Keresés

Részletes keresés

fagyalf Creative Commons License 2013.10.13 0 0 4541

Ott a pont. Gondolj ciprusi helyzetre. Na ott van bukta rendesen! Országcsőd közeli a helyzet.

2-3 év alatt mi a legjobb elérhető hozam? Sajnos túl gyorsan reagálják le a változásokat, mire észbe kapsz már jelentős vesztésben vagy. Azt pedig ne mond, hogy magyar tőzsdén hullára keresheti magát az ember.

Előzmény: X7Z4 (4540)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 4540

Ha konkrétan részvényeket veszünk, azok a leggyorsabban reagálják le a változásokat, szóval a hosszú táv nálam kb 2-3 év.

Előzmény: fagyalf (4539)
fagyalf Creative Commons License 2013.10.11 0 0 4539

A mai helyzetben , Én nem esküdnék erre. A receszió még jelen van. Olcsó perpill a részvény, de 20 év múlva (itt kezdődik sztem a hosszú táv), lesz-e még a cég? Milyen gazdasági helyzet lesz? Most amikor az amerikai csőd fenyeget, kiváncsi leszek a következő hat hónapra és az indexek alakulására.

Előzmény: X7Z4 (4538)


X7Z4 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 4538

Aki hosszú távon gondolkodik, annak a részvény ajánlható, vegyen alulértékelt eszközöket diszkontbrókeren keresztül.

Előzmény: Prof (4537)
Prof Creative Commons License 2013.10.09 0 0 4537

Ez egy összehasonlító példa volt. Hasonlat, ha úgy tetszik.

Előzmény: X7Z4 (4536)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 4536

Pénzügyi tanácsadás a topic, kit érdekel itt h mivel viszel el 3 tonnát?

Előzmény: Prof (4535)
Prof Creative Commons License 2013.10.09 0 0 4535

3 tonnát? :-)

Hát végülis a Daweoo is gyárt nehézmunkagépeket. :-D

Előzmény: X7Z4 (4534)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 4534

Ahogy az insigniával sem, a Toyota Hiace-el viszont már lehet.

Előzmény: Prof (4533)
Prof Creative Commons License 2013.10.08 0 0 4533

Szia!

Gondolom abban azért egyetértünk, hogy bármennyire is jó kocsi, egy Toyota Avensissel nem  nagyon fogsz tudni 3 tonna szálastakarmányt elszállítani. :-)

 

Előzmény: X7Z4 (4532)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 4532

Az h műszakilag egy gyenge autómárka, rossz hajtáslánccal, korszerűtlen technológiával. A Honda és a Toyota sokkal jobb. Nem csoda h az USA-ban a Toyota eladásokban a 2., a Honda a 3-4 hely között van. A fiatalabb korosztály nagy része a japán autókat veszi arrafelé, főleg az idősebbek teszik ki a vásárlók nagy részét az amerikai autóknál.

Előzmény: Prof (4531)
Prof Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4531

Án láttam Farkas Andrást dolgozni, van jópár visszajelzésem olyanoktól, akiknek a szavában megbízok. Nyilván nem lehet általánosan fogalmazni, de sok olyan "munkája" volt, ahol nem a saját érdekét nézte és valóban az ügyfél szükségleteinek megfelelő megoldást hozott.

 

Örülök mindenesetre, hogy nagyjából egyetértésre jutottunk. Csak még azt nem tudom, mi baj az Opellel...?

 

Előzmény: X7Z4 (4529)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4530

Úgy értem h valutának, vagy devizának mondja, persze fontos a helyes szakkifejezés.

A felelősséget illetően azonban meg kell említeni, hogy Kostevc tudott az ügynökök etikátlan húzásairól, de nem akart tenni ez ellen semmit, mivel jó teljesítményt mutattak fel, így minden részvényes azt akarta h maradjanak, hisz szükség volt rájuk. Az utóbbi 1,5 évben persze voltak problémás ügyek, eltávolítottak néhány 7/2-es vezetőt, akik elég etikátlanul tájékoztatták az ügyfeleket, nagyon beetették őket, akik 3-4 év után vették észre h nagyon rosszul jártak azzal h szerződést kötöttek.

