Megőrülök! Még mindig nem tudom, hogy mi az piros gomb. Amúgy meg megnyomtam és nem történt semmi.
A transzmitter problémát már megoldottam, megtaláltam azt a pontot, ahonnan levezettem a kábalt. Az extra szivargyujtó hüvely most a rádió melletti üregben van.
Írtad, hogy transzmitterezni szeretnél, de a szivargyújtó miatt ez csak akkor lehetséges, ha gyújtáson van az autó.
Mit ad ég, én is szoktam transzmitterezni, de én a hátsó szivargyújtóba dugom be a transzmittert ezáltal 1.: nem "csúnyítja" el a műszerfalat, 2.: levett gyújtással is szoktam tudni hallgatni a transzmitteren lévő zenét.
Nekem nem létszükséglet, hogy a transzmitter az orrom elé legyen bedugva (sőt!) ezért (?) meg sem kíséreltem a hátsó ülésről vezetni, de egyébként tényleg nagyon vicces volt a leírásod, jót nevettem rajta. Az igaz, hogy ha rendszeresen babrálni akarod a traszmittert, akkor a kezed ügyében kell hogy legyen, én csak elindítom véletlenszerű sorrenddel és többet nem nyúlok hozzá.
De valószínűleg neked van igazad, ebben az esetben bombázd szét a gyújtáskapcsolót és a kábelezést, én nem tenném, de hát különbözőek vagyunk.
A piros gombot semmilyen körülmények között nem szabad megnyomni.
Az az igazság, hogy sok mindent megpróbáltam már, így a hátsó ülésekről való vezetést is, de 183 cm-es magasságom ellenére nem értem el onnan bizonyos kezelőszerveket.
Komolyabban: még soha nem ültem hátul a jármű működése közben. Ha a családomban jogosítvánnyal rendelkező egyén vezetett, én az anyósülésen szimuláltam nyugodtságot, miközben a testnyílásaim teljes zártságot mutattak.
ÖÖÖh, lehet, hogy későn szólok, de nekem a hátsó üléseknél lévő szivargyújtó a gyújtás levétele után még legalább kb. 10 percig ad áramot... Az első az valóban azonnal lekapcsol.