Keresés

Részletes keresés

atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5911

Köszi. Már csak azért is lenne értelme a Segner-nek, mert akkor nyugodtan tudná folytatni a trolipótlást...

(Irónia)

Előzmény: LoLkA (5910)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5910

Milyen HATVAN utca? A 11-es normálisan a Mester/Hunyadi utcán jár. Ez minek kórincál el a Hatvan utcára? Vagy ha már elmegy, akkor felmegy a Mester-en, majd Bethlen és úgy Hatvan utca, vagy Pesti/Hatvan utca útvonalat követi?

 

Mester - Bethlen - Hatvan:

 

http://www.dkv.hu/uploads/files/11_11A.pdf

 

Mindkét esetben akkor már miért nem a Segner tér a végállomás, ahonnan esetlegesen tovább lehet közlekedni? 

 

Igen, ez jó kérdés. Ezt nem értem én sem, hogy járatot miért visznek a Hatvanra? Az OTI elérhető a Kölcsey megállóból. A Pásti utca megállóhely kvázi kihalt. A belváros a Kölcsey, vagy a TK megállóból jobban elérhető. Egyedül a Fazekas gimi elérhetősége jobb a Károli Gáspárról. Hogy miért nem megy be a Segnerre?

Szerintem szükségmegoldás. Az a busz szerintem a Doberdóról szerel át. És vagy a Vincellérre, vagy a Doberdóra megy vissza és a Segneres befordulás már nem férne bele. De ez csak feltételezés.

Előzmény: atty707 (5904)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5909

Sajnálatos módon NINCS olyan dkv híranyag, amelyben ne lenne valamilyen elírás. Nem vagyunk hibátlanok, sőt nekem is van jópár elírásom itt a fórumon is. DE! Egy hivatalos sajtóközleménynél 'ciki' ha ilyen előfordul. Ha egyszer-kétszer, az még elfogadható, de hogy folyamatosan? Az a helyzet, hogy amennyi helyesírási, és elgépelési hibák találhatók egy-egy több oldalas közleményükben, azért az érettségin elbuktatják az embert.

Gondolom Word segítségével készítik az alap szöveget.

Kérdés 1: Be van-e kapcsolva a helyesírás ellenőrző? (Elgépelésnél is sokat segít)

Kérdés 2: Ha nincs, miért nincs? Zavaró az a sok ronda piros aláhúzás? Vagy az informatikai osztály nem tudja, hogy hol kell bekapcsolni?

Kérdés 3: Ugyebár a titkárnő azt tudja, hogy a toolbar-on is megtalálható az ikon. Miért nem használja?

Persze a Károli/Borzán elírásokon ez nem segít, de erre vannak a felettesei, hogy ÁTOLVASSÁK, és a hibákat korrigálják, nem igaz?

 

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, 

Ezen nevettem egy jót. A mi igényünk (utazóközönség) az, hogy az EGÉSZ városban lehessen kultúráltan közlekedni, ne törjön ki az ajtóból üveg, csak azért, mert az utasok kinyomják (volt rá példa). Jómagam is "élveztem" a dkv igénykielégítő módszerét, amikor három(!) egymás után jövő buszra nem fértem fel! Nem kellemes -10 fokban állni a megállóban, és imádkozni azért, hogy jöjjön már valami vacak, amire fel is lehet férni! Ezek az "apró korrigálások" csak arra jók, hogy még kevesebb üzemanyagot fogyasszanak a járművek, mert egyszerűen a cég beledöglik a hülye döntéseik következményeibe!

Előzmény: KSKs (5905)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5908

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, hogy csúnyábbat ne mondjak.

 

Ja, igen...

Mutass nekem EGY hsz-t, ahol bármelyikünk kérte volna a 11A-t!

Előzmény: KSKs (5905)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5907

sőt az is fura, hogy valaki annak örül, ha a másik "kritikus szemmel" néz a DKV-ra. Ez a cél?! Ez a fórum feladata?!

 

Ha már diszkréten megszólítottál...

 

Mit kéne csinálni? Tapsikolni, és ujjongani a hülye nyilatkozatoknak (-45 busz), és a sorozatos hibáknak?

