Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kifli Creative Commons License 2004.07.06 0 0 266
nem tehehetek róla, néha meg kell pörgetni, bár még bejáratós lenne... 7.ikben azért ritkán húzatom ki teljesen PB-en belül:-). Amúgy sem érdekel a fogyasztás. szerintem 8 körül tök jó. lehet, hogy lehetne 7 körül is... úgy sem magamnak vettem a gépet, bár most inkább én használom
Előzmény: hnehnszb (265)
hnehnszb Creative Commons License 2004.07.06 0 0 265
Téglalábú Kifli:
Aha, így értem... :) De akkor első vagy minden piros lámpa után, ami rólam nem mondható el... Azért az általad vázolt használati mód esetén egészen barátinak tűnik a 8.4-es fogyasztás. (Komoly lehet 7-ben szabályozásig forgatni Bp-en... :) Nagyautó jóval többet fogyaszt még ennél is...

120-130 emelkedőn, 140 vízszintesen, 150 erős lejtőn (ilyenkor már nagyon zajos). Így volt kellemes állása a gázpedálnak. De egyetértek veled: forszírozott nagysebességű haladás esetén tarthatatlan lenne a 6l körüli fogyasztás.
Ha kézi módban használod, akkor a végáttétel rövidebb, mint automatában. Nekem megfelelt az automata D módja is, illetve szlovákiai extrém helyeken kipróbáltam az L-t is.
Levegőhűtő/párátlanító végig üzemben volt.

Szeretettel:
Szalma
Előzmény: kifli (264)
kifli Creative Commons License 2004.07.06 0 0 264
Igen BP-en hajtom, gyakran padlógázolok vele, mert jólesik:-) néha 1-7 ig tövig húzatom. gyakran légkondizok. így fogyaszt 8.4-et. ha 150 körülmész az autópályán akkor szerintem LEHETETLEN 6 körüli fogyasztás...
Előzmény: hnehnszb (263)
hnehnszb Creative Commons License 2004.07.06 0 0 263
HI!

Egy kis fogyasztási infó (1.4 CVT):

Rávettem magam, hogy a hétvégi "barlangtúránkat" Jazz-el tegyük meg. Útvonal: (tankolás, 5.6) Győr-Budapest (M1), kis kavarás a belvárosban, -Kál (M3), -Eger (tankolás, 6.3), -Ózd, -Bánréve, -Dobsina, -Szilice, -Aggtelek, -Putnok, -Eger (tankolás, 6.1), -Kál, -Budapest (M3), -Mosonmagyaróvár (M0-M1) (tankolás, 6.4). Lakott területen szigorúan sebességhatárokat betartva, azt csak a ritmus miatt túllépve, külterületen 90-110km/h (kanyargósságtól és ismerettől függően), autópályán "letolós érzésű" 130-150km/h (emelkedőtől függő, visszafelé gyorsabban jöttünk :) sebességeket diktálva élő adatok, folyamatos légkondi használattal. Soha nem nyomtam padlógázt, nem volt rá szükség. Szlovákiában egy időre (felfelé menet) 6.9-ig mászott a fogyasztás (véletlenül vettem észre). Az autó méretei miatt érdekes módon ugyanúgy megadták a tiszteletet, mintha a "batárral" lettünk volna. (Meg is lepődtem.)

A bükki és a Szlovák Paradicsom kanyargós útjainak tapasztalata:

2 személlyel és némi kötél/hálózsák/stb. cuccal a csomagtartóban piszkosul semlegesen viselkedett. Ha megindult valamerre, akkor ment az egész, nem voltak extrém túl/alulkormányzási tapasztalatok. Fékek (az erőosztónak hála) kanyarokban is pontosan "íven" hagyták a járgányt (ismeretlen terepen szűkülő kanyarba sokkal gyorsabb beleszállás és már oldalcsúszás esetén tesztelve :). Nagyon jól kordában lehet tartani.

HONDADOC: olajból mit javasolsz a következő cserénél? Most a gépkönyv szerinti valami van benne.

