Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.21 0 0 134
Más,
Kérdeztem a szervízköltségeket.
A szerelő azt mondta a kereskedésben, hogy az első 15000-30000 Ft olajminőségtől függően.
A második 50000-60000 Ft a gyertyacsere miatt.
Kérdem én a 8x2000 Ft-tól miért lesz a végösszeg 50000 Ft. Ha meg más cucc a drága benne akkor meg miért nem azt mondja?

Na mindegy, lényeg a lényeg, szeretném, ha konkrét tapasztalatokat írnátok erről.
Érdekelne az is, hogy van-e a évenkénti fizetős kötelető szervizek között ingyenes átvizsgálás szervízkönyvben fixen betervezve.
Esetleg vannak-e átvizsgálás-akciók tél előtt, tél után, vagy valamikor?

Előre is köszi az információkat.

Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.21 0 0 133
Sziasztok,
Én az 1,4 LS vagy ES változatban gondolkodom.
Korábban más (japán)márkákat is néztem, de ez más kérdés.
A Jazz nagyon tetszik és nagyon jó.

Az árpolitikát nem teljesen értem.
Az LS 3290000.- Ft az ES 3690000.- FT
A felszereltségben levő különbségek kiteszik a 400000.- Ft-ot?
- oldallégzsák
- CD-s rádió
- hátsó elektromos ablak
- alufelni 15'
A kereskedésben azt mondták, hogy az LS-be nem rakható bele opcióként az oldallégzsák, a többi különbségnek meg nem tudják az árát.

Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.21 0 0 132
Sziasztok,
CASCO ügyben érdeklődtem itt-ott.
Az 1,4 LS felsz. Jazz CASCO-ja. Székesfehérváron 1967-es születésü nő tulaj esetében 10% 50000 Ft önrésznél 10600 Ft/hónap, 10% 100000 Ft önrésznél 9700 Ft/hónap.
Ezek az összegek érvényesek a Hungária és az AB Aegon esetében 200FT eltérésekkel ide-oda.
Az Europánál (ahol évek óta van a CASCO-m és a kötelezőm is B mittudoménmennyi fokozatban) 21000 FT/hónapot mondtak. Miért nem azt mondták, hogy nem szeretnek biztosítést kötni? :-)

Laci-DSI Creative Commons License 2004.05.13 0 0 131
Sziasztok,

Üdvözlök mindenkit, a JAZZ topicban.
Gratulálok mindenkinek aki ilyen autót vett. Jól döntött. Sajnos egyre ritkább az "igazi" japán autó. A JAZZ pedig az.
Már egy éve hajtom 1,4 ES-emet és csodálatos élményeket szerez nap mint nap. Már 25e km van benne és egyre csak jobb lesz. Mindene király az autónak,a motor egyenesen a legjobb a világon ebben a kategóriában (ezt nem csak én mondom), a fékek, a váltó, a külső, a belső.... minden. Igazi klasszikus Japánban gyártott japán autó. Hihetetlen széles tartományban húz a motorja (1000-5500ig élmény vele autózni, de ha akarom 6500ig is megy és még húz is 1-esben és 2-esben, 3.ban már nem érdemes addig.)Volt alkalmam mindenféle autókat (8V,16V, EU, Japán...stb) kipróbálni, de vagy kis fodulaton húzott jól és 4000 után elfogyott belőle az erő (a turbokat nem számítva), vagy csak 4000 után jött meg az ereje és kis fodulaton volt tetű, a JAZZ pedig folyamatosan HÚÚÚÚÚZ és HÚÚÚÚÚZ és HÚÚÚÚÚZ.
Igazi városi élményautó. Imádok vele gyorsulgatni, kapcsolgatni cikázni, kanyarodni és akár rugalmasságból is elmenni a nagy tepsik mellett.
Igazi HONDA élményt nyújt, még úgy is, hogy "csak" 6500 ig lehet pörgetni.

Csak ajánlani tudom mindenkinek. Ill. ha bárkinek kérdése van írjon. Ja a megbízhatósáráról nem írtam: magától értetődően 100%.Ezzel nem kell havonta szervízbe járkálni mint egyes "korszerű" EU tepsikkel.(Tapasztalat) Csak benzin, aztán uccu neki lehet nyomni.