Előzmény: X7Z4 (4528)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4529

Farkas András egy elfogult személy, aki mindenáron a biztosításokat akarja eladni, el akarja hitetni a néppel h mindenki számára az a megoldás ha életbiztosítást vesz. A kiszamolo blog is téved, pl nem ügyel a piaci kockázat kezelésére, továbbá a termékeket se vmi jól választja ki. Aki nem ért a kockázatos eszközök működéséhez, az fektessen kötvényekbe.

Előzmény: Prof (4526)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4528

Nem technikai alapon kereskedik, mivel a sikeres kereskedő nem határolja el a fundamentális és a technikai elemzést, mivel a jövőre vonatkozó kockázatok határozzák meg a helyes iránt. Az meg h minek mondja, az teljesen mindegy, rövid bemutatónak kiváló.

Előzmény: Prof (4527)
Prof Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4527

Vicces egyébként a videó. Két tételt emelnék ki belőle.

1. „valutaárfolyam”. Nem, ez devizaárfolyam. A valuta a honosól eltérő készpénz elnevezése.

2. „Valószínűleg valami hír jött.” No, ez a tisztán technikai elemzésen alapuló üzletelés egyik jelentős kocázata. Mi volt a hír? Miért biztos benne, hogy nem fog a piac 10 perc alatt (amíg mondjuk kimegy megcsinálni magának egy kávét) nem fog negatívba átfordulni (át tud, ha nem is 10 perc alatt). Ezt a "valaki egyszer ezzel rengeteget keresett" hírre épülő dolgot tartom súlyosan veszélyesnek.

Ez persze nem jelenti azt, hogy a Forex rossz lenne. Egyszerűen csak nem való mindenkinek.

 

Előzmény: X7Z4 (4523)
Prof Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4526

Üdv,

 

Ha az Opel gagyi márka, melyik nem az?

 

Másfelől. Több embert ismerek, akik Forexen, illetve sima (tőkeáttét nélküli) részvénykereskedelmen az egész vagyonukat (xx millió forint) elbukták.

Itt a fórumon is van olyan (most már jobbára csak) olvasó, aki saját UL biztosításán az első három (?) évben a befizetéséhez képest nominálértéken biztosan nullán volt (visszavásárlási értéken, nem kötvényértéken!). Persze ehhez megfelelően megválasztott termék kell.

 

Részvények legfontosabb hátránya: érteni kell hozzá, és nem egy 2-3 hetes gyorstalpalón megszerzett tudás, hanem annál sokkal mélyebb. A forex egy bizonyos szintig gyönyörűen elmuzsikál a "könyv szerinti" beállításokkal, már feltéve, ha nem használják túl sokan pontosan ugyanazt a technikai elemzéses trükköt (márpedig elég sokan használják). Honnan tudod, hogy egy részvény (vagy bármely eszköz) alulértékelt? Mozgó átlagból? P/E-rátából? Gyertyából? El tudod ezt magyarázni egy olyan embernek, aki úgy viszonyul a pénzhez, hogy hát ha van, van, ha nincs, nincs? Hát... Nem vagyok benne biztos (és nem azért, mert te erre alkalmatlan lennél, hanem azért, mert a másik oldalon nincs meg a fogadókészség).

 

Azt, hogy a bnet és más cégek mit csináltak... Igen, van olyan dolog, nem is kevés, amiért letöltendőt és vagyonelkobzást ítélnék jópár embernek, és nem feltétlen Kostevcéknek, bár van saruk a dologban, ez kétségtelen. Persze, lehet jönni azzal, hogy váóóó mekkora üzlet a forex meg a részvénykereskedelem, meg a nyersanyagok meg a jóégtudja mi, meg lehet teleokádni a fórumot reklámlinkekkel. De attól még a valóság, az emberek igényei, a nem degradáló értelemben vett átlagember igényei sokszor fényévekre vannak attól, amiről te azt gondolod, hogy hűdekafa. Az Opel Zafirás példát meg nem a típusra kell érteni, hanem az elvre. De az Opel Zafira e tekintetben bármelyik (!!!!) személyautóra becserélhető. Tőlem lehet Bentley is, BMW is, Mercedes is, Chrysler is, Buick is, vagy KIA, esetleg Toyota.

 

Ami meg a kiszámoló blogot illeti... Ahogy dr. Farkas András, úgy ő is olyan űrt próbál feltölteni hasznos információval, amely az emberek fejében a felelős pénzkezelés tekintetében kong. Hangárként. Vannak dolgok, amelyekkel sem dr. Farkassal, sem a kiszámoló blog szerzőjével nem értek egyet, de a koncepció és a tájékoztatás alapelve nagy vonalakban jó. Amit viszont te itt javasolsz (menjen az ember a kis pénzével gyorsan Forexezni vagy sima részvénytőzsdézni) az egy eszeveszetten nagy felelőtlenség, és e tekintetben a potenciális károkozás tekintetében simán pariban van egy-két közepesen rossz (nem a legrosszabb) ügynök tevékenységével.

