Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Valaki nem tudja, hogy hétvégente mely lámpákat fogják kikapcsolni?
A 19-es vonalán az a mostani plussz megálló, amit meg kellene építeni max 1-2 perces, vagy még annyi idő többletet sem okozna. Jobb lenne, ha mi odamennénk, s leszúrnánk egy buszmegálló táblát, s kész a megálló. :-)
Az jutott az eszembe, hogyha tényleg el akarják vinni a Pallagi útról a villamost, hogy ott sétáló utcát építsenek, akkor a villamost vigyék a föld alá. Így nem kéne az utasoknek kerülni az állatkert és a stadion felé. A Leveles csárda előtt a villamos már a föld alatt mehetne, s a Klinikáknál bújna ki a föld alól. Szerintem tök jól nézne ki. S itt a megállókban lehetne peronkaput is alkalmazni, hogy a bliccelők ne tudjanak le jutni az állomásra, csak akkor jegy automatát kellene csinálja a megállók bejáratánál.
Mostanában szoktam este Józsa és Debrecen között utazni, s a következőket tapasztaltam. (csak a Segner térről induló és oda érkező járatokat használom) Kifelé menet két esetet tapasztaltam. Ha pontosan indul a busz, akkor a járatnak állni kell egy keveset az Alföldi nyomdánál, az Árpád vezér Ált. Isk-nál, és a Rózsás csárdánál. De ha a járat egy pár peccel később indul a Segner térről, akkor kb. 20-22 perc alatt már kint vannak a Józsai végállomásokon. Visszafelé a járatok már 20-22 perc alatt bent vannak a Segner téren. Így kellene csinálja rájuk egy menetidőt, amit olyan 20-21 óra után alkalmaznának.
A 34/34A járatokon egy kis figyelmességre lettem figyelmes. A régi J1-es járatok megállóiban bemondják azt, hogy az utasok az első vagy a második ajtót használják, mert rövid a megálló. Így adok egy piros pontot a DKV-nak.
Hiába csinálnak annyi fizetős parkolót, még mindig több nem fizetős van (csak ismerni kell őket), vagy a munkahelyük udvarán, előtt, stb. meg tud állni ingyé.
Épp a múltkor számolgattam, hogy nem lesz elég KCSV a mostani menetrend betartásához, most is 2 Benga rendszeresen jár csúcsidőben, plusz a tartalék is Benga. Ha azok kihullanak, akkor jön a ritkítás, vagy ami jövedelmezőbb a pótlás.
És ugye az a nagy problémájuk elvileg, hogy sokan szoknak át a saját gépkocsi használatára. Erre pont ott nem építenek megállót, ahol ezt mérsékelhetnék.
De azt ne próbálja senki beetetni nekem, hogy a DKV-nak nem érdeke, hogy többen közlekedjenek kocsival! Aki autóval jár, az minden bizonnyal parkolni is szokott, olyan helyen is, ahol fizetni kell érte. Az mind plusz pénz a DKV-nak, amivel a milliárdos veszteséget kompenzálni tudják.
Én azt se zárnám ki, hogy a 19-es menetrendje miatt nem épül új megálló. Még a végén nem lenne elég pihenőidő (levonulással együtt persze), és plusz jármű lenne szükséges.
Sajnos annak idején elég nagy hiba volt ez a 6-19 összevonás.
Te elhiszed, hogy ezen a vonalon, ahol a szóló(!) buszok is 6-10 percenként járnak, majd 2-3 percenként fognak villamost járatni? Jó, ha marad a mostani követési idő, bár véleményem szerint ha rájönnek, hogy a tuják konganak az ürességtől, akkor jön majd a bevett módszar: járatcsökkentés. A CAFkák meg ott fognak "rohadni" a telephelyen, mint az aranyárban vásárolt önjáró trolik.
Feltételezhető, hogy azon a környéken a lakók saját gépjárművel közlekednek. És? A Szabó Lőrinc utcán nem?
Ilyen alapon az egész városi tömegközlekedés megszüntethető. Feltételezhető, hogy aki számít (önkormányzati és dkv vezetők, képviselő "urak") azok mind gépjárművel közlekednek. A többi, azaz a pórnép meg le van magasról tojva, nem igaz?
Végülis pár száz aláírás csak a kopogtató cédulán számít, egyéb esetben, nem igaz?
Az alábbi két tényezőből: - "villamos három autóbuszt, vagy 175 személygépjárművet képes kiváltani" - A majdani 2-es vonalon pedig nagyjából 15 villamos fog járni csúcsidőszakban (ez kb 2-3 perces követésre is elegendő)
Feltételezhető, hogy azon a környéken a lakók saját gépjárművel közlekednek. És? A Szabó Lőrinc utcán nem?
Ipari terület a Sámsoni út azon része. És? A Vágóhíd utca nagy része az, mégsem veszik el a buszjáratokat.