Laci-DSI.

kifli Creative Commons License 2004.05.13 0 0 130
tegnap rendeltem egy almazöldmetál autómatát. remélem jól döntöttem és tényleg jó kocsi. na de most már nincs innét visszaút:-)
TTToma Creative Commons License 2004.05.12 0 0 129
Szerintem azért így sem fog egyik gyalogos sem köszönetet mondani miután elütik, hogy jaj de jó hogy 2*-os autóval ütötték el :)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.12 0 0 128
Jaja, a totalcarosok viccelődtek is ezen emlékeim szerint! :))))
De jó tudni, hogyha elütök valakit akkor kevésbé fáj neki, mintha másik autóval ütném el! :D
Előzmény: TTToma (125)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.12 0 0 127
átl. 3%-ot adnak, de ha belépsz a Hondaklubba akkor valahol 5%-ot. de ezt ne vedd készpénznek.
Amúgy szerintem annyit amennyit kibírsz csikarni! :D
Előzmény: kifli (126)
kifli Creative Commons License 2004.05.12 0 0 126
hány %-ot lehet szerintetek alkudni egy új Autómata Jazz vásárlásakor?
TTToma Creative Commons License 2004.05.11 0 0 125
Megnéztem és tényleg rendben vannak az eredményei. Úgy tűnik ért valamit a gyalogosgázoláskor fellépő erőket csökkentő védelem is (ha nem is lett ezzel első, de a kategóriában a 2* jó eredmény).
TTToma Creative Commons License 2004.05.11 0 0 124
Akkor bejött a tippem :)). Azért jó tudni, hogy megfutja a 4*-ot. De a Spacestar eredményén ez mit sem változtat (az elég elszomorító).
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.11 0 0 123
van NCAP teszt, csak nem európai hanem az ausztrál (talán ANCAP),de a vizsgálat ugyanaz, és 4 csillag lett...
Előzmény: TTToma (121)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.11 0 0 122
Hát én nem vagyok szakértő, de mi Jazzt rendelünk...
nálunk az ár-érték arány döntött, ami szerintem jobb a Jazznél, bár a Spacestar hamar kikerült a versenyből! :))))
Viszont a Ford sokáig küzdött! ;-)

üdv

Előzmény: Törölt nick (120)
TTToma Creative Commons License 2004.05.11 0 0 121
Szerintem a Jazz objektív szempontokat figyelembe véve sokkal jobb vétel. Persze ha neked a Mitsubishi jön be inkább akkor válaszd azt. De azért azt gondold át hogy a Micu legalább 1-2 literrel többet eszik, 15 000 kilométerenként hordhatod szervízbe, és pont 300 000 HUF-al drágább a Jazznél. Ugyanakkor alaphelyzetben kisebb a csomagtere (mondjuk csak 10 literrel) és igen siralmas törésteszteredményei lettek. Persze a Jazzról meg még nincsen Ncap teszt, de szerintem azért egy négy csillagot elérne. Ja és a Spacestar elég régi konstrukció, persze amennyire én tudom megbízható is. A lényeg az, hogyha a fentebb leírt tények ismeretében is úgy döntesz hogy neked a Mitsubishi a nyerő, akkor biztos elégedett leszel azzal is, de a Jazz szerintem kifinomultabb, értékarányosabb, szebb... :)).
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.09 0 0 120
Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni. Igazából két típus között gondolkodom. Az egyik a Jazz, a másik a Mitsubishi Spacestar. Kegyetlenül tetszik mind2, bár a Spacestar talán jobban. Voltam mindegyikkel tesztvezetésen és meg voltam elégedve velük, bár a Hondánál nem tetszett a kormány, az ülés elég kényelmetlen volt elsőre és ami nekem gond, hogy balra az "oszlop" akadályozta a kilátást. A Jazz jobban felszerelt és olcsóbb, a Spacestar drágább és kevésbé felszerelt, de kényelmesebbnek tűnt.
Igazából nem tudok dönteni és nem vagyok egy nagy szakértő ezért kérem a segítségeteket, hogy vajon melyiket érdemes inkább megvenni, melyik a jobb?