Gratulálok a sok új tulajnak! Sok örömet az autóban! (Feelingesebb, mint a Superb. Élmény vele autózni! Elkobzom a páromtól...)

SzaZoli: a fejlemények igen érdekelnek, tudósíts!

Kifli: hol hajtod elsősorban? Bp.?

Szeretettel:
Szalma
HONDADOC Creative Commons License 2004.07.05 0 0 262

Első olajcserét minden autómnál 1000 és 2000 között csináltam-csináltattam. Utána gyári előírás szerint, persze csak megfelelő olajjal..

Jelenleg Castrol RS Racing Syntec 0W-40-el járok. Az olajfogyi mérhetetlen.... Olajcsere periódus alatt nem kell utántölteni semmit...

Előzmény: balczo (260)
HONDADOC Creative Commons License 2004.07.05 0 0 261

Szia Weltmeister!

 

A Jazzhez létezik gyári ködlámpa, a nejemén is az van... Igaz Németországból származik a spoilerszettel együtt.

A tompítottja és a fényszórója rendben van. Nem aránytalan, rendesen terít.

A hátsó ablaktörlő az 1.4 ESi-n magától bekapcsol hátramenetben, amennyiben az első ablaktörlő pl. szakaszos állítással működik.

A hátsó ablatörlő teljesen jó, hatékony...

 

Ja..és a Németországban végzett J.D.Power teszten a teljes teszt 3. legjobb Customer Satisfaction Indexét (CSI) a Honda Jazz érte el!!!

Kategóriájában első, összesítettben harmadik 81,4 %-nyi elégedett tulajjal...:)

Előzmény: Weltmeister (240)
balczo Creative Commons License 2004.07.05 0 0 260

Sziasztok!

 

Múlt hét szerdán mi is átvehettük az autót (1,2 LS A/C). Az eladótól kérdeztem az első olajcsere időpontját, azt mondta ráér 10000-nél, de utána is a 10000 olajcsere ciklust ajánlotta. Ti hány ezrenként cserélitek az olajat? Egyébként szuper ez a kisautó. Az első nap belehajtottam közel 250 km-t nagyrészt országút, a fogyasztás 5,4 l/100km lett klímával, de nagyon kíméletes vezetéssel. Amit észrevettem, valóban elég érzékeny a klímára, de a kanyar stablitása engem nagyon megfogott, szinte meg sem billen.

 

Üdv:

balczo

rep Creative Commons License 2004.07.05 0 0 259

Szevasztok!

 

Pénteken megrendeltem egy metálfekete Jazzt, légkondival, 2.949.000 forintos listaáron (metál nélkül), 1.2 S COOL néven. Ahogy megnéztük, ez a felszereltség egy az egyben megegyezik az 1.2 LS A/C felszereltséggel (tehát elvileg ugyan úgy van CD játszó, fűthető tükör, meg minden más, ami az LS A/C-ben), az ára viszont 141 ezerrel kevesebb. Nem tudtok véletlenül valamit erről a felszereltségről? Ez valami akció lennne?

Az átadás várható időpontja egyébként október 31-e.

 

Zoli

SzaZoli Creative Commons License 2004.07.05 0 0 258
Sziasztok!

Tegnap volt egy kellemetlen eseményem. Mint jópár hozzászólással ezelőtt írtam, a gázpedál hirtelen terhelésváltásnál nem reagál elég gyorsan, és főleg ha hirtelen kell valahonnan indulnom, azt nagyon nem szereti, sőt rosszabb esetben meg is fulladozik a motor.
No tegnap egy busz beengedett, de oldalról már jöttek autók, és akárhogy nyomta neki azt a rohadt gázpedált, az Istenért se akart menni az autó, csak elkezdett éppenhogy döcörészni. Aztán direkt próbálgattam, a gázadás, és a motor felpörgése között kb. 1 egész mp eltelik! De nem mindig, csak amikor ilyen kedve van a motornak. Nagyon érdekes, és veszélyes jelenség, megy is hétfőn a szervízbe a kicsike.
Nomeg ma megint előfordult az a hiba, hogy kettesben nincs nyomaték, eltűnt az erő. Egyedül ültem a kocsiban, igaz légkondival, sima úton, 30-ról kettesben alig akart gyorsítani.
Félre ne értsetek, nagyon szeretem ezt a kocsit, de ezeket ha a szervíz nem tudja orvosolni, haragudni fogok rá.
Jövő hét hétfőn már többet fogok tudni.

