Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
Igen, annak idejen tatott szajjal neztem, hogy mit ki nem talalnak a Magyar mernokok, es roppant buszke voltam. A BTR-re tervezett csuszasgatlo feluletre, mar kevesbe tudaok az lenni, de a mostani magaslesek meg attol is lejjebb vannak.
Centralis eroter van, jobbrol-balrol megtamogatva szoborral.
Aztan a mai zavaros vilagba eleg nehez az iranyt tartani, biztosabb minden iranyba nyalni. Akkor sem kellesz meglepodni, ha par ev mulva kiderul, hogy a kormany mindig is a migransokkal volt ( Kadhafi is importalta mar a vegen a szavazoit-tamogatoit ).
originally as a means of mass decontamination for Cold War-era tanks in the event of a CBRN (chemical, biological, radiological and nuclear) attack, this fire-fighting chimera has found a surprising niche in the modern world: putting out oil well fires. The Big Wind is one part T-34 tank and two parts MiG 21 jet engine. Specifically its a T-34 tank chassis with a pair of Mig 21 jet engines mounted to its roof.
Tudod nem lenne bajom ezzel az orosz segg nyalással meg az emlékmű avatással. Bár egyet nem értek vele és mélységesen undorít személyes érintettség miatt. Akkor nem lenne bajom vele ha az érintett urak mindig is ezt az elvet vallották volna és most is elveikhez hűen azt a segget nyalnák aminek az ideológiájában hisznek. De ez az urak pár éve még rombolták a szovjet emlékműveket nem avatták.
Politikusaink az elmult szaz evben alaposan minden eshetoseget megfontolva gondoltak vegig a dolgokat majd biztos kezzel valasztottak ki a legrosszabb megoldast.
Egyik szeme nevet mert a gyerekeim unokaim mar nem resze annak a rendszernek, masik szemem meg sir mert rokonaim barataim es az en szivem egy resze meg ott van.
Haggggyad mán a Haverom és Rokonom Kft-nek is élni kell valamiből. Mivel az eddigiek a piaci kerítés ár 3-4x-es áráért épültek Bakondi álma is jó drága lesz. Nekünk.
Az avatáson beszédet mondott a magyarországi orosz nagykövet is, aki többek között így fogalmazott: "Nagyon is szimbolikus, hogy az emlékmű avatása éppen az orosz elnök magyarországi látogatásának alkalmára esik. Ez is bizonyítja, hogy milyen magas szintű és mennyire erőteljes együttműködésünk."
A Russia Todaynek egy szakértő így kommentálta Lavrov szavait: "A Magyarországgal kapcsolatos helyzet meglehetősen egyedülálló Kelet-Európában, és teljes fordulat látszik az orosz - magyar kapcsolatokban. Korábban a Vörös Hadseregnek állított emlékműveket elkezdték lerombolni, és a szovjet csapatokat rendszeresen megszállóknak, és nem felszabadítóknak nevezték. Az új magyarországi emlékmű egy lépés a rossz kapcsolat lezárására, és a nagyon-nagyon jó időszak megkezdésére" - így hangzik Martin McCauley történész nyilatkozata az orosz állami tévének.
Szintén beszélt a város fideszes polgármestere, és koszorúztak a kazah, fehérorosz és azeri nagykövetek, illetve Honvédelmi Minisztérium képviselői is.
Elég érdekesen számol. 30 láb magas a legalacsonyabb beállítható kerítés, az 9 méter! Meg hát jó isten se tudja, hogy mit számol, próbálom beton m3-re visszaosztani kb 1 millió Ft jön ki, kerítés méterre visszaosztva 3-4 millió Ft. Próbálgatom számolni, hogy egy Berlini fal típusú előregyártott vasbeton elem mennyire jön ki földmunkával, Nato dróttal, stb. De akármennyire próbálok vastagon fogó ceruzát szerezni, hogy jusson bőven mindenkinek belőle, akkor se tudok beton m3 árra és egyben kerítés méter árra (3 méter magas föld felett, 20cm vtg) nettó 400.000 Ft-nál többet írni.
Zajlottak eddig is csúnya polgárháborúk, voltak menekülthullámok, vannak régebbi európai példák mi is történt egy ilyen méretű konfliktus után. De ott vannak a 90-es évek példái is, afrikaiak és ázsiaiak.
Amikor a katonát még alkotni is hagyták. Ekkor lett a szemeben istenkirály a hadmérnök. Persze ehhez a műhöz kellett vasúti, hajózási mérnök és rengeteg kiskatona.
De hol van ma már a tudás?
A vonat Dunaújvárosnál átment a Dunán. Aszongya az egyik volt tanárom, hogy azonnal hívta a feleségét, hogy egy Szergej van a Dunában. Persze, biztos fürdik. De mozdony. Hülye vagy te drágám. Oszt télleg.
Az eccerű emberek eccerűen gondolkoznak. Ha fal, az csak téglából vagy betonból lehet. Eszükbe sem jut, hogy a XXI. században vagyunk és vannak más megoldások is.
Ez egy kőbaltás, fatornyos határzár. Ugyan én a határőrizethez nem értek, de a határ is csak egy objektum, amit hatékonyabban lehet őrizni elektronikus érzékelőkkel és olcsóbban mint élő munkával. Persze a beruházásnak ára van, de ha egyszer már elhatározták.
Működtettünk egy S-100-as rendszert vagy 30 éven át.
Na jó, 25 éven át.
Tehát lehetnek róla pontos adataink, hogy mennyibe kerül évente, ha 160 km-t majdnem hermetikusan, 99%-os hatékonysággal le akarunk zárni.
Olyan nehéz leküldeni kettő fő kutatót a Határőrség Országos Parancsnokság levéltárába, hogy a Gazdasági Főigazgató éves jelentéseiből számolják már ki, mennyibe kerül, jelenértéken, ha 160 km-t jól akarok őriztetni ?