Köszi!

HONDADOC Creative Commons License 2004.05.07 0 0 119
A Jazz Japánban készül!!!!
Swindonban a Civicet gyártják! (3 és 5ajtós) Az Accord gyártását is visszavitték Japánba! A 4 D Civicek egy részét Törökországban gyártják, de semmi baj az ottani minőséggel!!!
Az angolról most ne beszéljünk!!!
Előzmény: Tschangow (100)
HONDADOC Creative Commons License 2004.05.07 0 0 118
Ez minden Hondánál így van, semmi jelentősége...
Előzmény: SzaZoli (115)
moroppp Creative Commons License 2004.05.07 0 0 117
sziasztok,

ki tudja, lesz-e valaha dízel is a Jazzben, Mo-n?

koszi

_Pepe_ Creative Commons License 2004.05.06 0 0 116
All!

Casco témához:
Én 77-es születésű vagyok, pécsi, és elég magas lenne a Cascom. (Egy 7.gen Civic 1.6 Sport-om van.)(Valami 200-250 /év egy összegben....)
Viszont, ősöm kötötte a szerződést az én autómra -ő 1950 beli és ő is vidéki-, plusz mivel az első évem hibamentes volt, kedvezménnyel és éves egy öszegű fizetéssel valami 140-et kell csak csengetnem 10%/90.000Ft önrésszel.
Szerintem ez nem rossz.
Ja, Argoszos vagyok.

Mielőtt mindenki elkezdi magyarázni, hogy nem lehet kár esetén semmit tennem mert ősöm a szerződő: utánakérdeztem, és még csak üzembentartóként sem kell hogy szerepeljen a forgalmimban...
A fiatalabbaknak javaslom kérdezzenek utána!

Pepe

SzaZoli Creative Commons License 2004.04.30 0 0 115
Köszike :) Ezüstmetál (én jégkéket szerettem volna, de kompromisszumot kellett kötnöm a család többi tagjával :) ), ajándékként kárpitszőnyeg, elsősegélycsomag, gumicsík az oldalára (amit effffelejtettek felrakni :( ), riasztó, és még valamennyi kedvezmény a kocsi árából. :)

Várni rá kb. 3-4 napot vártunk, pont volt raktáron. Ez nagy mázli!

Van valakinek tapasztalata, h rozsdásodik-e a féktárcsa? Nekem nagyon. Amint egy kis víz kerül rá... de kb. 10mp alatt lekopik az a finom vöröses réteg, de ettől függetlenül idegesít.

Előzmény: tvonitu (114)
tvonitu Creative Commons License 2004.04.30 0 0 114
Milyen színű az autód, és mennyi ideig kellett rá várni? Mit kaptál ajándékként? Gondolom gumicsíkok, -szőnyeg, ilyesmi... Gratulálok a vételhez... hát igen, valahol itt kezdődik az AUTÓ.
SzaZoli Creative Commons License 2004.04.30 0 0 113
Sziasztok!

Végülis múlt hét péteken vettük át a "kis" 1.3 (1.4?) Es Jazzt. :) Azóta nagyjából 900km-rt raktam bele. Megosztanám veleteket első tapasztalataimat :)

