Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160336

98" 2.0 dti b vectra olajhuto.. / 9117318/

 

letezik ehez valami utangyartott huto ? 

..itten csak a gyarit tudjak,

kocsi arat meg nem koltenem egy hocserelore. :@

koszi.

cam aro Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160335

felreertes. 

nem a hiba leiras pontosagarol irtam, hanem magarol a kodrol ami mindenhol ugyanaz 

kell legyen.

tehat ha elviszi a pugba, akkor is ezt a kodot fogja kapni.

 

oke, esetleg okoskodnak hozza valami valoszinuseget. . 

Előzmény: diagnet (160329)
peterch Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160334

Szia !

 

Sajnos a tarolt hibakodot csak a szerelom tudna kiolvasni :(  

Vasarnap reggel viszont mar kell visszamennem , igy nem tudom kiolvastatni .

Mint laikusnak csak az a furcsa , hogy elejevel ritkan jelzett . Most meg hosszuut utan ha varosi forgalomban kozlekedek , akkor mar gyakrabban . Csak egy ujabb hosszabb tav ( sztradan) megtetele utan tunik el .

 

Udv , Peter .

Előzmény: Kisa (160333)
Kisa Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160333

A tárolt hibakód ismerete nélkül nemigen lehet okos tanácsot adni. Akár még az is lehet, hogy most nem ugyan azt a hibakódot dobálja vissza.

 

Előzmény: peterch (160331)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160332

Simán lehet az alsó billenés határoló ahogy írja az úr👍🏾,de másik remek Renault baj az első fék nyergek-vezető csap-csúszó rész kopásából is lehet. Meg kell nézni,vizsgálni mindkét elméletet. 

Az olaj szivárgás három fő helyről jöhet:kapcsoló tengely szimering,hátsó főtengely szimering,bal belső féltengely porvédős faszság😋.A kapcsoló tengelyre van akasztva egy alakos rugó,szintén okozhat kar kilengést,mert elkopik,eltörik,elveszik. 

Előzmény: djtörök (160323)
peterch Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160331

Jo napot az uraknak !

 

Megint beugortam egy tanacsert. :)

VW Polo 1,4 -es 55kW , 2003-as ezustmetal , negyajtos es 205300 km rafutva . Szuperul mukodik minden , csak a szokasos hibajelentes surusodik . Shell benzinnel jarok naggyareszt . Hosszu uton semmi gond , csak miutan rovidebb utra hasznalom (varosi forgalom), mindig kivilagit a motor hibajelzo . Regebben tanacsoltatok , hogy kicsit hajtsam meg es elmulik . Igy is tortenik minden hosszabb ut utan . Most a kerdesem az lenne , hogy segitene -e , ha Shell ujfajta erosebb uzemanyagaval jarnek? Allitolag abban van valami adalek , ami tisztitja a rendszert . Szerintetek segitene valamit a dolgon , vagy nyugodjak bele , hogy ez csak ilyen jelenseg ezen az auton ?

Esetleg mas megoldas ?

 

Udv , Peter . 

mica-r Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160330

Nyilván a Pxxxx hibakódok kevés infót adnak. 

A komplex modern rendszereknél ez elég kevés tud lenni.

"mást nem kell tudni a hatékony javításhoz" háááát.... esetleg tisztességesebb motorgyártás esetén igaz lehetne...

Előzmény: diagnet (160329)
diagnet Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160329

Nincs olyan, hogy pontos eobd hibakód.... Az eobd protokol nem javításra vagy hibakeresésre, hanem csak ellenőrzésre szolgál.

A vezérlőegyégek hexadecimális formában tárolják a hibakódokat, hibaindexekkel és a hibakörülményekkel kiegészítve akár többszáz bájt hosszan. Ebből 4 bájtot kiragadva és átváltva kapsz egy Pxxxx tájékoztató jellegű kódot, amihez van egy általános adatbázis. Ez ugyanaz a GM V8 benzinnél és a koreai 3 hengeres dízelnél.

Ezekből javítani olyan, mint ha csak 100 szavas szókincsből gazdálkodhatnál londonban.

Pl.: Szerintem nincs olyan szerelő, akinek ne állna a polcon tévesen lecserélt veztengely szenzor P0340 miatt...holott ha rendes diaggal néznék, akkor kiderülne, hogy csak a vezetéket csipették oda, vagy rossz helyen van a vezérlés.

Legtöbben ezért szeretik a vw csoportot javítani, mert a legolcsóbb diaggal is már a szövegmezőből pontosan látszik a hiba jellege. A többi gyártónál meg megy a csigázás&anyázás...

