Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toooma Creative Commons License 2011.02.21 0 0 1133

Sziasztok,

 

Nincs véletlen valakinek speckó szerszáma a Vitom aljáról leszedni a pótkereket?

 

Persze fizetnék is érte, bérbe vagy örökbe, kb mindegy...

 

Köszi

 

Tomi

rallyfun Creative Commons License 2011.02.20 0 0 1132

Köszönöm eddigi válaszotok, hogy mi különbésg van a 108-110 és 112 között! Igazából azért kérdeztem mivel nekem 110cdi motoros van és sajnos motorcserés lett! találtam elég kedvező áron 108-as motort és amiatt kérdeztem, hogy csak elektronikában változik-e! Ha ebben még tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi az átalakítása és, hogy miben kell változtatni, ha igen?!

PowerZ Creative Commons License 2011.02.19 0 0 1131

Nekem a 110-be is van intercooler.

 

A 108,110TD sima szivó diesel.

 

112 már cdi.

Előzmény: flaming 1998 (1128)
Roli17 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 1130

szia ha elkezd világitani a sárga háromszög akkor átvált takarákba és még 9 liter üzemanyag van benne! Nekem egy 110vito van de azt sajna nem tudom hogy menyi km re elég! Én akkor szoktam tankolni bele mikor el kezd világitani hogy ami a tankba van kosz azt ne szedje fel.

Remélem tudtam segíteni

Előzmény: mtz-52 (1126)
szinglikiraly Creative Commons License 2011.02.18 0 0 1129

én megnéztem 156km után éllt meg (112)

Előzmény: mtz-52 (1126)
flaming 1998 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 1128

Helló.

A 108-as egy egyszerü 80 lóerős szívódizzel motor, a 110-es már turbódizzel és 110 lóerős, a 112-es turbódizzel és interkulleres  "levegővisszahütéses "120 lóerős motor. Egyébbként köbcentire mind azonos.

Üdv. János

Előzmény: rallyfun (1125)
laczko17 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 1127

nezd meg ,van egy torzis bara amely 2 gumitamponban helyezkedik el

szerepe a lokes haritas,ez ra van szerelve az alvazra es egy ido utan elfarad es nagyon behalatszik a belterbe

ezt a ket gumitampont csereld ki,parforint az egesz es elmulik a kopogas

Előzmény: j.attila1118 (1121)
mtz-52 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 1126

Segítséget szeretnék kérni abban hogy az üzemanyagszintjelzőm a 0 és az első vonal között van és elkezdett világítani egy narancssárga háromszög. Mennyi üzemanyag lehet még benne? Az utót nemrég vettem és nem akarok úgy járni hogy kifoggyon.

rallyfun Creative Commons License 2011.02.17 0 0 1125

Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem, hogy a 108,110 és a 112 cdi motorok között van-e vmi különbség, vagy csak az elektronikájában különbözik? előre is köszönöm válaszotok! ja és szükségem lenne, egy komplett 110cdi motorra, ha valakinek van esetleg kedvező áron, kérem írjon!

telexta7 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 1124

Üdv! Cseréltél már termosztátot a Viton ,mert nekem is hasonló problémám van és szeretném tudni ,hogy mi lett a kifejlettség. Nekem 108CDI Vitom van 60 foknál megáll a víz hőfoka ,nyáron talán a 70-re sikerül feltornázni. A blokk meleg , a kiegészítő fűtés felé(felől) jövő cső meleg ami a blokk oldalába megy viszont a hűtőradiátor alsó csöve hideg. Az egész hűtőm le van takarva és úgy sem megy feljebb a víz. A termosztátot már régebben próbáltuk ,forraltuk a vizet és forrás előtt nyitott a termosztát. Nem tudom mi lehet a gond! Várom építő válaszokat.

Előzmény: 110CDI (1084)
Roli17 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 1123

Hello én az után érdeklödnék hogy valaki tudna nekem segíteni egy Mercédes Vito 110 D röl lenne szó amihez kellene hengerfej porlasztokkal! már mindehol néztem googlen de nem találtam. Ha valaki tudna ebbe segíteni hogy merre induljak el keresés ügyileg vagy esetleg valaki pontos helyet tudna hol lehet ilyet felkutatni és venni azt nagyon megköszöném!

az e-mail cimemre irhatok: vito93@freemail.hu

Köszi elöre is mindenkit!

Endy101 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 1122

Hat hónapig állt egy 2001-es 112CDI-is VITO aztán (akkucsere után mert az kuka) "start error" felirat jelenik meg a kijelzőn és nem indít. Mit lehet ilyenkor tenni? Gondolom az indításgátló felejtett el valamit..........Előre is köszönöm!

j.attila1118 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1121

Üdv sorstársak!

 

Itt egy új hiba ami azon kívül, hogy költséges még idegesitő is.Az öreglány elkezdett kopogni sebváltásnál.( 112 CDI) De nem a váltásnál hanem amikor kinyomom a kuplungot.( Csak 1-ből kettőbe, ill 2-ből 3-ba váltásnál )Egy olyan hang mintha odaverné az alját.Irány a szerelő.Az alsó rezgés csillapitó bak oda csere.( 11.500 Ft csak eredetiben létezik) nekem ezt mondták.Összerak+próba.Első kilométereken nem úgy tűnt, hogy minden ok de aztán újra jött a hang.Vissza a műhelybe nézzük tovább.Kormányösszekötő szintén kuka most már nagyon bizom benne, hogy jó lesz hiszen minden át van nézzve.

Aha ahogy ezt Jenőke elképzelte....Most váltásnál nem volt csettenő hang, de helyette ha húzatom és elveszem a gázt a pedálról!!!!!????.....Így ment ez fél napig majd szépen lassan fel fel hangzik néha váltás elött amikor

kinyomom a kuplungot....

