Köszönöm eddigi válaszotok, hogy mi különbésg van a 108-110 és 112 között! Igazából azért kérdeztem mivel nekem 110cdi motoros van és sajnos motorcserés lett! találtam elég kedvező áron 108-as motort és amiatt kérdeztem, hogy csak elektronikában változik-e! Ha ebben még tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi az átalakítása és, hogy miben kell változtatni, ha igen?!
szia ha elkezd világitani a sárga háromszög akkor átvált takarákba és még 9 liter üzemanyag van benne! Nekem egy 110vito van de azt sajna nem tudom hogy menyi km re elég! Én akkor szoktam tankolni bele mikor el kezd világitani hogy ami a tankba van kosz azt ne szedje fel.
A 108-as egy egyszerü 80 lóerős szívódizzel motor, a 110-es már turbódizzel és 110 lóerős, a 112-es turbódizzel és interkulleres "levegővisszahütéses "120 lóerős motor. Egyébbként köbcentire mind azonos.
Segítséget szeretnék kérni abban hogy az üzemanyagszintjelzőm a 0 és az első vonal között van és elkezdett világítani egy narancssárga háromszög. Mennyi üzemanyag lehet még benne? Az utót nemrég vettem és nem akarok úgy járni hogy kifoggyon.
Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem, hogy a 108,110 és a 112 cdi motorok között van-e vmi különbség, vagy csak az elektronikájában különbözik? előre is köszönöm válaszotok! ja és szükségem lenne, egy komplett 110cdi motorra, ha valakinek van esetleg kedvező áron, kérem írjon!
Üdv! Cseréltél már termosztátot a Viton ,mert nekem is hasonló problémám van és szeretném tudni ,hogy mi lett a kifejlettség. Nekem 108CDI Vitom van 60 foknál megáll a víz hőfoka ,nyáron talán a 70-re sikerül feltornázni. A blokk meleg , a kiegészítő fűtés felé(felől) jövő cső meleg ami a blokk oldalába megy viszont a hűtőradiátor alsó csöve hideg. Az egész hűtőm le van takarva és úgy sem megy feljebb a víz. A termosztátot már régebben próbáltuk ,forraltuk a vizet és forrás előtt nyitott a termosztát. Nem tudom mi lehet a gond! Várom építő válaszokat.
Hello én az után érdeklödnék hogy valaki tudna nekem segíteni egy Mercédes Vito 110 D röl lenne szó amihez kellene hengerfej porlasztokkal! már mindehol néztem googlen de nem találtam. Ha valaki tudna ebbe segíteni hogy merre induljak el keresés ügyileg vagy esetleg valaki pontos helyet tudna hol lehet ilyet felkutatni és venni azt nagyon megköszöném!
Hat hónapig állt egy 2001-es 112CDI-is VITO aztán (akkucsere után mert az kuka) "start error" felirat jelenik meg a kijelzőn és nem indít. Mit lehet ilyenkor tenni? Gondolom az indításgátló felejtett el valamit..........Előre is köszönöm!
Itt egy új hiba ami azon kívül, hogy költséges még idegesitő is.Az öreglány elkezdett kopogni sebváltásnál.( 112 CDI) De nem a váltásnál hanem amikor kinyomom a kuplungot.( Csak 1-ből kettőbe, ill 2-ből 3-ba váltásnál )Egy olyan hang mintha odaverné az alját.Irány a szerelő.Az alsó rezgés csillapitó bak oda csere.( 11.500 Ft csak eredetiben létezik) nekem ezt mondták.Összerak+próba.Első kilométereken nem úgy tűnt, hogy minden ok de aztán újra jött a hang.Vissza a műhelybe nézzük tovább.Kormányösszekötő szintén kuka most már nagyon bizom benne, hogy jó lesz hiszen minden át van nézzve.
Aha ahogy ezt Jenőke elképzelte....Most váltásnál nem volt csettenő hang, de helyette ha húzatom és elveszem a gázt a pedálról!!!!!????.....Így ment ez fél napig majd szépen lassan fel fel hangzik néha váltás elött amikor
kinyomom a kuplungot....
Hát ez lenne ,hálás lennék ha valaki tudna mondani valamit erre a jelenségre mert már tele a pupom
Most lettem vitó tulajdonos ( 110TD ) és az autó alatt csunya fekete olaj folt látszik.
Aláfeküdtem és egy vastag gumicsövet láttam ami a hűtő mellé csatlakozik ésnagyon olajos volt, tapasztalt már ilyet valaki, és milehet az olajfolyás oka ? A másik kérdésem pedig az lenne hogy a középkonzolon a magnó mellet van egy háromálásu kapcsoló az mit kapcsol?
Merci Vito 108cdi tulaj vagyok már 6 éve és a problémám a következő!A motor hidegen jól indul viszont melegen kb.fél percig kell önínditózni!Tavaly cseréltem:porlasztócsúcsokat,izzitógyertyákat,nyomásszabályzó szelepet!A motornak is feltünően bűdős szaga van!Ha valakinek van valami ötlete szívesen meghallgatnám!
Azt csinálja hogy amikor hidegen be indítom gyönyörüen jár,pöccre indul,de kb-20 másodperc mulva el kezd dadogni.Olyan mintha 1 henger nem menne.
Olyankor már el kezd füstölni kéken,és el kezd csattogni is,amikor eléri az üzemi hömérsékletet abba marad a füst csak a csattogás marad meg hogy egy henger nemnagyon megy.
Ha valaki már találkozott ilyennel és sikerült megoldanija vagy tud valami jó szerelőt,akkor nagyon meg köszönném a segítségét!!!
Valaki tud nekem abban segíteni, hogy a v220-as mercedes-ből az akkumulátort hogyan lehet kiszerelni?Csak úgy, hogy az egész ülést le kell szedni????Előre is köszönöm a válaszokat!
Szerény véleményem szerint onnan, a jeladótól kapja a jelet.
Ha nem akarod kicserélni, akkor el lehet játszadozni vele.
A jeladó, az hőmérsékletre változtatja az ellenállását, és úgy méri a hőmérsékletet.
Én tennék be egy 5Kohm-os potmétert a jeladó helyére, ezzel beállítani kb. "0-10" fokot, aztán lemérném a poti aktuális értékét, és tennék be egy olyan értékű fix. ellenállást a jeladó helyére.
Elméletileg működnie kell a dolognak, de természetesen a jeladó cseréje oldaná meg megnyugtatóan a hibát.