üdv
Zoli
SzaZoli Creative Commons License 2004.07.02 0 0 257
Nekünk csak oldalcsík fann fenn, benne a kis Jazz jellel, látszólag eredetileg is benne van (tehát gyárinak néz ki), így volt asszem 40 körül.
Hogy megéri-e? Persze, ennyi összegű karcolást simán kivéd. :) Nekem elöl-hátul levő csíkok nem tetszenek, de nem csak a Jazzen, más kocsikon is (max ha színrefújt)
Szerintem 100ért már színrefújják, nemde?

üdv
Zoli
iobrednow Creative Commons License 2004.07.02 0 0 256

A gyári v. utángyártott kérdésben én is inkább a gyárira szavazok, de jelen esetben nevetségesnek tartom a gumicsíkért a 100.000 Ft körüli árat és ha nem számítana, akkor sem vennék ennyiért.

 

iobrednow

 

kifli Creative Commons License 2004.07.02 0 0 255
nincs garancia arra, hogy amiről azt hiszed, hogy ugyanolyan, mint a gyári mégsem az
Előzmény: kifli (254)
kifli Creative Commons License 2004.07.02 0 0 254
akkor sem veszek nem gyárit. rizikó mindig van. tulajdonképen a tizikómentességet fizetem meg ezzel.
Előzmény: Taki (253)
Taki Creative Commons License 2004.07.02 0 0 253

Pedig ez tényleg így van,

sok gyártmány csak a csomagolásában különbözik.

Egyikre a gyári matricát rakják rá, másikra a saját márkát.

Előzmény: kifli (252)
kifli Creative Commons License 2004.07.02 0 0 252
én még sose láttam olyan nem eredeti terméket ami UYANOLYAN let olna mint az eredeti
Előzmény: nomena (251)
nomena Creative Commons License 2004.07.02 0 0 251

Ezt a márkakereskedések terjesztik. Sok esetben valóban igaz, de nem mindig. Az eredeti általában szintén valami beszállító terméke. Ezek a beszállítók a saját nevükön is árulják sokszor ugyanazt a terméket, csak mondjuk fele áron. (Pl ablaktörlőknél a Valeo.)

 

Persze az említett oldalcsík vsz. nem ebbe a kategóriába tartozik. Szerintem egyébként kell a csíkra a Jazz felirat, bár nem hiszem, hogy most kifizetnék érte ennyi pénzt. (Ráadásul amikor a mi csíkunkat feltették, a felirat ragasztása elengedett, az egyik szervizes srác ragasztotta fel újra.)

Előzmény: kifli (250)
kifli Creative Commons License 2004.07.02 0 0 250
szerintem az utángyártott soha sem olyan mint az eredeti.
Előzmény: iobrednow (249)
iobrednow Creative Commons License 2004.07.02 0 0 249

Sziasztok!

 

Tegnap megvettem a garnitúrát, a ragasztócsík tényleg 3m, ugyanaz mint a gyári...  A négy ajtóra és a négy sarokra 12.000ft volt összesen. Halkan jegyzem meg, hogy ez a cég szállít rengeteg márkakereskedésnek. Nem állítom, hogy rányomnak egy honda vagy opellogo-t és felteszik gyárinak, de sajnos Mo-on élünk, mindent el tudok képzelni.

 

tara Creative Commons License 2004.07.02 0 0 248

Úristen!

Az oldal- és sarkdíszléc-garnitúrát eredetiben 100eFt-ért adták nekünk :-(

Vajon ez ugyanolyan minőségű?

