Pénteken délelőtt Miskolc-Sajószentpéter között a 26-oson vontatott a sötétzöld Rába vontató egy Ikarus C80-ast rendszám nélkül (ideiglenes rendszámmal), Miskolc irányába.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy az NZM-443-nak történt valami forda változása? Ma 15:10-kor Mályinkába láttam menni, 15:35-re pedig az LVJ-231 (a dédesi SSM-524-es forda egyik sofőrjével) száguldott be Tardonáról, majd indult tovább 15:45-kor Tardonára.
Nem titok - hisz megírtam többször - én a Győr-Sopron megyei megoldást támogattam.
Amit itt többen szintén leírtak.
Miszerint mivel a típusból a bemutató (demo) példányon kívül se protótípusok, se null széria nem készült, ezért célszerűbb a gyár körül tartani őket.
Közel legyen a segítség ha szükség lesz rá.
Márpedig szükség lesz, hisz az első sorozatnál fognak kijönni a gyermekbetegségek.
Ami nem baj, hisz a null széria/szériák ezért is készülnek.
Ez is a dolguk.
Meghallgattak.
Majd a döntéshozó máshogy döntött.
Nincs nálam a bölcsek köve.
Ezért nem szoktam megsértődni ha a döntés hozó máshogy dönt.
Tisztelem döntését.
Úgy döntött, hogy felétek indulnak meg a 18-sok jelentős db számban.
Azt is tudni kell, hogy ez nem úgy működik, hogy ott él a nagymamája a megyében és azért kerülnek oda, hanem számos olyan információt is figyelembe kell vennie amit se Te, se én nem ismerhetünk, már csak helyzetünknél fogva sem.
Ha ez tényleg így van akkor ez egy remek hír! Várjuk akkor az új Credokat. És akkor a darabszámról meg hogy hova kerülnek és mikor lehet valamit tudni?
Csakhogy a Job672et sajnos a faloda mentette meg, akik szetrohasszak a buszaikat sajna.
Jó lenne ha a 693 a Veterán Járművekért egyesülethez kerülne nem a falodához. De legalább bárkihez is kerülnek, nem vágják szét őket és jó lenne ha minél több jelentkező lenne rájuk.
HEM-869-et is megmentette a társaság és igen meglepi szerű. Mindenről írni fognak. Szomorúan tölt el viszont az, hogy voltak olyan illetők is, kiknek azt sikerült ebből is rögtön megjegyezni az általuk üzemeltetett oldalukon, hogy rosszul írták le az egyik busznak a típusát. Erre várt mindenki, hogy selejtezés után mentse meg valaki az Ikarusokat. Legalább akkor egy kedves szót oda írhattak volna már ezek az egyik bejegyzés alá, mert úgy lesz nekik kedvük tovább folytatni ezt. JOB-672-nek örülök külön, mert az személyes kedvenc és a 671 is szerencsére megmenekült. Lehet még ott a JOB-693 is ott lesz.
Nem szándékozom beletúrni a privát dolgaikba, de jó lenne tudni, mely járműveket sikerült még nekik bezsebelni. Bár az is lehet szándékosan meglepetésszerűen tervezik a nép tudtára juttatni.