Keresés

Részletes keresés

manhattani Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420742

Nézen a BKV- (BKK?) buszokon a remekül működő Fok-Gyem kijelzőket, amelyek pixelhiba nélkül írják ki a hibátlan szövegeket, a pontos időt, a busz valóságos útirányát, ilyesmiket, és eszembe jut szombathelyi mindentudónk, aki Fos-Gyemnek aposztrofálta azokat :-)

 

Úgy látom, hogy nem a Gyem a fos. Hanem ami úgy (nem) tartja karban.

manhattani Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420741

>A hét elején volt cikk a Metropolban arról, hogy minden hatodik vonat késik.

 

Na, ez, tisztesség ne essék szólván, jó hülye mondás :-)

Ha a MÁV tudná úgy csinálni, hogy mindig, és csak a hatodik vonat késsen, akkor tudna pontosan is járni :-)

 

A mondás úgy helyes, hogy átlagosan minden hat vonatból egy késik.

Előzmény: Vendégsín (420737)
Júniusi Dusán Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420740

http://inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-737219

A MÁV infrastruktúra karbantartásait központi szoftverrel koordinálják

 

22 ezer épület, a teljes sínhálózat és gördülő állomány.

 

Gyakorlatilag állandóan villog majd a képernyő, hogy BAJ VAN, BAJ VAN!

Az illetékesek meg továbbra is sz*rnak mindenre. Vagy meghekkelik a rendszert, hogy ne jelezzen.

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420739

1. Továbbra is áll a kérdés, miért írták ki először a 20 percet? Ha tudták már akkor, hogy Bicskén forog, akkor ordas nagy kamuzás volt, ha meg nem tudták, az érkezőre akkor is +40-et adtak, tehát hogy a fenébe fordult volna +20-szal 11 perces fordulóidő mellett? Továbbra sincs válasz a kamuzásra.

 

2-4. Déli tárolón volt motorvonat, de a Z30 is kiment három egységgel, 20% körüli telítettséggel. Arról is csíphettek volna egyet, aztán majd éjjel helyreteszik a fordát. Kalauz, vezér is volt, hiszen azok is várták a lemondott sűrítőt.

 

Továbbra sem sikerült megválaszolnod, hogy ha tudták, hogy ekkor a gubanc (Herceghalom-Biatorbágy között szakad a madzag, és Bicskéig egyvágány? lol, no comment, fel is tűnt, hogy Herceghalom és Bicske között is helytelenben megyünk), akkor miért kamuzták be a nyilvánvalóan lehetetlen indulási késéseket és MIÉRT csak a vonat menetrend szerinti indulásával egyidőben jelentek meg ezek az információk.

 

5. Keleti mosó előtt vagy négy halbi vezérlő várja, hogy a máv végre feltalálja az ingavonati üzemet a Bhv+BDt egységen kívül... A vonat végére akasztva is már hasznos lett volna...

 

6-7. Herceghalom kezdőponti váltókörzete féltökű, de a végpontján már van vágánykapcsolat a jobb vágány felé. Más kérdés, hogy hogy a fenébe van ilyen jól összerakva ez a rendszer, hogy leszakad egy állomásközben a madzag, és a szomszéd állomásköz is megáll, mint a szög. Emellett továbbra is kétséges döntés, hogy a másfél órán át nem kiszolgált irányt részesítsék hátrányban három vonatnyi emberrel, miközben ha Bicskén vár a gyors, IC, EC, ők legfeljebb +5,10 perc késést kaptak volna.

 

Munka után meg sajnos elég világégés az, hogy másfél óra késéssel sikerül hazajutni egy kétvágányú, villamosított, 140 km/h-ra alkalmas szakaszon, az utastájékoztatás nulla és ami van, az is valótlan...

 

Előzmény: keszekusza76 (420729)
gertam Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420738

PANTOGRÁFOSAT!

 

...de ez a lényeg,meg mint írtam már én tényleg sokat utazom és velem ez még nem történt meg!...

 

Tökéletesen egyetértek!

 

Idén már több mint 25 ezer km-t vonatoztam, de sem idén sem máskor nem mentem el egy sörre " látható távolságon kívül"

 

Üdv

 

 - gertam -

Előzmény: Törölt nick (420730)
Vendégsín Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420737

Miért nem az ötödik vonatokkal akartál utazni? A hét elején volt cikk a Metropolban arról, hogy minden hatodik vonat késik.