 

A legújabb diagnosztikai rendszerek már a hibakódot nem is mutatják, csak a hiba magyarázatát, a körlülményeket (freeze frame),a lehetséges okokat és az ellenőrzés logikai sorrendjét.

Mást nem kell tudni a hatékony javításhoz.

 

(szopásmentes könnyű munkára kért orvosságot, az pedig így kezdődik)

Előzmény: cam aro (160322)
djtörök Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160328

Egy kicsit mozdul hátrafelé, de nem olyan vészes. Viszont a váltórudazat kézzel mozgatva eléggé kotyog, most néztem az előbb, és kissé olajos a váltó alja.

Előzmény: Kisa (160326)
ferixa Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160327

Sziasztok!

 

Isuzu Trooper 3,0 TD,  2000 év,  4JX1 moci, automata váltó.

 

Összes olajat le kellene cserélnem (difik, váltó, osztómű). Feltöltési mennyiségeket, előírásokat tud valaki? Váltóban mi az olajcsere menete? Szűrőt kell benne cserélni?

 

Köszi előre is?

 

ferixa

Kisa Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160326

Ezzel egyidőben nem mozdul nagyot a váltókar? Az alsó, középső váltótartó bak szokott kikopni.

Egyszerű ellenőrizni, a javítása sem nagy költség.

Előzmény: djtörök (160323)
TraguAre Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160325

A külső féltengelycsukló tud ilyet.

Előzmény: djtörök (160323)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160324

Eléd idiótán látszik,de a lista végén ott a cseh

Előzmény: mica-r (160312)
djtörök Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160323

Hali! Egy Renault Clio 1.2 8szelepes 2000évj. autóról lenne szó. Váltáskor, és mikor engedem fel a kuplungot hallok egy halk koppanás/csattanást. Főleg kisebb fokozatokban. Ha lassan és finoman csinálom akkor nincs hang. Valamit rosszul csinálok, vagy ez valami hibára utal?

 

 

cam aro Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160322

megvan a pontos eobd standard hibakodja.  

(ha az nem jo, ..akkor urva nagy baj van. ) 

talalgatni az okokrol meg magatol is tud, ahoz nem kell a csigas szemelyzet. :) 

 

 

(wiha?  :o ) 

=================

 

 

Előzmény: diagnet (160321)
diagnet Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160321

Begurulsz vele a peugeot szervizbe és fél órán belül megmondják mi a pontos hibakód és a lehetséges hiba okok. Autodatás meg unidiagos találgatásból szívás lesz.

Előzmény: kormi07 (160317)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160320

keressél Seathoz. Ibiza, Cordoba, Leon ugyanez. (ugyanilyen szar is)

Előzmény: Kisa (160307)
cam aro Creative Commons License 2017.06.16 0 0 160319

ugyanitt termek teszt. 

 

megfoztek, olaj ment vizbe. 

teli trutyival a hutorendszer. 

ipari /bevalt/ zsiroldo kifogyott. (forte bio degreaser ) 

fonci rendelt wynn's hutorendszer zsirtalanitot. 

 

..nektek mar nem kell. 

kalap szart nem er. legalabbis g48-on. 

ami szutyok kijott azt a meleg hozta ki, semmi oldokepessege nincs a cuccnak. 

===================

'cakkat. 

 

 

Előzmény: cam aro (160300)
cam aro Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160318

Szkópolni nem tudunk, max multival mérni,../

/...az orális szexet szeretnénk elkerülni,""

 

baszogatas nelkul..

ez olyan mint fhasz nelkul bhaszni.

de tudod te ezt , csak a fonid aki kiadta az nem.  :/  

------------------

elvileg a bal elso sarvedo kornyeken van az ecu. 

elobb ott tamadnek be -  akar multival  hamar muszaj-  hogy mi lehet a valos panasz. 

ha lebontod az elejet lofact se fogsz tudni csekkolni...szerintem.  

---------------- 

A valóságban sincs, a légtömegből találhatja ki,""

en is igy  >! gondolom. 

ezert irtam a ket maf osszehasonlitasat.  

 

 

 

Előzmény: kormi07 (160317)
kormi07 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160317

megszkopolnam a 2 maf-ot, mivel data szerint a geoknak poz.szenzora nincs.

 

A valóságban sincs, a légtömegből találhatja ki, hogy melyik turbó mennyit szállít, és ha eltérés van, akkor leszabályozza/ná, ha nem teljesül, akkor hibakód van(most lehúzott csatival, ki tudja hol álló geometriával megy az autó, vészüzem nélkül(!?).

Ha  a hátsó turbóról húzom le, akkor vészüzembe áll(nem érteni fhanszia logic).

 

Szkópolni nem tudunk, max multival mérni, itt még kőkorszak van.

 

elteres van, allitomotorok, szivargas, turbo, egr-ek.  stb.

