Figyelj! Menj ki egy márkakereskedőhöz szaglászd körbe az autót, kérj mindenféle szóróanyagokat, olvasd el a neten fellelhető teszteket, majd olvasd el ezt a topicot. Azután dönts. Az én Thalia-m nem rohad. Zörög itt-ott, mint az kiskategóriás autók többsége. És mit jelent a "..baromi szarul vannak összerakva..."? Az igaz, hogy Törökországban gyártják, a Megane II. szedán változata melletti soron. Ott kint is a francia minőségellenőrzés alapján gyártanak. Sok rosszat nem csinálhatnak.
Szia!
Szerintem ha van időd olvasd végig a fórumot, megéri. Én már akkor fedeztem fel, amikor már megvettem az autóm, de valószínűleg nem tántorított volna el korábbi célomtól. Pedig ha elolvasod a hozzászólásaimat én vagyok az egyik abból a bizonyos meghibásodási százalékból. Nekem elég sok bajom volt a kocsival, de úgy tünik javítgatják. Ami a árat, és a felszereltéget illeti szerintem kategóriájában a legjobb, és összeségében nagyon kényelmes autó. Ha kifogod a fennmaradó jó %-ból egyet, akár sok örömöd is lehet benne, de azért próbálj ki más márkákat is, legalább az összehasonlítás kedvéért. A Thali is Renault, de azért nem Scenic! (ez az én szlogenem - korábban Scenicünk volt). Bár ha lecserélem valószínűleg nem választanám mégegyszer, a megbízhatatlansága miatt. Lsd! a korábbi sztoriaimat.
Ami a mende-mondákat illeti
- olyanok terjesztik akiknek soha nem ült benne (pl: korábban vki fapadosnak titulálta, pedig a francia konfort nagyon benne van)
- a német autókat is a török vendégmunkások szerelik össze
- honnan tudják, hogy rohad, mikor a legidősebb Thali sincs 3 éves? (legalább is így tudom)
Ez cak az én saját véleményem!
Sok sikert a választáshoz!
Hol kerül a chiptuning 180+áfába? Bár még csak péntek körül lesz meg a talicska,de erősen foglakoztat engem is a gondolat,hogy majd megcsináltatom.Kicsit körüljártam a témát,és egyenlőre a megalarm tűnik a legszimpibbnek és a legprofibbnak.ők 150-et mondtak.Az angol superchips programjaival dolgoznak,akik elég régóta űzik már ezt az ipart.Ajánlom a figyelmetekbe www.superchips.co.uk oldalt! Elég meggyőzőek az itt bemutatott grafikonok! (65 dci-nél tuning után 88le és 219nm !!!!!)
Nem is lehet sértődés, mert (amint azt már korábban is írtam) az enyém nem matrica terv, csak egy olyan elem amit a matricán -egyéb elemek mellett- esetleg fel lehet használni hozzáértő kezeknek!
Sziasztok !
Most szeretnék venni új autót és nagyon meggyőző a Thalia. DE hallottam róla rossz dolgokat:
"Törökországban gyártják és baromi szarul vannak összerakva és rohadnak."
Hangsúlyozom nincs semmi tapasztalatom a Tháliával csak annyi hogy tetszik. Ezért szertném a véleményeteket kérni róla.
Az új autót teljesen hétköznapi használatra venném extra igények nélkül.