Előzmény: Ashi Valkoinen (420715)
Rangun Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420736

Be kell engedni a belföldi személyszállításba is a magántőkét, ami magasabb színvonalat és nagyobb versenyt hozott a cseheknél, szlovákoknál, osztrákoknál is.

Előzmény: DJ. Bakter (420735)
DJ. Bakter Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420735

Nem az áremelés a legnagyobb probléma.

Ugyanúgy helyhiány lesz a vonatokon, mint minden évben, csak most még jól meg is pótdíjazzák, aki fel merészel szállni - állóhelyre - a teli vonatra.

 

Ilyen felkészületlenséggel nem szabadna ilyet bevezetni, amikor sorozatosak a csúcsidei elégtelen helyjegymennyiségek az IC vonatainkon is.

Ha majd minden "expressz" 13-14 kocsis lesz, akkor lehet. De gyanítom, az az idő nem jön el.

Előzmény: martinaxe7 (420733)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420734

Látod akaratodon kivül is igazat adtál nekem "Magyarországon èn sem veszem komolyan a kèsèsre kiírt adatokat"mondatoddal!Erröl van szó ez a lényeg hogy itt az a biztos ami megtörtènt de néha már az sem! :)

Előzmény: Törölt nick (420732)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420733

 

 

A siófoki vasútállomás információsa érdeklődésünkre megerősítette, hogy nemigen tudunk helyjegy nélkül expresszvonattal Budapestre jutni. Helyjegyet kell váltani gyakorlatilag minden, a Balaton déli partján közlekedő gyorsvonatra, új elnevezésük szerint expresszekre; a sebesvonathoz meg pótjegy kell, azaz úgy drágult a vonatközlekedés, hogy a tarifa változatlan maradt. Felháborodott olvasók hívták fel a figyelmünket a nyári menetrend belépésétől érvényes változásra, többen is felvetették: arról nem volt szó, hogy a déli parti vasút-korszerűsítéssel ez a burkolt díjemelés is együtt jár. Egyik siófoki diák utas úgy számolt: egy pesti út oda-vissza 1600 forintjába került, mostantól egy ezrest hozzátehet az 500 forintos pótjegy miatt.

Előzmény: manhattani (420711)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420732

Az "előreláthatólag" nincs a táblán, csak a "Késés" meg alatta az x perc. (Most tekintsünk el attól, hogy milyen felkészülten, milyen szabályok pontos ismeretével kell rendelkeznem, ha vagyok olyan elvetemült, hogy mondjuk vonattal Budapestről Miskolcra menjek. Ugyanis még él a múlt pénteki kultúrsokk, amikor Chur-ban próbáltam magyarázni a jegypénztárban, hogy Ospizio-Berninára mennénk, én meg a gyerek, de Filisurnál kiszállnánk - elnézést, megszakítanánk az utazást - egy órára, és visszafelé nem ugyanerre, hanem a Vereina alagúton jönnénk és csak Landquartba, onnan pedig Zürichbe mennénk tovább (ami ugye egy másik társaság). Két jegyet kaptunk. Az egyiken ennyi állt Chur - Ospizio Bernina, a másikon pedig: Ospizio Bernina - Zürich HB via Vereina o Albula. Nem volt pótjegy, útmegszakítás, stb. A kalauzok nem értették, hogy mi a bajom azzal, hogy leszállunk és egy másik vonattal akarunk továbbmenni. :-) )

 

 

"hiszen az nem HIVATALOS INDULÁSI IDŐPONT"

 

Hanem? Egy késő vonatnál mi a "HIVATALOS INDULÁSI IDŐPONT"? Az, amikor a "HIVATAL" nem indította?  :-)

 

",tehát senki nem vállal felelősséget"

 

Én felelősséget vállalok minden szóért, ami elhagyja a számat, úgyhogy ezt nem értem.

