Gumis kérdésem lenne.
Ti néztetek már téligumit a verdára? Ha igen, milyet? Ismeri vki a Barum Polaris 2-t? Én ezt néztem ki, 165/70R14-ben 12530-ért adják, tehát nem túl drága (és ezt is a Continental gyártja).
Ez elkepzelheto ! Az EZUST egy orok szin, es nagyon sokan szeretik. Apropo..... Ha valaki eppen egy ezust fullos klimas GS -re vagyik, de meg nem rendelte meg, szoljon. Gondolkozom, hogy talan atulnek egy 1.5 -osbe a nagyobb gumi miatt.
Most, hívtam fel a kereskedőt, hogy "na mi van már??" felszólítással elküldjem melegebb éghajlatra...
Ugyanis pont ma van 3 hónapja, hogy megrendeltem a gépet...:(((
Mondta, hogy sajna semmi hír a gépről...
Én erre megkérdeztem, hogy esetleg más színben...?
És dobtam 1 hátast:grafitszürke metál fényben van!!!
Ezüst nincs, és nem is tudja mikor lesz....
Állítolólag az ezüstöt nehéz beszerezni, mindenkinek olyan kell...
szerintemérdemes rákérdezni a kereskedőtöl nektek is...
Haliho!Nemszeretnék senkit megbántani!!!!Elkellene gondolkodni azon amikor összetöröd autod/ne adj ist magad/milyen auto!Jolhangzik 10%és viheted, kis biztositás,olcso szerviz??!!,sajnos rengetegen igy vállasztanak autot!NAGYON törnek!!Könnyü belehalni!Ezt nem reklámozza SENKI!!!A kereskedö,lakatos,az automentös,stb....jol járnak!NEM kioktatás de a normális ember gondolkodoba esik és mérlegel.Ha valaki megsértödöt bocs,nem szeretnék senkit megbántani!!!Jó autózást hali.
Na szóval az első cca. 200 km után még semmi különös dolgot nem tapasztaltam. Sedan után lett IGNIS nekünk IS. Ami viszont kissé feldühített, hogy az ABS IS széria lett (lesz). De hát arra a kereskedő szerint még többet várhattunk volna. :(
Más!
Ha figyelemmel kíséritek a Suzuki honlapját, akkor sorry, de van egy új online játékuk is a http://www.suzuki.hu/akciok/nyeremenyjatek.php címen.
Hajrá az aranyér! :-))
Szevasztok lányok és fiúk! Apa1 vagyok! nagyon sokat olvasgatok a neten, teszteket, topikokat, infót gyűjtök... szerintem nem kell "lefikázni" semmit és senkit! mindenki próbáljon meg élni a lehetősségeivel és úgy felhasználni ahogy neki a legjobb! tehát ha valaki úgy dönt ,hogy Ignist vesz tegye, ha úgy dönt Yarist vesz tegye, ha úgy gondolja Stilot vesz tegye! csak soha ne bánja meg, hogyan döntött, mert akkor nem lesz öröme az életben! Szerintem a fórumok meg arra valók, hogy infót cseréljünk és próbáljunk segíteni a másikon még ha nem is ismerjük egymást! Nagyon nehéz volt az elhatározás, de végül én az Ignis mellett döntöttem, mert a suzuki számította be a legjobban a régi autómat. a piac meg annyira telített, hogy eladni lehetetlen! úgy gondolom nem bántam meg, mert ebben az autóban is van sok-sok olyan dolog amit lehet szeretni! bocsi a hosszű sorokért! ciao:)))) ui:mindenkinek csak így tovább! Áramoljon az INFÓ
Nem húznál már el a pi...a, unom már a károgásod!!!
Te tuti , hogy azért jársz ide hogy fikázz..uncsi!!!
Vagy gyökér kereskedő vagy valaki megbízásából jársz ide!
Csak ismételni tudom magam::huzzál el mamába!!
sry a többiektől a hangnemért de már pár hete csak tűrtem a majomnak!
ui:járkálj továbbra is a skodáddal...csak kalapot is vegyél , hogy felismerjenek.
