szerintem már nem változik...én úgy gondolom, hogy a mostani árakban bele van kalkulálva a vámcsökkenés, és a haszon is :-/. ezt abból gondolom, hogy sok akció, már június végéig tart. Itt nem csak a Hondára gondolok.
Az alkatrész miatt nem aggódom. Egy hondás ismerősöm sem panaszkodott még. Viszont a lopási statisztikákat én is szívesen megnézném, és a kötelező szervíz költségei is érdekelnének. Amúgy a Jazz-re mennyi a casco? Úgy kb!
Messze a legjobb vételnek a Jazz-t tartom, hiszen a konkurens kisautók árban már ugyanitt vannak, minőségben, megbízhatóságban, gazdaságosságban, térkihasználásban pedig meg sem közelítik... Mégis, van olyan félelmem, hogy az alkatrész, a karosszéria-elemek, az autó szervizelése drága... igaz, az eladó mosolyogva közölte, ez olyan jó autó, hogy nem kell hozzá alkatrész... A másik, hogy egy tucatautóval ellentétben nem szívesen hagynám magára Jazz-emet, mondjuk kiránduláskor erdei parkolóban stb. Az értékesebb, az átlagtól elütő autókra - szerintem - nagyobb veszély leselkedik... A harmadik, ami miatt Suzukit vennék, hogy azzal is segítem ennek a szegény országnak a gazdasági talponmaradását, hogy ha nem is teljes egészében, de mégiscsak Magyarországon gyártott autót, terméket vásárolok... Amire kíváncsi vagyok - az EU-ba lépést követően 20-ról 10%-ra csökken a japánból (EU-n kívüli országokból) behozott gépkocsik utáni vámtétel -, vajon jelent-e ez további árcsökkenést májustól...?
Szintén autóvásárlás elött állunk és nagyon befutójelölt egy kis Jazz, persze csak az 1.2-es A/C verzió.
Olvastam egy hozzászólásban, hogy Japánban gyártják.Sajnos tudtommal nem (Anglia, Spanyolország?), mondjuk többek közt emiatt a jó ára. Mondjuk a Yaris sem Jp már :(
Szívesen olvasok tapasztalatokat, amennyiben megosztjátok, illetve ami számomra fontos lenne, az a kötelező szervízek valós díjjai.
Én minden vásárlás előtt állónak csak azt tudom ajánlani, hogy ne csak egy kereskedést látogasson meg. Még akkor is menjen el másokhoz is, ha kihagyhatatlannak tűnő ajánlatot kap, mert akkor már tud hivatkozni arra, és lehet hogy máshol ráajánlanak. Ha meg nem kap jobbat akkor még mindig visszamehet az eredeti helyre. Egész nagy lehet a szórás az ajánlatok között. (valaki semmit sem akart adni). Ekkora tételnél már érdemes szerintem rászánni mondjuk egy szombatot.
HBKM tagok különböző kedvezményeket kapnak több Honda márkaszervízben is!
HBKM Honda-Barátok Klubja Magyarország.
www.hondaklub.com
(Ez a reklám helye:))
Nekem (nejemnek) világossárga van. Igaz 1.3 ESi, de igen frankó kis gép, szeretjük...
Egyébként a 9. Hondánk!:)
Ja...van belőle eladó egy új, használatlan, gyári CD-s fejegység (műszerfalelembe integrált), finom hanggal, műszerfalvilágításhoz passzoló belső világítással, gyári ár töredékéért!
Gyári spoilerszettel nagyon jó a megjelenése! Sík úton, 4 személlyel végsebesség óra szerint, hazai benzinnel 180-185, osztrák benzinnel 190, tartósan. Alul-középen nyomatékos, felül persze nem pörög úgy, mint egy DOHC vtec, de jó megy. És dombon sem gyengül el felfelé...
Átlagfogyasztás teljes tankra vetítve 6-8 liter/100 km. Szuper praktikus! kormányzás kissé indirekt, futómű terheletlenül kissé kemény, pattogós. Kanyarban gyors, jóindulatú. Terhelésváltásokat a Civic vmivel jobban tűri.
Üdv: Hondadoc
Mi is rendeltünk egy 1.2S-t április elején és június elejére igérték.Állítólag az 1.2-esből május végére jönnek az első példányok.Amúgy ezen az áron nagyon jó vétel a Honda,mert az Ignis alig olcsóbb,a Toyota viszont drágább.Mellette szól,hogy nagyobb a belseje,jobban variálható,Japánban készül és nem tucatautó,még akkor sem,ha ebből az olcsóbb kivitelből biztosan sokat el fognak adni.
