Nemrégen vásárolt vitómnak a gyári kulcsa(elemcsere megtörtént) nem működteti a központi zárat valszeg elfelejtette az autót.....A zárba helyezve minden működik de infrán nem csinál semmit.
Nincs ötletetek hogy tudnám újra programozni (kódólni) a két gyári kulcsot?
Nekem is 99-es 112 van. Sokat kell indítózni,vagy nem jár egy v két henger(traktorhang)? Egy pár hónapja nekem is nehezebben indul. Többet kell indítózni,de utána szép egyenletesen jár a motor. Ha egy napnál többet áll a gép akkor csinálja. Ilyenkor nehezebben épül fel az üzemanyagrendszerben a nagynyomás. Nekem az izzítás még nagy hidegben is kb csak 10másodpig világít . A régi 108D-nél majd egy percig világított. Nem tudom,h ez normális e. Ha az a bizonyos tömítés száll el akkor füst jön ki elöl a motorból a hengerfej tetején és nagyon büdös "IFA" szaga van. Ilyen esetben beleragadhat a porlasztócsúcs a hengerfejbe és nagyon nehéz kiszedni, mert kátrányos trutyi is szivárog a hengerből. Az a gyűrű a tűzkarika. Kb 500ft/db. Nekem kb 200e km nél lett hengerfejes a gép. A csúcsok viszonylag könnyen kijöttek. Összeszerelés után kifújt az egyik hengernél a tűzkarikánál. Újra kiszedtük. Felújítottam Őket. Kevesen tudják,de a porlasztócsúcs szétszedhető és cserélhető a vége ,ami porlaszt. Kapható hozzá,gyári bosch. Én a bárdiban vettem kéz alatt 16e/db áron. Utána bevizsgáltattam. 5e/db. Lehet már kapni kompletten 45e is. Hirdetik több helyen is. 35e ftért fel is újítják. Szóval visszarakás után megint kifújt. Kiderült ,hogy fordítva raktuk be a karikákat. Így már harmadszor kellett kiszedni a csúcsokat. Mostmár végre jó és az életben nem kell hozzányúlni!
Mégmindig az injektorokkal küzdöm Brünhildán (99'112 CDI).Az öreglány minuszokban nem szívesen
indul.Eddig prémium gázolajjal próbálkoztam és ez működik de ez sem az igazi az öreglány így is
nehezen indul.Azt a választ kaptam, hogy jó az izzitás jó az üza szivattyú talán még az injektorok is
de az injejktor alatt van tömités lehet az szállt el???!!! Lehet de ezt csak akkor tudják megmondani ha szétkapják...Ezzel csak az a gond, ha szétszedeik akkor az esetek nagy részében az injektort nem tudják sérülés nélkül kiszedni.Ennek darabja pedig 100.000 Ft.Csak a reggeli hideg inditáskor indul nehezen,és csak mínuszban.Találkozott már valaki ilyen hibával?????
Szia ! 813 - as Válaszomban írtam egy elérhetőséget elég sok Vito alkatrész kapható náluk . Racing Bazár . Google Turbó javítás . Remélem tudok ezzel a pár infóval segíteni .Üdv. Csokiszem
Ilyen gondom nekem is van. Próbáltam korábbi írások alapján szétszedni, mert azt írták, hogy a legfelső beömlőt teljesen el lehet zárni. Én hibá zárom le, még is érzem hogy picit jön be a külső levegő (gyárilag ott a külső levegőnek kell jönni).
+ gondom, hogy nagyon nehezen tudom lepárátlanítani a szélvédőt és az oldal üvegeket is...4-es fokozatnál is alig érzek valamit a szélvédőnél.....ezért is és a gomb forgatási nehézségei miatt is szeretném szétszedni ezt a középső részt....ja +a műszerek megvilágításainál is van ami nem világít, ki kellene cserélni az égőket....
Kicsavartam két csavart a beömlőknél, de utánna már nem mertem feszgetni....próbálgattam itt ott, de féltem hogy eltörök valami fület ezért feladtam....ha van valami infót mit és hol kell feszgetni, remélem megosztod...tudom nem segített, csak gondoltam megosztom veled én meddig jutottam....
