Keresés

Részletes keresés

Kimmeria84 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 1818

Meglátjuk!  Ott van a szergej és gyártják mindhárman. 

Sokan kedvelik a rocot. Vagy a ludmillát is gyártja a piko roco és a brawa is és mindegyik igen kedvelt!

Modhatjuk mindegyik gyártó követ(het) el hibákat és megvan ki mire esküszik!

Szergejből csak rocot tudok elképzelni, de ludmillából sokkal jobb számomra a brawa féle gép, persze ez csak saját vélemény!

 

Előzmény: tumikas (1817)
tumikas Creative Commons License 2018.06.26 -1 0 1817

Nem tudom mennyire lesz kelendő a Piko és Gützold mellet.

Előzmény: Kimmeria84 (1816)
Kimmeria84 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1816

Nekem nagyon tetszik ez az orr kialakítás, persze ez szubjektív :)

Ha inkább a gömbölyűbb formák jönnek be, akkor hamarosan a roco elő rukkol a 118-al!

https://www.roco.cc/de/product/240880-0-0_1000_0-1-0-0-0-002-1/products.html

Már nagyon várom és az indóházban is volt egy cikk és a nyers öntet nagyon szépen nézett ki!!!

Ja és persze III. korszakos festésben is kiadják, de addig azért még sokat kell aludni!

 

Előzmény: dude78 (1815)
dude78 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 1815

Számomra szörnyen rusnya ezzel a konkáv orral. Persze ez szubjektív, sok más vasúttársaságnál is vannak ehhez hasonlatos kinézetű darabok, de a DR-nél nem volt más ilyen. Bár az is igaz, h sokáig a BR 120-at is egy szögletes ronda téglának tartottam - 'oszt azóta mégis lett belőle két darab! :D

Előzmény: M63,008 (1814)
M63,008 Creative Commons License 2018.06.24 0 2 1814

Volt még egy is, de ez csak rövid ideig hordta ezt a számot. Az 1965-ös lipcsei tavaszi vásáron viselte ezt a ruhát V200 1001-ként a későbbi V180 059. Kísérleti gépként ebben dohogott először a 2db 1000 LE-s motor, amit később a V180.1 sorozatnál alkalmaztak. /A V180 087-ig gyárilag megmaradtak az eredeti 2x900 LE-nél, bár később voltak motorcserék néhány gépnél./

 

 

Emellett még egy érdekesség. A 2x1200 LE-s motorok miatt az egy évvel későbbi 1966-os lipcsei vásáron "állítólag" V240 203 számon mutatták be a hattengelyes GFP-vezetőfülkés gépet, ami természetesen szintén csak a vásári számozás volt. Ez a gép V200 203 számon került a DR kötelékébe, majd rövid idő múlva V180 203 lett a végleges pályaszáma.

 

 

Látható, hogy voltak itt játékok a számokkal, hiszen az általad beszúrt képen látható V200 117 is V180 131-ként "véglegesedett". :-)

 

És ha már az érdekességeknél és a számoknál tartunk, bár nem döntött ablakos, de az első 2x1200 LE-s gép szintén kísérletképpen a V180 202 volt, ami emiatt az 1965-ös lipcsei vásáron - a V200 1001 melletti vágányon - V240 001 pályaszámmal volt kiállítva. A mozdony ha jól tudom jelenleg is üzemel, múzeumi jelleggel visszafényezve az akkori vásári gúnyájában.

 

 

 

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1812)
tumikas Creative Commons License 2018.06.24 -1 1 1813

Na akkor röviden:
2 db 4 tengelyes volt:
 V200 1001, ebből lett késöbb a 118 059
 V200 117, ebből lett késöbb a 118 131
Ezek közül egy sem maradt meg.

1 db 6 tengelyes
V200 203, majd V180 203, végül pedi 118 203. 
Ő az egyetlen túlélő, viszont eredeti sima fronttal rendelkezik.

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1812)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 1812

Képek persze lemaradtak...

Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 1811

Eddig ezt a két V200 GFK-t találtam csak,valószínűleg több nem is készült. Az egyik hat,a másik négytengelyes.

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2018.06.24 0 0 1810

Ahha. De gondolom volt valami alsorozatjelük, nem?

Előzmény: tumikas (1808)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 1809

Ezeknek a járműveknek az utóéletéről lehet valamit tudni? Túlélte valamelyik a bontót?

tumikas Creative Commons License 2018.06.22 -1 1 1808

Nem feltétlenül. A kisérleti 2x1000 lovas V180-asok is V200-asokhoz voltak be sorolva.

