Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160795

Az őzbarna Zsigulikra, Skodákra...stb. vonatkozott, ami még karbis volt.

Befecskendezős motorok gyertyaképe lerakódásmentes, világos (fehérnek is lehet nevezni).

Előzmény: CsGy (160793)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160794

Ha nincs gyújtáskimaradás akkor tojd le az elektróda színét.

Előzmény: CsGy (160793)
CsGy Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160793

Valami őzbarnának jobban örültem volna.

Előzmény: 409 (160790)
CsGy Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160792

:-)

Sajnos nem a porcelánnal van bajom, hanem az elektróda színével.

Előzmény: Quattroman (160788)
409 Creative Commons License 2017.07.09 0 1 160791

 

 Úgy értem, hogy egy "mai", kellően erős autó akkora emelkedőn felmegy pl. 4.-ben egy hatos váltóval, de abban a fokozatban a motorfék igen kevés lesz lefelé.

Előzmény: Quattroman (160783)
409 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160790

 

 "Mind fehér volt!"

 

 

 ????   Milyet vártál?

Előzmény: CsGy (160787)
409 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160789

 

 Azért van ott a szaggatott elválasztó, hogy nem célzottan neked szól, csak nem akartam másik hsz-t nyitni. :)

Előzmény: Quattroman (160782)
Quattroman Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160788

rózsaszín marellit vegyél, az nem lesz fehér :-D

miért is baj ez a számodra?

Előzmény: CsGy (160787)
CsGy Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160787

Sziasztok!

Punto 55 S, 1996, benzin, 1108ccm, 40 kW, motorkód 176B2000, óra szerint 158000 km, de biztosan több. Ja, és kék! :-)
Gyertyakábeleket cseréltem, és akkor már megnéztem a gyertyákat is. Mind fehér volt!
2,5 éve voltak cserélve, de csak 10e km-t ment azóta a kocsi. Azt mindet városban.
A kézikönyv három típust ír hozzá: Champion RC9YCC; Fiat/Lancia 9GYSSR; M.Marelli L7LCR.
Ezek közül a Champion volt/van benne. Letakarítottam, visszatettem, de ki akarom cserélni. Szerintetek milyet tegyek bele?

QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160786

Ha nem vagy képzett gépkocsi szerelő akkor kormányművel ne kísérletezz. 

Előzmény: útazó (160784)
útazó Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160784

VW GOLF 4 2003-s TDI  ALH motor. A szervó olaj eltűnik a tartályból,kormánymű végén lévő gumiharangban van. A kormányműben lévő szimeringet  ki tudom én cserélni vagy szakszervizbe kell vinnem ? Köszi a választ.

Quattroman Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160783

az hogy ugyanabban a fokozatban, az nem azt jelenti hogy ugyanúgy tartott gázzal mint felfelé.

:D

 

én kb 25 éve megtapasztaltam egy Ikarusszal, hogy mekkora hülyeség a kelleténél magasabb fokozatban ereszkedni és a "fékben" bízni :-((

szerencsére "csak" Salzburgtól hazafelé és aránylag üres volt a belsősáv éjjel.

azért 35-40 fokos kormányholtjátékkal 120km környéke egy ilyennel mikor tudod hogy a fékbetét helyén kb már csak szappan van eléggé adrenalint pumpáló szitu...

nem, nem utasszállító volt hanem egy versenyautó szállító lakó műhelybusz.

Előzmény: 409 (160781)
Quattroman Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160782

tudom milyen, voltam fenn.

:-D

Előzmény: 409 (160781)
409 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160781

 

 "ökölszabály hogy a lefelé úton ugyanabban a sebességfokozatban ereszkedünk amiben fel tudott/tudna kapaszkodni az autó"

 

 Ezt azért autója válogatja, manapság nem biztos, hogy így van.

---------

A Hochalpenstrasse a tetejéig végig emelkedik, majd onnan végig lejt. Nincs benne semmi vízszintes szakasz. Az emelkedés/lejtés 7-14% közötti. Csak viszonyításnak, az M7 érdi emelkedője, Budapest felé 8%-os.

Nem lehet csak motorfékkel lejönni, hamar túlpörög a motor. A kanyarok túl sűrűn vannak ahhoz, hogy kettő között érdemben tudjon hűlni a fék.

Előzmény: Quattroman (160778)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160780

Trabanton? :-)

Előzmény: Törölt nick (160769)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160779

Ez amugy tényleg igy van. A féket jobbára csak a kanyarok előtt pumpálva. 

Előzmény: Quattroman (160778)
Quattroman Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160778

Bullshit...egyenletes sebességgel engeded le, a felénél már lángol az autód..