Talán ha nem csaszne el ennyit a drága cég, másról írnánk. A szolgáltatóváltás előtt nem ez volt a fő téma. Ennek azért van oka, nem?

Előzmény: KSKs (5905)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5906

A DKV hétfői e-mailben küldött közleményében ez áll:

 

Akkor nyilván innen másolta a Cívishír és a Dehír is; a DKV-n már a Károlis változatot láttam.

 

Kezdem azt hinni, hogy tök hülyék állítják össze a hirdetményeket...

 

Mint mindent a Tisztelt Cégnél :D

Előzmény: LoLkA (5903)
KSKs Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5905

Mintha TI hibátlanok lennétek és soha semmilyen apró elgépelést hibát nem vétenétek. általában az ember sok hibát csinál és azért van, hogy kijavítsa. Ez nem azt jelenti hogy hibát hibára kell halmozni, meg egy sofőrnek az első megállója egy fa legyen.

Sőt látszik, a kommunikáció, hogy javítottak. Máshol is van ilyen. Ez nem DKV specifikus, csak van ahol megértőek az emberek, van ahol meg nem.

 

Nekem amúgy nem rémlik Borzán G. u., nekem végig a Károli volt, bár már töröltem az e-mailt.

A DKV honlapján a 4-i cikkben is Károli van emlékképeim szerint.

 

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, hogy csúnyábbat ne mondjak. Ez hol marad, a pozitívum? Máshol el tudják ezeket ismerni, örülnek neki az emberek. Debrecenben miért nem?!

 

Kezdem azt érezni, hogy tényleg az van itt, amit valaki írt anno hogy "Ti csak f**ni tudjátok...", sőt az is fura, hogy valaki annak örül, ha a másik "kritikus szemmel" néz a DKV-ra. Ez a cél?! Ez a fórum feladata?!

Előzmény: LoLkA (5903)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5904

Lenne egy részletkérdésem ez ügyben:

Milyen HATVAN utca? A 11-es normálisan a Mester/Hunyadi utcán jár. Ez minek kórincál el a Hatvan utcára? Vagy ha már elmegy, akkor felmegy a Mester-en, majd Bethlen és úgy Hatvan utca, vagy Pesti/Hatvan utca útvonalat követi? Mindkét esetben akkor már miért nem a Segner tér a végállomás, ahonnan esetlegesen tovább lehet közlekedni? 

Előzmény: LoLkA (5903)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5903

A DKV hétfői e-mailben küldött közleményében ez áll:

 

"A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor 11A jelzéssel új rásegítő járatot indítunk a Borzán Gáspár utca
és a Hatvan utca között.
"

 

Ma küldtek egy másikat:

 

"A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor 11A jelzéssel új rásegítő járatot indítunk a Károli Gáspár utca és a Hatvan utca között."

 

A buszokra kiragasztott értesítőben meg ennyi áll:

 

"A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor új rásegítő járatot indítunk a Károli Gáspár utca és a Hatvan utca között."

 

Tehát ebben meg nem lítik, hogy ez a járat 11A jelzéssel fog közlekedni.

 

Kezdem azt hinni, hogy tök hülyék állítják össze a hirdetményeket...

Előzmény: marky-511 (5898)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5902

Megnéztem, van tükör. Próbáltam úgy beállni, ahogy a járművezető tud ránézni, és valószínűleg egy nagyon erős ember fordított rajta, mert a sineket lehet látni belőle, és nem a járdát. Amúgy elég picike az a tükör...

Előzmény: LoLkA (5885)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5901

Akkorat rantanak mint az allat, aztan darabosan fekeznek (forgalmi korulmeny nem indokolja)! 

Meg kell védenem őket, sajnos nem tehetnek róla. Ennyire faszák a szólók, azaz bármilyen finoman próbál fékezni, az "darabosra" sikerül, a gázadás szintén. 

Megálló:

Hivatalosan le van zárva az a megálló, mert úthibák vannak ott, bár ilyen alapon Debrecen úthálózatának 99%-át, valamint a megállók 100%-át le lehetne zárni...

 

Előzmény: Dreamer (5899)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5900

Melyik "trotyli" megállóról van szó? :)

 

Ha a leszállóhelyről, akkor érthető, mert pár nap után ismét lezárták, mert a tankcsapdák alkalmatlanná tették a megállásra.

