Keresés

Részletes keresés

atty707 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 5942

Ja, a troliknál nem okoz gondot a garázsban rohadás ennél a csodálatos "cégnél"...

Előzmény: atty707 (5939)
vanyi94 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 5941

Valaki nem tudja, hogy hétvégente mely lámpákat fogják kikapcsolni?

 

A 19-es vonalán az a mostani plussz megálló, amit meg kellene építeni max 1-2 perces, vagy még annyi idő többletet sem okozna. Jobb lenne, ha mi odamennénk, s leszúrnánk egy buszmegálló táblát, s kész a megálló. :-)

 

Az jutott az eszembe, hogyha tényleg el akarják vinni a Pallagi útról a villamost, hogy ott sétáló utcát építsenek, akkor a villamost vigyék a föld alá. Így nem kéne az utasoknek kerülni az állatkert és a stadion felé. A Leveles csárda előtt a villamos már a föld alatt mehetne, s a Klinikáknál bújna ki a föld alól. Szerintem tök jól nézne ki. S itt a megállókban lehetne peronkaput is alkalmazni, hogy a bliccelők ne tudjanak le jutni az állomásra, csak akkor jegy automatát kellene csinálja a megállók bejáratánál.

 

Mostanában szoktam este Józsa és Debrecen között utazni, s a következőket tapasztaltam. (csak a Segner térről induló és oda érkező járatokat használom) Kifelé menet két esetet tapasztaltam. Ha pontosan indul a busz, akkor a járatnak állni kell egy keveset az Alföldi nyomdánál, az Árpád vezér Ált. Isk-nál, és a Rózsás csárdánál. De ha a járat egy pár peccel később indul a Segner térről, akkor kb. 20-22 perc alatt már kint vannak a Józsai végállomásokon. Visszafelé a járatok már 20-22 perc alatt bent vannak a Segner téren. Így kellene csinálja rájuk egy menetidőt, amit olyan 20-21 óra után alkalmaznának.

 

A 34/34A járatokon egy kis figyelmességre lettem figyelmes. A régi J1-es járatok megállóiban bemondják azt, hogy az utasok az első vagy a második ajtót használják, mert rövid a megálló. Így adok egy piros pontot a DKV-nak.

atty707 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 5940

Hiába csinálnak annyi fizetős parkolót, még mindig több nem fizetős van (csak ismerni kell őket), vagy a munkahelyük udvarán, előtt, stb. meg tud állni ingyé.

Épp a múltkor számolgattam, hogy nem lesz elég KCSV a mostani menetrend betartásához, most is 2 Benga rendszeresen jár csúcsidőben, plusz a tartalék is Benga. Ha azok kihullanak, akkor jön a ritkítás, vagy ami jövedelmezőbb a pótlás.

Előzmény: marky-511 (5938)
atty707 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 5939

Igen, jár belőle majd kilenc, vagy tíz. A lényeg, hogy az olajozott működéshez szükséges kenőanyagot már felvették értük. (Értsd, kenőpénz).

 

Előzmény: ZotyaJ (5935)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 5938

atty707

 

És ugye az a nagy problémájuk elvileg, hogy sokan szoknak át a saját gépkocsi használatára. Erre pont ott nem építenek megállót, ahol ezt mérsékelhetnék.

De azt ne próbálja senki beetetni nekem, hogy a DKV-nak nem érdeke, hogy többen közlekedjenek kocsival! Aki autóval jár, az minden bizonnyal parkolni is szokott, olyan helyen is, ahol fizetni kell érte. Az mind plusz pénz a DKV-nak, amivel a milliárdos veszteséget kompenzálni tudják.

 

Én azt se zárnám ki, hogy a 19-es menetrendje miatt nem épül új megálló. Még a végén nem lenne elég pihenőidő (levonulással együtt persze), és plusz jármű lenne szükséges.

Sajnos annak idején elég nagy hiba volt ez a 6-19 összevonás.

 

 

ZotyaJ

 

Mert szerintem mi a túrót fognak csinálni 18 villamossal? Jár majd belőle 9? :)

 

Sajnos hihetőbb, mint hogy 2-3 percenként fog közlekedni, mint 20 évvel ezelőtt a Volán idejében a 31-es.

Addigra talán az 1-es megállóival is kezdeni fognak valamit, mert hiába lesz elég KCSV-jük, ha elérik a 20 évet, egyre több lesz a meghibásodás.

ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5937

"Az a hajó már elúszott..."

 

Én inkább süllyedést érzek... :(

Előzmény: ckg471 (5936)
ckg471 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5936

Én azt nem tudom, hogy a KCSV-kkel mit fognak csinálni. Az a hajó már elúszott, hogy ap középrész beépítésével felújítsák őket...

