A kormány kardán kérdés engem is érdekelne.Gyárilag csak kompletten cserélhető( 354 000 Ft ajánlatot kaptam a szervízben bontott 25 000 Ft),
de Pesten XIX ker -ben a Merci boltban lehet kapni keresztet.Igaz kell valaki aki megbütyköli
mert gyárilag sajtolva van.
Más.Nekem csak reggel hidegben indul nehezen.Merci szerviz nem tudja, hogy miért
de 27 500+ áfáért szétszedik az inyektort mert állítólag van egy alátét és ennél a tipusnál
ez az egyik típus hiba ( az 1000-ből ) 112CDI.Ilyenkor komplett befecskendező csere, 100 000 / db .Javitott 83 000/ db de le kell adni az eredetit amit hibátlanul kellene kiszedni ami persze szintén nem nagyon jön ki sérülés nélkül.Persze ezt csak mínuszokban csinálja.
Ilyenkor prémium gázolajat teszek bele ( mol jött be) így könnyebben indul és kevésbé füstöl.
Szia.Nekem is ugyan ez a problémám a kocsival,de már pár dolgot kiszürtünk.Porlasztó jó,adagoló jó,kompresszió jó,és ugyan az a tünet mint nked.Ha hamarabb megtudom csinálni mint te akkor megírom,hogy mi volt a baja,de ha te is tudsz valamit akkor írd már meg köszi.
Nekem van egy Vito 112 Cdi V220-om, 2000-es évjárat, műszerfal óracsoportot keresek hozzá, mert nem megy a km órám és csal az üzemanyag szintjelzőm is. Állítólag egy benzines óracsoport van benne.... :(Üléseket is keresnék hozzá, 3 db-ot.
Szia PowerZ! Tudom én csak laikus vagyok ,de a nehéz indulás nálam is jelentkezett 2 éve . Akkor az üzemanyagcsövezet levegősödött gyors csatisak elöregedtek 3 db - 15000Ft , most ősszel megint nehezen indult aksi csere , most indul. A dadogás, füstölés valószínűleg porlasztócsúcs cserével oldódik majd meg már várom ,hogy mikor lesz akciós mert akkor talán 45000-50000Ft /db áron megúszom . Enyém is füstöl már ,tetejére szögletesen kanyarodik,amit 3 munkanap alatt tudnak csak megcsinálni. Valami kormány összekötő kardány ,--......... nekem magas ! Azon kívül foltot hagy maga alatt ami nagyon bosszant ,pont az automata válltó alatt ,és a mind a két féltengely csuklómnál olajos ! úgy hogy már Én is kezdem azt mondani LEHET HOGY CSERE LESZ A VÉGE!! :-(((( De szégyelje a Mercedes Gyár magát amiért a nevet kell megfizetni és nem a MÍNŐSÉGET !!!!Gondolom mind annyian gondoltunk már rá hogy egy ilyen MÁRKÁNAK TÖBBET KELLENE A MINŐSÉGRE ADNIA !!!!:-)))) De még gondolkodom a dolgn mert már annyi mindent megcsináltattam rajta ,hogy már ez dühit!!!!!!!!!!!!!!!!! Üdv. mindenkinek S Fel a fejjel neked is !!! Szia PowerZ ! Csokiszem
Sziasztok Vitosok!A mély hang,a hátsó dob leszakadásából adódott.A turbót is megbuhertuk,most megy!! Van rajta egy szabályzó kar,az volt beragadva,azért nem húzta rá a turbót!Megmozgattuk,most ok,ha megint megáll ismét akna!Üdv!
Sziasztok, Nincs valakinek 4db Téli C-s gumija Vitora? használt, jó állapotú érdekelne.
más: volt nekem is (illetve most újra van) a 3000 Fordulatos problémám... a vicc az volt, hogy egyik pillanatról a másikra megindult az autó, de most ugyanúgy nem megy.. most megnézem ezt a vákumcsöves dolgot, esetleg pár ötlet amit még érdemes átnézni? gondolom, hogy nem elektromos probléma, mert az nem javul meg magától, nem? Helyileg Kecskeméten vagyok, esetleg tudok erre fele egy MEGBÍZHATÓ szerelőt, mert én eddig akárhol voltam, mindig az átb@szás ment.. köszönöm előre is üdv
a világítás hibája kormánykapcsoló.azt hiszem 23-4-5 körül van. apró hibája van egyébként már javítottam. szét-össze 1.5 óra hibaelhárítás 10 perc. (a legbelseje kontaktos, ne játsz vele mert később nem mindíg csak egy pillanatra fog elmenni)
Szia nimre79 én ha jól tudom akkor hivatalosan csak össz kerekes autókon lehet bozót rács az én vitomon is van pedig nem az. Hál istenek eddig nem szóltak a rendőrök pedig már volt gyorshajtás fotó amin szerepelt és közúti ellenőrzésem is, az viszont igaz hogy a műszaki vizsgák élőt le veszem, mert egyszer meg próbáltam és nem ment át miatta.De még egyszer nem lehet rajta.
sziasztok szeretnék a vitomra 110d galyytörő rácsot rakni de állitolag büntet a rendőr érte van e valakinek hasonló tapasztalata előre is köszi van még egy bajom jobbra indexnél néha elalszik a világitás
Sziasztok vitosok! Köszönöm a válaszokat,eddig nem volt alkalmam utánanézni a hibának,mivel sajnos én voltam szervizen a kórházban!Mielőbb felszívom magam,és ha megtalálom a hibát,rögzön közlöm a t. fórumozókkal!Annyi változás történt azóta,hogy sokkal mélyebb,dörmögő hangja lett a verdának!Ötlet?Üdv mindenkinek!
Miután kiszedted a csavarokat, célszerű a baloldali légbeömlőt (vagy hogy hívják) kiszedni, és ott be tudsz nyúlni a Km. óra mögé, és ki tudod tolni előre. Legalábbis a 110 CDi-nél.
Szia azt a két kis műanyagot amit látsz el kell forgatni azt hiszem, hogy vízszintesbe és akkor ki kel húzni és az alatt van két csavar azok tartják a műszerfalba kiszeded őket és már is kiveheted a műszer egységet aztán már csak vezetékek tartják de azokat elég hosszan ki lehet húzni .
Valaki megtudja mondani, hogy a km-órát / műszerfalat/ hogy lehet kiszedni ( felül van 2 db műanyag bolha vagy csavar ) és hogyan tovább? megpattintani nem akarom.
csaó,nem ez már az új kasznis vianó!!!kormány alatt ennek semmi nincsen,a motor térben van 1 de annak sem írja a könyve hogy mi micsoda,ezért kéne valami rajz féle hozzá