 

Megint csak az interneten volt tájékoztatás?

Előzmény: Dreamer (5899)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5899
Amberek! Miota valtozott meg a 32 buszocska megallasi rendje a Seegneren? Ma reggel loholtam a megszokott megalloba, de a 128-ast vezeto sofor bacsi a trotyli megalloban volt hajlando megallni.

Volt egy kis rohanas... :( Na mindegy, reggeli kis testmozgas. Remelem hamar elfogadhato ido lesz es nem kell a dkv szolgaltatasait elveznem!

A masik, hogy direkt fakezu es falabu soforoket alkalmaznak. Miert? Altalaban a csuklos buszokkal nincs gond, a szolo jarmuvekkel tovabbra is versenyeznek a gepjarmu vezetok! Akkorat rantanak mint az allat, aztan darabosan fekeznek (forgalmi korulmeny nem indokolja)! Ha en igy vezettem volna barmelyik "nagy kategoria" vizsgajanal, azonnal meghuztak volna!

Az uj jatek ki tud messzebb megallni a szegelytol. Ott ahol sulyos uthiba van megertem, de ott ahol nincs, ott sem sikerul optimalisan megallni! Egyszer egyszer elmegy, de ahogy naponta figyelem mar ebbol tradicio lesz...

Dreamer
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5898

A Cívishír is Borzán Gáspárt írt, csak kérésre javították ki (aztán a hibára utaló hsz-eket törölték, de ez legyen az ő bajuk...); de a DKV menetrendjében is a Károli Gáspár utca az indulási időpont.

 

1:2 az arány. Most a DKV csinált rossz menetrendet, vagy a két másik médium tudta rosszul? :D

Előzmény: ZotyaJ (5895)
ckg471 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5897

A DTV-n is így szólt a közlemény tegnap este.

Előzmény: ZotyaJ (5895)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5896

Én is a Károli Gáspárra emlékszem, csodálkoztam is, hogy miért ilyen "forgalmas" indulópontja van a járatnak...

Előzmény: ZotyaJ (5895)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5895

wtf?

 

Most jött: "A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor 11A jelzéssel új rásegítő járatot indítunk a Károli Gáspár utca és a Hatvan utca között."

 

A legutóbbi közleményben nem a Borzán Gáspár utcától indult a 11A? vagy én emlékszem rosszul?

Táblacsere Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5894

Szia!

Köszönöm a segítséget, igen, erre gondoltam

 

Előzmény: LoLkA (5868)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5893

Remélem jól tudom:

Ha a sofőr megnyomta egyszer az engedélyezőt, utána már nem kap jelzést a későn megnyomott leszállásjelzőtől. Elméletileg amíg fenn villog a zöld visszajelző, addig az ajtókra szerelt (csak azokkal!) nyomógombokkal lehet belülről nyitni, vagy kívülről. De van amikor ez nem működik belülről, rebesgetnek elektronikai (szoftver) hibát, mert más városokban (külföldön is) fordult már elő ilyen eset (Már meg nem mondom, hogy hol olvastam, talán iho). Sőt olyan is előfordult, hogy a leghátsó (csuklós buszon) ajtó leszállásjelzését - bár van az utas számára visszajelzés - nem jelzi ki a sofőr számára. Ha másik ajtón nincs leszálló, vagy felszálló, akkor a busz robog tovább, az utas meg szitkozódik.

Előzmény: Yooha (5892)
Yooha Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5892

Buta kérdés: Miért nem nyílik ki ilyenkor az ajtó? Nem jelez a rendszer a sofőrnél, vagy ő ki akarja nyitni, de nem tudja?

Én is jártam így, de akkor beszélgettem és utólag nem tudom hogy elfelejtettem jelezni, vagy csak "nem vette az adást"? Mindenesetre a következőnél már határozottan jeleztem és kinyílt, 1 megálló alatt meg nem javul meg magától.

