Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160546

yep. 

azt hittem egyertelmu. :/

Előzmény: Zoli550 (160544)
cam aro Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160545

:D 

 

na de erted. 

leir egy egyebkent tenyleg hasznos szerszamot, de bekalapalja vele a csapagyat... 

baszki, szikevel betont torni.. 

 

ammeg mar nem is.. hogy oda pufoli a szep szines izet egy retkes komuves kalapacsval

a betonon.. 

gyáááá,..:DD 

Előzmény: Zoli550 (160543)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160544

Vagy a totalcaros cikkre gondolsz?

Előzmény: cam aro (160542)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160543

Pedig úgy kell. Az elején jól félre ütni,újra kezdeni,porvédőnek oda verni és ha bent van,rájönni hogy mégis rossz oldalra került a jeladós fele😱

Előzmény: cam aro (160542)
cam aro Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160542

miota kalapalunk be csapagyat ? 

..meginn' lemaradtam. 

cam aro Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160541

13" 1.6 tdci c max. /t1da / 37e milesnel csak azert nem fosta ossze a vezerlest mert az ugyfelnek denever fule van. ) 

 

 

biztos forrasbol. 

fix, éken van. 

Előzmény: Ata61 (160540)
Ata61 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160540

Üdv.

 

 Egy kis infót szeretnék kérni.Ford c-max ll 2013 as 1,6 tdci 115 Le T1DA motoron a vezérműszíj főtengely szíjkerék ékelve van-e?vagy sem.Előre is köszönöm.

hyuing Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160539

Köszönöm, köszönöm!!!!

Zoli550 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160538

YouTube:Volvo d5 engine swirl flaps 

Előzmény: hyuing (160536)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160537

Alvázszám szerint le kell kérdezni melyik kar kell rá mert két fajtával szerelték. A szívósorhoz kapcsolódva működteti,a száma pl:8692676;31216460. 

Előzmény: hyuing (160536)
hyuing Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160536

Urak!  A képen látható egy valami, ami  VOLVO S60 D5  olajbeöntő nyílás mellett lakik.  Mit működtetne , ha rajta lenne a faudi csukló?

xmbela Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160535

Pöttyözd oda co-val, ha nem kell tömszelencét cserélni, akkor még jó ideig elmehet. 

Valószínű az új kuplungtárcsa sem segítene, mert a tengely is sérül ilyenkor és a kotyogástól újra így járna.

Előzmény: diagnet (160529)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160534

én befúrnák két-három helyen a tengely mellett 2,5- 3mm fúróval és beledugnék a furatokba kis tűgörgőket ék gyanánt

Előzmény: diagnet (160529)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160533

Ezt üzemmelegen is megtetted? Nyitott termosztátnál?

Előzmény: pataslogeza (160528)
cam aro Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160532

ezt nem tudom mi ez > nissan calsonic < de jol nez ki. :) 

 

anya/csavar nem nyomatek kozvetito elem. 

 

az a bordas tengo hivatala  lenne.. dehat az mar nincs. 

szvsz ha felhegeszted jobban jarsz/hatsz/ ., mert csavar/ragacs nem fogja meg. 

Előzmény: diagnet (160529)
cam aro Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160531

max masfel bar nyomas valoszinu megmutatja hol szokik el. 

Előzmény: pataslogeza (160528)
captainb Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160530

Nem lehet, hogy valamelyik fagydugón szivárog el? Csak egy ötlet. Annak nincs nyoma, mert el is párolog rögtön. 

Előzmény: pataslogeza (160528)
diagnet Creative Commons License 2017.06.28 0 0 160529

Üdv,

 

Nissan calsonic klímakompresszor tengelyén elforgott a kupplung nyomólap, aminek a belsejében ledarálta a bordákat. Visszahúzták a csavart amit aztán 2 héten belül elnyírt.

Nyomólapot nem lehet kapni külön.

 

Létezik erre valami biztos megoldás amivel rögzíteni lehetne?

Új csavar+ menetrögzítő a tengelyre, vagy esetleg a direkt felheggesztés bírná jobban?

A kompresszornak mindegy, ha később valamiért tönkremenne kap újat.

pataslogeza Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160528

Amikor felöntöttem vízzel, megnyitottam mind a három légtelenítő csavart, és akkor zártam el amikor már folyamatosan jött a víz. Ennek ellenére nekem is az volt az első gondolatom vasárnap, hogy nem légtelenedett ki a rendszer rendesen, de amikor tegnap újra belement 2 deci víz 30km után, már gyanús volt hogy valami gond van a géppel.