Előzmény: zsoltcs (247)
zsoltcs Creative Commons License 2004.07.02 0 0 247

Sziasztok,

 

Az előzőhöz csak annyit, mivel a megadott oldalon nincsenek árak:

az oldalvédő díszlécgarnitúra együttes fogyasztói ára bruttó 9000 ft,

3M ragasztóval ellátott sarokvédődíszléc bruttó 2600 ft/garnitúra.

 

Üdv,

cszs

Előzmény: iobrednow (246)
iobrednow Creative Commons License 2004.07.01 0 0 246

Sziasztok!

 

Ma reggel mi is átvettük a Jazz-t... :)

Már nagyon várom, hogy vége legyen a munkaidőnek, hogy egy kicsit meghajtsuk. Ha valaki ajtóvédő gumicsíkot keres, mert nem kapta ajándékba, akkor a www.riderauto.hu -t tudom ajánlani. Töredéke a gyári árának.

 

majd még írok:

 

iobrednow

 

SzaZoli Creative Commons License 2004.07.01 0 0 245
Ennyit a presztízsmárkákról ;-)))) Büszke vagyok erre a kis autóra, és egyre jobban szeretem.

Valami érdekeset osztanék meg veletek. Szóval ugyebár itthon 2 Honda van, a Jazz, és egy 2004-es 1.6os Civic. És bár a Civic erősebb meg elméletileg kényelmesebb is, most velem volt egész hétvégén, és rájöttem, hogy a Jazzbe szívesebben ülök, valahogy jobban érzem benne magam. Érdekes, nem?:)

üdv
Zoli
Előzmény: kifli (244)
kifli Creative Commons License 2004.07.01 0 0 244
http://totalcar.hu/rhirek/?main:2004.06.30&184261 Na ki lett az első a kis kocsik között?
Előzmény: avl2 (243)
avl2 Creative Commons License 2004.06.29 0 0 243
Hello, szerviztapasztalatok erdekelnek: hol milyen minösegben, milyen jol [mi alakitotta ki ezt a velemenyt], milyen gyorsan es mennyiert dolgoznak ? konkretan tatabanyai Honda Szaraz-zal tapasztalatok ? fogyasztasi adatok, elsösorban nem CVT-vel es takarekos vezetesi stilus mellett elsö olajcsereröl velemenyek ? kereskedö nyilvan ajanlja hamarabb, keresni tud vele; gyar megiscsak tudja (?), hogy mikor kell, nem ? üdv
Előzmény: Efy (242)
Efy Creative Commons License 2004.06.24 0 0 242
Weltmeister !

Sztem nem egyről beszélünk, ha előrébb elolvasod,az erről írtakat, kiderül:
a Jazz ablaktörlője nem állítható fokozatmentesen, de - ha jól emlékszem - 3+1 fokozatban törli az ablakot(lassú, kp gyors, gyors + 1x gyors).
A hátsó ablak - sajnos -, gyorsan koszolódik esős időben, de a hátsó ablaktörlő ezt szépen rendben tudja tartani, nagy területet tisztítva.
Hátramenetnél nem kapcsol be ( mint ahogy a jobb tükör sem billen lejjebb, segítve a padka mellé állást ).
A fényszóró jó, szépen világítja az utat mind jobb-, mind baloldalon. Fényereje sztem jobb a 2107-esénél, bár ez izzófüggő.( anno , mikor még édesapámnak is 2107-e volt és néha -néha jártam vele: ég és föld volt a vezetési élmény az akkori 4 ajtós 6 gen Civicem és a Lada között. :)
Majd megtapasztalod...

Sok sikert a Jazzhez !

Efy

Előzmény: Weltmeister (240)
kifli Creative Commons License 2004.06.24 0 0 241
szerintem gyenge a légkondija a Jazz CVT-nek. legalább is nekem annak tűnik
Előzmény: Weltmeister (240)
Weltmeister Creative Commons License 2004.06.24 0 0 240
Sziasztok!

