Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

S meg a G Creative Commons License 2010.01.26 0 0 269
Hello
és a z35-ös babetta lánckerék az nem jó????
zylo. Creative Commons License 2010.01.23 0 0 268
A szokásos 11 collos hátsókerékhez 33 körüli fogszámú lánckereket keress. A Babetta túl nagy neked (51), tudtommal a Simsoné 34 fogú.
Előzmény: S meg a G (267)
S meg a G Creative Commons License 2010.01.23 0 0 267
Hello
vki segítsen már légyszi...MZ Trophy 150-es motorhoz hátra milyen lánckerék a jó???Babetta lánckerék jó az mz lánchoz??vagy mi lenne jó
előre is kösz
zylo. Creative Commons License 2010.01.20 0 0 266
Mostanság a minuszokban csak nézegetem a Youtube-on, hogy mások miket építgetnek... Vannak brutális meg vicces járgányok, de szerencsére "gokart formájú" gokartok is. Pl. itt egy motorpróba:

http://www.youtube.com/watch?v=CzGs-9JaBJw&feature=related
bicsak68 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 265
15e. ft komplett.
Előzmény: cssz74 (264)
cssz74 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 264
Szia! A féknek mi volna az ára? :)
Előzmény: bicsak68 (262)
cssz74 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 263
Kössz, szerintem nem kell...valami kismotor dobot tennék rá, csak kéne occsón!
Előzmény: zylo. (260)
bicsak68 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 262
A képek lemaradtak.
bicsak68 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 261
Sziasztok. gokart épitéshez van egy pár alkatrészem. komplett TONYKART hátso fék, és egy komplett vizhütö csövekkel és ventilátorral.
zylo. Creative Commons License 2010.01.05 0 0 260
Az olajszag jó, az olajszagot szeretjük! Főleg, ha egy kis ricinus is van benne.

Négy ütemhez nem kell hangolt dob, ugye? Én legalábbis még nem láttam.
Ha mégis csonkakúpokat akarsz hajtogatni lemezből, a körcikkek kiszámolásával tudok segíteni - a dolog nem olyan egyszerű, mint először hittem...
Előzmény: cssz74 (259)
cssz74 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 259
na jó, néha szagolhatunk egy kis olajszagot is... :)
lassan kéne gondolkodni, hogy mikor és minek álljak neki az építésben...
mondjuk egy kipuff konkrétan jó lenne...
Előzmény: ToCa007 (258)
ToCa007 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 258
Sziasztok!

Én is építek egy gokartot, haladgatok vele, minden alkatrészem megvan hozzá márcsak össze kell szerelni, de ez lessz a nehezebb :)
Am lehet h én is kilógok a 2 ütemű IZS blokkosommal... Ha nemgáz...
Én is csatlakoznék a klubbhoz :) Meg ha tudnám vinném a gépet pályára!
BÜÉK Mindenkinek!
cssz74 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 257
Mindenkinek békés karácsonyt!
cssz74 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 256
Szó sem eshet róla! :) De némi benzingőz és gumi igen!
Kéne csinálni valami kis egyszerű klubot, úgy könnyebben jutnánk be pályákra...
Én minden taliban benne vagyok, ha időm engedi. Kéne csinálni a vasat is a télen, hogy tavaszra fasza legyen...
Előzmény: zylo. (253)
zylo. Creative Commons License 2009.12.19 0 0 255
Ja, van másik is, az dec 24-ig tart.
Előzmény: zylo. (254)
zylo. Creative Commons License 2009.12.19 0 0 254
Ha valakinek olcsón kell gumi, nézze meg ezt:

http://www.teszvesz.hu/item852484437_dunlop_sl1_gokart_gumi_k.html

Dec.20-ig tart a jelenlegi akció.
zylo. Creative Commons License 2009.12.19 0 0 253
Ha nem utáljátok ki a típusidegeneket :) , szívesen csatlakoznék. Legfeljebb már most elkezdek spórolni az útiköltségre...
Előzmény: cssz74 (252)
cssz74 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 252
Jó lenne minél többen összejönni egy ilyen talinál, kb. hasonló gépekkel...
A lista ár valami horror, nekem szerencsém volt, 60-ért jutottam hozzá.
Nekem normál fordulaton megy, az, ha jól tévedek 3600. Képek már voltak, de mindjárt keresek.
Előzmény: peresab (251)
peresab Creative Commons License 2009.12.10 0 0 251
Sajnos messze vagyok a jó pályáktól, de azért néha elmegyek majd! Tudnál küldeni egy képet a gokartodról? Kb. mennyiért lehet venni egy GX390-es motort? Milyen fordulaton használod?
Előzmény: cssz74 (250)
cssz74 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 250
:( nem közel, én pesti vagyok...
Vannak cimborák (na kicsit ismerem csak őket), de nagyon jó fejek, Bonyhádon. Ott 2db GX390 és egy Gx340-es van. Időnkét feljönnek Lacházára, én is ott szeretnék jövőre ütközni velük...
Előzmény: peresab (248)
cssz74 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 249
Jó hír, gratula!
Előzmény: zylo. (247)
peresab Creative Commons License 2009.12.07 0 0 248
Kaposvári vagyok! És te?
Előzmény: cssz74 (240)
zylo. Creative Commons License 2009.12.06 0 0 247
Végre, végre a jó a fékem. Sokat agyaltam rajta, néhány változtatástól (fém fékcső) kicsit jobb is lett, de csak nem volt az igazi. Többen tippelgettek vele kapcsolatban, egyszer érintőlegesen elhangzott az "áttétel" szó is, ami végül a helyes megoldás lett.