"Érdeklődésére válaszolva:
Jazz 1.2LS A/C fekete metál 3 075 000.-
Computer nincs, légzsák nem kapcsolható ki, szállítás kb. jun., július
ködlámpa 98 000.- oldalcsík: jövő héten lesz ára"
ha tudtam segíteni...
a fogyi, gyorsulás...stb még passz, de mi ezt rendeljük! :)))
Üdv! 1 hónapot adtam magamnak új autó vételre. Jelöltek: 1. Ignis, 2. WagonR, 3. Jazz 1.2 4. Yaris 1.3. Figyelem és várom a tapasztalatokat, akik már "megjártak" egy Jazz 1.2-vel. Érdekel a fogyi, a gyorsulás és úgy általában... a rendeléstől mennyi a várakozás?... A legolcsóbb változatra van keretem, sárga színben képzelem el.
Erősen gondolkodunk egy 1,2 LS A/C Jazzen!
Érdeklődnék, hogy mennyi a fenntartási költség? Értem ezalatt a kötelező szervizek költségét, biztosítást...stb
Megrendeltük a kocsit. Akkora mázlink volt, hogy pont volt raktáron egy 1.4ES, ezüstmetálban. Mi a vöröset szerettük volna, de abban nincs metálos, a család másik fele pedig az ICEBLUE-t nem akarta, így sajnálatomra kompromisszumként maradt az ezüst, de azért ez is szép ám! :)
Szallerbecknél vettük, igen nehéz tárgyalófelek ott, de ha nem hagyod magad, szinte hihetetlen milyen kedvezményeket ki lehet facsarni. :-) Csak úgy kell odamenni, hogy "ugyanmá olyan jó kocsi az a Renault, azt akartam venni, de valaki ajánlotta, h nézzek be ide is..." :-)))
Tehát most pénteken átvesszük a kocsit. Kaptunk belőle 3.5%-ot, és ingyé oldalcsík, meg szőnyeg, és eü. csomag. Persze mi régebben vettünk ott Hondát, tehát "szívesebben" megadták ezt a kedvezményt :)
Üdv mindenkinek! Még nem esett szó az új 1.2-es Jazz-ekről. Mi egy pár hete rendeltünk egyet milano red színben 1.2 LS A/C. Szerintem ezzel a motorral és felszereltségi szinttel nem csak hogy egy jó autót kap az ember fia, hanem az ára is igen versenyképes. Alapár: 3.090.000 HUF !!! Ha mondjuk így felszerelnék egy micrát az is ott lenne 2,9 millánál, és térkínálatban ég és föld a különbség. Szerintem ezzel az árral igen értékarányos autó. A felszereltség az 1.4 ES-től lényegében csak az oldallégzsák hiányában különbözik. Szerintem az az 5 LE meg két lufi megér 600 ezret. Egyébiránt úgy hallottam mostantájt elég jól lehet alkudni az 1.4 ES árából, mert a kereskedők félnek, hogy az 1.2 mindent tarol a Jazz piacon, meg azon nagyobb az árrés is.
Ja és egy pár szót a kereskedésekről:
Több budapesti kereskedésben jártam, de a Honda Tenno-t csak ajánlani tudom mindenkinek. Igen udvarias kiszolgálás, és egy kis árengedmény ami 1.2 LS-nél szép eredmény. Más kereskedőnél hallani sem akartak árengedményről, szinte ők voltak megsértve. Valahol még egy szőnyeget sem akartak adni (itt meg azért egy kicsit többet adtak).
Remélem hosszú voltam :DDD
UI.:
ha megjön júni végén majd írom a tapasztalatokat, de addig persze be-be fogok nézni ide
14 hónapja vagyunk egy kis sárga, felspoilerozott, 1.4 iES tulajdonosai. Jómagam ezenkívül, megrögzött és megszállott Hondásként alapítója vagyok az egyetlen, hivatalosan bejegyzett Honda Klubank, a Honda-Barátok Klubja Magyarországnak. Élvezzük ez évtől a Honda Hungary támogatását is (végre), a Klub egyébként 1998-ban alakult, jelenleg kb. 230 tagot számlál, akik közül 150 körüli a tényleges tagság létszáma. 4 Jazz tulaj is van köztünk...