 

" tényleg sokat utazom és velem ez még nem történt meg"

 

Aki sokat utazik, már tudja mire számíthat és felkészül. Magyarországon én sem veszem komolyan a késésre kiírt adatokat, pedig nem is járok gyakran vonattal, csak hobbiból. Viszont egy jóhiszemű felhasználó, aki csak alkalmanként próbálkozik, az nagyot koppan. Azán legyint egyet, hogy tessék, megvolt a tanulópénz és legközelebb megy valami mással. És nem jön vissza többé. Lehet csűrni-csavarni, de az ilyen hozzáállással lehet utasokat kocsiba, buszra terelni, utána meg sírni, hogy nem mennek az emberek vonattal. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (420730)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420731

Biztos ismerőse volt a főmenetirányitó és ezért szerencsések voltak az utasok!

Előzmény: sssey (420726)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 -1 0 420730

A lényeg egy szóban van "ELŐRELÁTHATÓLAG"ez mit jelent,azt hogy valószínűleg,tehát senki nem vállal felelősséget(hiszen az nem HIVATALOS INDULÁSI IDŐPONT) ezért!Ez ilyen egyszerű dolog egyébként lehet csürni-csavarni a dolgokat de ez a lényeg,meg mint írtam már én tényleg sokat utazom és velem ez még nem történt meg!

Előzmény: Törölt nick (420727)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.06.25 -1 0 420729

Üdv

1,Nem érkezett ,lemondták,Bicskéről fordult Komáromba.

2-4.,nincs fent szerelvény,se kaller,se mocivezér.

5.,miből lenne erősítés,még az Ic-k is mindenféle szedett vedett kocsikból állnak.

6-7.,Biatorbágytól Bicskéig egy vágányon közlekedtek a vonatok,elég nagy gubanc volt

de ezt a vonatablakból ezt sem láthattad.....,amúgy blokkra haladt az ic918 utánatok...

 

Sajnos pont a legszerencsétlenebb időpontba érkeztél az állomásra,pont a rendszer összeomlásakor.

Érdekes viszont hogy az ic316-os utasai tudomásul vették a problémát,sőt át lettek szállítva a 9206-ra,de te( Tatabányáig utazó) ezt a tegnapi katyvaszt világégésnek veszed.......

Előzmény: Ashi Valkoinen (420715)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420728

Már tudja a rendőrség, hogy ki hagyott álbombát vasárnap egy vasúti kocsiban Budapesten a Nyugati pályaudvaron – értesült a Magyar Nemzet.

 

A BRFK sajtószolgálata arról tájékoztatta lapunkat, hogy az ügyben J. Gábor 39 éves győri lakossal szemben folytat közveszéllyel fenyegetés bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást a VI. kerületi rendőrkapitányság. A BRFK hangsúlyozta: a nyomozás érdekeire való tekintettel nem áll módjukban bővebb információt adni.

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 1 420727

Üdvözlet!

 

Valószínűleg - ha van választása - ez lesz az utolsó eset, hogy "van pofája" vasúttal utazni. Mert mi is történt? A vasút vállalt egy szolgáltatást (megadott időben A-ból B-be szállítja), amit nem tudott teljesíteni. Ezzel még nincs baj, előfordul. Viszont ezután ugyancsak a vasút adott  egy félrevezető információt, aminek a birtokában az utas - megbízva a kapott információban - átszervezte a programját. 

 

Most az a baj, hogy az utasnak kétszer is "volt pofája" elhinni, amit a vasút ígért és eszerint eljárni? (1. a menetrendet, 2. a késést) 

 

Mit kellene tenni ilyenkor, ha azt a "pofátlanságot", hogy elhiggyük, amit a vasút dolgozói mondanak, nem engedhetjük meg magunknak?

 

Üdv

e94

Előzmény: Törölt nick (420725)
sssey Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420726

Anno, amikor az IC még színvonalat képviselt, megtörtént, hogy az utolsó páros nyíri IC szerelvénye késett, azért az indulóra bemondtak 40 perc késést. Mivel siettek, 20 perc lett belőle. (az időadatok már csak hasraütött számok, a pontos késésre már nem emlékszem)

Annyian lemaradtak az utolsó IC-ről, hogy 1 gép+ 1 kocsi összeállításban elküldtek egy szerelvényt Nyíregyházára.

 

sssey

Előzmény: Törölt nick (420725)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420725

Érdekes módon velem még ilyen nm történt meg pedig köztudottan sokat utazom,egyébként már én is hallottam saját fülemmel ilyen reklamáló utast,és nem értettem hogy van pofája oda menni a pénztárba reklamálni ez miatt!

