Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2011.02.09 0 0 1103

Nincs mit! Egy kicsit bonyolult technika,mert miután elindul a motor,újból ráizzit ha nagyon hideg van.

Amugy ami izzitógyertyábol bevált az csk is az NGK. Ha tul gagyi van benne az is meghalhat 1-2 havonta.

Előzmény: csavez40 (1102)
csavez40 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 1102

Köszi a választ!

Az izzítás lámpa elalszik és elvileg a relét is hallom hogy kattan de megnézetem.

Előzmény: PowerZ (1101)
PowerZ Creative Commons License 2011.02.09 0 0 1101

Izzitó relé nem old ki!

Előzmény: csavez40 (1100)
csavez40 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 1100

Sziasztok!

Egy év alatt harmadszorra mennek ki az izzitó gyertyáim most épp kéthónap után.

Van-e valakinek ötlete hogy milehet a probléma.

110D

webinas Creative Commons License 2011.02.09 0 0 1099

Papírt nem adtak róla?

A gép amivel mérik, nyomtat egy diagrammot, ami egyértelműen mutatja (laikus számára is), hogy melyik henger milyen állapotban van.

Előzmény: j.attila1118 (1097)
PowerZ Creative Commons License 2011.02.09 0 0 1098

Nekem most mértek citroenen az izzitógyertyák helyén.

Előzmény: j.attila1118 (1097)
j.attila1118 Creative Commons License 2011.02.08 0 0 1097

Sziasztok sorstársak!

 

Elméletileg az nézzték hiszen szakszervizben voltam ( Győr ) de az is igaz, hogy ez Magyarországon

történt............

Kompressziót csak csak szétszedve tudnak mérni ezen a típuson???  CDI 112.

Azt mondták hogy rendben van de semmit sem bontottak le???!!

Előzmény: PowerZ (1096)
PowerZ Creative Commons License 2011.02.08 0 0 1096

Ami csak minuszba jön elő általába kompresszio hiba,ahogy az elöző hsz.-ben is írja a kollega.

Előzmény: j.attila1118 (1094)
webinas Creative Commons License 2011.02.06 0 0 1095

Kompresszió esetleg?

El kellene vinni beméretni.

Nekem anno egy Fiat csinálta ugyanezt.

0 fok alatt csak húzásra indult, de akkor az első 1 méteren.

Önindítóval viszont, ha megfeszültem sem...

Valahol olvastam, hogy szoktak ilyenkor indító spray-t a levegő csőnél beküldeni, és akkor beindul.

De, nem akarok hülyeséget írni.

 

Nem tudja véletlen valaki, hogy (szélvédő) üveg ragasztót mi oldja?

Kicsit maszatos lett az üveg, onnan kellene valahogy leszedni.

Előzmény: j.attila1118 (1094)
j.attila1118 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 1094

szia

traktorhang nincs és csak mínuszban csinálja az öreglány.Inditásnál büdös volt

mindig de hamar elhadja....nem ingadozik az alapjárat.A franc se tudja hogy

mi a baja mert a diagnosztika szerint a nyomással is minden rendben van-de persze milyen

hiba lehet motorikusan ami csak mínusz 2 C' -nál jelentkezik??????

De most hála az úrnak plussz van.......

Előzmény: Vitusz112 (1091)
BIG-s Creative Commons License 2011.02.03 0 0 1093

kössz a segítséget turbó ügyben.

atusss Creative Commons License 2011.02.03 0 0 1092

Üdv!

 

Nemrégen vásárolt vitómnak a gyári kulcsa(elemcsere megtörtént) nem működteti a központi zárat valszeg elfelejtette az autót.....A zárba helyezve minden működik de infrán nem csinál semmit.

Nincs ötletetek hogy tudnám újra programozni (kódólni) a két gyári kulcsot?

Leirás LINK......????????

 

Kösssssssz!:))))

Vitusz112 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 1091

Szia!

 

Nekem is 99-es 112 van. Sokat kell indítózni,vagy nem jár egy v két henger(traktorhang)? Egy pár hónapja nekem is nehezebben indul. Többet kell indítózni,de utána szép egyenletesen jár a motor. Ha egy napnál többet áll a gép akkor csinálja.  Ilyenkor nehezebben épül fel az üzemanyagrendszerben a nagynyomás. Nekem az izzítás még nagy hidegben is kb csak 10másodpig világít . A régi 108D-nél majd egy percig világított. Nem tudom,h ez normális e. Ha az a bizonyos tömítés száll el akkor füst jön ki elöl a motorból a hengerfej tetején és nagyon büdös "IFA" szaga van. Ilyen esetben beleragadhat a porlasztócsúcs a hengerfejbe és nagyon nehéz kiszedni, mert kátrányos trutyi is szivárog a hengerből. Az a gyűrű a tűzkarika. Kb 500ft/db. Nekem kb 200e km nél lett hengerfejes a gép. A csúcsok viszonylag könnyen kijöttek. Összeszerelés után kifújt az egyik hengernél a tűzkarikánál. Újra kiszedtük. Felújítottam Őket. Kevesen tudják,de a porlasztócsúcs szétszedhető és cserélhető a vége ,ami porlaszt. Kapható hozzá,gyári bosch. Én a bárdiban vettem kéz alatt 16e/db áron. Utána bevizsgáltattam. 5e/db. Lehet már kapni kompletten 45e is. Hirdetik több helyen is. 35e ftért fel is újítják. Szóval visszarakás után megint kifújt. Kiderült ,hogy fordítva raktuk be a karikákat. Így már harmadszor kellett kiszedni a csúcsokat. Mostmár végre jó és az életben nem kell hozzányúlni!

