Gratula! :) Sok százezer boldog kilométert kívánok :))
A kép megérkezett, hamarosan fent lesz! A tagdíjat köszi, ha megérkezik, szólok.
mole: a tagdíj megérkezett, köszi!
megint véleményt kellene alkotni legutóbb Szegeden szó volt róla, hogy Május elején jó lenne még egy tali, de az már valahol az ország közepe felé, hogy nagyobb legyen a létszám. Ezt most kellene a napokban kitalálni, hogy ki és hova szervezi.
Ki lenne az, aki elvállalná a szervezést Budapest 50 km-es környezetében, és hol lenne a találkozó?
(Ha nem jelentkezik senki, akkor én szervezem meg :)))
A másik kérdésem:
Mikor legyen?
- Május 1? (szombat)
- Május 10/11? (Szombat/Vasárnap)
Hamarosan kérdőív is lesz megint, dolgozom a problémán :)
Nagy nehezen végre net közelbe jutottam, időm is van, így tudok mesélni! :-))
Szóval múlt héten végre átvettem életem első tháliáját, egy alap 1.4 8V hársmetál színü "szörnyet", melyet a család azonnal a szívébe zárt! :-) Eddig kemény 320km van benne, az újautó szag minden reggel megcsapja orromat, mikor beülök. Isteni érzés! Nagyon meg vagyok vele elégedve, jó vezetni, a motor pont megfelelő (bár még nem szabad neki nyomnom!), a csomagtartó pedig...nektek nem kell magyaráznom! :-)
Még az első tank benzinnel vagyok, így fogyasztást nem tudok mondani, de gondolom a mostani mindennapos hidegindítások és a bp-i dugók nem tesznek jót a pénztárcámnak. Váltózárat kértem bele a kereskedőtől, plusz vettem a kormányra egy AUTOLOK2000 nevü "csodát", ami állítólag jól bírja a gyűrődést. Majd meglátjuk, mindenesetre éjszakánként most már jól alszom, bár bevallom az első este nagyon féltettem a kocsit.
Első tapasztalataim jók az autóról, remélem a jövőben sem fogok panaszkodni rá. Ja a kereskedőtől kaptam egy bónt, amit az első 15ezres szervíznél válthatok be, így az ingyenes lesz! Nem rossz, remélem hamarabb nem kell meglátogatnom őket.
Diesel! Sikerült feladni a tagdíjat, remélem hamarosan megkapod! A fotót megkaptad az autóról?
Megvolt az első 15 ezres felülvizsgálat. Olajcsere + szűrő 22380 Ft. Renault Kelet-Pest. Korrekt és gyors. Garanciában cserélték a jobb kormányösszekötőt mert kicsit lógott. Én semmit sem éreztem belőle. Utána korrekt futóműállítás. Panasz nélkül mentem és elégedettem jöttem. Kicsit töltöttek a hűtőbe is és megkérdezték lemossák-e? Olaj Elf 10W40. Nekem jó. Más nincs várom a tavaszt. A rozsdás féltengely tokra azt mondták, hogy ez ilyen és mindenkié ilyen. Nem érdekes. Hát....
Mosás nálam sem volt; viszont "Hordós Elf Excell 5W40" olaj került a gépbe. Kb. 2 órán át piszkálgatták a járgányt, le-fel emelgetve. Így jött össze a 35 ezer pénz. Ja az a segédanyag az olajleeresztő csavar "egyszerhasználatos" alátét-tömítése.
Hali!
Nekem tavaly októberben a kőbányai fakertésznél 28e (+ valami apró) volt (1,4 8V). Olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt cseréltek, ablakmosó folyadékot raktak bele (amilyen hülye voltam, nem töltöttem fel előtte otthon) meg valami segédanyag volt még amit anyagként felszámoltak. Asszem ezek + a munkadíj adta ki a végösszeget. Kb. 3/4 óra alatt megvoltak vele (a gyári előírás 2 v. 3 óra helyett), igaz nem is mosták le, ami náluk egy ingyenes szolgáltatás volna és akkor spec. számítottam is rá, hogy megteszik. Ja, és valami MOL olajat raktak bele, a viszkozitása OK ugyan, de ezen pont nem spóroltam volna ha választhatok, úgyhogy legközelebb oda viszom ahol az ELF-et használják. Az előzetes érdeklődésemre 30-35e körüli összeget mondtak. Ismétlem: ez tavaly októberben volt.
