ilyenféle nagyvonalú értékeket mutatott -- gyaníthatóan gyárilag ilyen .

Nagyon régen vettem le Ambra tartályát , úgy emlékszem 3 csavar fogja fel  , alulról lehet hozzáférni , plusz a beöntőcső csatlakozása .

Előzmény: barnazol75 (43898)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.25 -3 0 43911

Azért nem mindegy, hogy 3,5 vagy 5.

 

Nem mindegy, hogy hosszú távon ötvennel döcögsz , vagy télen a városban doktor úr üzemmódban padlózod .

Előzmény: barnazol75 (43888)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.23 -2 0 43910

Ismerős állapotok ...

Előzmény: WooDoo (43907)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 43909

Kizárt dolognak tartom .  Egy öreg Luna , nagyon lepukkant kislámpás Aixam vagy életét leélt Ambra esetében talán -  Ez valami induló licit , első részlet vagy lízingdíj lehet . Vagy valami ilyesmi .

Előzmény: Dart69 (43908)
Dart69 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 43908

Sziasztok!

Szerintetek ez létezik, hogy Franciaországban 2-300 Euróért dobálják a használt mopedautókat?

http://www.ooyyo.com/franciaorszag/hasznalt-aixam-elado/c=CDA31D7114D38573111BFB6FBA603544CFBA1D5016/

WooDoo Creative Commons License 2017.06.23 -7 1 43907

Ja, és elnézést kérek mindenkitől, akinek ígértem valami alkatrészt, a fagyis szezon pörög ezerrel, vagy kocsit gyártunk, vagy rendezvényekre rohangálunk, lassan már többet alszunk a buszban, mint otthon.

A mopedautós találkozót is útba akartuk ejteni, de Siófoknál nem bírtam már tovább vezetni, ott aludtunk a Tesco parkolóban. Másnap meg vinnünk kellett a megrendelt fagyis kocsit Nagyatádra, ott viszont úgy elment az idő, hogy nem fért már bele a szekszárdi kitérő hazafelé.


WooDoo Creative Commons License 2017.06.23 -2 0 43906

Brömbi!

Kell még neked a vaskarika a fékdobhoz? Hurcolom magammal március óta, de azóta se sikerült kivinni 14 órakor az állomásra. A sógorom a Digépnél dolgozik, az neked elvileg nincs messze. Ha jó neked, odaadom neki, és vagy a portán, vagy az irodában átveheted.

vorikiraj Creative Commons License 2017.06.22 -9 0 43905

  Az előbb feledtem.. Van egy piaggió x9-es robogó blokkom.. hiányzik önindító, karbulátor, és a tekercsek..

vorikiraj Creative Commons License 2017.06.22 0 0 43904

    Üdvözlök mindenkit szeretettel. 

 

 

    Rég jártam itt.. Most, microkar  kipufogót keresek Az is jó lenne, ha a hátsó dobtól a első rész lenne.. a dob után 5 cm töl.. Az enyém ugyanis kettő darabból van, bilinccsel fogatom össze. Mailban, vagy telon lenne jó. Mailom: vorikiraly@gmail.com //tel   06 70 31 31 724

Papamaci88 Creative Commons License 2017.06.21 0 1 43903

Igen közben megtaláltam és a hibát is. 

Előzmény: Mnagy (43901)
Lawicska Creative Commons License 2017.06.20 0 0 43902

Köszönjük.

Ha minden jól megy a keszthelyi talin ott leszünk. :)

Előzmény: Törölt nick (43900)
Mnagy Creative Commons License 2017.06.20 -1 0 43901

Egy kicsit kellett volna vissza olvasnod nem rég írta le Bakancs4 a hasonló hiba keresését, még kép is van. A 43841- es hozzászólástól.

Előzmény: Papamaci88 (43899)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.20 -6 0 43900

Örülök Lali!

Szerezzen nektek is sok örömöt

üdv

Előzmény: Lawicska (43896)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 43899

Vagy hogy hol találom pontosan a leállító szelepet? Hogy tudom megnézni, hogy jól működik e....esetleg van e köze ha mondjuk már nem mai az akkumulátor?

Előzmény: Papamaci88 (43893)
barnazol75 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 43898

Ligier üzemanyagszint-jelzőt lehet javítani? Telénél is csak felet mutat, üresnél meg negyedet. Le kell venni a tankot hozzá?

