Hetvegen talakoztam egy ismerosommel az ESA-tol, es a multheti orosz dokkolasi malorrel kapcsolatban megjegyezte, hogy az mar eleve mazli, hogy az automata rendszer tudta folyamatosan korrigalni az orosz raketak okozta elmozdulast, de ami kimaradt a hirekbol, hogy ehhez elhasznalta a ISS uzemanyaganak felet, szoval ezt most potolni kell mielobb. Plusz ha jol ertettem, novemberben inditjak az europai urkompot a holdra, egyenlore meg szemelyzet nelkul.
Brendannak szólni kellene, hogy ami tartályra már ráhúzták a köpenyt, azt ő is úgy rajzolja, elvégre ki van szelve belőle és látni lehetne a belsőt (csak én nem vagyok regisztrálva). a torony darukarja és az elkapószerkezet sincs rajta (biztos nem tudja hogy fog kinézni, csak találgatások mennek róla mindenütt).
S20 tervek szerint az óceánba csobban bele a repülés végén - ha egyáltalán kibírja a légkörbe visszalépést. Nem hiszem, hogy sok mindent terveznének vele. Ha mondjuk nem süllyed el, akkor is kapnak egy olyan hősokkot a Raptorok a tengervíztől, hogy nem hiszem, hogy megmaradnának. Bár fene se tudja.
Lehet, hogy Brendan diagramján nincs rajta minden - annyi minden van BC-ban, hogy már nem férne rá.
Egészen gyorsan összeraknak egy Starshipet, azt már bebizonyították, szóval nem féltem őket, csak Brendan diagramján nem látszik, hogy az SN20-on kívül lenne még másik Starship épp építés alatt.
Még egyszer : Kimondott cél, hogy az űrhajózást olcsóbbá tegyék. Ebbe a tisztaszobás szerelés nem fér bele (amúgy szerintem amire Te gondolsz, az inkább műholdak/űrszondák esetén volt így, rakétáknál nem hiszem)
Amúgy meg : nem hiszem, hogy egy rakétahajtómű sokkal érzékenyebb lenne, mint egy repülőgép hajtómű. azt meg szoktak cserélni hóban/fagyban, az apronon állva is, ha épp nincs akkora hangár, ahova befér a gép.