Az EU füstgázhatástalanítók hatástalanítására vonatkozó iránytmutatásban érdekes példát találunk arról, hogy az autógyárak milyen kreatíven állnak a kérdéshez.
A részecskeméret 23 nm alá vitele A részecskeméret szándékos csökkentése (pl. 23 nm alá vitele), hogy a jelenlegi mérőrendszerek ne tudják őket kimutatni.
Tehát itt ugye arról van szó, hogy a gyártó szándékosan hoz létre olyan üzemállapotot, amivel veszélyesebb kormot pöfékel ki a kipufogón mint normál üzemállapotban. Gratula.
Simán rálehet: aki ellenőrzi a díjakat kapuk, kamerák stb. Azok orbánvej, vagy lölö tulajdonában vannak és azért vezették be a dugódíjat, hogy - idézek egy balos "hírforrást"- : kivegyék a magyar emberek zsebéből a pénzt.
Érdekes ez az egész dízelcsalás. Miért is volt erre szükség amikor "törvényesen" nem ér egy kalap kakit sem az egész kipufogógáz kezelő masinéria, hiszen 10°C alatt és 30°C fölött be sem kellett kapcsolni. Nos ez az a két időjárási helyzet, amikor leginkább szükség van rá.
According to the findings of the Düsseldorf district court, Volkswagen’s Dieselgate software fix was intended to ensure that the emissions of vehicles affected by the scandal were appropriately controlled. Unfortunately, it turned out that the exhaust gas cleaning system in the update only worked at outside temperatures between 10-32 degrees Celsius. In the event that the weather falls below or above this range, the cleaning remains disabled, allowing the affected vehicles to overly-pollute as before.
leginkább az úniós mezgaz lobbi érdeke ez az egész
Meg a műtrágya lobbinak.
Mert ugye nem titok, hogy a magas energiatartalmú növények úgy kiszipolyozzák a földet - hogy ha ott nem műtrágyáznak rendesen, ott még bogáncs se nő 2-3 év múlva, nem hogy energia-növény.
ha most ebből orbánozni szerettél volna, akkor lukra futottál, mert mint említettem az E10 bevezetése úniós előírás, nem mi találtuk ki
a korábban említett Romániában is bevezetik, vagy már be is vezették, nyugatra tőlünk meg már rendre meg is történt
tehát a lobbi amiről szó van nem a magyar gazdákról, és főleg nem Mészáros Lőrincről vagy a Csányiról szól, hanem az únió törzsországairól, főleg a franciákról
Ki az a bolond magyar földbirtokos aki szenvedne paprikával, paradicsommal, krumplival, vöröshagymával (veszed a marokkóit, lengyelt, osztrákot) amikor néhány géppel és emberrel több száz hektáron tud kukoricát termelni.
2) ahogy a cikk fogalmaz, romlik a hatásfok, egy picit
3) ha nem felel meg a 95 e10, akkor kénytelen leszel a drágább 98-asból venni
közben kitolnak mindenkivel, aki pl motoros fűrészben meg fűkaszában használja, mert ott a benzin megromlása ~ az etil alkohol vízfelvétele jó nagy benzinpocsékolást eredményez
co2 kibocsájtást ezzel semmit nem spórolnak meg, mert az etanol energiamérlege 1:1
Ráment akkor minden pénzem, időm, erőm mkor ilyesmit akartam volna csinálni a közeli sarkadi cukorgyárból. Mikor megvillant egy komoly befektető (nevezetesen Fehér Kornél és a locheed marten) úgy felgyorsították a bontását mint ha ostorral hajtanák őket. Most nem rég meg azzal állítottak le, bár az csak egy ötletelés volt, hogy az etanol a mészároslőrincé, nem szabad foglalkozni vele.
Ha úgy veszed az előbbi egy Stella utánérzés. Kifejezetten szeretem nézni a Stella képeket, a régebbieket is ideértve. Mintha normális lenne a világ ilyenkor.