Előzmény: ZotyaJ (5935)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5935

Mert szerintem mi a túrót fognak csinálni 18 villamossal? Jár majd belőle 9? :)

Előzmény: atty707 (5934)
atty707 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5934

Te elhiszed, hogy ezen a vonalon, ahol a szóló(!) buszok is 6-10 percenként járnak, majd 2-3 percenként fognak villamost járatni? Jó, ha marad a mostani követési idő, bár véleményem szerint ha rájönnek, hogy a tuják konganak az ürességtől, akkor jön majd a bevett módszar: járatcsökkentés. A CAFkák meg ott fognak "rohadni" a telephelyen, mint az aranyárban vásárolt önjáró trolik.

 

Előzmény: ZotyaJ (5931)
atty707 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5933

Feltételezhető, hogy azon a környéken a lakók saját gépjárművel közlekednek. És? A Szabó Lőrinc utcán nem?

Ilyen alapon az egész városi tömegközlekedés megszüntethető. Feltételezhető, hogy aki számít (önkormányzati és dkv vezetők, képviselő "urak") azok mind gépjárművel közlekednek. A többi, azaz a pórnép meg le van magasról tojva, nem igaz?

Végülis pár száz aláírás csak a kopogtató cédulán számít, egyéb esetben, nem igaz?


Előzmény: marky-511 (5929)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5932

Bocsi, ez a másik topicba ment volna, igaz itt is aktuális.

Előzmény: ZotyaJ (5931)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5931

Most már értem honnan jött a 45-ös darabszám:

Az alábbi két tényezőből:
 - "villamos három autóbuszt, vagy 175 személygépjárművet képes kiváltani" 
 - A majdani 2-es vonalon pedig nagyjából 15 villamos fog járni csúcsidőszakban (ez kb 2-3 perces követésre is elegendő)

Ez pedig azt jelenti hogy 3 × 15 = 45

Előzmény: marky-511 (5930)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5930

Sárgán villognak majd a debreceni jelzőlámpák a hétvégéken

 

Jó ötlet, de meggondolnám, hogy a Piac utca - Miklós utca kereszteződésben is bevezessék-e.

marky-511 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5929

Több szempontból is vicces ez az egész.

 

Feltételezhető, hogy azon a környéken a lakók saját gépjárművel közlekednek. És? A Szabó Lőrinc utcán nem?

 

Ipari terület a Sámsoni út azon része. És? A Vágóhíd utca nagy része az, mégsem veszik el a buszjáratokat.

 

Kivonult a DKV "szakértőgárdája". Konkrétan kik? És hogyan mérték fel, hogy lenne-e forgalma egy két éve kezdeményezett megállónak? Megnézték, hányan állnak az út szélén, abban bízva, hogy a busz megáll nekik? Van erre valami speciális módszer?

 

Egyébként mennyibe kerül leverni egy karót, rádobni egy buszmegálló táblát?

 

Ráadásul ez nem is a DKV dolga, hanem az önkormányzaté. Meg lehet nézni a roppant "színvonalas" NYIP szervízút 1-2 megállót, vagy a 13-as Pallagi úti megállóit. Az oszlop, a tábla, és a benne lévő papír az összköltség. Meg esetleg egy ásó. Plusz fizetni kell 5 perc munkabért a bonyolult munka elvégzéséért.

 

Pár napja azért voltunk letolva, mert nem láttuk a DKV határtalan nagy szeretetét, és törekvését arra, hogy a MI (?) igényeinket kielégítse.

Az ilyen esetekből látszik, mennyire dolgoznak az ügyön. Sz*rnak a Sámsoni úti - Júlia-telepi lakosokra, sz*rnak Szikigyakorra, sz*rnak a Gáspár György kertre, sz*rnak a TEVA többszáz dolgozójára, akik képtelenek időben beérni az elcseszett menetrendek miatt. És még sorolhatnám.

 

A "MI" igényünk csak akkor van kielégítve, ha a közelben lakik egy képviselő. Olyankor egyből jön a menetrend módosítás, az új viszonylatok.

Előzmény: atty707 (5928)
atty707 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 5928

A DKV szakembergárdája a Júlia-telepen helyszíni bejárást tartott

"A" változat: a Google Maps segítségével

"B" változat: Audi A8 sötétített üvegén keresztül a Sámsoni úton nagy sebességgel elhaladva

 

Egyébként mennyibe kerül leverni egy karót, rádobni egy buszmegálló táblát? Ha igazuk van, és nem lesz kihasználva, akkor tök mindegy, hogy ott van-e, ha meg ki lenne használva (ahogy a lakók állítják), akkor ráérnek utána is buszöblöt gyártani.

