Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5930

Sárgán villognak majd a debreceni jelzőlámpák a hétvégéken

 

Jó ötlet, de meggondolnám, hogy a Piac utca - Miklós utca kereszteződésben is bevezessék-e.

marky-511 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5929

Több szempontból is vicces ez az egész.

 

Feltételezhető, hogy azon a környéken a lakók saját gépjárművel közlekednek. És? A Szabó Lőrinc utcán nem?

 

Ipari terület a Sámsoni út azon része. És? A Vágóhíd utca nagy része az, mégsem veszik el a buszjáratokat.

 

Kivonult a DKV "szakértőgárdája". Konkrétan kik? És hogyan mérték fel, hogy lenne-e forgalma egy két éve kezdeményezett megállónak? Megnézték, hányan állnak az út szélén, abban bízva, hogy a busz megáll nekik? Van erre valami speciális módszer?

 

Egyébként mennyibe kerül leverni egy karót, rádobni egy buszmegálló táblát?

 

Ráadásul ez nem is a DKV dolga, hanem az önkormányzaté. Meg lehet nézni a roppant "színvonalas" NYIP szervízút 1-2 megállót, vagy a 13-as Pallagi úti megállóit. Az oszlop, a tábla, és a benne lévő papír az összköltség. Meg esetleg egy ásó. Plusz fizetni kell 5 perc munkabért a bonyolult munka elvégzéséért.

 

Pár napja azért voltunk letolva, mert nem láttuk a DKV határtalan nagy szeretetét, és törekvését arra, hogy a MI (?) igényeinket kielégítse.

Az ilyen esetekből látszik, mennyire dolgoznak az ügyön. Sz*rnak a Sámsoni úti - Júlia-telepi lakosokra, sz*rnak Szikigyakorra, sz*rnak a Gáspár György kertre, sz*rnak a TEVA többszáz dolgozójára, akik képtelenek időben beérni az elcseszett menetrendek miatt. És még sorolhatnám.

 

A "MI" igényünk csak akkor van kielégítve, ha a közelben lakik egy képviselő. Olyankor egyből jön a menetrend módosítás, az új viszonylatok.

Előzmény: atty707 (5928)
atty707 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5928

A DKV szakembergárdája a Júlia-telepen helyszíni bejárást tartott

"A" változat: a Google Maps segítségével

"B" változat: Audi A8 sötétített üvegén keresztül a Sámsoni úton nagy sebességgel elhaladva

 

Egyébként mennyibe kerül leverni egy karót, rádobni egy buszmegálló táblát? Ha igazuk van, és nem lesz kihasználva, akkor tök mindegy, hogy ott van-e, ha meg ki lenne használva (ahogy a lakók állítják), akkor ráérnek utána is buszöblöt gyártani.

Előzmény: marky-511 (5925)
ckg471 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5927

Nagyon szépen köszönjük. :)

Előzmény: RIKA424 (5923)
ckg471 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5926

Wáááhhhhh...

Mindegy, hagyjuk.

Előzmény: marky-511 (5925)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5925

Nem lesz buszmegálló, menjenek kocsival

 

A DKV szakembergárdája a Júlia-telepen helyszíni bejárást tartott, és arra jutott, hogy az új buszöböl csak kis mértékben javítaná a terület lefedettségét. Ráadásul nem hagyták figyelmen kívül azt a szempontot sem, hogy a Sámsoni út-Nagy Jenő utca közötti rész iparterület, és az új buszmegálló „csak a belső családi házas övezet kiszolgálását javítaná, amelyek többségénél feltételezhető saját gépkocsi használat.

 

Hát... izé... jóvan!

 

Biztos jól tudják, és a lakók a hülyék. Szeretünk, DKV! :)

RIKA424 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5924

Új autóbusz beszerzések. 1990-es év adata nem jó.

Előzmény: RIKA424 (5923)
RIKA424 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5923

 

marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5922

Biztos ki is volt, csak valamelyik g*ci utas elvitte :)

Előzmény: ZotyaJ (5921)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5921

Szerintem meg ki kellett volna rakni a buszmegállóba egy jó nagy megállító táblát jól látható helyen, hogy a megállóhely nem üzemel, tessék átfáradni a túloldalra, meg a buszokon bemondani.

Előzmény: marky-511 (5917)
atty707 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5920

Talán ők is tervezték ezeket a ...

Előzmény: marky-511 (5919)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5919

A csődbe ment Alfabusz rakta őket össze.

Előzmény: Dreamer (5918)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5918

Hát akkor milyen kutya szülte ezeket a buszokat?

 

Dreamer

Előzmény: atty707 (5916)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5917

Ja, várj!