Eredetileg 2 db 22 mm-es egyedi fékmunkahenger volt beépítve hátul, ami a 19 mm-es Lada főfékhengerrel túl kicsi áttételt (azaz fékerőt) eredményezett. Amikor gyanakodni kezdtem, vettem a Vaterán egy Suzuki Swift első féknyerget, postával együtt sem volt 2000Ft. Ennek 48 mm a dugattyúja, tehát a felülete kb 2,5-szerese az előzőknek. Na, ezt építettem be hátra. Belefaragtam egy régi Ford Fiesta fékbetétet, és csináltam neki egy konzolt a vázra.

Ez a héten lett kész, ma már nem birtam magammal és az alkonyat ellenére kivittem egy próbakörre. És eszméletlenül király lett! Drámai a változás a régihez képest, ha akarom, állóra tudom fékezni a hátsó tengelyt, elsőre majdnem meg is pördültem emiatt...

Ilyen volt a régi fékem:


Ez pedig a Suzuki, felszerelve:



Tanulság annak, aki még előtte van: nem kell vacakolni egyedi fék gyártásával, bontóból vagy a Vateráról piri pénzért lehet szerezni jó féknyeget - gyakorlatilag mindegy, milyen típus. Csak fel kell rakni, és el lehet felejteni a küszködést.
cssz74 Creative Commons License 2009.12.01 0 0 246
Tuti pályafüggő, mert egyenesben tuti odaver a 2 ütem a 4-nek, de emez meg nyomatékosabbnak kell hogy legyen...
Előzmény: zylo. (245)
zylo. Creative Commons License 2009.11.29 0 0 245
:)
Jó lenne egyszer pályán összemérni a gépeket!
Előzmény: cssz74 (244)
cssz74 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 244
Én kérek elnézést! :)
Előzmény: zylo. (242)
B.Marti 74 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 243
Nagyon szépen köszönöm a segítséget:):):):)
Előzmény: zylo. (241)
zylo. Creative Commons License 2009.11.29 0 0 242
A két üteműek nevében tiltakozom! :)
Nem kell azt állandóan szerelni.
(Illetve a csúcsra járatott versenymotorokat igen, vagyis inkább cserélgetni a kopott alkatrészeket. Egy ilyen motor súlya kb. fele-harmada egy élettartamra optimalizált Honda GX-nek, hát hogy ne fogyna jobban. De nem is való hobbigokartba.)

Nekem az ETZ-ben csak akkor kellett dugattyút cserélnem, amikor egy tapasztalatlan vezető felváltás helyett visszaváltott, és mivel érezte, hogy valami nem stimmel, még egyszer :) Na, ezt már tényleg nem bírták a gyűrűk meg a tűgörgők, de normál használat mellett nincs vele semmi gond.

Most amúgy egy Suzuki féknyerget műtök fel a gépre, a kísérletek biztatóak, csak meg kell oldani, hogy fékezés után kicsit jobban visszahúzódjon a betét, most szorul.
Előzmény: cssz74 (239)
zylo. Creative Commons License 2009.11.29 0 0 241
Szia,

www.gokart.hu,
www.hasznaltgokart.hu, esetleg
racing-bazar.hu.

De írd bele mindenképp, hogy gyerek vagy felnőtt méretű-e a váz. Meg ha ismert gyártmányú, akkor azt is.
Előzmény: B.Marti 74 (238)
cssz74 Creative Commons License 2009.11.28 0 0 240
Egyébként ismerek pár srácot, akinek szintén a Honda GX-390-en szerelt gép van, terveztük, hogy valamikor kóstolgatjuk is egymást. Jó lenne, ha csatlakoznál, csinálhatnánk valami klub féleséget is. Végülis a versengés lenne cél. :)
Hova valósi vagy?
Előzmény: peresab (237)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!