Okosoktól azt hallottam, hogy a mai közösnyomócsöves dízelek 10 ezer km környékén érik el a végleges fogyasztási értéket, tehát van rá esély, hogy még ennél is kevesebbet fog fogyasztani.
Olajcserénél Ma 4,5 litert guritottak a Hdi-be, nekem 140 ezres szervíz volt (65 e pénz ) , hibátlan a gép. Legutóbbi 800 km során amiből 250 km autópálya, 140 odafele 170 visszafele tartósan, kevés klímával 6,8 litert nyakalt be.
Amit mindenkinek tudok ajánlani: a gyári tartozékként árusított két oldalán haszmálható csomagtérszőnyeget. A müanyag oldal tökéletesen jó munkához, nem csuszkálnak a csomagok a csomagtartóban, a szövet ill szőnyegpadló hatású másik fele jó családi használatra, kellemes és tiszta.
RenKangooII folyt.
2400 km-hez értünk, lassan járatás vége. Az előző 1300 km-re bő fél literrel ment lejjebb a fogyi. Az első 1100 km-en 6,3 l gázolajat harapott, míg az előző 1300-on összesen kétszer elhagyva Bp.-et (1*Gárdony, 1*Siófok), végig klímával 5,7 l
Időközben visszatért a zörgés a hátsó ajtóból, nem tudjuk mire vélni, ha legközelebb renaulték felé járok, megnézetem. A másik új hang a kesztyűtartó ajtajáé, véleményem szerint a 2 gumibak az ajtó 2 sarkán túl puhára sikerült, így a műa. ajtó hozzá tud verődni a szintén műa. műszerfalhoz...öntapadós vékony gumicsíkkal lesz orvosolva. Ezeken kívül hiba nincs.
Amikor 1 éve megvettem a Berlingot első héten elkezdett világítani a töltésjelző. Néha kigyuladt néha elaludt. Irány a szervíz: Szétment a generátor fesszabályzója. Kb 20 e ért javíttaták (Cit Lackó) Kb 3 hónap mulva egyik pillanatról a másikra mintha villanymotor hangja lett voltna az autónak. Szerviz, most már cit Nagy. 6 E ért hibamegállapítás, a generátorcsapágy tönkrement. 30 ezerért teljes generátorfelujítás, minden kopó alkatrész cseréje, garanciával. Na, azóta jó. Egyébként Valeo gyártmány tehát viszonylag jó minőségű de ugy látszik a berlingo egy gyenge pontja. Ne aggógj nem lesz vele más bajod. Neke az utóbbi 40 ezer km-t hiba nélkül teljesítette.
ma találtam egy csavart a csomiban...2 perc alatt meglett a helye...mikor betették a hátsó hangszóróimat rönyóéknál, úgy belehúzták az egyik csavart a műanyagba, hogy szétette a menetet-meg a műanyagot. egy aprócska fatipli oldotta meg az esetet.
Múlthéten elvittem a frissen vásárolt Berlingomat (2001 es,1.4 Sx) vezérmü és szervó,generátor szij cserére,és azóta a generátortól furcsa kopogó hangot hallok.Visszavitem ma a szervizbe mert arra gyanakodtam,hogy amilyen "agyasok" túlfeszitetéák a szijjat.Felengedték egyenként és a generátor csinálja ezt a hangot, tapaszalt közületek valaki ilyet vagy mire gondolhatok? Az már biztos ezekhez se viszem többet a gépet.
A Berlingonak garantáltan nincs motorvédő burkolat alulról íll müanyag lemez lehet, fém semmiképpen. Kb 30 e be kerül a gyári tartozék motorvédő lemez.
Nekem a Beringo 12/99 2.0 Hdi most egy ausztriai nyaralás során odafele 140-160 as autópálya+ 1 órás araszolás a határon+M1M7 kivezetőn végig klímával 7.59 et evett, az osztrákoknál sok hegyi menet max 90 es tempó klíma alig, 5,7 re jött ki, hazafele végig 160 kevés klímával ácsorgás nélkül 7,3. Az az érdekes hogy a kollégámBerlingoja Bp-Brnó-Bp úton végi pálya ugye 150+klímával 10 liter felett fogyasztott (05/03 as Berlingo II Hdi). Szerintem ez irrreálisan sok, kiváncsi lennék mások fogyasztási tapasztalataira és véleményére is. A szerviz szerint az én autóm fogyaszt túl jól. 2 hét mulva azért bevállalunk egy autó cserét a kollégámmal, utána egy fogyasztásmérést a szervízben.
Megtudná valaki mondani a Citroen Berlingo 1.4 SX-nek van-.e gyárilag motorvédö burkolata alulról,mert most vettem egy 2001 es évjáratut és az elözö tulaj 2 db alu lemezt csavarozott fel egyet a szijjak alá hosszába és egyet jobb oldalra keresztbe .Azt nem tudom hogy volt-e gyári és eltörött vagy csak saját magának készitette ezt. Köszi.
Ha gondolod és jó neked is az ajánlatom, ( 20+pk=kb.25) vevö vagyok rá igy "látatlanba". Ha gondolod a továbbit emailba megbeszélhetjük maximum@maffia.hu