 

Hatodikán írtad a hsz-t. Szintén hatodikán megjelent egy frissítés a cikkhez, hogy már az eredeti megállóhelyen állnak meg.

Követhetetlen, még a neten is. Jobban örülnék egy olyan címnek, hogy "Az eredeti helyén a Segner tér megállóhely". Abból, hogy "FRISSÍTVE! Ismét lezárásra került a Segner tér megállóhely", sok minden nem derül ki.

Előzmény: Dreamer (5915)
atty707 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5916

Ezek NEM volvo-k. Csak a Volvo logóját hordozzák magukon. Gondolom mindenki tudja a beszerzés menetét, és nem kell elmesélni, miért lettek ezek így átvéve...

 

a, magyarországon vagyunk, aki mindenki belesz*r mindenbe (úgyse az ő pénze bánja)!? :(

Ha kötözködik, pont az ő pénze bánja (amit zsebbe...) De ez nem ebbe a fórumba tartozik.

Előzmény: Dreamer (5914)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5915

A bérletpénnztárak előtti megállóról van szó. Egyébként ha le van zárva, akkor ma miért ott állt meg a buszovics? Az biztos, hogy a megállóban volt egy sárga lap betűzve a menetrendbe, de sajnos a loholásban odáig nem jutottam, hogy megnézzem.

 

Dreamer

Előzmény: marky-511 (5900)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5914

Ok, megbocsájtok nekik. Szerintem viszont gáz, hogy egy ilyen cég mint a Volvo ilyen technikát adjon ki a kezük közzül :( :( Szánalom! Azt beszerzőt meg műszaki ellenőrt meg egy napig kukoricára térgyepeltetném akik hagyták, hogy ezt ne orvosolja a beszállító!

 

Ja, magyarországon vagyunk, aki mindenki belesz*r mindenbe (úgyse az ő pénze bánja)!? :(

 

Dreamer

Előzmény: atty707 (5901)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5913

Arra kérlek, hogy fogj vissza ebből a stílusból, egyszer legyél már tényleg objektív!

Szerintem mindenki tapasztalta már, hogy egy-egy hibát csak akkor fedez fel ha kinyomtatja, vagy hetekkel később olvassa el ugyanazt.

Sajnos az a helyzet, hogy tényleg sok a hiba a DKV közleményeiben, ami elkerülhető lenne, ha legalább ketten átolvasnák mielőtt kiküldik, hogy az ilyen jellegű hibák kibukjanak.

Előzmény: KSKs (5905)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5912

Mintha TI hibátlanok lennétek és soha semmilyen apró elgépelést hibát nem vétenétek. általában az ember sok hibát csinál és azért van, hogy kijavítsa.

 

A DKV-nál van kommunikációért felelős csoport, tehát valakit azért fizetnek, hogy a kommunikációban minden rendben legye. Ha egyszer-kétszer ilyen előfordul, akkor még megértem, de kb. minden második közleményben súlyos hibát vétenek. Ez így rendben van?

 

Sőt látszik, a kommunikáció, hogy javítottak.

 

Még jó...., de sokszor ez is elmarad sajnos. De a baj ott van, hogy valamit javítani kell. Nem lehet megjelenés előtt tartalmilag és nyelvtanilag ellenőrízni?

 

Ez nem DKV specifikus, csak van ahol megértőek az emberek, van ahol meg nem.

 

Bocs, bennem van a hiba! De szerintem nem igazán méred fel a jelentőségét. Ezeket a javításokat fű alastt teszik meg és nem olyan kezdetű javító közlemények születnek, hogy "Tisztelt Utasaink. Sajnos előző levelünkben hibásan közöltük, hogy... Ezért szíves elnézésüket kérjük". Egy magára valamit adó cég így csinálja. Az emberek nagy része meg elsiklik egy látszólag ugyanolyan tartalmú levél felett, mert azt hiszik az az előző ismétlése. Lesz vajon olyan aki várja a Borzán Gáspáron hétfőn 7:00-kor a 11A-t? Neki mit mondanál amikor hoppon maradt? A HV idejében volt ilyen?

 

Nekem amúgy nem rémlik Borzán G. u., nekem végig a Károli volt, bár már töröltem az e-mailt.

Szívesen átküldöm a 4.-ei mailt. Remélem nem azt akarod mondani, hogy alaptalanul akarok rágalmazni.

 

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, hogy csúnyábbat ne mondjak. 

 

A Tiédet nem? Amúgy azt tényleg nem értem a 11A-nak mi értelme van.

 

Ez hol marad, a pozitívum? Máshol el tudják ezeket ismerni, örülnek neki az emberek. Debrecenben miért nem?!

