Szeretnék érdeklődni hogy ezek a pneumatikus felsőkenő rendszerekkel kinek mi a tapasztalata?
,az érdekelne hogy ha alapjáraton megy a kocsi akkor ugye van vákum ami szívja a felsőkenő olajat,de ha nyomsz neki gázt ugye akkor a folytószelepház pillangó szelepe kinyitódik,.akkor nem csökken a vákum ami szívná az olajat?
Azt szeretném megkérdezni hogy renault megane 16v , 2004-es kiadásu benzines gázos autó mitől csinálhatja azt hogy ha benzinnel járok vele , jólindul ,jól is megy az autó de ha elkezdek LPG-gázzal járni vele szinte azonnal hidegintási problémák lépnek fel,nem indul el csak másodikra inditásra az autó,ha visszaváltok megint benzinre akkor egy idő után megint jólindul abba hagyja a hidegintási problémákat,, .? mi lehet a baja?
Új vagyok a témában, de régi autójavító. Van egy Renault Scenicem 2006 bj. 1.6 16v motorral. Gondolkodom, az lpg beszerelésén. Lehet ennek káros hatása? Gondolok szelepégés, melegedés vagy bármi?
Fontos, hogy az injektor ki legyen emelve és mellé kötve legyen a gáz, vagy elég a szívócsőbe vezetni? Javasoljátok ezt a rendszert: tech 324, shark 1200 reduktor, ?
Pont egy nagyokos segítségére lenne nekem is szükségem: az autómba 10 éve szerelték be (borzasztó hitvány módon) a gázt -én így vettem 2020ban. Azóta sok mindent pl. szűrőket csöveket a motortérben, reduktort is cseréltem -cseréltettem. Most újra esedékes lenne a 2 szűrő cseréje és mivel a vásárlás óta küzdök egy beazonosíthatatlan rezonanciával át szeretném variálni a reduktor és az injektorokat összekötő csövet és persze a rajta lévő szűrőt. A konkrét kérdésem, hogy így kb. 100cm -re lenne a 2 említett eszköz. A BRC Seqvent beszerelési leírás szerint 40-60 cm az ajánlott/előírt. Lehet ebből probléma? Esetleg kisebb lesz a gáznyomás? Köszönöm, ha valaki érdemben hozzá tudna szólni!
Sziasztok! Autogáz beépítés előtt, állok. Debrecenben lakom. És tapasztalatokat gyüjtenék. egy 2006-os 2.0 i Honda Cr-v be szeretnék gázszettet rakatni. Kiket tudnátok bátran ajánlani? Olyan megbízható szerelőt keresek, akik szépen igényesen dolgoznak, nem tesznek esztétikai kárt az autóban , gondolok itt, a kárpitra, az autó fényezésére mikor hajolgatnak a motortérbe és karcolják össze a szerelőruhával az oldalát vagy rányitják az autót a műhely falára vagy a csápos emelőre.
Technikailag pedig milyen gázszett legyen a kiszemelt van e egyáltalán különbség, pl a lovato és Zavoli között? mire figyeljek szerelőválasztáskor ? Olyan szerelőt keresek aki profin be is tudja állitani .