Csak az árcéduláját picit túl lötték... Majdnem 12 000 € nál kezdödik (pontosabban 289 900 Kč Csehbe) , ami alapferszereltségnél és 1,2 MPI 3-hengeres 55kW motornál picit durva, és csak azt jelenti, hogy az új Octávia ami jövöre érkezik nagyob, drágáb lesz mint a mostani. Elsö ránézésre nem csúnya, ki kell próbálni.
A 1:18 modellek fene tudja, nem voltam ott, de viszont a Knopp nem igazán hozot ki új 1:18 modelleket nagyon rég óta, és pl a 130 RS -t se vitték igazából a Fox Toystól se föleg a horribilis ára véget, no meg picit nehézkes a komunikáció a gyártóval is...
Továbbra is nézegetem ezt a fotógyűjteményt. '60-ból van is egy Phänomen ( ez volt ugye a mentőknél először rohamkocsiként , meg Opel blitz), de most nem tudom, ez az a fülke, amit most hoznak majd a teherautósorban, 27-ként? Mellékesen a mentősök ezeket a mentőket írják az ötvenes évek második felére: " Gépkocsitípusaik a következők voltak: Fiat 1100 BLR Giardiniera, Dodge Roted Job, Dodge Weapon, Skoda, Phänomen Gr. 27., Phänomen Gr. 30., Phänomen Garant "
Meg '61-ből az utódja, egy Garant. Mindkettő platós. de valószínűleg ezek is lesznek a sorban, hehehe..
De, ha ezek jönnek a sorban, ezekre nem nyavajoghatnak, ilyen sosem volt magyar utakon, csak, mert ők nem tudnak róla. Az átalakítósok meg faraghatják a mentőszolgálat autóit belőlük.
Sajnos úgy néz ki , hogy maradnak a nagyon gyenge minöségnél. Az utolsó modellek (Fabia RS II, Citigo 3 ill. 5 ajtós), nagyon gyengék voltak... Kár pedig olyan szépen indítotak annak idelyén :(
A Rapid tegnap elött volt hivatalosan bemutatva Párizsban, és az Abrex modellek már kb 2 hete kaphatók a Kínaikanál az Ebayen, ami viszont elégé szokatlan, mert nem igazán szoktak náluk lenni az Abrex újdonságok náluk, föleg nem azelött ahogyan az Abrex el kezdené árusítani.
A 110 R ha karácsonyig a piacra kerül akkor az nagyon jó lesz, de mivelhogy a cég neve ABREX, hát, nem is tudom...