 

...bármihez is órákat kell bontani, ezt az autót (is) bedekkelt(értsd:cannabis hatása alatt álló) állapotban tervezték az elmeroggyant csiguszevők...

 

kozolni kell a varhato max arat az ugyfelel,.

 

Az nem annyira lényeg, az orális szexet szeretnénk elkerülni, de nagyon.

Előzmény: cam aro (160316)
cam aro Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160316

angol data szerint is aramkori hiba.

allitomu, drojtok, ecu sorrendben.

...ami csigast ismereve lehet teljesen fals is., 

 

nem ismerem. 

de megszkopolnam a 2 maf-ot, mivel data szerint a geoknak poz.szenzora nincs. 

aztan ha elteres van, allitomotorok, szivargas, turbo, egr-ek.  stb. 

 

vagy kozolni kell a varhato max arat az ugyfelel,.

 

 

Előzmény: kormi07 (160308)
Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160315

Igen én is ezt a hármat találtam. Igazán ritka, nagyon kevés számban futó típusok ... :)

Előzmény: mica-r (160312)
kormi07 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160314

meg kell csinálni, nincs mese, felülről jött az utasítás:-), idő és pénz kevésbé számít, csak működjön.(annyi hely nincs a turbó mellett, hogy egy csavarhúzót feltoljak, nemhogy szereljünk)

Előzmény: novothauto (160311)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160313

Ez a legjobb megoldás. Nekem is ezt kellett volna csinálnom Jag 2.7 dízelnél tavasszal :-)

Előzmény: novothauto (160311)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160312

Cikkszám alapján csak Golf, Bora, A3

Előzmény: Zoli550 (160309)
novothauto Creative Commons License 2017.06.15 0 1 160311

Betegsègre hivatkozva add vissza az autót ès ne nyiss ki pár napig.

Előzmény: kormi07 (160308)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160310

Az szép ár egy 30 eurós alkatrészért!

Előzmény: Kisa (160307)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160309

Még annyi,bár ezt te is tudod hogy sok konszernen belüli márkàba beépült,tehát lehet van esély pl skodaban,seatban is találni ilyen bontott csövet. Amúgy nincs mit igazán🤘.

Előzmény: Kisa (160307)
kormi07 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160308

Urak.

 

Pug 407 2,7 hdi, '06 UHZ, 180e km.

 

P0247 van, első hengersor turbó wastegate szelep mechanikus hiba(geos turbó van rajta 3vezetékes állítómotorral, de ezen most lépjünk túl), vészüzem, 3e fordszámgátlás.

 

2 turbó van rajta közös nyomóoldallal, 1 nyomásérzékelővel, 2 légtömegmérővel(külön szívó).

Diagban(nem gyári) nézhető nyomásértékek rendben, légtömeg csak 1 nézhető, az rendben(kért/valós), időközönként légtömegmérő eltérést is beír, de arra nincs vészüzem, légtömegmérők felcserélve/takarítva, hiba marad az első hengersor turbóján, állítómű tesztben a geomotorok mozognak szemre végig(csak hidegen engedi, meleg motornál csak pörgetve tudjuk mozgásra bírni, de mozognak), állóhelyben pörgetve légtömegmérők egyformát mutatnak, hátsó hengersor geomotorját széthúzva vészüzem van, első hengersor(a szerinte hibás) geomotorját széthúzva jó az autó(!), nincs p0247.

 

...ami a lényeg, jó eséllyel az első turbó környékén kellene kotorásznunk, de elb@szott szar helyen van, komplett elejét le kell venni az autónak hozzá, ha mégse ott a baj, a srácok megölnek:-DD

 

mondjatok már valami biztatót, a hajrá kormin kívül, mondjuk azt, hogy már csináltatok ilyet, és turbó/állítómotor javítás csere után jó lett

 

(data a p0247-et áramköri hibának hozza, de 3 másik diagműszer, köztük a kts meg nem)

 

Köszi.

Kisa Creative Commons License 2017.06.15 0 0 160307

Kösz a megerősítést, legalább abban, hogy annyira nem vagyok balfasz :)

Gyártói beszállítók leálltak vele, a kínaiak meg még nem kapták fel a fejüket. (Gondolom én...)

 

Őrbottyánban találtunk egy bontottat, remélem az nem lesz ilyen szivaccsá pépesedett műanyag.

Ki a fene gondolná, hogy egy 2000-es évj. négyes golfhoz lehetetlen beszerezni egy ilyen alkatrészt, miközben helyettesíteni sem lehet semmi mással. Még az Ebay-en is egyetlen darab van 100 euróért :)

 

Kösz a segítséget!

 

Előzmény: Zoli550 (160306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!