Új autó vásárlását tervezzük! Én régóta olvasom a tesztetek és viszonylag tájékozott vagyok autós téren! A JAZZről már régebben is olvastam teszteket, és esélyes jelöltként tartottam számon egy esetleges autóásárláskor! Azonban néhány napja egy távoli ismerősöm elvitt a Jazzével! Az autót igaz, hogy nem én vezettem, de mégis olyannyira megfogott, hogy teljesen beleszerettem!
Most pedig lenne egypár kérdésem, miután teljesen végigolvastam a topicot...egypár kérdésre nem találtam egyértelmű választ!

A Jazzhez nem is lehet ködlámpát rendelni?
Az ablaktörlő tényleg fokozatmentes? Esetleg van-e vmilyen lehetőség, hogy fokozatokat rakjak majd bele, ha mégis fokozatmentes? (ez azért fontos, mert jelenleg egy 2107-es ladát használok, amit még 14 éve újonnan vettem, és ez akkoriban, ha jól emlékszem nagyon fontos extrának számított).
És végre szeretnék hallani egy egyvéleményt, hogy az 1.2-es motor országúton érezhetőbben gyengébb-e az 1.4-esnél(azt már olvastam, hogy városban nem lehet érezni a különbséget)?
Szívesen hallanék véleményt a fényszórókról (foltos-e a képe, kb hány méterre világít stb...)?
Ja, és még annyit, hogy a hátsó ablak gyorsan koszolódik, és a hátsó ablaktörlő mennyire hatékony (esetleg bekapcsol-e automatikusan hátramenetbe kapcsolva)?

Bocs, ha kicsit idiótákat kérdezek, de ezek nincsenek nagyon leírva sehol.

Üdv mindenki, és remélem egyszer én is Jazz tulajdonos leszek!!!!

:)

balczo Creative Commons License 2004.06.24 0 0 239
Üdv az összes JAZZ tulajnak!

dhi11! Grat az új autóhoz!
Én holnap megyek szerződést kötni, az április 3-án megrendelt Jazz 1,2 LS A/C-ra. Én is menta zöldet szerettem volna, de mivel csak képen láttuk így a család a silver-satin-metál mellet döntött. Remélem szép lesz! Már nagyon várom!
Üdv:balczo

Előzmény: dhi11 (238)
dhi11 Creative Commons License 2004.06.23 0 0 238
Sziasztok!
Végre megvan! Jazz 1,2 LS A/C. Nagyon-nagyon tetszik.
Néhány hete volt alkalmam egy 2003-as 1.4-est vezetni, ahhoz képest két új elem rajta: fejtámla hátul középen és küszöbvédő díszlécek (ezek nagyon szépek). Ami hiányzik: zsebek az első ülések támláin (valahogy megleszek nélküle...).
A menetteljesítmények szerintem elhanyagolható mértékben különböznek a nagyobb testvérétől, városban nem igazán érezhető. Kint még nem jártam vele.
Egy dolog viszont zavar: mindkét lökhárító színe egy árnyalattal eltér a karosszéria többi részének színétől. Kicsit sötétebbek és kevésbé metálosan csillogók. A kocsi egyébként opál-menta zöld. Esetleg tapasztalt valaki más is ilyet? Nagyon remélem, hogy nem szállítási sérülések javítása...
Üdv: dhi
SzaZoli Creative Commons License 2004.06.23 0 0 237
Mit jelent az, h az olajcsere után jobb lett? Ugyanis most nő a fogyasztás (ma már 7.1 körül volt, igaz légkondival), szóval mióta új, azóta csak többet kezd fogyasztani, ez vissza fog esni olajcsere után?

Arra jöttem rá srácok, hogy néha akkor gyorsul jobban, ha majdnem teljesen felengedett gázból kicsit eleinte nyomod, majd egy ponttól hirtelen lejjebb, de nem tövig, azt nem szereti :) Van ennek értelmes magyarázata? :)

Előzmény: hnehnszb (236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!