Nemrég írtam, hogy a szerviz szerint a motortérből hallható zörgő hang a generátor szabadonfutócsapágyból jön. Mivel a zörgés egyre erősödött, bejelentkeztem a kőbányai Baumgartnerbe. Az alkatrészt előre megrendelték, este fél hatra elvittem, gondoltam hamar meglesz. Fél nyolckor vitték be a kocsit a műhelybe, aztán hamar kiderült, hogy amit rossznak hittek, az jó, valami más okozza a zörgést. Egész este nézték (a szerviz tízig működik) aztán másnap is. Mindent szétszedtek, ami ilyen hangot adhat, de minden szép és jó. Mikor értementem, nem hallottuk a hangot. A szervizes elmondta, hogy nem cseréltek semmit, javítani sem kellett, egyszerűen szétszedték, majd összerakták a lehetséges hibaforrásokat. Két napig nem volt zörgés, aztán megint előjött. Ugyanúgy, mint korábban, 1700-1800-as fordulatnál kezdődik, aztán megszűnik, majd újrakezdi. Azt hiszem felkeresem a többek által ajánlott fóti szervizt. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
Nem velem, hanem egy jóbarátom Clioján volt ugyanez a probléma 2002 évj. 1.4 16V.Használtan vette kb. 18e km-el az órában 2 hét múlva megadta magát az egyik trafó.Kicserélték, azóta nincs vele gond.
Úgy hallottam a renault valamelyik elektronikai beszállítója gyártott gyenge minőségben és az okozza a problémát.Azóta más a beszállító és ezzel nincs gond.Hasonló probléma előfordul Megane 1.4 16V -nél is.
nem fordult elo vkivel hogy kikeszult a gyujtastrafo???
Apu 1,5 eves Thaliajanal sajna eloszor kiment ketto db (azt csereltek), aztan fel ev mulva a masik ketto is(most csereltek). Most azon parazunk, hogy az agyatlanok a szervizben csak kettot csereltek, es ha amig rossz volt tonkrement a ket nemreg cserelt is, ujra szerviz lesz ...
nem olvastam vissza volt e ez mar itt tema, de ha vmi 5letet tudtok a gondra megkoszonom.
Amugy a hibajelenseg ugy nez ki, hogy nem megy az auto (olyan mintha 3hengerrel jarna, remeg ,kerrego hangon forog a motor...szoval tragedia)
udv. Feco
kelenföldi? neeeeeeee!!!!
na ott nem tudnak sarkimetált keverni, és a szélvédőmet is befestékezték, majd a tisztítás után karcos lett erőssen.
nagyon bunkó banda és nem ismerik el egykönnyen ha hibáznak (a szélvédőt is én karcoltam össze direkt...)
oda akkor se mennék többet ha az lenne az egyetlen.
Hát ne sértődjön meg senki; de nekem az eredeti két matrica terv jelenti a profi munkát; azok közül kellene választani a toldozgatás helyett!
Ma a kerepesi Auchan parkolójában találkoztam egy frusztrált márkatárs autójával (mellette parkoltam); a GYÖNYÖRŰ THALIA nevet a kocsi HÁTULJÁN Clio feliratra cserélte!
Borzalmas köd van a 3-son MINDENKIT SEGÍTSEN HAZA A MENTŐANGYALA!
Hi Lakivili!
Garázs szvsz jó bérlés volt.
Szerdán, (dec 10) voltam Debrecenben, és a 35 úton Polgár után én 3 kocsit láttam a szántóföldre borulva. Mindhárom hót friss borulás volt, a tulajok mellette álltak, telefonáltak. Az idő csak egy kicsit volt nyálkás, hát annak tudtam be, hogy téligumma híján ugyanúgy repesztenek egyesek, mint nyáron.
Voltam bátor, és eszkábáltam egy olyan matricatervet, amiben az ótó jellegzetes fara benne van. Valaki írta, hogy olyan kék, és ez az én véleményemmel is vágott. Felhasználtam THIEVERY nagyon jó tervét.
A Thalia betűtipusát directe keleties-törökös formátummal alkottam, jelezvén származását...
Remélem, működik a képlink
Csúszásmentes utakat, és melegedőben tartózkodó rendőröket!
Villanyos a garázs, s ha lenne szerelő akna, akkor is csak a krumplit vermelném be, ui. remélem nem kellene a kocsi alánéznem... ;-). Amúgy jan. 1-től 6 ezret/hó fizetek (kb. 122,6 méterre van a lakástól).
Ma Debrecenben voltam (Mtúrról), élveztem, ha már 50 méterre látok. Visszafelé Kaba környékén szedtek ki az árokból egy kék autót (ha nincs köd a tipusát is felismerem, de tuti, hogy nem Thalia volt!!!)
