Egyáltalán nem baj hogy beleszólsz,pont az a cél hogy kiderítsem,olaszországban jártam kb 12 éve,alkatrészeket hoztam be,az egyik bontó mellett volt egy autósbolt amit felszámoltak (fiat alkatrész üzlet) itt összeszedtem a maradékot amúgy igazi csemegék,a tulaj akkor azt mondta hogy ezzel lehet átalakítani a cromát kombivá,megjegyzem a tulaj is cromával járt meg még vagy hat állt kint a bolt előtt, a bontó is az övé volt,így adtam a szavára nem is volt kérdés számomra hogy ez croma,a méret is stimmel egyébként,egész egyszerűen csak rá kéne próbálni (nem tudom miért nem tettem meg az elmúlt 12 évben) meggyőződésem hogy ezzel kombi cromát lehet csinálni...ennyi év elteltével most már én is kíváncsi vagyok,az biztos hogy olasz és az is hogy fia,t mi lehetne más..?rengeteg gyári új alkatrészem van cromához,küszöb,ajtó,motorháztető,van ugyaninnen kb 20 db gyári vonóhorgom is van közte kisebb nagyobb csak nehéz beazonosítani,127,128,131 fiatokhoz gyári karosszéria elemek,hátfal ,homlokfal,sárvédő,küszöb,alfa 155 tükrök gyári ködlámpák stb
Tisztelt Klubtársak, Silant! Fiat Croma 1,9tdid, 2,5tdi és 2,0 benzines autók bontásából vannak alkatrészeim eladók. Szinte mindent tudok adni. Tel: 06-20-3177542, kapri@vnet.hu Üdv Kapi
Hello!van egy kombi hátsó ajtóm gyári új,én azt hittem cromához való,de a fórumot olvasva látom hogy sw croma nincs.Termpra esetleg?rengeteg olasz karoszéria elemem van eladó,gyári újak,fiat 127,128,uno,regatta,croma,bontottak is.üdv
sziasztok. siófok-pécs-harkány utvonalhoz közel keresek fiat croma alkatrészeket. 2000-es, benzines, 1992-es évjáratú autó. amit keresek: első lökhárító (lehetőleg szürke, v kék), 1 db bölcső(vázkeret), 1 db bal alsó lengőkar, 1 db bal oldali külső küszöb, 1 db bal tengelycsonk állvány,2 db bal hátsó keresztmerevítő. kérem, ha van vkinek, írjon, árajánlatot is kérnék. silant@vipmail.hu
Sziasztok !!!! Segitséget szeretnék kérni FONTOS lenne aki tud az irjon !!!! Cromába 2000.i benzines: mótort cseréltem mindent úgyan úgy vissza helyeztem a helyére mint az eredetinél. Szerelőnél is volt ö műszerrel az eredeti értéket mérte be még sincs gyújtás rajta : miden műszer vissza jelez , az öninditó is teker , viszont a trafó útán nincs szikra. MINDEN ÖTLET ÉRDEKEL SEGITSETEK !!!! 1.9td croma bontásra itélt alkatrészeim vannak ELADÓ ( komplet elektronikai vezérlése meg van)
Tudtommal rá lehet tenni, de mondjuk ha mindezt Zsiguliba akarod betenni, akkor a gyujtáselosztó valószinűleg nem fog elférni a homlokfaltól, mivel a keresztmotoron pont oda esik az elosztó.
A csúszkás (Nem úszócsapos) nyereg van rajta, én tudtommal ez a Bendix rendszerű. Semmit nem csináltam a hátsó fékmunkahengerrel, csak helyére tettem a bovdent. Előtte kézzel megmozgattam mindkét oldalt a fékkulcsot, könnyedén mozgott mindkettő.
35% üzemi fék eltérés van a hátuljánál, a jobbos gyengébb.
Azt is tudni kell meik tipusu fék munkahengerrel van szerelve, ATE, GIRLING, mert nem egyforma a porvédö lemez,a másik,a hátsó fék munka hengerrel mit csináltatok bovden cserékor? üdv Pepi.
Van valakinek Cromához 1 pár hátsó féktárcsához porvédő lemeze jó állapotban? Nekem gyakorlatilag nincsen, csak a maradványa van fent. Olyan, mint amit lerágott az egér..:) Esetleg érdekelne még jó állapotú hátsó féktárcsa is, ami nem agyonszabályozott és nem vállas, műszakis lesz az autó.
Más: A jobb hátsó üzemi fékem gyenge. Most cseréltem kézifékkötelet, a kézifék már olyan, mint a vaj, a dugó nincs belerohadva a munkahengerbe. (Előtte állandóan befagyott a kötél, meg a fél oldala be is volt rohadva)
Ha a munkahenger oké, akkor mivel szokott még gond lenni? Járt már valaki hasonlóan? Fékerőszabályzó? Főfékhenger?
Ezt leszámítva hibátlan az autó egyébként, nem kötöttek bele másba.
Segítségeteket kérném abban, hogy az Argenta és a Croma motorja miben egyezik meg illetve különbözik. A felfogatás és a gyújtáselosztó nyilvánvaló, ezért leginkább a belső dolgok érdekelnének.