Előzmény: marky-511 (5925)
ckg471 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5927

Nagyon szépen köszönjük. :)

Előzmény: RIKA424 (5923)
ckg471 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5926

Wáááhhhhh...

Mindegy, hagyjuk.

Előzmény: marky-511 (5925)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5925

Nem lesz buszmegálló, menjenek kocsival

 

A DKV szakembergárdája a Júlia-telepen helyszíni bejárást tartott, és arra jutott, hogy az új buszöböl csak kis mértékben javítaná a terület lefedettségét. Ráadásul nem hagyták figyelmen kívül azt a szempontot sem, hogy a Sámsoni út-Nagy Jenő utca közötti rész iparterület, és az új buszmegálló „csak a belső családi házas övezet kiszolgálását javítaná, amelyek többségénél feltételezhető saját gépkocsi használat.

 

Hát... izé... jóvan!

 

Biztos jól tudják, és a lakók a hülyék. Szeretünk, DKV! :)

RIKA424 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5924

Új autóbusz beszerzések. 1990-es év adata nem jó.

Előzmény: RIKA424 (5923)
RIKA424 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5923

 

marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5922

Biztos ki is volt, csak valamelyik g*ci utas elvitte :)

Előzmény: ZotyaJ (5921)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5921

Szerintem meg ki kellett volna rakni a buszmegállóba egy jó nagy megállító táblát jól látható helyen, hogy a megállóhely nem üzemel, tessék átfáradni a túloldalra, meg a buszokon bemondani.

Előzmény: marky-511 (5917)
atty707 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5920

Talán ők is tervezték ezeket a ...

Előzmény: marky-511 (5919)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5919

A csődbe ment Alfabusz rakta őket össze.

Előzmény: Dreamer (5918)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5918

Hát akkor milyen kutya szülte ezeket a buszokat?

 

Dreamer

Előzmény: atty707 (5916)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5917

Ja, várj!

 

Hatodikán írtad a hsz-t. Szintén hatodikán megjelent egy frissítés a cikkhez, hogy már az eredeti megállóhelyen állnak meg.

Követhetetlen, még a neten is. Jobban örülnék egy olyan címnek, hogy "Az eredeti helyén a Segner tér megállóhely". Abból, hogy "FRISSÍTVE! Ismét lezárásra került a Segner tér megállóhely", sok minden nem derül ki.

Előzmény: Dreamer (5915)
atty707 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5916

Ezek NEM volvo-k. Csak a Volvo logóját hordozzák magukon. Gondolom mindenki tudja a beszerzés menetét, és nem kell elmesélni, miért lettek ezek így átvéve...

 

a, magyarországon vagyunk, aki mindenki belesz*r mindenbe (úgyse az ő pénze bánja)!? :(

Ha kötözködik, pont az ő pénze bánja (amit zsebbe...) De ez nem ebbe a fórumba tartozik.

Előzmény: Dreamer (5914)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5915

A bérletpénnztárak előtti megállóról van szó. Egyébként ha le van zárva, akkor ma miért ott állt meg a buszovics? Az biztos, hogy a megállóban volt egy sárga lap betűzve a menetrendbe, de sajnos a loholásban odáig nem jutottam, hogy megnézzem.

 

Dreamer

Előzmény: marky-511 (5900)
Dreamer Creative Commons License 2013.02.07 0 0 5914

Ok, megbocsájtok nekik. Szerintem viszont gáz, hogy egy ilyen cég mint a Volvo ilyen technikát adjon ki a kezük közzül :( :( Szánalom! Azt beszerzőt meg műszaki ellenőrt meg egy napig kukoricára térgyepeltetném akik hagyták, hogy ezt ne orvosolja a beszállító!

 

Ja, magyarországon vagyunk, aki mindenki belesz*r mindenbe (úgyse az ő pénze bánja)!? :(

 

Dreamer

Előzmény: atty707 (5901)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.02.06 0 0 5913

Arra kérlek, hogy fogj vissza ebből a stílusból, egyszer legyél már tényleg objektív!

Szerintem mindenki tapasztalta már, hogy egy-egy hibát csak akkor fedez fel ha kinyomtatja, vagy hetekkel később olvassa el ugyanazt.

Sajnos az a helyzet, hogy tényleg sok a hiba a DKV közleményeiben, ami elkerülhető lenne, ha legalább ketten átolvasnák mielőtt kiküldik, hogy az ilyen jellegű hibák kibukjanak.

Előzmény: KSKs (5905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!