Stilo2,
Nagyon korrekt volt a hozzaszolasod, de en nem mondanam, hogy az IGNSIS egy "csillivilli" autó". Ilyet meg nem hallottam rola. Egyszeruen csak szep. Ilyet mar sokszor hallottam, de nem a szelektiv hallasom miatt.. :-))))
Vami (Ha meg benezel ide....),
A CASCO dijadra (felteve, ha kotsz) lennek kivancsi. Meggyozodesem, hogy az atlag autosnak nem a fogyaszasztasbeli kulonbseg (plusz/minusz 0.5 -1.0 liter) szamit inkabb, hanem a CASCO illetve a kotelezo merteke. Itt ugyebar ezres nagysagrendu kulonbsegek vannak, havi 1 tankolasnal meg ez kb 1250 Ft (5 liter).
A valasztashoz gratulalok. Jo auto a Yaris, elromolni biztos nem fog. Ha karambolozol vele, es pont ugy, hogy meg tud vedeni, akkor mar megerte.
Udv,
bgrr
egyetertek veled, en is pont igy lattam. es a tobbiek kisse szubjektiv velemenye is igaz. en is ugy latom. Koszonom a tanacsokat.
Vegulis en is a szubjektiv velemenyemre, az erzesemre hallgatva a yaris mellett dontottem.
Ettol fuggetlenul az Ignis egy szuper jo auto, orulok, hogy ilyet is lehet kapni, es egy par Ignis tulajdonossal beszelgetve orulok, hogy mindenki csak jo dolgokat tudott mondani az Ignisrol. Remelem sokaig lesz benne oromotok.
Átvettem! A Swift után picit furcsa, meg kell szokni. Azt már tapasztaltam, hogy szélérzékenyebb, ill. a szembejövő kamionok "szelére" szintén. Kicsit jobban "ellibeg" az útegyenetlenségeken, de jobban is csillapítja ezeket.
Mindenképp előnye a magas üléspozíció, ennyi (20 km) idő alatt is már élvezem, hogy jobban átlátni a forgalmat. Igazából ez (meg a jobb beszámítás) miatt döntöttem az Ignis mellet, úgy látszik, jól.
Szerintem el kellene döntened hogy milyen szempontok alapján választasz.
Ha minőségi,biztonságos nem tucat kisautót akarsz akkor válaszd a Yarist.Ha kedvező fenntartású de itt-ott megkérdőjelezhető minőségű de olcsó autót akarsz válaszd az Ignist.Én vezettem yarist is és ignist is.A Yaris javára szól a modern futómű(ami az ignis leggyengébb pontja),kevesebbet fogyasztó motor,minőség érzet.Az ignis javára szól a nagyobb térérzet jobb felszereltség,valamivel alacsonyabb fenntartás,jobb pakolhatóság.
Ha biztonságra mész akkor mindenképpen a toyotát válaszd,sajna eddig a suzuki még nem gyértott biztonságos autót(még a balenonak sem sikerült).
Szóval egy szó mint száz,az ignis egy tucatautó,a yaris egy egyéniség amiben a megbizhatóság s biztonság is magában foglaltatik.Ettől függetlenűl az ignis egy nagyon jó autó de nem alternativája egy toyotának.Én mindig amondó voltam hogy inkább egy biztonságos autó veszek kisebb felszereltséggel,mint egy csillivilli autót megkérdőjelezhető biztonsággal.
De ebből nem kell semmit levonni mert mindkét autót másra való.Az Ignis már-már egy kisebb családnak elegendő mig a yaris inkább második autónak való.Ugy lenne az igazság ha a Yaris versot hasonlítanánk az Ignissel,ott ugye már egyértelműen az ignis lenne a nyerő.
Eddig csak olvasgattam a forumot, de most gondoltam en is hozzaszolok a Yaris kerdeshez. Nekem Ignis 1.3 GLX-em van. A hetvegen volt szerencsem 130 km-t autozni anyukam Yaris-aval. Ha mit mondjak. Nem volt egy nagy elmeny. Hangos, zorog rajta minden muanyag, gyenge (igaz csak 1.0-s) A muszerfal csicsas, de igen zavaro, nehezkes kezelni, a kezeloszervek es a muszerfal nezegetese nagyon elveszi a figyelmet a vezetesrol. A csomagtartoja kisebb mint az Ignise. Igaz, hogy elore lehet tolni a hatso ulessort, csak akkor nem marad helye a hatululok labanak. Szoval ha nekem valasztani kene a ket kocsi kozul, ismet az Ignist valasztanam.