Előzmény: SÜNÖCSKe (1807)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2018.06.22 0 0 1807

V200? Az a Szergej, nem?

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1806)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 1806

A V180 GFK, V200 GFK akkor ezek szerint csak egy kis széria volt? Kísérletképp?

tumikas Creative Commons License 2018.06.21 -1 0 1805

Három darab volt: 059,131,203. Az utolsó volt az egyetlen hat tengelyes a trióbol, Ő még megvan de "sima" fronttal.

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1804)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 1804

Br118 GFK-ból maradt fent működőképes,vagy múzeumi példány? Nem nagyon találok infót erről az altpusról.

tumikas Creative Commons License 2018.06.19 -1 0 1803

Meglehetne csinálni, szerintem még a Roco féle kkk-k is beférnek. Viszont egy szép állapotú régi kocsit ezért nem furkálnék szét.

Előzmény: dude78 (1802)
dude78 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 1802

Szerintem nincsen, csak amit a kolléga is írt. Anno tavaly én is keresgéltem, de nem adták ki új változatban. 

Arra nem gondoltál, h házilag alakítasz át egy régit?

Előzmény: tumikas (1799)
tumikas Creative Commons License 2018.06.18 -1 0 1801

Cserélhető kuplungosom van, meg epoche 3-as kinematikásom is.

Előzmény: M63,008 (1800)
M63,008 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 1800

Cserélhető kapcsolós kivitelben volt, kinematikás passz...

Előzmény: tumikas (1799)
tumikas Creative Commons License 2018.06.17 -1 0 1799

A kérdésbe a lényeget nem írtam be: kinematikás kivitelbe. Azt tudom hogy a sima telizöldet gyártotta, de a fekete alvázasat nem láttam még sose.

Előzmény: dude78 (1798)
dude78 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 1798

Úgy érted, az ismert IV-es korszakos poggyászkocsin kívül?

Előzmény: tumikas (1797)
tumikas Creative Commons License 2018.06.11 -1 0 1797

A Piko valaha adott ki pakli Moderniserungwagen-t epoche IVa-s festésben?

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.05.22 0 1 1796
Előzmény: Kron Tyrant 82 (1794)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.05.22 0 1 1795

Ők utazhattak rendszeresen a kapitalista külföldre.

 

 

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1794)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 1794

Reisekader? Felhomályostanál?

Előzmény: GOLAZ111 (1792)
braun Creative Commons License 2018.05.22 0 0 1793

Én is beszereztem a Touristenexpress szettet. Kuriózum és szép, de amivel nagyon nem vagyok megelégedve, az a belső berendezés. Ez 20 év múlva még szint lett volna, de ma már édeskevés és bár nem láttam az igazi kocsik belsejéről eddig képet (nem kerestem), nekem gyanús, hogy nem színhelyes.

 

Ezzel együtt megveszem a 2. szettet is, már csak azért is, mert van bőven magyar vonatkozása.

Előzmény: tumikas (1789)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 1792

Igen, de csak Reisekaderek számára.

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1791)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2018.05.21 0 0 1791

Üdv!

Van esetleg olyan topic is,ami DB azaz az NSZK vasútjával foglalkozik? Nálam a két társaság jól megfér a gyűjteményben,csak kéne némi infó arról az oldalról is néha.

Köszi előre is a segítséget.

 

http://indafoto.hu/kron82/image/25852901-8b9cf241/769610

gyozy Creative Commons License 2018.04.08 0 0 1790

Semmi gond, köszönöm a részletes beszámolót.

Előzmény: tumikas (1789)
tumikas Creative Commons License 2018.04.08 -1 0 1789

Elnézést a kései válaszért.
A kocsik nagyon jól kidolgozattak, szerintem a Roco kocsikhoz képest is egy fokkal magasabban vanak (tudom nem azonos típus.). A tamponozásuk a szokásos Rivarossis, főleg az alvázfeliratokon látszik.(szerintem egy picit nagyobbak a kelleténél)
Futásuk tökéletes, a kinematikájuk szeret viszont egy kicsit akadni, gondolom majd egy kis bejáratás segíteni fog nekik.
Viszont a belsőberendezésük szeret szétesni, ezeket nem árt fixálni egy kis ragasztóval.
Kiváncsi leszek ezekután a Tilligekre.

Előzmény: gyozy (1788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!