Lawicska Creative Commons License 2017.06.20 -2 0 43897

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=28120170612_201913.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=22120170615_224530.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=39420170615_224526.jpg

A szíjat még 2013ban eladás elött tette fel Zsolt.Így hogy sokat állt és el volt öregedve 17e km birt ami sztem jonak mondható.

Előzmény: Lawicska (43896)
Lawicska Creative Commons License 2017.06.20 -2 1 43896

Sziasztok.A méhecském november óta elérte 5000km.Így kapott uj szűrőket új olajat.Ja és új szíjat ami csodával határos módon kibírta a 70km nem szakadt el. :)Sikerült szert tennem 2 rosszabb külsejü tükörre aminek az álitói jók voltak így visszakapta a gyári tükreit.Amit megvételkor kaptam hozzá.Hosszú babra meló de a 4ből lett 2 tökéletes.

dnoi Creative Commons License 2017.06.18 0 0 43895

Valóban ez lehet amit leírtál .Köszönöm.

Előzmény: Bakancs4 (43891)
dnoi Creative Commons License 2017.06.18 0 0 43894

Köszi a választ

Előzmény: zsolt117211 (43890)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 43893

Sziasztok!

 

 

Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet az oka annak, hogy az Aixam 400ason néha elsőre sikerül a leállítás van hogy 5-10 közötti próbálkozás után csak?  A gomb benyomása után kell várni vmennyit vagy nem vagy mi szokott a gond lenni? Miért lehet, hogy egyszer elsőre megy máskor meg csak alig akar megállni....?

Mnagy Creative Commons License 2017.06.18 -2 0 43892

A több olajhoz át kell alakítani a régebbi aixamok olaj betöltő kupakját, ahogy már sok éve leírták. Legutóbb "oljeg12" csinált ilyet be is fényképezte.

Bakancs4 Creative Commons License 2017.06.17 0 1 43891

.A beöntő nyílás csavarján van 1 ábra és nekem úgy tűnik ,hogy a beöntő csavar maga a nívó pálca is ,vagy nem jó gondolom?0,7 l olajjal a váltó felét sem éri el a szint

 

Szerintem onnan fúj a szél  , hogy ezek a Comex irányváltók alapesetben a kis 50 ccm-es motoros háromkerekűekhez lettek kifejlesztve . Mint például ebben a Charlyban . Onnan lett megörökölve maga az építési elv .

 

Ezekben a masinákban jellemzően vízszintesen áll a dolog , vagyis a három  ( a képen éppen kettő ) csapágy alja egyformán éri el az olajat .  A négykerekű dízel mopedautók közül azokban , amikben a motor a difi fölött van ( Ligier , Tasso) szintén vízszintes a három tengely elhelyezkedése -- ezekben ritkán szokott gond lenni a csapágyakkal .  Azonban ez a motorelhelyezési mód kedvezőtlen súlypont elosztást eredményez , ezért a legtöbb típusnál a motor mögé rakták az irányváltót ; a stabilabb úttartású járműben ehhez függőlegesre kellett billenteni a difit -- és emiatt a legmagasabb fordulaton pörgő szekunder tengely kerül legtávolabbra az olajszinttől ,  a percenként 8000-et forgó csapágynak csak a többiek által felszórt olaj jut . Ha az olajszint netán csökken , akkor még kevesebb .

Többször találkoztam főleg Aixamnél csapágyhibával , vagy kikönyökölt difiházzal . Valószínűleg a gyárba is eljutottak a visszajelzések  és emiatt megemelték a későbbi gyártmányoknál a még vízszintes korszakban megállapított 7 decis olajmennyiséget .

Gondolom én ...

zsolt117211 Creative Commons License 2017.06.17 -5 0 43890

Akkor még tegyél bele +3 decilitert, mert az új típusban már 1 liter kell. A levegőszűrő Kubota az való bele.

Előzmény: dnoi (43889)
dnoi Creative Commons License 2017.06.17 0 0 43889

Szia! Én ma töltöttem fel a váltót olajjal. 0,7 l ír a könyv .A beöntő nyílás csavarján van 1 ábra és nekem úgy tűnik ,hogy a beöntő csavar maga a nívó pálca is ,vagy nem jó gondolom?0,7 l olajjal a váltó felét sem éri el a szint.A másik kérdésem mivel egyezik  a kubota motor légszűrője?

Előzmény: Bakancs4 (43886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!