Pár szó a pénteki gyárlátogatásról:
Picit többre számítottam, de jó volt. Sajnos egy "rövidített" bejárási utat járhattunk csak be és csak az összeszerelő üzemet. Érdekes volt, hogy a különböző típusok (Ignis, WR+, Subaru Justy!), változatok, színek egymás után jöttek a legnagyobb "összevisszaságban", a végére meg "rendes" autó lett belőlük.
Ez a rész valóban manufaktúra, mindenki ugyanazt a műveletet végzi miközben lassan halad a sor. 2 perc 45 másodpercenként jön egy új autó, ezalatt kell megcsinálnia a saját részét. Közben, meg a végén ellenőrzés. (Picit cikis volt látni a félreállított autókat, rajtuk a felirat: "nincs fék", "nem indul". Ezek mennek még egy kört...
Sajnos fényképezni nem lehetett, de találtam képeket a Hollós honlapján.
Más: vett-e valaki üléshuzatot a GS-be és ha igen milyent,mennyiért?
Nem igazán értek veled egyet.
A csomagtartó papíron 30 literrel kisebb. Ez nem fog falhoz verni. (Amúgy az Ignisnél tologatható a hátsó ülés? A Yarisnál igen.)
Szerintem a Yaris-ból is kilátni. De ha ez a legfontosabb, itt az idő Trabantot venni, azt semmi sem übereli ezen a téren. :)
Családi autónak egyik sem ideális. Viszont én úgy látom, hogy ha egyszer Suzukit veszel, azt jó áron csak új/másik Suzukiba számítják be. A Toyota viszont elég jól örzi az árát.
Szerintem a Suzuki csak alapban olcsó, ha már komolyabb felszereléssel akarod, nem olyan nagy a difi.
1000 km az autóban, javarészt autópálya. Ez után a városban egy utcában y fordultam úgy, hogy egy nagyon enyhe feljárós utcára kanyarodtam fel, majd onnan tolattam ki, hogy megfordulhassak. A forduláshoz végpontig tekertem a kormányt balra, majd amikor visszaforgattam és haladtam vele a rossz macskaköves utcán, furcsa ropogó, zörgő hangot hallottam a kocsi bal első kereke felöl. Ez zökkenőkön erősebb volt, majd szép lassan (jobb utakra térve) enyhült, talán meg is szűnt. MI LEHET EZ??? Eléggé betojtam, mert nagyon finoman bántam, bánok az autóval, szóval nem erőltettem meg a kormányt, az tuti. Lassan megy az 1000-es szervízre, csak szeretném, ha ti is mondanátok vmi okosságot.
Azt spec. egy szoval sem mondtam, hogy az Ignis ferfias. Csak azt, hogy a Yaris igazi noi kisauto.
Ettol meg nem buzis egy pasi, ha benne ul :)))
Formas kis gep, de a magasabb ulespoziciot preferalnam, mivel a T4-bol is olyan jooool kilatni :)
A Swiftbol nem annyira, de azert csipem.
A komoly erveket is leirtam mindketto mellett.
Hosszu tavon az Ignis olcsobb alternativa, foleg az extrakat szamitva.
vami, nem fogod szeretni a Yaris-t a digitalis muszerfala (egermozi) miatt, olvashatatlan es eltereli a figyelmet. Az egy rossz, olcso tervezes. Autoban szerintem (en szubjektiv velemenyem) csak az analog muszernek van helye.
Kulonben, en vasarlaskor Ford Fiesta, es Ignis kozott vacillaltam. Ignis lett a vegen, mert (1) a regi automat a Ford nem akarta bevenni, (2)valahogy szimpatikusabb volt a magas ulespozicio (Fiesta nagyon alacsony !), (3) Ignisnek olcsobb a fentartasa.
Kulonben, ha jol tudom, a Fiesta pont a Toyotatol vette el az ADAC (nemet autoklub) megbizhatosagi elso helyet a kiskategoriaban.
James01
bocsi, de csak most jártam erre, azé' mondom amit tudok:
- fékezett utánfutó: 800kg
- fékezetlen: 350kg
Az alvázat meg kell fúrni. Na most ez mind márkakereskedői info, bocsesz, ha esetleg nem így van.
Az enyémen - amit pénteken sikeresen átvettem - (reklám helye) az AUGUSZT Vonóhorog Kft., Dombóvár portékája van.
Ennyi!
Remélem segíthettem!