"remélhetőleg a távolsági szerelvények az elővárosi forgalomnak jobban meg fognak felelni, esetleg azok is eredendően elővárosi kivitelűek lesznek"
És ez mekkora örömmel tölti majd el azokat a távolsági utasokat, akik elővárosi szerelvényekkel utazhatnak több (akár 3-4) órán keresztül, és cserbe még gyp-t is fizethetnek a kitüntető figyelemért. ;)
Szia! Hétköznap reggelente előáll az a szerencsés helyzet hogy az elővárosban többletszerelvény kell a csúcs kezelésére (de csak akkor), a távolsági vonatok szerelvényei viszont még nincsenek használva teljes létszámban. Ebből a szempontból kézenfekvő hogy utóbbit használjuk az előbbi feladatra. Ez az elv valószínűleg később sem fog megváltozni, de remélhetőleg a távolsági szerelvények az elővárosi forgalomnak jobban meg fognak felelni, esetleg azok is eredendően elővárosi kivitelűek lesznek.
Mi lehet az oka annak, hogy egy ideje a Nagykáta - Keleti pu. között közlekedő 3617. számú vonatot 4 kocsis szerelvénnyel, fülkés kocsikból állítják ki? 6.21-kor indul Nagykátáról, 7.25-kor érkezne a Keletibe, de garantáltan 5-7 percet késik minden nap. Az elővárosi forgalomra teljesen alkalmatlan kocsik szűk folyosóin tumultuózus jelenetek adódnak az utolsó néhány megállóban (Rákoskert, Rákoshegy), ráadásul a Keletiben nem a 12-13. vágányra viszik be, hanem a túloldali 2-3. vágányra, ahonnan jóval távolabb van a metrókapcsolat.
egyelőre te vagy adós annak bemutatásával, hogy az a valami tényleg el van rontva, azaz lett volna az adott helyen egy lényegesen kedvezőbb megoldás, amit nem használtak ki.
nékem is van számtalan ötletem, kezdve azzal a tudományos tétellel, hogy a mű készültekor éppen telihold volt, és a tervezőnek is éppen ellet a macskája....................:-((
>Ilyen volt New Yorkban is, 100 éve. Ott a pneumatikus vasút alagútját találták meg.
Brooklynban egyenesen egy elásott gőzmozdonyt találtak egy lezárt alagútszakaszban.
Chicagóban meg úgy találták meg az egykori állomásközi csomagszállító vasutat, hogy lefúrtak egy csatorna fenekébe, eltalálták a vasút alagútját, és Chicagó házai felének a pincéi megteltek vízzel.
>Hiába volt akár egy komolyabb gőzös is, combosabb vonatnál nem tudta volna kellő mértékben felfűteni a szerelvényt ...
Még korábban, a kisebb teljesítményű gőzösök korában a fejállomásokon a vonatokat átrendezték, az 1. osztályú kocsikat a gőzöshöz közelre sorozták, hogy legalább azok kapjanak megfelelő fűtést.
Lángokban áll egy hatalmas raktár, fennakadás a vasútnál MTI|2015. ápr 23. 18:41
Egy hatszáz négyzetméteres raktárépületben keletkezett tűz Devecserben csütörtök délután - közölte a Veszprém Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője. Az oltás idején szünetel a vasúti közlekedés a Budapest-Veszprém-Celldömölk-Szombathely vonalon.
A vasútállomás közelében egy raklapok tárolására használt raktár gyulladt ki. A lángok az épület felét érintik, a tűz továbbterjedését megakadályozták a tűzoltók. A szóvivő tájékoztatása szerint senki nem sérült meg, az oltáshoz Veszprémből, Ajkáról és Pápáról vonultak ki tűzoltók, munkájukat a devecseri önkéntesek is segítik.
A MÁV Zrt. kommunikációs igazgatósága a vasúttársaság honlapján közölte, hogy a Devecser állomás területén kitört tűz miatt a katasztrófavédelem az oltás idejére kikapcsoltatta az állomás felsővezeték rendszerének áramellátását, illetve a vonatközlekedést sem engedélyezte. Ezért a Budapest-Veszprém-Celldömölk-Szombathely vasútvonalon jelentős késésekkel kell számolni.