Hello PeterX!
Légy üdvözölve társaságunkban.
C20NE 2 liter OHC/8 szelepes/ 115LE ,igen megbizható strapabiró motor.Előnye az alacsony maximális nyomaték leadás/ha jól emlékszem 2600-as fordulatnál/.A pörgetést nem nagyon szereti, hangos orditással válaszol.Hiba lehetőség itt is a hidrótőkék.Az előző Vectra GT-ben volt ilyen motor.
Mennyit abrakot fogyaszt?
Na eztet mar szeressem :) 26 hozzaszolas kevesebb mint egy nap alatt :)))) Ha iyen utemben haladunk valamivel tobb mint egy ev alatt meg is lesz a 10k :))))
Bejelentkezem. Az ujaknak. neunak egy Astraja van, eleg egyedi peldany (amire buszke is vagyok). A gep megtekintheto a www.extra.hu/tuningcenter/Astra_01.jpg cimen. Erekessege, hogy joreszt sajat tervezesu spoilerek vannak rajta, Komplett kipufogorendszer hengerenkenti leomlovel es sportkatalizatorral, 268 fokos sportvezermitengely, 16"x205-os karikakkal, Koni allithato kemenysegu lengescsillapitokkal, es eppen most keszul ra a turbo feltolto :)
Na emberek, jo hogy igy osszejott a tarsasag. Ne csinaljunk egy site-ot, ahova fel lehet rakni a gepeket? (Amolyan klubszeruen, amirol mar beszeltunk)
lore:
elkuldtem mailban a telszamomat, eloben biztosabb, mert hetvegen lehet hogy kivetelesen nem dolgozok :)
lore: váltóval semmi gond (kopp-kopp), mondjuk én nem is nagyon hajtom az autót, 3000 fölé nem nagyon pörgetem ki, felesleges, 50-töl kényelmesen elautózom 5. sebességben a városban. Elvileg ez a motor először az Omegában volt, utana Ascona, és a pályafutását valamikor 92 körül fejezte be a Vectraban. C20NE a motorkód.
A motor úgy látszik elég kiforrott konstrukció. Váltóval semmi? Azért a csapágyak nem bírják eddig. Nekem az Astrán pont az eladásnál jöttek elő a cspágyakból kattogó hangok, 160e km volt benne. Több mint 100k-val többért tudtam volna eladni ha jó a váltó... :-((
lore: hát jó sok minden, gatyám ráfizettem már :)))
A problémák onnan indultak, hogy a T. előző tulaj leamortizálta az elejét, és nem csinálták meg alaposan, olyan dolgok jöttek elő rajta, hogy boltban amikor kerestem az alkatrészt hülyének néztek. Pl. belső féltengelycsukló a megvétel után 3 héttel atomjaira esett. Ez volt a legbosszantobb hiba, mivel ezt nem is lehetett észrevenni amikor átnezettem megvételnél.
Egyébént gyakorlatilag a szokásos dolgok lettek cserélve: fékbetét, féktárcsa (jobb a békesség), lengéscsillapítók (már megvételnél rossz volt, felújított vacak volt benne), ha már szét volt szedve akkor a toronycsapágyak is, első gumik. Januárban volt egy termosztát és vízpumpa csere, múlthéten meg egy hőgomba és bal oldali kormánygömbfej csere.
A motorjához, hogy el ne kiabáljam, még hozzá sem kellett nyúlni, zöldkártyánál a CO-t gyakorlatilag nem tudták mérni, fix 0 volt. :)
Összegileg elég sok ment bele, ehhez hozzátartozik, hogy csak gyári vagy jobb alkatrészt rakattam bele, a régi Asconámnál már megtanultam, hogy nem érdemes gagyi cuccokkal foglalkozni.
Szia,
nem behajtható, hanem lepattintható és egy műanyag biszba*sz tartja meg a tükröt, hogy le ne essen. Tény, hogy nem olyan elegáns megoldás, de ha annak a valakinek le is tört a tükre, akkor az olyan erővel koccantotta, hogy amúgy is letört volna.
Bejelentkezés: egy 1987-es Opel Ascona 2.0i GT tulaja vagyok, pár evvel ezelőtt meg egy sima 1.6-os Asconám volt. Következő autónak meg egy Omega 2.0i-t, vagy 2.6i-t tudok elképzelni. :)
Megjött az Elnök Úr! :-)
Meglepődve hallottam, hogy a klasszikus Astrákon a külső tükör nem behajtható és nem is rugalmas. Bár nekem még egyik tulajdonságára sem volt szükségem, de most egyik nap a cégnél valaki letörte az egyik Astra jobb oldali tükrét, miközben a garázsajtón próbált kijutni vagy bejutni.
Tegnap mostam a vectrát és 'kis gömböcöt'. A motor még mindig tiszta, max egy kicsit poros. Megcsináltam a corsáét is, igaz műanyagápolása nélkül. Az nem olyan impozáns, pedig a 16V miatt szép széles feje van...
Sziasztok Körbetárt Villám barátok!
Űdvözlök Mindenkit én is az új topik megnyitása alkalmából.
Lore!Tegnapi napom elég ... volt.A cégnél a net is rakoncátlankodott, úgyhogy tegnapot kilőttem.
Motornál természetesen elosztó,riasztó letekar,becsomiz.Utána Sonax motorvédőlakk adta meg a patinát és az ápoltságot.
Gabriel!Ha jó a paripa,azzal kimész a világból.
Ja, ez az. Reszletek, eredmeny hetfon.
Remelem nincs nagy disznosag benne, akkor megveszem.
Ha kiderul valami, akkor ottmarad, bar nem egy gyakori auto... :)
c20xe, ha reggel se jössz, nem hiszem el, hogy olyan szép lett a motortered mint a V6-é! :-))) Amúgy nem volt semmi gond? (beázás stb.) Nyomtál valamit a műanyagokra/gumikra (szilikon)?
hullától még van speedster és astra coupe. A calibra utód nekem bejön, persze nem akkora dobás mint a calibra anno... Majd felrakom őket (kell szöttyögni a méretük miatt...).
neu,
megbeszéljük. Most (abból is látszik, hogy sokat vagyok netnél...) eléggé be vagyok havazva, pár perce mindig van az embörnek. Lehet, hogy szombaton bejövök dolgozni és akkor mehetünk!
Össze kéne szedni milyen autók fordulnak elő errefelé.
Lesz itt új is (Syd Zafirás!), egy csomó vectra (2000, GT, 16V), kadett GSi, Astra, Corsa stb...
Bejelentkezni!
lore
ps: képek is kellenek. Én csinálok, de ha elküldtök akkor felrakom. A rendszámot, egyéb azonosítót természetesen levakarom.