- Ha egyszer beleülsz, nem akarsz kiszállni belőle, kivéve az első 50km-ig, amikor még se a lábad a túl puha gázpedált, és a hátad az ülést nem szokta meg. :) Utánna viszont mintha ezek a problémák sose lettek volna - érdekes :)
- Ha gondolkozol, hogy Jazz, vagy 206, akkor Jazz! (206-ost cseréltük le most) Eszméletlen, bár alig nagyobb nála, mégis mintha egy kategóriával magasasabb szintű kocsiba ültem volna bele.
- Szubjektív: nekem a többi kocsihoz képest kisebbnek tűnt a holttere, gyakorlatilag a bal oldalon nincs is, valamennyit minden pozicióból látok a bal oldalamon levő kocsikból :)
- Fogyasztás! Eszméletlen! Bár még kímélem, de a legnagyobb városi dugókban sajnos megeszi a 6 litert is :( Egyébként 5.5-5.7, éjszaka 5.2-5.4 :) Városon kívűl már ment 4.9el is :) Autópályát viszont nem tolrálja. Ott 7-7.5-öt gondolkodás nélkül megeszi, viszont 5ösben is gyorsul!
- Futómű? Nagyon jó! Elismerem, hogy kicsit kemény, de sportos abszolút! Viszont a keménység abszolút nem zavaró. Egyszerűen átsiklik az úthibák felett, és bár megérezni,hogy úthiba volt,de ettől még nem jön ki egyáltalán a veseköved, valahogy mégse "nyekken" meg az autó tőlük, egyszerűen se túl puha, se túl kemény, érezni, hogy nem fog szétesni az autó a következőnél. Ezt nem tudom máshogy megfogalmazni sajnos.
Kanyarstabilitás? Jobb mint a Civicünknek, pedig azért ez merész kijelentés egy Hondás családban :-))) Eszméletlen,h viszonylag éles kanyarokat keréknyekergés, és útelhagyás nélkül pontosan, precízen beveszi. Bár ha egyedül ülök a kocsiban, akkor jobban dobál valamelyest, és ezt legjobban a kanyarban érzem, sok úthibától ott hajlamos az ívet a fenék elhagyni kismértékben, de még szükségtelen a korrigálás.
- Kormány? Szokatlan. Indirekt, dodgem-autó feelinges. Néha akkor nehéz, ha könnyűnek kéne lennie (pl. parkolásnál), és néha akkor könnyű ha jó lenne kicsit keményebbnek lennie. viszont a fogása nagyon jó. Elárulom,h ez az egy dolog, ami nem tetszik az autóban.
- Fékek. Ne féljen senki! Kb. 500-600km után kezdenek el csak fogni igazán, utánna viszont tökéletesen adagolható, kellemes fékeket kapunk, nem harapósan, olyan uriasan, kényelmesen fékez kivéve amikor már nagyon le van lassulva a kocsi, akkor már hajlamos hirtelen lefogni ezt a kis tömeget a 4 tárcsafék, és akkor, ha hirtelen fékezünk - ez természetes :) Az ABS nem kapcsol be hamar egyáltalán, csak az első 500km elött :) A kézifék eszméletlenül Hondásan jó! :)
- Váltó. No comment. A srác aki kipróbálta Ignises, és azóta mondogatja, h csak azért ülne éjjel nappal a Jazzben, h váltson vele. :)
- Komfort? Kényelmi dolgok? Légkondi tökéletes! Hát ez a 4 hangszórós beépített CD valami eszméletlenül szépen szól a "gyári" mivoltjához képest :) a kezelési utasítással ellentétben a CD-RW-ket mintha jobban szeretné a CD-R-eknél is :))) a karcos CDt nagyon nem tolerálja viszont, főleg a bukkanókon, de szerintem nem csak ez ilyen, a rádió érzékenysége megfelelő (lehetne jobb).
Ülések variálhatóságáról felesleges írnom, én (165cm) szó szerint végig tudok hátul feküdni, kényelmesen. Legyen elég ennyi... :)
- Tárolás. Lehetne több rakodóhely elől, kesztyűtartó kicsi, csak CDknek van hely benne, meg pár papírnak, a zsebek keskenyek, csak egy térkép, és a kezelési utasítás fér el bennük kb egymás mellett. A pohártartóban levő poharak külön meg van világítva, és nagyon stabilan állnak benne!
- És ami kimaradt... Elektromos ablakok jók, jobb első fel-le szekvenciális-KIVÁLÓ, és érdemes autómata felúzós riasztót venni! Index kicsit korán kikapcsol. El.tükrök tág keretek közt mozognak.Belül 3lápma van+csomitartóban, nagyon kellemes. Vicces: a vezetőoldalon is majrévas van :-) A műszerfal elsőre szokatlan, majd abszolút logikusnak tűnik, a kocsi hangulatához illő formákkal, és színvilággal, a fehéres gombok színével van egyedül bajom. A benzinmérő bár nagy,de pont ezért igen pontos is, legalábbis elsőre ezt vettem le. Motor hamar bemelegszik. Nem zavar egyáltalán a hátsó féklámpa a kilátásban, és fentebbről nézzük az utat, jobban belátni mindent, egyterű-feelinges.
- És ami hiányzik... 3.6M-ért első ködlámpa, a bal lábamnak a kuplung mellett pihentető-hely, vezetőoldali majrévas helyett napszemüvegtartó. :)

