Ma láttam a Fót-Újpest Járaton az egyébként váci llletőségű ACF-335 Ik350est. Ennek a busznak ebben az időben egy teljesen más járatot kellett volna csinálni másik sofőrrel. Nem tudjátok a Váciak mit kaptak helyette? Biztos hogy vannak "új" buszok Vácon, mert nagy a kavarodás...
a man vs e94-re gondoltam.
amúgy annyira nem zavar, meg amúgy is csak egy kérdés volt...
csak nekem egyszer-kétszer már a belemet kitaposták, hogy menjek a francba offolni.
Az MAN-ek meg lényegében frissebbek. Majd akkor látszik igazán a különbség, amikor az MAN-ek lesznek 8-10 évesek. Valószínűleg ugyanúgy szét fognak esni, mint az E széria. Azokat az E94eseket már biztosan nem egy sofőr hajtotta, némelyek- ti írtátok- még telephelyet is változtatott. A legtöbb MAN még az első gazdáját gyűri. Majd ha ide-oda hajítgatják őket, az 56. gazdája fogja tépni, majd látszódnak a különbségek.
Vagy akkor már az MAN-t fogjátok szidni a NABI-val szemben?
A NV-nak is van egy db E94-ese. '97-es évjárat, Rába főegységes és meg vannak vele elégedve...
Az, hogy a vb-s E94-esek taragikusan néznek nem busz hibája, inkább a karbantás hiánya látszódik rajtuk. A Rába motor valóban nem a legjobb, de van tőle rosszabb is.
Felszereltségében, kényelmében is jelentős visszalépés a MAN esetében az E94-hez és a C56-hoz képest. Egy 266-os is komfortosabb, mint a MAN SL:-)
Kíváncsi vagyok arra is , hogy 8 év múlva hogyan fognak kinézni a most 1-2 éves MAN-ok. Akkor lehetne ezt eldönteni...