Előzmény: mica-r (160519)
pataslogeza Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160527

A vízpumpa tömítés miondkét oldalát bekentem zsírral és jól meghúztam minden csavart. Tegnap levettem a vezérműszíj boritását újra, mert kissé túl feszítettem a szíjat és lazítottam rajta picit, de én nem láttam a vízpumpánál vízfolyást. Igaz, nem is nagyon keresgéltem, de az biztos hogy száraz volt ott minden.

Előzmény: Paco155 (160518)
Adm Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160526

Köszönöm!

 

Én is azt néztem, illetve a fénykép is csalóka, nem olyan vékony az a fül.

Előzmény: 409 (160509)
70Caruso Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160525

"szerintem vagy levegos, vagy gagyi a hogomba(amit beleraktal),  vagy koszos a hutod, vagy nem nyit teljesen a termosztatod vagy megkakkant a hojeladod es nem is meleg a motorod (ezt latod OBD-n*). (vagy elforog a vizpumpa)

kb ebben a sorrendben mennek utanna.

 

*altalaban  egyszerre nem kakkan meg a muszeregseg es a motorvezerlo jeladoja is.)"

 

Oké, ebben a sorrendben átnézem. A vízpumpát egyelőre hanyagolom. Azt a legeslegvégére hagyom. Plusz beteszem a kiegészítő ventillátor kapcsolót. Plusz van egy másik hőjeladóm és termosztátom, azokat is kicserélem, biztos, ami biztos alapon.

 

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: no_holy_shit (160524)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160524

"0, letelenitsd le a rendszert - úgy tudtam, magát légteleníti"

 

a, nem tudom, fordot nem ismerem.

b, ha tenyleg nem kell kulon legteleniteni, akkor nezd meg hogy a legtelenitocsö nem dugult-e el. (VW-nal van egy vekony csö, ami a kiegyenlitotartaly tetejere megy es amin kilegtelenedik. Ez neha eldugul es akkor levegos marad. annak a csönek pisilnie, ha nincs eldugulva)

 

5, nezd meg nem forog-e el a lapat a vizpumpan - Ahhoz ki kellene szerelni. Vagy nem?

de igen (felteve hogy vhol nem lehet benyulni a lapathoz de altalaban nem)

"3, ne kapcsold be a klimat, hanem rakd futesre es ha dugoban allsz allitsd le a motort es csak gyujtason fujd be a meleget. - ez oké, de akkor nem csak azt a "fél liter" vizet hűti, ami a fűtőradiátorban van?"

de csak a fel litert, de altalaban az segit. ugy is ujra es ujra be kell inditanod, hogy elörebb menjel 5-10metert a dugoban. [de nyilvan ez csak egy extrem szuksegmegoldas - nalam tavaly nyaron mukodott :-) ]

 

szerintem vagy levegos, vagy gagyi a hogomba(amit beleraktal),  vagy koszos a hutod, vagy nem nyit teljesen a termosztatod vagy megkakkant a hojeladod es nem is meleg a motorod (ezt latod OBD-n*). (vagy elforog a vizpumpa)

kb ebben a sorrendben mennek utanna.

 

*altalaban  egyszerre nem kakkan meg a muszeregseg es a motorvezerlo jeladoja is.)

 

 

Előzmény: 70Caruso (160522)
lapar Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160523

Kia Sportage 2.0 Crdi (2008-as szürke, VGT turbo, 150 ló)

Mostanában szivat a turbója, korábban alacson y volt a nyomás, megjavították, valami vákumcső miatt nem működött a fojtószelep (?!) benne.

Most meg úgy jártam, hogy egy autópályán egyszer toltam neki egy 170-et (nem is ment többet, pedig kéne) és kigyulladt a cseklámpája, ami másnapra elaludt. Asszony vitte szervízbe másnap, azt mondták, hogy 164 km/h-nál túltöltött a turbó, valami 2 atm. fölé, de már nincs a hiba, tessék vele menni. Ez most akkor hogy lehet szerintetek?

Lehet ez véletlenül, vagy majd előjön újra akármikor, vagy sose?

70Caruso Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160522

0, letelenitsd le a rendszert - úgy tudtam, magát légteleníti

1, rakjal bele olyat ami jo hoersekleten kapcsol (az hogy a a cikkszam passzol nem jelent semmit, nekem a hojeladobol VW-be a 3. lett jo, az meg csak ugy ment a helyere hogy megnyomogattam csöfogoval) - ezt tapasztaltam :O/  szereztem egy másikat, belepróbálom

2, nezd meg OBD-n (ha van olyanja) hogy tenyleg magasabb-e a homerseklet - van, megnézem

3, ne kapcsold be a klimat, hanem rakd futesre es ha dugoban allsz allitsd le a motort es csak gyujtason fujd be a meleget. - ez oké, de akkor nem csak azt a "fél liter" vizet hűti, ami a fűtőradiátorban van?