 

Azért Debrecenben sok minden szarabbul megy, mint máshol.

De pozitívum a 17A-ra a plusz járat az tény. De a 11A-nak enneb a formában mi az értelme?

 

Kezdem azt érezni, hogy tényleg az van itt, amit valaki írt anno hogy "Ti csak f**ni tudjátok...", sőt az is fura, hogy valaki annak örül, ha a másik "kritikus szemmel" néz a DKV-ra. Ez a cél?! Ez a fórum feladata?!

 

Én azt szeretem ha valaki objektív és nem szubjektív. Lehet én gondolok rosszul dolgokat, de erről meg lehet győzni logikus érvekkel. Fröcsögéssel és értelmetlen mentegetőzéssel nem!!!

Előzmény: KSKs (5905)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5911

Köszi. Már csak azért is lenne értelme a Segner-nek, mert akkor nyugodtan tudná folytatni a trolipótlást...

(Irónia)

Előzmény: LoLkA (5910)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5910

Milyen HATVAN utca? A 11-es normálisan a Mester/Hunyadi utcán jár. Ez minek kórincál el a Hatvan utcára? Vagy ha már elmegy, akkor felmegy a Mester-en, majd Bethlen és úgy Hatvan utca, vagy Pesti/Hatvan utca útvonalat követi?

 

Mester - Bethlen - Hatvan:

 

http://www.dkv.hu/uploads/files/11_11A.pdf

 

Mindkét esetben akkor már miért nem a Segner tér a végállomás, ahonnan esetlegesen tovább lehet közlekedni? 

 

Igen, ez jó kérdés. Ezt nem értem én sem, hogy járatot miért visznek a Hatvanra? Az OTI elérhető a Kölcsey megállóból. A Pásti utca megállóhely kvázi kihalt. A belváros a Kölcsey, vagy a TK megállóból jobban elérhető. Egyedül a Fazekas gimi elérhetősége jobb a Károli Gáspárról. Hogy miért nem megy be a Segnerre?

Szerintem szükségmegoldás. Az a busz szerintem a Doberdóról szerel át. És vagy a Vincellérre, vagy a Doberdóra megy vissza és a Segneres befordulás már nem férne bele. De ez csak feltételezés.

Előzmény: atty707 (5904)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5909

Sajnálatos módon NINCS olyan dkv híranyag, amelyben ne lenne valamilyen elírás. Nem vagyunk hibátlanok, sőt nekem is van jópár elírásom itt a fórumon is. DE! Egy hivatalos sajtóközleménynél 'ciki' ha ilyen előfordul. Ha egyszer-kétszer, az még elfogadható, de hogy folyamatosan? Az a helyzet, hogy amennyi helyesírási, és elgépelési hibák találhatók egy-egy több oldalas közleményükben, azért az érettségin elbuktatják az embert.

Gondolom Word segítségével készítik az alap szöveget.

Kérdés 1: Be van-e kapcsolva a helyesírás ellenőrző? (Elgépelésnél is sokat segít)

Kérdés 2: Ha nincs, miért nincs? Zavaró az a sok ronda piros aláhúzás? Vagy az informatikai osztály nem tudja, hogy hol kell bekapcsolni?

Kérdés 3: Ugyebár a titkárnő azt tudja, hogy a toolbar-on is megtalálható az ikon. Miért nem használja?

Persze a Károli/Borzán elírásokon ez nem segít, de erre vannak a felettesei, hogy ÁTOLVASSÁK, és a hibákat korrigálják, nem igaz?

 

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, 

Ezen nevettem egy jót. A mi igényünk (utazóközönség) az, hogy az EGÉSZ városban lehessen kultúráltan közlekedni, ne törjön ki az ajtóból üveg, csak azért, mert az utasok kinyomják (volt rá példa). Jómagam is "élveztem" a dkv igénykielégítő módszerét, amikor három(!) egymás után jövő buszra nem fértem fel! Nem kellemes -10 fokban állni a megállóban, és imádkozni azért, hogy jöjjön már valami vacak, amire fel is lehet férni! Ezek az "apró korrigálások" csak arra jók, hogy még kevesebb üzemanyagot fogyasszanak a járművek, mert egyszerűen a cég beledöglik a hülye döntéseik következményeibe!

Előzmény: KSKs (5905)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5908

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, hogy csúnyábbat ne mondjak.

 

Ja, igen...

Mutass nekem EGY hsz-t, ahol bármelyikünk kérte volna a 11A-t!

Előzmény: KSKs (5905)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5907

sőt az is fura, hogy valaki annak örül, ha a másik "kritikus szemmel" néz a DKV-ra. Ez a cél?! Ez a fórum feladata?!