 

Prof

Előzmény: X7Z4 (4523)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4525

Részvénynek milyen hátránya van, a 0,1-0,2%-os vételi jutalék? Alulértékelt eszközöket kell venni, aztán tartani hosszabb ideig, ez egy maraton. A brokernet pedig egy átverés volt, nem is értem mért nem lép fel velük szemben az állam, hisz az a pénz mehetne inkább állampapírokba. A brokernet csak a marketingről és a parasztvakításról szól, tudok a consequitről is, meg kósáékról, a lényeg h a lehető legdrágább termékeket forgalmazzák, a quantis alapok is túl drágák, átverés minden amiben kostevc és kósa erika benne van, mindkettő szemét-képmutató üzleti húzásokat tett az utóbb 2,5 évtizedben.

Előzmény: Prof (4518)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4524

A hiteles pénzügyi tanácsadó az nem arra törekszik, h terméket adjon el, hanem h az ügyfél elérje a célját. www.kiszamolo.hu

A tanácsadók túlnyomó többsége az alapján dolgozik, h azt a terméket adja el, amely után a legmagasabb jutalékot fizetik ki neki.

http://szendreiadam.wordpress.com/

 

Szóval sose higgyetek ügynököknek, aki unit-linked biztosítást akar eladni, számszakilag levezetve átverés az egész, mindenki jól jár kivéve az ügyfelet. A biztosítónak meg a célja, h ne rá haragudjanak, hanem az ügynökre, aki elvégzi a piszkos munkát.

A régi brokernetes ügynökök nem biztosításba fektetnek, hanem államkötvénybe, részvénybe, devizába. 

Aki pedig magas hozamot akar, az sinctradeljen, tehát csatlakozzon számlájával egy profi bróker számlájához, akinek a kötéseit másolhatja több számla is. 

A korábbi üzenetemben küldött videoban erről van szó, és itt nem igéretekről van szó, hanem hiteles számlatörténetről plusz videoról. 

Előzmény: Prof (4522)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4523

Kezdjük azzal h más a unit-linked terméket értékesítő és más az ügyfél érdeke. Eleve érdekellentét áll a biztosító és az ügyfé között. A unit-linked eleve egy olyan konstrukció, amivel lehetetlen magas hozamot elérni. Az opel zafirás hasonlat meg sehogysem passzol ide, különben is a dolgok mögé kell látni, akkor rájössz h vmennyi kategóriában az opel egy gagyi márka, számos tényező miatt is. A unit-linked arra van kitalálva, h a biztosítónak évtizedekig fix bevétele legyen. 

Aki profitot akar elérni, az vegyen részvényt diszkontbrókeren keresztül, vagy fektessen devizákba, a devizakereskedelem remek lehetőség, továbbá nyersanyagok, árutőzsdei termékek.

www.randomcapital.hu  www.tozsdezz.hu  www.investo.hu 

Előzmény: Prof (4518)
Prof Creative Commons License 2013.10.06 0 0 4522

Én ott kezdenék, hogy nem 35 év. Maximum 20, de az is határeset. Mellé, ahány emberre csak lehet, lakástakarék, amíg még van, abból rendszeresen törlesztgetni a hitelt. A család két fő keresőjére a tőketartozás plusz 3 millió kockázati életbiztosítás plussz baleseti rokkantság. Ha van UL, akkor oda eseti díj mehet esetleg, de nem erőltetném azt sem. Külön UL-t csak ezért nem, ha van elég pénz, hogy legyen, akkor meg minek hitel?

Előzmény: fagyalf (4521)
fagyalf Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4521

Na akkor kérem szépen ajánljatok nekem bármit.

Most veszek fel 7 millió állami támogatott hitelt. De szeretnék biztonságba tudni magam ás a családom, de valamilyen hozamot is szeretnék, hogy ne 35 év múlva fizessem ki az utolsó részletet.