 

Adam 

Előzmény: j.attila1118 (1087)
webinas Creative Commons License 2011.02.02 0 0 1090

AH Turbó Szerviz Hungary Kft.
2120 Dunakeszi, Lajos u. 13.

Tel:  +36-27-540-340
        +36-27-540-341
Fax: +36-27-341-255

 

Velem korrektek voltak. Csak ajánlani tudom őket.

Előzmény: BIG-s (1085)
webinas Creative Commons License 2011.02.02 0 0 1089

Ki kell szedni a rádiót, és a rádió keret alatt van 2 csavar, + 2 csavar van fent a felső kiömlőknél.

Ha ezeket kiszeded, akkor ki lehet buktatni a a műanyagot. Alul nincs csavar csak pár műanyag fül.

Előzmény: 110CDI (1084)
PowerZ Creative Commons License 2011.02.02 0 0 1088

Már nincs 100e forint a porlasztó,ne fizess érte annyit!

Előzmény: j.attila1118 (1087)
j.attila1118 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 1087

Sziasztok sorstársak!

 

Mégmindig az injektorokkal küzdöm Brünhildán (99'112 CDI).Az öreglány minuszokban nem szívesen

indul.Eddig prémium gázolajjal próbálkoztam és ez működik de ez sem az igazi az öreglány így is

nehezen indul.Azt a választ kaptam, hogy jó az izzitás jó az üza szivattyú talán még az injektorok is

de az injejktor alatt van tömités lehet az szállt el???!!! Lehet de ezt csak akkor tudják megmondani ha szétkapják...Ezzel csak az a gond, ha szétszedeik akkor az esetek nagy részében az injektort nem tudják sérülés nélkül kiszedni.Ennek darabja pedig 100.000 Ft.Csak a reggeli hideg inditáskor indul nehezen,és csak mínuszban.Találkozott már valaki ilyen hibával?????

csokiszem Creative Commons License 2011.02.01 0 0 1086

Szia ! 813 - as Válaszomban írtam egy elérhetőséget elég sok Vito alkatrész kapható náluk . Racing Bazár . Google Turbó javítás . Remélem tudok ezzel a pár infóval segíteni .Üdv. Csokiszem

Előzmény: BIG-s (1085)
BIG-s Creative Commons License 2011.01.31 0 0 1085

szevasztok! 97-es 110es vítóra turbót tudtok-e eladót,esetleg helyet ahol jól felújítják?  (601-es m.kód)   kössz!

110CDI Creative Commons License 2011.01.31 0 0 1084

Szia,

 

Ilyen gondom nekem is van. Próbáltam korábbi írások alapján szétszedni, mert azt írták, hogy a legfelső beömlőt teljesen el lehet zárni. Én hibá zárom le, még is érzem hogy picit jön be a külső levegő (gyárilag ott a külső levegőnek kell jönni).

+ gondom, hogy nagyon nehezen tudom lepárátlanítani a szélvédőt és az oldal üvegeket is...4-es fokozatnál is alig érzek valamit a szélvédőnél.....ezért is és a gomb forgatási nehézségei miatt is szeretném szétszedni ezt a középső részt....ja +a műszerek megvilágításainál is van ami nem világít, ki kellene cserélni az égőket....

 

Kicsavartam két csavart a beömlőknél, de utánna már nem mertem feszgetni....próbálgattam itt ott, de féltem hogy eltörök valami fület ezért feladtam....ha van valami infót mit és hol kell feszgetni, remélem megosztod...tudom nem segített, csak gondoltam megosztom veled én meddig jutottam....

 

Üdv!

Előzmény: webinas (1082)
flaming 1998 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 1083

Kedves Vitós társaim.

Van három darab 215x65x16-os Dunlop vitóra való téligumim eladó,80%-os állapotban.A negyediket sajnos  valami kivágta az autópályán.Ez a multhéten történt Svájcban,pótolni nem tudtam így kénytelen voltam venni négy ujat.Az ára: 6000/DB.

webinas Creative Commons License 2011.01.30 0 0 1082

Sziasztok!

Fűtés választó (rádió feletti 3 kör alakú kapcsolók közül a középső) kapcsolót szedett már szét valaki?

Elég nehezen jár. Jobbra még lehet tekerni, de vissza már birkózni kell vele.

Esetleg egy kis zsírzás???

Vitusz112 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 1081

Szia!

