Keresés

Részletes keresés

Lukátti Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20688
Köszönöm a válaszod. Megpróbálom náluk. Az a csavar mi lehet a blokk hátán alul a váltó csatlakozás alatt? Az a csavar a legolajosabb.
Előzmény: ekowob (20685)
Quattroman Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20687

Hmm,

elég pesszimista és hozzánemértő a hozzászólásod.

legalábbis a hegesztést tekintve, azonkívül hogy szar helyen van, (szerintem egyáltalán nem vészes) az aluminium az egyik legtökéletesebben hegeszthető anyag csak a feltételeket kell biztosítani. a deformációt és repedést nem is értem miért gondoltad

Előzmény: braider45 (20686)
braider45 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20686

Hát ez elég elszomorító, műszakilag nem nagyon van rá esély, hogy olcsón és tökéletesen javítható.

Ha sikerül is valahogy „megragasztgatni” a „para” mindig is bennem lenne, hogy meddig bírja.

A négy csavar egyenletesen tart, ha valamelyik laza az a többire nézve is veszélyes, hiszen a maradékra nagyobb terhelés jut.

Lehet találgatni, hogy melyik lesz a következő, ami kiszakad, csak idő kérdése!

Hegesztés tényleg nem nagyon jöhet szóba az olaj járat a méret deformáció és a repedés veszély miatt!

Ha velem történt volna én elkezdenék blokkházat keresni! Ez belekerülhet több százezer forintba is.

Blokkház, plusz szét és összeszerelés.

Sajnálom!

 

Előzmény: ekowob (20667)
ekowob Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20685

Elöször mosd le alaposan a blokkot, és utána próbáld megfigyelni, hogy honnan indul a szivárgás.

Tudom, hogy RT-nél nem egyszerü, de muszáj.

Van ugyanis olyan szimering amelynek cseréje 10 perc, de van olyan is aminél legalább 8 óra. Szóval nagyon nem mindegy, hogy hol szivárog.

Ha a Wallisban vetted, akkor elsö körben náluk jelentkezz a problémával. Itt is jó ha pontos infót tudsz nekik adni a szivárgásról.

Általában korrekt módon kezelik a garanciális gondokat még az ilyen használt gépek esetén is.

 

Amúgy dunaújvárosi vagyok...

Előzmény: Lukátti (20684)
Lukátti Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20684
Visszaolvasva a kommenteket, ha jól látom, akkor Te ezeknek a gépeknek a szervizelésével foglalkozol? Merre vagy megtalálható? A mocit a wallisnál vettem, megpróbálom gariban megcsináltatni velük, de ha nem megy, akkor felkeresnélek, ha vállalod. Mennyi idő a javítás Feltételezve, hogy szimeringet kell cserélni?
Előzmény: ekowob (20683)
ekowob Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20683

Ezt nem lehet így megmondani.

Hallani kéne.

Előzmény: Lukátti (20681)
ekowob Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20682

Még sehogy.

Hétfön futok vele még egy kört..

Előzmény: kicsi20 (20680)
Lukátti Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20681
Én is a váltóra gyanakszom, csak a kérdés az, hogy a többi is hasonlóan viselkedik-e hidegen?
Előzmény: ekowob (20679)
kicsi20 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20680

Végülis hogy lett megoldva a tőcsavar dolog?

Előzmény: ekowob (20673)
ekowob Creative Commons License 2012.07.01 0 0 20679

Az olajpára egyáltalán nem természetes dolog.

A hang meg szerintem inkább a váltóból jöhet.

 

Előzmény: Lukátti (20677)
Lukátti Creative Commons License 2012.06.30 0 0 20678

Bocsi, 2005-ös

Előzmény: Lukátti (20677)
Lukátti Creative Commons License 2012.06.30 0 0 20677

Sziasztok!

3 napja vettem egy 2115-ös R1200Rt-t és és a tapasztalatokra lennék kíváncsi néhány dologban.

- hidegen hangosan kattog, amíg nem melegszik be. Amint adok egy kis gázt abbahagyja, vagy ha behúzom a kuplungot, akkor is. Gondolom ez a kuplungból jön, kell ezzel törődni?

