Viszont ahhoz képest, hogy közel volt, gyakorlatilag azonnal fogadott, be is fért a műhelybe (sok helyről lepattantam, hogy nem fér be...), így nem kellett vontatni, netán trélerezni (már elég automata feelinges volt, de jó is lenne)...
158.000.- a kuplung
56.000.- a kinyomó
21.874.- váltóolaj
Ráadásként be csúszott egy futómű állítás és egy hátsó fékfelújítás (tárcsák, betétek) is a terven felül.
Minden esetre most a pedálút alsó cca harmadában már fog és nem a felső negyedében és bónusz, hogy csúsztatáskor nem dobál...
1. Külön csavarkészlet nincsen hozzá, mivel dedikált szett nem létezik (gyári kerékcsavarhoz van kialakítva). Megjegyzem autót sem tudok hozzá adni. 2. 215/70R15 vs. 195/70R15 nem 35mm átmérő különbség, hanem 28mm, csak ha már pontosak akarunk lenni. 3. Nem mellesleg a volt saját Ducato-m gyári mérete 205/70R15, ami annyit tesz, hogy sugárban 7mm a különbség ami pedig szakmailag is elfogadott értéken belül van. Kérdésre válaszolva úgy került rá, hogy felszereltem az új gumiabroncsokat az új felnikre, majd centríroztam, majd így kerültek fel a kistehergépjárműre. 4. Mellesleg a felnit +gumit még a korábbi szériás Boxer-omra vettem, amit totálkárra kirúgtak alólam, mielőtt még ezek felkerülhettek volna, hát innen a 195/70R15-ös méretű Continental gumiabroncs.
5. Mivel nálam ez a kis dobozos is jóformán hobby volt, így örülök is minden mm "ültetésnek", ha megtartom a járgányt, kapott volna még egyebeket is. 6. A felniket hirdettem, de amúgy igen ha igény van rá a gumik is eladóak lesznek (külön is vagy egyben is).
Remélem mindenre sikerült kielégítő választ adnom! Szívesen! :)
Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004 2.2 HDI Jumper teherautóm,napi számláló nem mér pontosan,kb 10%-ot csal. Az óra is ha 110-et mutat gps szerint csak 100al megyek. Van összefüggés közte? Lehet valamit csinálni,hogy a napi számláló jól mérjen?
Sziasztok! 95-ös 1.9D jumper váltóján hol találok kódszámot? A tetején nincs, csak az oldalán, elöl találtam egy számsort, de szerintem az alapján nem tudok bontott váltót keresni. A bekarikázott helyen nincs semmi. Azt hittem ott kell keresni.
Szóval a 2.8.jtd (2005-ös maxi ducato) üzemanyag hőmérséklet érzékelő hibát jelez a hibakód olvasó, ezért elvileg világít a chech engine, gyakorlatilag szerintem ki lett kapcsolva az előző tulajnál...
Viszont én nyugodtabban alszom, ha tudok róla időben, ha megint világít..
Sőt, elvileg olyat is olvastam, hogy ha hibás, akkor 90 fokot érzékel, és leveszi az üzemanyag nyomást a rendszer.
Amennyire tudtam, túrtam a netet, és egyik helyen a befecskendező visszavezető közös csövében ír egy jeladót, míg másik helyen az UFI szűrős műanyag üzemanyagszűrő házában beépítve említik..
Cserélt már valaki ilyet? Lehet külön is cserélni, vagy komplett házzal együtt kell? melyik a csatija?
Nem egyszerre ment tönkre mind, csak ha már le van bontva, akkor szerinte nem az anyagköltség a sok, érdemes lenne mindet cserélni. A kért adatokat megnézem csak most lakásfelújításban is vagyunk, hamarosan jelentkezem. Köszönöm a segítségedet.
Akkor jól van programozva, a vezérléstől indul az egyes henger. Ma végül megnézte egy dieseles szaki, aki szerint tuti nem prolasztó. Delphivel neki mutatott korrekciót, mind a négy egyformán jó.Ő sokkal inkább hidrotőkének hallja a csattogást. A javaslata szerint egy olajcsere, ha nem jön be akkor szerinten lánc és tőkecsere kellebe, úgysem tudjuk mikor volt cserélve lánc.
Ezt jó lenne tudni valahonnan pontosan, mert nekem a vezérléstől számítva van beírva az injektorkód. Linkkel nem tudok szolgálni, de valamilyen órIásfájlküldővel megoldom, csak 1 - 2 napot kérek.
Nekem, lehet, hogy megvan a megoldás. Azt sikerült kimérni és letesztelni, hogy a műszerek jók. Vagyis nem kap jelet. A jövő héten a sebességváltón lévő érzékelő ki lest cserélve és remélem ezzel megoldódik a probléma.
Még egy kérdés. Megnéztem az injektorok kódolását, a kódok helyesen vannak beütve, de az 1es henger a vezérlés felől kezdődik, majd szép sorban emelkedik a váltó felé.
Ezeknél a motoroknál nem a váltó felől van az 1es és jobbról balra emelkedik a hengerszámozás?