 

ezt a hülyeséget hogy találtad ki? az egyenletes sebesség nem azt jelenti hogy végig állsz a féken, lefelé sem fékezünk csak ha muszáj.

ökölszabály hogy a lefelé úton ugyanabban a sebességfokozatban ereszkedünk amiben fel tudott/tudna kapaszkodni az autó

Előzmény: Törölt nick (160771)
TraguAre Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160777

Nem, poénkodni. Egyébként megtörtént eseten alapul.

Előzmény: JAMIE222 (160775)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160776

Nincs itt vita. Motorfék, ha nem elég akkor fürészfogszás... 

Előzmény: JAMIE222 (160772)
JAMIE222 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160775

Remélem nem betűbaszni akarsz...

Előzmény: TraguAre (160773)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160774

Mondjuk nekem 3-asba sincs nagy motorfékhatás..De szerintem 2-esbe meg hülyeség visszatenni lejtőn lefele..Szerintem,ha egy egyenesebb szakaszon hagyom gurulni 3-ba,akkor visszahűl annyira,hogy egy kanyar előtt jobban megnyomhassam a féket,amennyire kell.. Ha hosszan meredek,szerintetek 2.ba a folyamatos motorfék lehet káros? Vagy mellette pumpálgassam a rendes féket is?

 

Ha már 4 napra megyek arra a részre érdemes havi útdiajat venni arra az 50 km-es szakaszra? Mert gondolom vissza is ott tudok jönni..

Előzmény: gesszti (160770)
TraguAre Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160773

"szerintem a az autósok 80%-a nem tudja, mi az a motorfék."

 

Meg hogy milyen gyakran kell betétet cserélni benne...

Előzmény: JAMIE222 (160772)
JAMIE222 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160772

Hülyeség ezen vitázni.Egyik verdán van olyan motorfék, ami fogja kasznit rendesen, másiknak meg nincs.Tudni kell, miben ülsz és annak megfelelően használni.Mondjuk szerintem a az autósok 80%-a nem tudja, mi az a motorfék.

Előzmény: Törölt nick (160771)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160771

Bullshit...egyenletes sebességgel engeded le, a felénél már lángol az autód.. lejtőn fűrészfogazva fékezünk. Engedjük gyorsulni motorfékkel (ez alatt hűl a fék), majd fékkel lehúzzuk a kívánt sebességnél 20-30 km/ó-val kevesebbre, majd kezdjük előröl...

Előzmény: gesszti (160770)
gesszti Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160770

Tele van az a környék szállásokkal. Nincs olyan falu, ahol nem találsz helyet. Árak kb. Rengeteg a magyar személyzet.

 

Az árak a népszerű, fő utak környékén drágábbak, ha bemégy egy oldalvögyben levő kis faluba, hegyoldalba, olcsóbban, és sokszor még szebb helyen is lakhatsz. Pl. a Möll vögyben, és az Isel völgyében is olcsóbbak a szállások, mint a Glockner út tövében.

 

Felfele nincs gond a Glockneren, 12%-nál nem meredekebb. Lefelé vigyázz a fékekre. Nem véletlen rakták ki a "vigyázz a fékre táblákat". Ne hagyd meggurulni a kocsit, szép lassan, egyenletes sebességgel engedd le, és akkor nincs gond.

Előzmény: zöldcorsa (160760)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160769

Nincs rajt motorfék?

Előzmény: Törölt nick (160767)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160768

https://www.grossglockner.at/gg/de/hochalpenstrasse/diehochalpenstrasse

 

35,50 Euro a napi jegy. 

Hogy egy 75 Lovas autó bírná e? Ha ez tényleg kérdés, akkor nem biztos, én félek, hogy tönkre teszed...mások Trabanttal is fel tudnak menni, meg öreg két világháború közötti oldtimerekkel, megint mások biciklivel...

Előzmény: zöldcorsa (160766)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160767

Samko betétet ne vegyél oda, mert el fog égni lefele. :-)

 

Előzmény: zöldcorsa (160766)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.07.09 0 0 160766

Igen,tetszik az a rész. És konkrétan ott csak a B107-es út a fizetős?kb mennyi és,hol kell fizetni? Egy 1.1 es 75 lovas turbodizel rio szerinted birná az utat? Tavaly voltam az alpokban,de csak az elején Graztól kicsit nyugatra. Ott semmi gond nem volt.  

Előzmény: 409 (160765)
409 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 160765

 

 A Hochalpenstrasse-ről van szó, ez Európa egyik legmagasabb hegyi útvonala, Bruck és Heiligenblut között. Talán a 107-es számot viseli. Fizetős, nem olcsó, és csak nyáron járható. Emlékeim szerint Heiligenblutban szálltunk meg.

Előzmény: zöldcorsa (160760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!