-mentem vele 400km-t és olajpára jelent meg a blokk és a váltó találkozásánál, ez mennyire szokványos? Van ott alul hátul az összeillesztés alatt a blokkban egy csavar, onnan folyhat, vagy ez szimering?

Köszönöm a segítségeteket.

ekowob Creative Commons License 2012.06.30 0 0 20675

Mivel szerencsére pont ott volt amikor levettem a szelepfedelet és kipottyant az anya, így fel sem merült benne más.
Pedig elötte végig márkaszervizben volt.  :-(
(Az a szerviz azóta már megszünt)

Előzmény: Törölt nick (20674)
ekowob Creative Commons License 2012.06.30 0 0 20673

Arról nem is beszélve, hogy minek azt birizgálni.

1000-nél utána kell húzni, oszt jónapot!

Előzmény: Quattroman (20672)
Quattroman Creative Commons License 2012.06.30 0 0 20672

"Azért arra kíváncsi lennék, hogy hányszori lehúzás után jön ki így a tőcsavar!?"

 

ha mindig a megfelelő értékre húzzák akkor sosem....

Előzmény: PePe-VFR (20671)
PePe-VFR Creative Commons License 2012.06.30 0 0 20671

Jaj anyám :(

Hát ilyen rémálmaimban forduljon elő :(

 

Egyébként erre nincs valami gyári megoldás? Vagy ilyenre, hogy ez lehetséges, nem is gondolnak a "gyáriak"?

Azért arra kíváncsi lennék, hogy hányszori lehúzás után jön ki így a tőcsavar!?

Előzmény: ekowob (20667)
Quattroman Creative Commons License 2012.06.29 0 0 20670

"Meg aki látott már könnyüfém felnit lángrakapni, az egy kicsit fél a melegtöl..."

 

annak azért kevés köze volt az aluminiumhoz.

 

nem hinném hogy ez magnézium ötvözet lenne de bele van valahová öntve az anyagösszetétel (AlSi3) pl.

tőcsavarra visszatérve, a Porsche és a Bogár motorokhoz is létezett +os csavar, ugyanez volt a betegségük.

Előzmény: ekowob (20669)
ekowob Creative Commons License 2012.06.29 0 0 20669

Ismertem, bár más néven.

A nehezen hozzáférhetö helyeken nehéz is alkalmazni.  Ebben az esetben azért nehéz, mert a menetes rész felett, de meg a hengertalp alatt van egy olajjárat. Ha azt sikerülne eltömíteni, az nem lenne vicces..  :-)

 

Túlméretes töcsavart nem árul a BMW és ezt nem nyomatékra kell meghúzni hanem nyomaték + fok az elöírás, ezért gondolom nagyon számít a töcsavar nyúlása, keménysége.

 

A felhegesztést nem zárnám ki egyböl, de az említett olajjárat miatt aggódom, illetve nem tudom, hogy hogyan fiselkedne a blokk anyaga.

Meg aki látott már könnyüfém felnit lángrakapni, az egy kicsit fél a melegtöl...

Előzmény: Quattroman (20668)
Quattroman Creative Commons License 2012.06.29 0 0 20668

pedig nem lesz más megoldás vagy menetjavító vagy túlméretes végű tőcsavar.

gondolom a hegesztést elvethetjük.

 

egyébként ezt ismered?

 

 

Előzmény: ekowob (20667)
ekowob Creative Commons License 2012.06.29 0 0 20667

Hátha valakinek van valami ötlete.

Ma egy szelephézagállítás miatt levettem a szelepfedeleket egy 1200GSA-ról.

Amikor levettem a jobb oldalit csodálkozva tapasztaltam, hogy a bal alsó töcsavarról az anya kipottyant.

Gondoltam sebaj, majd visszarakom. De ahogy csavartam vissza az anyát a töcsavar jött kijjebb.

Könnyen kézzel ki is tudtam csavarni a helyéröl, az jött menettel együtt.