Hát ez lenne ,hálás lennék ha valaki tudna mondani valamit erre a jelenségre mert már tele a pupom

VITOria szépével.

 

Üdv mindenkinek

prcsabesz Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1120

Én magam nem vállalkoztam rá, nem vagyok egy nőgyógyász tipus...

Autóvillamossági szerelő csinálta nekem:

Ülés teljesen előretolva, így felülről hozzáférhetővé vált az akku teteje, szóval a csavarok így már meglazithatók.

Ezután pedig oldalra az ajtó felé kell kituszkolni azon a nem túl nagy nyíláson....

Háát nem volt egyszerű... a szerelő is emlegette a tervezőmérnökök összes fel-és lemenőjét...

De mindenesetre nem kellett kiszerelni az ülést.

Előzmény: GV2 (1109)
webinas Creative Commons License 2011.02.13 0 0 1119

A baloldali az a belsővilágítás kapcsoló.

Előzmény: mtz-52 (1115)
PowerZ Creative Commons License 2011.02.13 0 0 1118

Eladóvá vált 4 db alufelnim.

 

powerz@vipmail.hu

 

24 forint.

mtz-52 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 1117

A cseréhez le kell engedni az olajat

PowerZ Creative Commons License 2011.02.13 0 0 1116

Az a cső a turbótól megy az intercoolerbe. Vagy a cool er vagy a turbócsöved lukas.

Előzmény: mtz-52 (1115)
mtz-52 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 1115

Most lettem vitó tulajdonos ( 110TD ) és az autó alatt csunya fekete olaj folt látszik.

Aláfeküdtem és egy vastag gumicsövet láttam ami a hűtő mellé csatlakozik ésnagyon olajos volt, tapasztalt már ilyet valaki, és milehet  az olajfolyás oka ? A másik kérdésem pedig az lenne hogy a középkonzolon a magnó mellet van egy háromálásu kapcsoló az mit kapcsol?

A választ előre is köszönöm.

zsolt1514 Creative Commons License 2011.02.12 0 0 1114

Sziasztok!

 

Merci Vito 108cdi tulaj vagyok már 6 éve és a problémám a következő!A motor hidegen jól indul viszont melegen kb.fél percig kell önínditózni!Tavaly cseréltem:porlasztócsúcsokat,izzitógyertyákat,nyomásszabályzó szelepet!A motornak is feltünően bűdős szaga van!Ha valakinek van valami ötlete szívesen meghallgatnám!

kazj Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1113

Attól is függ mekkora az akksi. Az enyém nem fért ki máskép.

Előzmény: nyonyesz1 (1112)
nyonyesz1 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1112

Teljesen előre kell húzni az ülést,úgy ki lehet fordítani az akkut.Szűk a hely,de kifér,tavaly cseréltem!

 

Előzmény: kazj (1110)
Gabka 108d Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1111

Sziasztok!

Van nekem egy 108-as 2,3-as diesel vitom.

Azt csinálja hogy amikor hidegen be indítom gyönyörüen jár,pöccre indul,de kb-20 másodperc mulva el kezd dadogni.Olyan mintha 1 henger nem menne.

Olyankor már el kezd füstölni kéken,és el kezd csattogni is,amikor eléri az üzemi hömérsékletet abba marad a füst csak a csattogás marad meg hogy egy henger nemnagyon megy.

Ha valaki már találkozott ilyennel és sikerült megoldanija vagy tud valami jó szerelőt,akkor nagyon meg köszönném a segítségét!!!

 

Gábor.

kazj Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1110

Igen. Ki kell venni az ülést. Legalább is szerintem ez a legegyszerübb.

Előzmény: GV2 (1109)
GV2 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1109

Tisztelt hozzáértők!

 

Valaki tud nekem abban segíteni, hogy a v220-as mercedes-ből az akkumulátort hogyan lehet kiszerelni?Csak úgy, hogy az egész ülést le kell szedni????Előre is köszönöm a válaszokat!

kazj Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1108

Köszönöm! Megnézem ott van e.

Előzmény: webinas (1107)
webinas Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1107

Nálam 110CDi:

Első lökhárító alatt középen.

Lehet, hogy be van hajtva a lökhárító mögé, ezért nem feltünő.

Nem tudom mihez hasonlítani. Kicsi biz-basz. Két vezeték megy bele.

Előzmény: kazj (1106)
kazj Creative Commons License 2011.02.10 0 0 1106

Először is köszönöm a segitséged.

Én kicserélném csak azt nem tudjuk hol a jeladó.

 

Előzmény: webinas (1105)
webinas Creative Commons License 2011.02.10 0 0 1105

Szerény véleményem szerint onnan, a jeladótól kapja a jelet.

Ha nem akarod kicserélni, akkor el lehet játszadozni vele.

A jeladó, az hőmérsékletre változtatja az ellenállását, és úgy méri a hőmérsékletet.

Én tennék be egy 5Kohm-os potmétert a jeladó helyére, ezzel beállítani kb. "0-10" fokot, aztán lemérném a poti aktuális értékét, és tennék be egy olyan értékű fix. ellenállást a jeladó helyére.

Elméletileg működnie kell a dolognak, de természetesen a jeladó cseréje oldaná meg megnyugtatóan a hibát.

Előzmény: kazj (1104)
kazj Creative Commons License 2011.02.10 0 0 1104

Sziasztok! Tudna nekem abban segiteni valaki, hogy hol található(honnan kapja a jelet) a kiegészitőfűtés kályhája?

Az enyém nem kapcsol be, mert +40 fokot mutat a jeladó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!