- Összegzés: Szeretem, és szerintem mindenki aki radikális és érzelmi alapon is rendben van, egy találkozás után szintén beleszeret!

nomena Creative Commons License 2004.04.29 0 0 112
Ja igen, a kereskedőt egy kicsit győzködni kellett, hogy írja rá ezt a papírjára, mert azon nem volt ilyen lehetőség. Megmutattam neki a Netriskes nyomtatást.
Előzmény: nomena (111)
nomena Creative Commons License 2004.04.29 0 0 111
Sziasztok!

CASCO témához egy adalék. Én 41800 Ft-ot fizetek negyedévente, csekken, az Európa biztosítónál 1.4i ES CVT Jazzre. Az érdekessége, hogy ugyanez a biztosító normálisan 63eFt-ra jönne ki, de kizártam a 25 év alatti vezetőket. Akinél ez nem gond, annak érdemes megnézni.

Előzmény: TTToma (109)
TTToma Creative Commons License 2004.04.29 0 0 110
Ja meg persze a netrisk is OK, ahogy már előttem írta Freshprice, de úgy tűnik az ugyanaz a Union-os, mint amit én írtam csak budapesti lakhellyel.
TTToma Creative Commons License 2004.04.29 0 0 109
Casco ügyben két ajánlat, mindkettőnél hasonló feltételekkel, C0 bónusz, mindkettőnél 10% önrész, union-nál min 50 000, generali-nál min 30 000, vidék, negyedéves fizetés csekken.

Union:

Rendszeresen fizetendő díjak
UNION-Casco díja 50 802 Ft / negyedév

Az Ön által kiválasztott díjfizetési jellemzők mellett egy évben fizetendő díj
UNION-Casco díja 203 208 Ft

Generali:

Optimál módozat:
részlet: 90.248 éves díj:360.992

Mondjuk a generali-nál nincs 1.2-es Jazz.

Eddig a Union a legolcsóbb amit találtam, és ugye elég megbízható, tőkeerős biztosító :). Nem kell félni hogy nem tud fizetni.

Beszéltem biztosítási brókerrel is, aki azt mondta nem volt még unionra panasz.

Egyébként mindenkinek ajánlom figyelmébe a biztosítók honlapján található díjkalkulátorokat, amiknek a segítségével mindenki a saját adatait megadva, személyre szabott ajánlatot kaphat.

Freshprince Creative Commons License 2004.04.29 0 0 108
Jelenlegi Jazz tulajok: tudtok jó Honda szervizt, ahová érdemes vinni az autót? Azt hallottam, hogy a márkaszervizek elég lehúzósak..
Tschangow Creative Commons License 2004.04.29 0 0 107
Cascot néztem rá, és nekem spec ugyanannyi, ,int bármely másik "konkurens" jelölté, pl C3, Clio, stb.
Freshprince Creative Commons License 2004.04.29 0 0 106
A CASCO relatíve drága a Jazz-re (egyébként minden Hondára). Netrisk.hu oldalon ki lehet számítani könnyen.

Pl. 25 év felett, de 35 alatt, Budapesti lakhellyel, C0 kategóriában, 10% ill. 50e Ft önrésszel, havi, csekkes fizetéssel 20.432 Ft a legolcsóbb ajánlat.

Törölt nick Creative Commons License 2004.04.29 0 0 105
ja...bár ez egy kicsit OFF:

én nem az autóban figyelek a magyar termékekre, hanem az élelmiszerekben, mindig magyar termelő áruját veszem...
nekem nem kell dél-afrikai szőlő! :)))

Előzmény: tvonitu (102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!