Nekem egy HDI Berlingom van.
Ma voltam 120000 szervizen.
Nagykeráron ill egyes dolgok az alatti beszerzésével.
Baráti munkadíjjal Kb 65000 volt a vége.:(
bocs, de szerintem a 20e csak az olajra elmegy, szvsz a többivel együtt simán kijön az a 35-45e amit lentebb is írtak (bár ő elájult tőle).
én is kb24e-nél járok, szvsz a nyáron viszem én is. ha nem sokkal drágább akkor Pesten az Albertirsai-Kerepesi úti szervízbe megyek, ott mindig készségesek voltak eddig (azt nem tom az autónak mit ártottak, de velem kedvesek voltak az urak). csak a pénztáros csajjal volt gondom, fájt neki a munka és engem mint ügyfelet nem, csak mint véres rongyot látott:))))
szerintem a renault molnár szegeden ugyanolyan rablók mint a többi:(
Cégünk kedvezményes vásárlási lehetőséget nyújt a tagok számára.
Főbb termékeink oldallégterelők, küszöbvédő díszlécek, váltózárszerelés, dekormatricák.
A kedvezmény mértéke 10%
honlapunk www.heko.hu, www.vfts.hu
Rég jártál errefele. Nekem ma billent 26 ekm fölé, lassan nálam is akuális lesz ez a kis kitérő. Jómagam a mások eddigi tapasztalatai alapján (Szeged) 20-30 eFt közöttire számolok, ha nem lesz semmi "egyéb".
hát ez elég soknak tűnik, hogy sikerült ezt produkálnod???? nekem még soha nem volt több mint 8 liter.
most, hogy sokat mentem rövid távot, sokat állt járó motorral a gép olvadásra várva és mindig hideg is volt, most lett 7,9, de ezt is sokallom!
más...
néhány reggeli indításkor nyikorgó hang jött az ékszíjak felől. normális ez? esetleg előjele valaminek?
nektek volt ilyen már? 5-10 másodperc mulva elmúlt mindig.
Nálunk a dCi Clio-ra a standard olajcsere, olaj-, és levegő szűrőre, ill. pollen szűrő a klíma miatt,meg nem tom mi van benne 30-35 ezer Ft, amennyiben a fékekhez is nyúlni kell, betét csere, miegymás, az még 30k.
Ezt mind a Fóti Békési, mind a Renault Budapest mondta November környékén.
Abban szeretnem kerni a segitsegeteket, hogy a Thaliam elerte a 30e kilometert, azaz eljott az elso "fizetos" szerviz ideje. Van valakinek evvel kapcsolatban tapasztalata? Mennyibe kerul, mire kell odafigyelni, melyik szervizbe erdemes elvinni. Bp es annak kornyeke johet szamitasba. En egy helyen kerdeztem meg, ott 40-45k huf-ot mondtak, amitol kicsit rosszul is lettem. Meg most sem hiszem el. Segitsegeteket elore is koszi.
DIESEL!!!!!!!
OFF:
Légyszi küldd el újra, a tagsági kártyás mailedet! Valahogy a compúterkisördög kitörölte. Csak naggyából emlékszem dolgokra. Szerda magasságában küldök terveket! amennyiben megérkezik....
6 lemezes, VDO-Dayton, CHD-602S, premium sorozatú, összekötőkábellel, tartókonzollal, újonnan, gyári csomagolásban eladó.
A Thaliaba nagyon könnyen beépíthető, ha kell segítek.