 

Úgytudom,h az AGR szelepnek a kipufugógáz visszavezetés a szerepe. Mármint ,h visszavezeti a motorba és mégegyszer elégeti, hogy kevesebb szennyezőanyagot termeljen a gép. Ezt gondolom  valami érzékeli ,h mikor nyisson v csukjon. Ez nem bizti,h így van,én így tudom. A pillangószelep viszont passz. Alaphelyzetben teljesen nyitva van.

 

Adam

Előzmény: PowerZ (1078)
PowerZ Creative Commons License 2011.01.30 0 0 1080

Véletlenül ma is egész délelőtt a Vitot szereltem, AGR ki kitisztit, lepróbál,pillangószelep kitakarít,válumcsövek csere.

De sajna igy is füstől,ez már motorkopásból eredő füst.

csokiszem Creative Commons License 2011.01.30 0 0 1079

Szia J.attila1118 ! A Kormány kardánra később tudok választ adni neked , kb. március 15. körül ! A leírásodból is sok mindent  hasznosat tudtam meg és mihelyt többet tudok a dologról , lefogom írni ide a tájékoztatás végett . Külföldön dolgozom és kevés időre szoktam csak haza menni ezért megy nehézkesen a dolog  ,és én mindig szeretem rendbe tudni az autót ,de van mikor nekem is sok az az összeg amiket mondanak néha egy hiba kijavításáért !! Karácsonykor kicseréltettem a szervóolajat , és a műhelyből indulva kicsivel jobb lett ,de amikor indultunk vissza Német.o.-ba , ugyan olyan volt mint előtte,a szerelők és az autósboltosok váltig állították kérdésemre mennyi kell bele .. 1 liter ... Aha  1. 4 liter mert hozattam otthonról és töltöttem bele annyit ,hogy a tartály kupakján lévő jelölő pálcán a kettő rovátka között van most a szintem és " eddig szinte mondhatom TÖKÉLETES " !! :-))))D Remélem nem fog romlani !!! De mind ettöl függetlenül megnézetem a kardánt és leírom ide mit tudtam meg !!! Ja és múlthétvégén alá feküdtem 4 helyen szivárgást észleltem 2 szimering a féltengelycsuklóknál  mind két oldal ,,aminek nem örülök az automata váltó is ereszt valahol !!!:-((((      Olvasgatom Írásaitokat minden nap szinte , és azokból is sok mindent ki lehet szürni Köszi hogy írtok ti is mindenről !!! 

 Hiba mentes autózást mindenkinek Üdv. Csokiszem

Előzmény: j.attila1118 (1073)
PowerZ Creative Commons License 2011.01.30 0 0 1078

Oké. akkor inkább ugy kérdezem mi a szerepe az AGR nek? Az a pillangószelep a szivócsonkba?

Előzmény: Vitusz112 (1077)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.01.29 0 0 1077

A 112 ben szemből nézve a motor jobb oldalán van hátul egy kb 8-10cm átm műanyag burkolatú kerek valami. Megy rá egy vákumcső hátul. Elölről meg egy rezgéscsillapítós dróthálós cső megy rá. Nem tudom, hogy a sprinternél hogy néz ki. A viton a tűzfalon van egy vákumszelep. Három vákumcső és egy kéteres vezeték megy rá. Erről a szelepről megy az egyik vákumcső az AGR re, és ugyanezen a csövön van egy Y elágazás ami megy a pillangószelepre. A pillangószelep ott van ahol a nagy karvastagságú gumicső ami már a turbótól jön föl, rá van csatlakoztatva a szívósorra.

Előzmény: PowerZ (1076)
PowerZ Creative Commons License 2011.01.29 0 0 1076

Meik az AGR??? mert én egy sprinteremmel szivok hasonló gondokkal.

Előzmény: Vitusz112 (1075)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.01.29 0 0 1075

Sziasztok!

 

Megoldódott a füstokádási problémám. Merciszakinál jártam a héten. Átnézte az autót. A vákumrendszert egy kézi pumpaszerű mérőórás műszerrel.Kiderült,hogy a pillangószelep szabályozó vákumvacak membránja átereszt. Ez azt eredményezte, hogy vákum ugyan volt a rendszerben,de nem elegendő. Ez egy körön van a AGR szeleppel, ami szintén vákumvezérelt. Emiatt az AGR nem tudott rendesen működni. Egyszerűen ledugóztuk a pillangószelep felé menő csövet az Y elágazásnál és megjavult az autó. Nem füstöl és megy mint az atom és nem tilt le lépten nyomon! Évek óta küzdöttem ezzel a problémával. Voltam már egy csomó merciszervízben,ahol kicseréltettek egy csomó drága alkatrészt,de aztán csak széttették a kezüket, hogy nem tudni mi baja a kocsinak.

 

Adam

PowerZ Creative Commons License 2011.01.28 0 0 1074

Nagyon sok 100 ért a porlasztócsúcs. Láttam valahol 40/db ért is.

Előzmény: j.attila1118 (1073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!