Sajnos a szokásos menetjavítás nem jöhet szóba, mert nincs elég falvastagság a menetjavító betéthez.
(Bár ez nem biztos, de nem akarok ezzel akkor szembesülni amikor már késö.)

 

Van valakinek valami ötlete, hogy ilyenkor mit lehet tenni?

(Persze a blokkház csere kivételével.)

zsifiwonder Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20665

Jól elvagyzok? kotsog BMW-srekk..))))))

 

Nekem se legyen jobb mint nektek miii???? ...)))) Azt má nem!!!

csabivaria Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20664

Ha ismered tudod, hogy klinikai eset...:-DDDDD

Előzmény: ekowob (20663)
ekowob Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20663

Már csak a Zsifi nem tudja mi a jó. 

:-DDDDDDDDDD

Előzmény: csabivaria (20662)
csabivaria Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20662

Hosszú utat jártam be...;-)

Előzmény: kicsi20 (20655)
csabivaria Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20661

Mi sem járunk (a mai világban)) nagyobb lábakon, de talán a pozíció okozza az érzést...

A légáramlatokat a Laminar toldattal sikerült kezelni, a hidegérzést az ülésfűtéssel, a meredek szögű hátsó dobozra is spéci kárpitot csináltattam.Persze egyedül biztosan olcsóbb az utazás, de utálok mesélni...:-D

Így már rendben...;-)

Minden másra ott a MasterCard.....:-))))

Előzmény: laferi (20656)
zöld_I Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20660

Ja, kell némi idő hogy megtudd, tényleg az kell-e neked. Én pl váltanám a szaladgálós robogómat 125-ös valamire, Vespa ET4 lenne a tuti, de annyi pénzem nincs. Hoztunk egy Sr yamahát kintről, pár utcában forgolásztam vele, teljesen kész voltam, egy ilyen kis motor milyen jó egy 189 magas embernek. Aztán az elment, gondoltam, majd hozok magamnak is. Tegnapig. Kollégám megbízott, hogy az Ő Sr-hét vizsgáztassam le. Amíg a Mozaikból átértem az Árpád híd pesti hídfőjéhez, nem volt bajom. Után már keményen fészkelődtem, nem tudom megmondani mi a baj, de nem jó az az üléspozíció nekem.....

Előzmény: PePe-VFR (20658)
Ramm. Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20659

szél , védelem ? Ülés , kényelem ? Komfort ?

 

Érzés csupán,élet érzés semmi más.

 

ime.

 

PePe-VFR Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20658

Az összezavarás sikerült, de azért tegnap megnéztem. :)))

Hát mit mondjak az ülés-lábtartó távolság nagyon necces. Ha legmagasabban az ülés akkor sportcípős szerelésben határeset nekem. Az a baj, hogy ez csak egy hétvégi motorozás alaklmával derülne ki, hogy kényelmes-e a hosszú lábaimnak. Ha lecserelém és elhozom az RT-t, és túra alkalmavál nem lesz kényelmes, na akkor felrobbanok. Hiába na 195 cm magasság nem kicsi ;). Ha 10 cm alacsonyabb lennék, akkor könnyebb lenne a helyzet.

most reggel már ücsörögtem jó pár percet a GSA-n és azért sokkal kényelmesebb a lábnak. Szóval gyözött a szerelem :))))

Előzmény: csabivaria (20654)
TOM Creative Commons License 2012.06.28 0 0 20657

Na ezért nem szabad megtapasztalnia az utasnak az RT-t :)

Az tény a sisakomról és/vagy a plexiről (plexi magasság függő) gyakran utas fejére megy a szél...

Előzmény: laferi (20656)
laferi Creative Commons License 2012.06.27 -1 0 20656

Tapasztalatunk alapján az utasnak az Rt nagyságrendekkel kényelmesebb mint a GS. Sokat motorozunk együtt GS párokkal. Az utasok a légáramlatok miatt sokkal jobban fáznak rajta, mint az RT-n és a derekuk szétmegy a rosszul kialakított és pici háttámla miatt amikor neki nyomódnak a hátsó doboznak. Nekünk lábhely gond nincs, igaz a nejemnek csak 38-as a lába. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!