Előzmény: atty707 (5880)
atty707 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5891

Gondolom nem látja, hogy csak egyedül vagyok (elég gyér a belső világítás, még olvasni se lehet rendesen), így biztos ami biztos alapon kinyitja mindet. Jobb nekik is a békesség. Ez nagy hidegben okoz gondot, amikor kimegy a meleg a feleslegesen nyitogatott ajtókon. 

Előzmény: LoLkA (5890)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5890

Az engedélyező és az összes ajtó nyitása is csak egy gomb megnyomás. Akkor nem mindegy a sofőrnek.

Előzmény: atty707 (5889)
atty707 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5889

Most meg végállomásokon, hogy egy DKV-s ismerőst idézzek: egy paraszt miatt ki kell nyitni az összes ajtót.

Ezért szoktam a végállomásokon is jelezni, főleg ha egyedül maradok addigra a buszon. (31-esen rendszeres a Doberdónál) Sajnos a vezetők igy is kinyitják az összes ajtót. De én legalább próbálok segíteni nekik ennyiben. :)


Előzmény: marky-511 (5888)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5888

Egyébként túl van bonyolítva ez az egész. Ikarus 200-as megoldásnál nincs jobb.  Ha jelzett az utas, azonnal vissza volt jelezve a járművezetőnél, ráadásul ajtónként. Azonnal tudott reagálni rá, míg itt az elektronika kezében van mind az utas, mind a sofőr.

 

100%-ig egyetértek. Ugyanígy a ZIU-nál is. Van ajtónyitó, és ajtózáró gomb. Nem kellett vacakolni, hogy csak első ajtó, engedélyező, meg össznyitó. Ott csak akkor volt gond, amikor kiégett az égő.

 

Most meg végállomásokon, hogy egy DKV-s ismerőst idézzek: egy paraszt miatt ki kell nyitni az összes ajtót. Ez már a Neoplan-oknál is gond volt. Nem tudom, miért kell túlbonyolítani. Ott volt a MAN megoldása, azzal sem volt semmi gond.


Előzmény: atty707 (5886)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5887

Nem tudom, nekem csak a folyamatosan lemaradó / odazárt utasok tűntek fel.

 

Jah, olyat szoktak csinálni, főleg régebben amikor a kijelző szerint másodpercre pontosan indultak.

Előzmény: atty707 (5886)
atty707 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5886

A villamos felszállóhelynél már nincs tükör?
Nem tudom, nekem csak a folyamatosan lemaradó / odazárt utasok tűntek fel.

 

Aleszállásjelzők problémája meg egyszerűen hatalmas blama az ITK-nak.

Nem csak az itk-nak, hanem a volvonak is. Ha jól tudom, máshol is gondok vannak az elektronikával, ahol 4 ajtós járművek járnak. (Talán az elektronika alapból nincs kiképezve rá, úgy lett "beleheggesztve".) Egyébként túl van bonyolítva ez az egész. Ikarus 200-as megoldásnál nincs jobb.  Ha jelzett az utas, azonnal vissza volt jelezve a járművezetőnél, ráadásul ajtónként. Azonnal tudott reagálni rá, míg itt az elektronika kezében van mind az utas, mind a sofőr.

Előzmény: LoLkA (5885)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5885

A villamos felszállóhelynél már nincs tükör?

Mert volt, ez tuti.

 

Aleszállásjelzők problémája meg egyszerűen hatalmas blama az ITK-nak.

Gondolom számukra ismeretlen az öntevékeny és a megelőző karbantartás.

Előzmény: atty707 (5880)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5884

1 óra 10 perc, de csak tizedjére hallottam meg úgy elharapta az egy órát.

Előzmény: LoLkA (5883)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5883

Meg ugye a riport tanúsága szerint Pajna Z. úr szerint egy 350 km/h sebességre képes vonat a 300 km-t 10 perc alatt teszi meg. :)))

Előzmény: ZotyaJ (5871)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 5882

Múltkor is majdnem fent maradtak páran a buszon ilyen miatt. Ők jeleztek, láttam is, de az ajtó nem nyílt ki. Csak néztek, hogy mi van, közben mivel az ajtónál álltam próbáltam nyitni az ajtót a rajta lévő gombbal, de semmi. Úgy szaladtak hátra a másik ajtóhoz, hogy le tudjanak szállni.

Előzmény: atty707 (5880)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!