Kivonult a DKV "szakértőgárdája". Konkrétan kik? És hogyan mérték fel, hogy lenne-e forgalma egy két éve kezdeményezett megállónak? Megnézték, hányan állnak az út szélén, abban bízva, hogy a busz megáll nekik? Van erre valami speciális módszer?
Egyébként mennyibe kerül leverni egy karót, rádobni egy buszmegálló táblát?
Ráadásul ez nem is a DKV dolga, hanem az önkormányzaté. Meg lehet nézni a roppant "színvonalas" NYIP szervízút 1-2 megállót, vagy a 13-as Pallagi úti megállóit. Az oszlop, a tábla, és a benne lévő papír az összköltség. Meg esetleg egy ásó. Plusz fizetni kell 5 perc munkabért a bonyolult munka elvégzéséért.
Pár napja azért voltunk letolva, mert nem láttuk a DKV határtalan nagy szeretetét, és törekvését arra, hogy a MI (?) igényeinket kielégítse.
Az ilyen esetekből látszik, mennyire dolgoznak az ügyön. Sz*rnak a Sámsoni úti - Júlia-telepi lakosokra, sz*rnak Szikigyakorra, sz*rnak a Gáspár György kertre, sz*rnak a TEVA többszáz dolgozójára, akik képtelenek időben beérni az elcseszett menetrendek miatt. És még sorolhatnám.
A "MI" igényünk csak akkor van kielégítve, ha a közelben lakik egy képviselő. Olyankor egyből jön a menetrend módosítás, az új viszonylatok.
A DKV szakembergárdája a Júlia-telepen helyszíni bejárást tartott
"A" változat: a Google Maps segítségével
"B" változat: Audi A8 sötétített üvegén keresztül a Sámsoni úton nagy sebességgel elhaladva
Egyébként mennyibe kerül leverni egy karót, rádobni egy buszmegálló táblát? Ha igazuk van, és nem lesz kihasználva, akkor tök mindegy, hogy ott van-e, ha meg ki lenne használva (ahogy a lakók állítják), akkor ráérnek utána is buszöblöt gyártani.
A DKV szakembergárdája a Júlia-telepen helyszíni bejárást tartott, és arra jutott, hogy az új buszöböl csak kis mértékben javítaná a terület lefedettségét. Ráadásul nem hagyták figyelmen kívül azt a szempontot sem, hogy a Sámsoni út-Nagy Jenő utca közötti rész iparterület, és az új buszmegálló „csak a belső családi házas övezet kiszolgálását javítaná, amelyek többségénél feltételezhető saját gépkocsi használat.
Hát... izé... jóvan!
Biztos jól tudják, és a lakók a hülyék. Szeretünk, DKV! :)
Szerintem meg ki kellett volna rakni a buszmegállóba egy jó nagy megállító táblát jól látható helyen, hogy a megállóhely nem üzemel, tessék átfáradni a túloldalra, meg a buszokon bemondani.
Hatodikán írtad a hsz-t. Szintén hatodikán megjelent egy frissítés a cikkhez, hogy már az eredeti megállóhelyen állnak meg.
Követhetetlen, még a neten is. Jobban örülnék egy olyan címnek, hogy "Az eredeti helyén a Segner tér megállóhely". Abból, hogy "FRISSÍTVE! Ismét lezárásra került a Segner tér megállóhely", sok minden nem derül ki.
Ezek NEM volvo-k. Csak a Volvo logóját hordozzák magukon. Gondolom mindenki tudja a beszerzés menetét, és nem kell elmesélni, miért lettek ezek így átvéve...
a, magyarországon vagyunk, aki mindenki belesz*r mindenbe (úgyse az ő pénze bánja)!? :(
Ha kötözködik, pont az ő pénze bánja (amit zsebbe...) De ez nem ebbe a fórumba tartozik.
A bérletpénnztárak előtti megállóról van szó. Egyébként ha le van zárva, akkor ma miért ott állt meg a buszovics? Az biztos, hogy a megállóban volt egy sárga lap betűzve a menetrendbe, de sajnos a loholásban odáig nem jutottam, hogy megnézzem.
Ok, megbocsájtok nekik. Szerintem viszont gáz, hogy egy ilyen cég mint a Volvo ilyen technikát adjon ki a kezük közzül :( :( Szánalom! Azt beszerzőt meg műszaki ellenőrt meg egy napig kukoricára térgyepeltetném akik hagyták, hogy ezt ne orvosolja a beszállító!
Ja, magyarországon vagyunk, aki mindenki belesz*r mindenbe (úgyse az ő pénze bánja)!? :(
Arra kérlek, hogy fogj vissza ebből a stílusból, egyszer legyél már tényleg objektív!
Szerintem mindenki tapasztalta már, hogy egy-egy hibát csak akkor fedez fel ha kinyomtatja, vagy hetekkel később olvassa el ugyanazt.
Sajnos az a helyzet, hogy tényleg sok a hiba a DKV közleményeiben, ami elkerülhető lenne, ha legalább ketten átolvasnák mielőtt kiküldik, hogy az ilyen jellegű hibák kibukjanak.