Előzmény: Törölt nick (420724)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 -1 0 420724

Az ilyen utas megérdemli a sorsát!

Előzmény: 01016-25 (420721)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420723

Teljesen igazad van mindenben,valóban az eset Keszthelyen történt,a dolog pikantériája igazán az volt hogy az egyes volt az emlitett kocsi amivel ugye kezdi a gép a kocsik feltöltését,de szerencsésen alakult a dolog mert nem volt sok utas és nem kellett elülni nekik másik helyre,igaz mondtam nekik hogy inkább magasabb számú kocsiba üljenek mert ott nagyobb esély van rá hogy oda nem szól senkinek sem a helyjegye!

Előzmény: mcg (420719)
István Gyuri Creative Commons License 2015.06.25 0 1 420722

alex_86: Most ha a Déliben bekiabálják a 40 percet, aztán valamilyen emberfeletti képességekkel rendelkező mv, vjv, rendelkező, külsős sietve végzi munkáját és elindulhat 38 perc plusszal, ne legyenek már megtévesztve az utasok sem...

Szerintem az olvtárs nem reklamált volna, ha időben kiírják a 35-öt vagy akár csak 30-at és végül 40 lesz belőle...

Előzmény: alex_86 (420720)
01016-25 Creative Commons License 2015.06.25 -1 0 420721

"Hallottam már több, ilyen 1-2 perces mínuszok miatti lebaszást a sajtos menetirányítók részéről...."

Továbbá utas is reklamált már, mert ki volt írva 20 perc késés, ő ivott még egy kávét, a vonata meg elindult 16 perccel. Hiába mondják, hogy előreláthatólag...

Előzmény: alex_86 (420720)
alex_86 Creative Commons License 2015.06.25 -1 0 420720

Utastájékoztatásnál mindig az optimista verziót kell használni.

Kedvencem Füzesabony. A gyorsok menetrendje olyan, hogy óra 29-re szökőévben egyszer éved be páros vonat.

11 perc késésnél sem mondhatnak 10 perc késést, mert pl Kál-Füzesabony az a szakasz, ahol egyik vezér 8 perc alatt, más 11 perc alatt rongyol át. És ha bekiabálsz 10 perc késést és neadjisten 9 lesz belőle, akkor biza' következményei lehetnek.

Hasonló a helyzet, ha egy késő vonat menetrendjében pufferidők vannak (kereszt, gépcsere...), akkor is be kell kalkulálni a lehető legoptimálisabb helyzetet.

 

Most ha a Déliben bekiabálják a 40 percet, aztán valamilyen emberfeletti képességekkel rendelkező mv, vjv, rendelkező, külsős sietve végzi munkáját és elindulhat 38 perc plusszal, ne legyenek már megtévesztve az utasok sem...

 

Szóval lefele kell mindig kerekíteni alaposan.

 

Az aláhúzott dolgok konkrétan nem lefektetett tények, de az érintetteknek ajánlatos betartani. Hallottam már több, ilyen 1-2 perces mínuszok miatti lebaszást a sajtos menetirányítók részéről....

Előzmény: Ashi Valkoinen (420715)
mcg Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420719

van annyi el nem adott hely a halbikban, hogy 1 kocsi kisorozásakor a maradék 6-ban majdnem mindenki le tud ülni...(pótlás nélkül kisorozni max. Keszthelyen tudnak, a Déliben azért van a 3 órás fordulóidő, hogy pótolni is lehessen)

Előzmény: Törölt nick (420714)
division by zero Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420718

"miért állít a Déli utastájékoztató rendszere nyilvánvalóan valótlan adatokat az utasoknak, hogy azoknak esélyük se legyen más közlekedési alternatíva után nézni"

Pontosan ugyanezt játszották el múlt pénteken a Keletiben is.

Előzmény: Ashi Valkoinen (420715)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420717

A Déli egy érdekes hely lehet vagy lehet hogy "leszarom" tablettát szednek,vasárnapi esetem volt 12:03 perckor érkeztünk a 3.-dik vágányrol a 4.-dik vágányon ott állt a 13:30-kor induló "Balaton Expressz",a lényeg viszont az hogy a kijelzön 13:22-kor került kiirásra és az utasok meg futottak a vonathoz.Erről mi a véleményetek?

manhattani Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420716

>ott szopatják a vonatra váró, vonaton ülő embert, ahol csak tudják.