Ha gondoljátok, a klubon belül, akit érdekel, létre lehet hozni Jazz szekciót is...:)
Mi nagyon szeretjük!
Ja, a klubban van NSX, RSX, ITR, CTR, Odyssey és minden Hondás nyalánkság...
Üdv Mindenki:
Hondadoc
Illene feléleszteni a topikot! :) Lassan úgy néz ki mi is Jazz tulajdonosok leszünk a családdal, és már rettenetesen várom az átvétel pillanatát.
Most egy 99-es Civikünk van, és egy 206-os. Természetesen a 206-os lesz Jazzra cserélve. :-)
Amikor benn voltam a kereskedésben, akkor nekem a legszembetünőbb hibának az első ablak melletti külső lemez és belső lemez merevsége volt, amit ha megfogtam, megnyomtam, akkor az ablaknak a rése könnyen összenyomódott.
A rádiót is kipróbáltuk, hát ahhoz képest, hogy gyári nagyon tuti kis basszus volt benne, ezt szeretem! :)
Ami még nem tetszik, hogy az ülések alá nem lehet semmitse pakolni, mert ott a benzintank (milyen jó oda berakni 1-1 zacskót), de ahogy elnéztem a rekeszeket azt hiszem nem fog hiányozni a dolog. :)
Egyelőre ennyi, a fogyasztásra pedig azt mondom, hogy az 1.1es 60lovas 206-oshoz képest még az 1.5-ös 112lovas Vtech Hondánk is LÉNYEGESEN kevesebbet fogyaszt, ezt várjuk a Jazztől is. :)
Ma délelőtt végeztem egy kísérletet. Kipróbáltam, hogy befér-e hátra három gyerekülés.
Az előzményekhez tartozik, hogy a hondások szerint előre háttal nem lehet betenni gyerekülést, mert a légzsák nem kapcsolható ki. A Honda hozzáállása az, hogy a gyerekeknek hátul a helyük, ezért nem tették kikapcsolhatóvá. Saját felelősségre kérhető, hogy kössék ki, de úgy rémlik, hogy ilyenkor nem csak az az egy légzsák lesz kikapcsolva.
Szóval a fentiek miatt ma felkészülésként bepakoltam a hátsó ülésre három gyerekülést. Egy nagyobbat (18-36 kg), és két kicsit (1-12 kg, vagy valomi ilyesmi). Nem a Honda által ajánlott, hanem egyszerű gyerekülések (Römer, Peg-Perego és talán Chicco). Az eredmény pozitív, azaz kényelmesen elférnek egymás mellett. Az persze szép mutatvány lesz, amikor a középsőbe bevarázsoljuk a gyereket.
Annyi érdekessége volt a dolognak, hogy az övcsatok valahogy keresztbe vannak párosítva az övekhez, azaz ha mindhárom övet becsatolom, akkor azok keresztezik egymást. Emiatt némelyik övcsat alapból egy másik gyerekülés alá került, amit ke kell onnan húzni. De ezt persze csak egyszer kell megtanulni.
Legközelebb a babakocsik és a csomagtartó viszonyát tesztelem. :)))
Igen, kicsit furcsa hogy mas kocsikban hatrebb lehet tolni az elso uleseket szerintem mint a Jazzban de megintcsak elozo hondaimrol beszelek foleg.
Telen valoban jol ment (pont a nagy ho leestevel vettem at a kocsit), ABS hasonlokepp... vizes uton rendben voot, hoban alig leptem fekre mar kapcsolt de ezzel a prelude is igy volt.
Topic meg csak eledjen mert szerintem sokkal tobb jazz-es van csak nem talalnak ide :)
Ja igen kinek milyen szinu a gepe ? Talan mar kerdeztem de erdekel :)
Vidéki nagyvárosban a fogyasztás 1 max 2 km-es utakkal közelíti a 10-es átlagot így télvíz idején. Hosszabb távon 5,9-t könnyen lehet vele tartani, autópályán 140-nél viszont már majdem 8 l az átlag.
Jómagam - mint vendégművész az asszony kocsijában - 183 cm-es magassággal nem az ülőlap hosszát, hanem az első lábtér méretét nehezményezem( de csak 1 kicsit ). Inkább ez okoz 1 kis kényelmetlenséget, mint az ülés.
Korábbi kérdésemre sm kell, hogy válaszoljak, hóban nagyon megbízhatóan,stabilan lehet közlekedni az autóval, azonban jó téli gumik mellett is, mintha kicsit korán kapcsolna be az ABS.