3.5, rakj egy kezi kapcsolot  a ventillatorra hogombaval parhuzamosan - ez tervben van, csak az aggodalmam tárgya, hogy ha klímára sem hűti le jobban, akkor a kapcsolóval sem fogja. Ugyan az a ventilátor megy.

3.6, rakj egy relet a hogombaval parhuzamosan, ami akkor kapcsol ha bekapcsolod a klimat - A klíma bekapcsolja a ventilátort is. Másik nincs. Akkor így nem elég?

4, mosd ki a vizhutot belulrol es kivulrol a lammelak kozott, klimahuto lammelait is pucold ki - Ezt megteszem!

5, nezd meg nem forog-e el a lapat a vizpumpan - Ahhoz ki kellene szerelni. Vagy nem?

 

Rengeteget segítettél!

Köszönöm szépen!

Előzmény: no_holy_shit (160521)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160521

"Ford Mondeo, MK2, '96-os"

tartosagarol ismert gyarto tartos tipusa ami 21 eves ;-)

 

"A minap, a nagyobb melegben vettem észre, hogy folyamatosan járó klíma mellett is felmegy a vízhőmérő mutatója a hőjeladó kapcsolási hőmérsékletéig."

"Az új, magasabb hőmérsékleten kapcsol."

 

csak altalanos szöszenetek:

0, letelenitsd le a rendszert

1, rakjal bele olyat ami jo hoersekleten kapcsol (az hogy a a cikkszam passzol nem jelent semmit, nekem a hojeladobol VW-be a 3. lett jo, az meg csak ugy ment a helyere hogy megnyomogattam csöfogoval)

2, nezd meg OBD-n (ha van olyanja) hogy tenyleg magasabb-e a homerseklet

3, ne kapcsold be a klimat, hanem rakd futesre es ha dugoban allsz allitsd le a motort es csak gyujtason fujd be a meleget.

3.5, rakj egy kezi kapcsolot  a ventillatorra hogombaval parhuzamosan

3.6, rakj egy relet a hogombaval parhuzamosan, ami akkor kapcsol ha bekapcsolod a klimat

4, mosd ki a vizhutot belulrol es kivulrol a lammelak kozott, klimahuto lammelait is pucold ki

5, nezd meg nem forog-e el a lapat a vizpumpan

 

 

 

 

Előzmény: 70Caruso (160520)
70Caruso Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160520

Tiszteletem az Uraknak.

 

Az autó Ford Mondeo, MK2, '96-os, 1,8 Zetec, benzin, 4 ajtó, antracit szürke.

 

Előzmény:

Megadta magát a hűtőrendszer, hőjeladó gombája. Nem kapcsolta be a ventilátort.

Csere.

Az új, magasabb hőmérsékleten kapcsol. Már ez is zavar, de ezzel együtt tudnék élni.

 

A minap, a nagyobb melegben vettem észre, hogy folyamatosan járó klíma mellett is felmegy a vízhőmérő mutatója a hőjeladó kapcsolási hőmérsékletéig.

Attól tartok, ha nagyobb meleg lesz - Horvátba is készülök - nem lesz elég a ventilátor hűtése a motornak.

Van esetleg javaslata a szakértő uraknak, mit nézzek meg?

 

Köszönöm szépen!

mica-r Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160519

Az is lehet hogy most légtelenedik ki a rendszer.

Előzmény: Paco155 (160518)
Paco155 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160518

"második-harmadik héten cseréltem benne vezérműszíjat, feszítőt, vízpumpát,"

 

Én itt kezdenék el először nézelődni....

Előzmény: pataslogeza (160517)
pataslogeza Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160517

Sziasztok.

Vettem egy renault traficot 3 hete, 2004-es, 1.9 dci, 100 lóerős. Első héten nem használtam egyáltalán, második-harmadik héten cseréltem benne vezérműszíjat, feszítőt, vízpumpát, meg egyéb hibákat javítottam, szoval nemnagyon jártam eddig vele, csak az utóbbi néhány napban kezdtem használni, és azt vettem észrte hogy fogy a víz belőle. Vezérműszíj csere után maximumig töltöttem, és most vasárnap vettem észre hogy a minimumig sincs a tartályban a víz, és még 100km-t sem mentem vele. Egy liter vizet öntöttem bele vasárnap. Tegnap megint mentem vele kb. 30km-t és este megint belement vagy 2 deci víz. Víztócsa nincs a kocsi alatt, a motor jól mindul, erő is van benne, és egyáltalán nem füstöl. Mi lehet a baja hogy ennyire fogy belőle a víz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!