 

Kezdem úgy látni, hogy ehhez jó ürügy a drótszakadás, mifene. De nem is kell ürügy, megy az anélkül is, ld. a Kelenföldre érkező vonatok vágányának kiírása, amibe kétszer is sikerült beleszaladnom. Ott még drótszakadás sem volt (hacsak a vasutasokban nem szakadt el a drót... :-)  )

 

És ez nemcsak a fotelból látszik így, hanem a peronról is!!!

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420715

Akkor kérlek, magyarázd meg az alábbi jelenséget:

 

1.

17:39, Déli pályaudvar. Ekkor érkezik Komáromból a személyvonat, mely fordul Tatabánya felé 17:50-esként. 17:30-kor értem az állomásra, 17:35-től villog a kis zöld téglalap a Déli.pu. nagy kijelzőjén, hogy érkezik a vonat, vágányszám nincs (ezt annak ellenére, hogy a vonatközlekedés minden hétköznap általában ugyanazon menetrend szerint zajlik, sosem tudják 17:35-ig megszülni amúgy se), aztán 17:39-kor, hopp, hirtelen 40 perc késése lesz (ekkorra már vettem jegyet).

 

Nekem senki se kamuzza be azt, hogy ha volt egy felsővezeték-szakadás meg zárlat meg minden szar, akkor ezt nem lehetett tudni korábban!

 

2.

17:50-es indulóra kiírnak 20 perc késést (persze, 17:52-kor). A vonat menetrend szerinti fordulóideje 11 perc. 40 perc késés mellett betoppan elméleti síkon 18:19-kor, az már eleve 29 perc késés lenne, ha AZONNAL vissza tudna indulni. Ügyes, gyors vezérrel mondjuk 3 perc alatt megfordul, kimenne 18:22-kor, ami 32 perc késés. Akkor miért írnak ki 20-at?

 

Volt egy megérzésem, amit megosztottam jelen lévő öcsémmel és a vonatra váró kalauzokkal is, hogy ez a vonat legalább +40-nel indul, vagy nem közlekedik. A 20 perc késés letelte után (18:10-kor) hirtelen a "20p késés" felirat "Nem közlekedik" feliratra váltott. Akkor mi a faszomnak hitegettek bárkit is 20 perc késéssel?

 

3.

18:20-as induló eközben vágányszám és KÉSÉS nélkül kint a kijelzőn.

18:19-kor rájönnek, hogy 30 perc késéssel indul. 

 

Kérdés: ez is akkor derült ki? Miért nem képes a vasút legalább egy minimális utastájékoztatásra? Mit kell hazudozni húsz meg harminc perc késésről (ezt is késve, a probléma már egy órával előtte is ismert volt!), amikor már a késés kiírásakor tudja a vonat kalauza is, hogy az a büdös életben nem fog elindulni akkor, amikorra ígérik? Kevesebb utast felbaszó dolog van, mint a táblán halmozódó késés, ennek egy különösen érdekes alfaja az, amikor úgy ígérgetik a 20 meg 30 perceket, hogy TUDJÁK, TUDJUK, hogy ez nem fog teljesülni.

 

4.

18:30 körül a hangos élőszóval bemondja, hogy menjünk ki egy másik vonattal Kelenföldre, és majd onnan a 18:52-es gyorsvonattal utazzunk tovább, mely minden állomáson és megállóhelyen megáll. Ezt mindenki hallotta, aki épp hangszóró alatt állt. Aki nem, az megszívta, mert alig hallgató volt a tájékoztatás.

Kelenföldön a hangos egyszer, a Délihez hasonló hangerővel bemondja, hogy a gyorsvonat mindenhol megáll (az irányítás egyetlen értelmes húzása az este folyamán). Utána kétszer végigmegy a gépi hangos, amely hangosan, érthetően közli, hogy "a vonat Győrig csak Bicske, Tatabánya, Tata, Komárom, Ács, Nagyszentjános, Győrszentiván és Győr-Gyárváros állomásokon áll meg". Na, felszálljanak azok, akik nem hallották/értették az egyszeri élőszavas bemondást? Erre magyarázat?