Van három darab 215x65x16-os Dunlop vitóra való téligumim eladó,80%-os állapotban.A negyediket sajnos valami kivágta az autópályán.Ez a multhéten történt Svájcban,pótolni nem tudtam így kénytelen voltam venni négy ujat.Az ára: 6000/DB.
Úgytudom,h az AGR szelepnek a kipufugógáz visszavezetés a szerepe. Mármint ,h visszavezeti a motorba és mégegyszer elégeti, hogy kevesebb szennyezőanyagot termeljen a gép. Ezt gondolom valami érzékeli ,h mikor nyisson v csukjon. Ez nem bizti,h így van,én így tudom. A pillangószelep viszont passz. Alaphelyzetben teljesen nyitva van.
Szia J.attila1118 ! A Kormány kardánra később tudok választ adni neked , kb. március 15. körül ! A leírásodból is sok mindent hasznosat tudtam meg és mihelyt többet tudok a dologról , lefogom írni ide a tájékoztatás végett . Külföldön dolgozom és kevés időre szoktam csak haza menni ezért megy nehézkesen a dolog ,és én mindig szeretem rendbe tudni az autót ,de van mikor nekem is sok az az összeg amiket mondanak néha egy hiba kijavításáért !! Karácsonykor kicseréltettem a szervóolajat , és a műhelyből indulva kicsivel jobb lett ,de amikor indultunk vissza Német.o.-ba , ugyan olyan volt mint előtte,a szerelők és az autósboltosok váltig állították kérdésemre mennyi kell bele .. 1 liter ... Aha 1. 4 liter mert hozattam otthonról és töltöttem bele annyit ,hogy a tartály kupakján lévő jelölő pálcán a kettő rovátka között van most a szintem és " eddig szinte mondhatom TÖKÉLETES " !! :-))))D Remélem nem fog romlani !!! De mind ettöl függetlenül megnézetem a kardánt és leírom ide mit tudtam meg !!! Ja és múlthétvégén alá feküdtem 4 helyen szivárgást észleltem 2 szimering a féltengelycsuklóknál mind két oldal ,,aminek nem örülök az automata váltó is ereszt valahol !!!:-(((( Olvasgatom Írásaitokat minden nap szinte , és azokból is sok mindent ki lehet szürni Köszi hogy írtok ti is mindenről !!!
A 112 ben szemből nézve a motor jobb oldalán van hátul egy kb 8-10cm átm műanyag burkolatú kerek valami. Megy rá egy vákumcső hátul. Elölről meg egy rezgéscsillapítós dróthálós cső megy rá. Nem tudom, hogy a sprinternél hogy néz ki. A viton a tűzfalon van egy vákumszelep. Három vákumcső és egy kéteres vezeték megy rá. Erről a szelepről megy az egyik vákumcső az AGR re, és ugyanezen a csövön van egy Y elágazás ami megy a pillangószelepre. A pillangószelep ott van ahol a nagy karvastagságú gumicső ami már a turbótól jön föl, rá van csatlakoztatva a szívósorra.
Megoldódott a füstokádási problémám. Merciszakinál jártam a héten. Átnézte az autót. A vákumrendszert egy kézi pumpaszerű mérőórás műszerrel.Kiderült,hogy a pillangószelep szabályozó vákumvacak membránja átereszt. Ez azt eredményezte, hogy vákum ugyan volt a rendszerben,de nem elegendő. Ez egy körön van a AGR szeleppel, ami szintén vákumvezérelt. Emiatt az AGR nem tudott rendesen működni. Egyszerűen ledugóztuk a pillangószelep felé menő csövet az Y elágazásnál és megjavult az autó. Nem füstöl és megy mint az atom és nem tilt le lépten nyomon! Évek óta küzdöttem ezzel a problémával. Voltam már egy csomó merciszervízben,ahol kicseréltettek egy csomó drága alkatrészt,de aztán csak széttették a kezüket, hogy nem tudni mi baja a kocsinak.