Hi Lakivili!
Ha fűtött garázs, kb 10 ezer píz. (ezek ált villanyosok is)
Ha fűtetlen, attól függ, van-é akna, ill villany. Nekem volt egy fútetlen-villanytalan-aknátlan garázsom, üres 18m2. most kb 6e/hó lenne a bérlete, igaz nagyon jó helyen volt, közel a belvároshoz.
Amíg kiadtam, én is minden évben emeltem az árát, kb a hivatalos inflációval. Ez szerintem természetes. Annyi engedményt tettem, hogy ha valaki előre kifizette az egy éves díjat, kb 5% mínusz.
Ha mióta kérdezted, már van megállapodás, akkor stornó.
Üdv, Meth
Kedves Disel Uberalles!
Most veszem észre, hogy minden fénykép jobb alsó sarkában ott a Club embléma. Ez nálam egy kicsit belelóg az autóba. Lehetne-e esetleg új képet készítenem, amibe belegondolván az emblémát, helyet hagynék neki?
Üdv, Meth
Már régen meg akartam kérdezni, csak mindig elfelejtem...
Szóval, olyan a fékem, hogy mikor el kezdem nyomni, akkor nem sok minden történik, de mondjuk úgy a pedálút közepétől, meg hirtelen bekapnak a fékek. Nem olyan jellegű a dolog, mintha levegős lenne a fék, mert nem pumpálom és azután keményedik fel, hanem következetesen így csinálja. Inkább olyan, mintha az adagolhatóságával lenne "baj"!
helló thaliások!
először vagyok a fórumon de örömmel látom,hogy nekünk is van ,ami nem csoda mivel rengeteg thalia fut. Nekem bejött a gép,most 2,5 éves és össz. az index romlott amit az vészvillogó kapcs. cseréjével küszöböltek ki elég macerásan de megoldódott.
Most készülök cserére de sajnálni fogom a kis kék gépet,csakhát kinőttük lassan. gyerek...
A csere is renault lesz,egy Megane II limo.1.4 98 ló aut.+. ha ilyen lesz műszakilag akkor nem panaszkodnék.
Ja :ami nem tetszik ebben azok az illesztések a szélvédőnél és a többi ablaknál.ez sajna elég gáz-nekem legalábbis,összehasonlítva a M II -vel pedig az is török gyártmány.
üdv.:dvk
Ne is mondd... Rossz hallgatni, ha elfelejtek szlalomozni a remek pesti utakon... Szentendrei út... Hmm... :)
Bár a futóművet nekem beállították a múltkor, de 70-90 km/h-nál a fent említett úton kap akkorákat a kerék... Szóval nem tartós a beállítás. Viszont van agy 6e Ft...
Az alapjáratomat ha beállítják, nem tart tovább a tökéletes állapot 2 hétnél tovább... Most is berázza a karosszériát. Kiváncsi leszek, hogy fóton mit kezdenek a problémával jauárban... Szerintem 45e km-nél olajat cseréltetek, mert a az előző is 24e-nél volt... És akkor olajszűrőből is Purolator fog bekerülni...
Szegény Thalicskám olyanokat zökken a pesti (és budai :-)) utakon, hogy csak na. Lehet, hogy el kellene vinnem futómű állításra, de nem húz semerre sem (csak előre :-)). Sajnos régen ültem benne, de holnap megjáratom egy kicsit.
A csodafolyadékról:
Dénes kezd javulni, reggel még mindig nincs null km-es hangja, de már jóval kevesebb ideig csörög hidegen (1-200m után már elviselhető) és nincs olyan érzésem, hogy "ragad" az autó. Bemelegedett motorral pedig remek :)) Úgy kellett visszafogni, mert megy, mint a meszes (2250-es fordulatnál váltás) :))
A fogyasztásról még nem tudok beszámolni, tele kell tankolnom, és majd utána kiderül.
A felnit és a gumikat viszont meg kell nézetnem, mert autópályán rázza a kormányt és kissé instabil autó érzetét kelti...