 

5. 18:54-kor ér be a vonat. Erősítés nincs rajta (pedig a 18:38-as Keletis indulás és a felsővezetékszakadás között eltelt egy kis idő). A gyorsvonat és az előző két személyvonat szerencsés utasai felpréselődnek a mindenhol megállós Halbis vacakra. Közben megjön Kelenföldre a Délibe elvileg 18:09-kor érkező vonat.

 

6. 19:12, érkezés Biatorbágyra. Állunk. Tudjuk, hogy a következő állomásközben szakadt a drót, hát gondolom szembejövő vonatra várunk (hiszen már biztos megindult a forgalom, mert a szent RailJet félórás késéssel elröppent mellettünk a Biatorbágy-Budaörs állomásközben párosban). 24 percet álltunk Biatorbágyon, mire feltűnt egy páros gyors, egy IC és egy EC-szerű dolog. A Biatorbágy-Herceghalom állomásköz még a 40-es kitérőzéssel is nagyon maximum 10 perc, ha 24 percet álldogáltunk Biatorbágyon és már szemmel láthatóan megindul a forgalom (mert gondolom az RJ-t nem Biatorbágy fordította vissza), akkor miért nem fért át a személyvonattá fokozott gyors három vonatnyi utassal az állomásközön? Nem, szopassuk meg őket azzal, hogy indokolatlanul várnak három olyan vonatra, amin valószínűleg negyedannyi ember SEM utazott.

 

7. Herceghalomtól helytelenben haladunk Bicskéig. Utána Bicskén kitérőzés, majd várakozás arra, hogy a mögöttes IC-t is elengedjük. Persze, ez a vonat Tatabányáig nem ért volna utol minket (ahol leszálltam), ha nem basszuk a rezet Biatorbágyon, feleslegesen. Újabb pár perc.

 

Végül érkezés a végcélhoz 20:12-kor. A 19:20-as személy a Déliből ekkor érkezik Tatabányára. Én a 17:50-es mentem ki.

 

Ha te annyira nem vagy fotelvasutas, akkor magyarázd el kérlek, hogy 40 perces kimaradás (tegyük fel, hogy 0 közlekedés volt ebben a 40 percben az érintett állomásközben), hogy csinált másfél óra lyukat az elővárosi közlekedésben. Magyarázd el nekem, hogy miért állít a Déli utastájékoztató rendszere nyilvánvalóan valótlan adatokat az utasoknak, hogy azoknak esélyük se legyen más közlekedési alternatíva után nézni (mert a kezdeti 20 perc késést még megvártam volna, de másfél órát azért már nem, akkor keresek ismerőst Pesten, hogy ott aludjak, mert ma 6-ra jöttem vissza BP-re ÉS nem veszek menetjegyet 1300 forintért). Meséld el nekem, hogy ha felszabadult az egyik vágány, akkor miért kell az egy órán át Déli felől nem kiszolgált irányt még további 20 perccel szopatni azért, hogy a páros és töküres vonatokat elengedjük, amelyek max. 2 perc további késést szedtek volna fel, ha mi megyünk először.

 

Na, ezért balfaszok az érintett személyek. A gyorsvonaton szolgáló kalauz és a lemondott személyvonatok jegyvizsgálói rendesen helytálltak, ők legalább próbáltak végigmenni és tájékoztatni mind a kelenföldi peronon, mind a Déliben, nyilvánvalóan szenvedő alanyai voltak az estének, de a központi utastájékoztatásért felelő emberek és az irányítás ismét bebizonyította, hogy semmilyen zavarkezelési potenciál nincs a vasútban. A kizárnak egy vágányt, összedől az egész, vonatokat lemondanak, tájékoztatás zéró, és ott szopatják a vonatra váró, vonaton ülő embert, ahol csak tudják.

Előzmény: keszekusza76 (420712)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 420714

A probléma igazán akkor van ha kisoroznak egy kocsit és nincs mivel pótolni,akkor a kedves utas hova üljön?

Előzmény: mcg (420708)
schlumberger Creative Commons License 2015.06.24 0 0 420713

Ilyen a vasút 2015-ben!

A képen és videón látható embertelen körülmények között dolgozó kollégák vesznek részt éjjel-nappal a szobi vonatok vágányútjának beállításában Rákosrendezőn, és közreműködnek a gépek körbejáratásában is. Teszik ezt a szabad ég alatt, az időjárás[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

Hogy mik vannak!?!?!?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!