 

Ha már diszkréten megszólítottál...

 

Mit kéne csinálni? Tapsikolni, és ujjongani a hülye nyilatkozatoknak (-45 busz), és a sorozatos hibáknak?

Talán ha nem csaszne el ennyit a drága cég, másról írnánk. A szolgáltatóváltás előtt nem ez volt a fő téma. Ennek azért van oka, nem?

Előzmény: KSKs (5905)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5906

A DKV hétfői e-mailben küldött közleményében ez áll:

 

Akkor nyilván innen másolta a Cívishír és a Dehír is; a DKV-n már a Károlis változatot láttam.

 

Kezdem azt hinni, hogy tök hülyék állítják össze a hirdetményeket...

 

Mint mindent a Tisztelt Cégnél :D

Előzmény: LoLkA (5903)
KSKs Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5905

Mintha TI hibátlanok lennétek és soha semmilyen apró elgépelést hibát nem vétenétek. általában az ember sok hibát csinál és azért van, hogy kijavítsa. Ez nem azt jelenti hogy hibát hibára kell halmozni, meg egy sofőrnek az első megállója egy fa legyen.

Sőt látszik, a kommunikáció, hogy javítottak. Máshol is van ilyen. Ez nem DKV specifikus, csak van ahol megértőek az emberek, van ahol meg nem.

 

Nekem amúgy nem rémlik Borzán G. u., nekem végig a Károli volt, bár már töröltem az e-mailt.

A DKV honlapján a 4-i cikkben is Károli van emlékképeim szerint.

 

Amúgy meg örülni kéne, hogy apró változásokkal próbálják a TI igényeiteket most kielégíteni, hogy csúnyábbat ne mondjak. Ez hol marad, a pozitívum? Máshol el tudják ezeket ismerni, örülnek neki az emberek. Debrecenben miért nem?!

 

Kezdem azt érezni, hogy tényleg az van itt, amit valaki írt anno hogy "Ti csak f**ni tudjátok...", sőt az is fura, hogy valaki annak örül, ha a másik "kritikus szemmel" néz a DKV-ra. Ez a cél?! Ez a fórum feladata?!

Előzmény: LoLkA (5903)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5904

Lenne egy részletkérdésem ez ügyben:

Milyen HATVAN utca? A 11-es normálisan a Mester/Hunyadi utcán jár. Ez minek kórincál el a Hatvan utcára? Vagy ha már elmegy, akkor felmegy a Mester-en, majd Bethlen és úgy Hatvan utca, vagy Pesti/Hatvan utca útvonalat követi? Mindkét esetben akkor már miért nem a Segner tér a végállomás, ahonnan esetlegesen tovább lehet közlekedni? 

Előzmény: LoLkA (5903)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5903

A DKV hétfői e-mailben küldött közleményében ez áll:

 

"A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor 11A jelzéssel új rásegítő járatot indítunk a Borzán Gáspár utca
és a Hatvan utca között.
"

 

Ma küldtek egy másikat:

 

"A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor 11A jelzéssel új rásegítő járatot indítunk a Károli Gáspár utca és a Hatvan utca között."

 

A buszokra kiragasztott értesítőben meg ennyi áll:

 

"A reggeli csúcsidőszakban, a tapasztalható nagymértékű zsúfoltság csökkentése érdekében tanítási időszakban, munkanapokon 7.00-kor új rásegítő járatot indítunk a Károli Gáspár utca és a Hatvan utca között."

 

Tehát ebben meg nem lítik, hogy ez a járat 11A jelzéssel fog közlekedni.

 

Kezdem azt hinni, hogy tök hülyék állítják össze a hirdetményeket...

Előzmény: marky-511 (5898)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5902

Megnéztem, van tükör. Próbáltam úgy beállni, ahogy a járművezető tud ránézni, és valószínűleg egy nagyon erős ember fordított rajta, mert a sineket lehet látni belőle, és nem a járdát. Amúgy elég picike az a tükör...

Előzmény: LoLkA (5885)
atty707 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5901

Akkorat rantanak mint az allat, aztan darabosan fekeznek (forgalmi korulmeny nem indokolja)! 

Meg kell védenem őket, sajnos nem tehetnek róla. Ennyire faszák a szólók, azaz bármilyen finoman próbál fékezni, az "darabosra" sikerül, a gázadás szintén. 

Megálló:

Hivatalosan le van zárva az a megálló, mert úthibák vannak ott, bár ilyen alapon Debrecen úthálózatának 99%-át, valamint a megállók 100%-át le lehetne zárni...

 

Előzmény: Dreamer (5899)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!