Ez volna:
igen a tükör lepattintható, de ezt én még nem csináltam, mert nem voltam benne biztos, hogy nem töröm össze. V-Tibor megmutatta hogy kell: a képtárában van ilyen kép, nézd azt meg!
a tükör szétszerelése mindenképp a tükörszem kivételével kezdődik: igy hozzáférsz a szinrefújt müanyagborítás füleihez, amit kippattintasz és igy már leveheted azt (ekkor láthatod meg a bowdenalagutat ahova megérkezik az ajtó belső oldal felől beszúrt vezetődrót)
na , és milyenek az első tapasztalatok az új szerzeménnyel? és miéert adta el az előző tulaj? kiépítése milyen?
Frissítettem a lapot, az új tagok is felkerültek.
Tárhely ügyben megtettem a lépéseket, hamarosan meglesz a költözés.
A hőmérős cikk bővült, egyelőre csak a linkekkel, amit itt is megtalálhattok. A képek sokaságát majd az új tárhelyre zsúfolom fel.
A fejleményekről majd beszámolok :)
(Alakulnak a támogatók is, már csak a tagsági kártya kell és az együttműködés szentesítése. Dolgozom rajta :))
Helló Korl!
Bocs,hogy csak most reagálok a válaszodra!
Köszönöm a segítséget,azt hiszem hogy így már "meglelem". Mellesleg,ha jól értelmeztem akkor a tükör színre fújt hátsó burkolata ugye lepattintható? -Természetesen nem mostanában,mivel elég rideg lehet..
Üdv!
Nádi
Két és fél hónap után végre én is tudok hozzászólni!
Eddig azt irta a hozzászólás küldésekor hogy nincs illyen felhasználó, miközben a bejelentkezésemet elfogadta!
nekem 2003 júniusi, és nekem sincs ott kék csatlakozóm! nemis kell felbontani a küszöb- müanyagot! a cstlakozó a kinyitott ajtó résben található-...
ha megnézed a thaliaclub honlapján levő képet láthatsz egy fekete csatlakozót a képen (ennek a belseje citromsárga) AMI A KINYITOTT AJTÓ résében látható!
Szevasztok Klubtársak!
külső hőmérő:
Előtanulmányt végeztem,és nem találtam a küszöb környékén csatlakozót! A thalicska 2003.novemberi,prestige dci. Nem lehet esetleg valahova máshova elrejtve?
Hi Imre !
Az AF /Alternative Frequency / villogás az a rádió műve -magyarul a jelentése: Autómatikus programkövetés.
Ezt a rádiós kézikönyv utolsó oldaláról puskáztam.
Gondolom olyan helyen jártál,ahol nem volt tökéletes a rádióvétel és megpróbált keresgélni.
Hi !
Nekem még a Ladás korszakból maradt 1 pedálzáram, amely a kuplung és a fékpedált köti össze -mágneses kulcs van hozzá.
Igaz,hogy ebbe a gépbe csak úgy tudom felrakni, hogy a kocsi mellé térdelek -csak nagy veszély !! esetén használom.
Ezenkívül van még 1 kézifék+sebváltót összekötő zár.
Ezek a komoly tolvajok ellen nem védenek, de a kicsit furikázni vágyó hülyegyerekek ellen azért jók.
Cascót havi 8.000 Ft-ot fizetek, de mivel már régi ügyfél vagyok van 6 hónap bónuszom, így majd majdnem a fele visszajön.
Lopásnál lejön majd a 100.000 Ft. önrész és ahogy öregszik a gép úgy veszít az értékéből. A biztosító az Eurotax-ból dolgozik.
Tehát lopásnál semmikép sem járunk jól, de azért a nagyja kár megtérül.
Vegre megvilagosodott elottem is, hogy miert villog a C betu a homerseklet mellett :) . Irja ezt a hasznalati utasitasban, vagy mas forrasbol jottetek ra?
Ha mar villogasnal vagyunk akkor az AF (auto focus?) miert villog?
Én a talicskalopás témakörében kérdeznék.
Ugye szó volt itt róla, hogy pár másodperc alatt hatástalanítani lehet az összes gyári védelmet és lehet vinni a kocsit.
Akkor mivel védjem meg? Lebetonozzam? :)
(Kormányzár? stb...)
Mennyit fizettek lopás elleni casco-ra és ha megtörténik a baj ez mennyiben hozza vissza a kocsi árát? Ez is érdekelne :) Kösz