Várom a megoldásokat. Tőzsde is jöhet garantált 10 % hozammal! lássuk ki milyen kreatív. :)

Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4520

No, akkor a bnettel kapcsolatban tegyük tisztába a dolgokat! A Bnet (K. Péter) nagy vonalakban maradt az, ami régen volt, egy csökkentett, de direkt (tehát nem MLM-rendszerű) értékesítői hálózattal működő pénzügyi értékesítő konglomerátum több országra kiterjedő know-how-val. Meg brandet váltottak.

Lett belőlük továbbá egy K. Erika vezette Consequit, amelyik a bnet értékesítési csoportjának jelentős részéből újraszerveződött mlm-alapú rendszer. Gyakorlatilag ugyanaz, mint régen a Brokernet+Palladium páros volt (alapkezelőjük és befektetési alap forgalmazójuk nincs tudtommal).

Beszéltem régi emberekkel, akik a Bnet-->Consequit vágtát végigcsinálták. Komoly törés volt mindegyiknek, hogy az egyébként (szinte) istenként tisztelt K. Pétert egyik napról a másikra kvázi ellenségként kellett tovább tisztelniük. Harag nem volt, de egyetértés sem.

Előzmény: X7Z4 (4512)
Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4519

Helyes meglátás.

Előzmény: hydr0g3n1us (4510)
Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4518

X7Z4!

Ez így nagy általánosságban tartalmaz féligazságokat és teljes valótlanságokat is. utóbbira remek példa pl. a befektetési alap, aminek bizony van vételi és eladási árrése (jutaléknak hívják), és vanolyan alap, ahol ez alapesetben 5 (igen, öt) százalék.

Az UL egy termék, amelynek vannak bizonyos tulajdonságai. Bizonyos dolgokra (elvárásokra) megfelelő, másokra nem. Autós példával ha jövök, akkor pl. az Opel Zafira egy egészen kafa autó, de alkalmatlan például arra, hogy 3 tonna sertéstakarmányt szállítsanak vele. Ez nem azt jelenti, hogy a Zafira szar, csak azt, hogy bizonyos célra nem jó. Az UL-re ugyanez igaz. Vannak előnyei, amelyet más befektetési termékek nem vagy nem így tudnak. (Mondjuk az igaz, hogy elég kevés és nem túl nyomós ez az érvrendszer.)

A részvényeknek is vannak előnyeik (meg annak is van ám költségvonzata ám rendesen), éppúgy hátrányaik is.

Általánosságban nem lehet egy pénzügyi termék felett pálcát törni (jó, pl. a tartamos UL-eknek nem sok értelme van).

 

Prof

Előzmény: X7Z4 (4508)
Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4517

Te fagyalf, ez így egészen korrekt.

Előzmény: fagyalf (4507)
Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4516

Hali!

 

> [...] lényegében tehát miért JÓ az nekünk , hogy javarészt beképzelt, viszont túlnyomórészt képzetlen idiótákkal ülhetünk le akik szinte biztos, hogy a saját jutalékukat szem előtt tartva értékesítenek elsősorban?

 

Nem jó. Igazság szerint kb. senkinek sem jó hosszú távon. Rövid távon is inkább csak a vezetőnek vagy talán kicsit az új munkatársnak, mert ha rövid idő alatt sokat köt, akkor viszonylag sok pénze lesz (a vezetőnek, pláne az OVB jutalékrendszerében feltétlenül).Ennek a rendszernek vannak kétségtelen előnyei és sokat hallgatott, de elkerülhetetlen hátrányai is.

 

Prof

Előzmény: hydr0g3n1us (4506)
Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4515

Szevasz!

Már minek mi az oka? A koncepció sikertelenségének? (Erre van tippem.) Vagy másnak?

Prof

Előzmény: hydr0g3n1us (4503)
Prof Creative Commons License 2013.10.05 0 0 4514

99,9%, hogy UL-t fog vinni... 95%, hogy Generalit.

Előzmény: zanotti (4501)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.03 0 0 4513

Pontosan, továbbá tegyük hozzá azt is h a TBSZ számla is kamatadómentes. A unit-linked eladható volt a naiv embereknek.

Előzmény: hydr0g3n1us (4509)
X7Z4 Creative Commons License 2013.10.03 0 0 4512

A brokernet jó sok irodát bezárt, már Quantis Consulting a nevük. Egy 14 éve működő brandet váltottak le, valószínűleg okkal, hiszen annyira lejáratódott már a brokernet név, h nem lehetett vele eladni semmit. 

Előzmény: hydr0g3n1us (4509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!