Keresés

Részletes keresés

manhattani Creative Commons License 2015.04.01 0 3 418696

>Németországban is van olyan állomás, ami a puszta közepén van, mégis kimennek oda autóval az emberek, hogy (ICE-vonatra) szálljanak.

 

Ez nálunk is így van. Az emberek Veszprémben autóba ülnek és kimennek az állomásra, várni az ICE-t. Aztán, hogy nem jön, csalódottan visszaülnek az autóba és elmennek a buszállomásra.

 

Láthatsz erről képeket a Világvasutai képszolgálatánál.

Előzmény: M63 010 (418677)
r1232 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418695

Nem, a vasúton ezt csinálják.

Előzmény: Zolas (418645)
r1232 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418694

A létszámhiányt enyhíthetné ha a közmunkások pályamunkákat is végezhetnének (aljcsere pl.) feltöltve a pft létszámot. Sajnos erre nincs lehetőség munkavédelmi okok miatt.

 

Még csak az kéne...

Nem munkavédelmi ok miatt nem célszerű.

Előzmény: Lovrin (418630)
r1232 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418693

Rossz az információ.

Előzmény: _nyunyuka (418627)
zjakabfi Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418692

Internetes jegyvásárlásnál belföldi IC-re lehet valamennyire befolyásolni a helyet (ablak, ajtó, fülke stb.)?

manhattani Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418691

Érzésem szerint az 1-es vonal. A FortePan megfejtések topikból.

felucca_02 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418690

Kommunizmus - szovjethatalom = villamosítás

:) Jaj, most eldobtam az egeret!:)))

Előzmény: GOLAZ111 (418688)
Norbi G2 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418689

Üdv az Uraknak ! 

 

 

 

Olyan kérdésem lenne, hogy a mozdonyvezető gyakornokoknak jár-e az arcképes igazolvány a képzés alatt? 

A válaszokat köszönöm ! 

 

 

 

 

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418688

Egy párhuzamos univerzumban lehet. 

 

Kevesebb busz, több P+R használó és ezért nem számít, hogy milyen messze van az állomás? Ez hogy jött ki? Kommunizmus - szovjethatalom = villamosítás, vagy mi ez az abszurd hülyeség? 

 

Amit te írtál az úgy működik, hogy autóval mennek az állomásra és ott átszállnak vonatra, majd este, vagy másnap ugyanez fordítva. Veszprémben viszont megérkezel az állomásra, ami jól a semmi közepén van, az autód meg Szombathelyen. Ezen kívül van némi különbség utazási igényben is Veszprém és Frankfurt meg Köln vonzáskörzete között. Németországban sem Neubrandenburgban építenek mezei ICE állomást.

Előzmény: v_peti (418687)
v_peti Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418687

Miért is? Amikor tényt írok le?

Előzmény: GOLAZ111 (418685)
paca664 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418686

Legalábbis ez lehetett az arány amikor az ábra készült. Azóta pedig rövidült valamelyest a vasúti menetidő, beállt pár többlet vonat és láthatóan gyarapodott a vasútállomás előtt parkoló autók száma.

Előzmény: attus germanicus (418552)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.04.01 0 5 418685


Előzmény: v_peti (418684)
v_peti Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418684

Éppen hogy van! Ugyanis mivel nincsen annyi busz, mint itt, ezért egy csomóan P+R-eznek. Akkor meg már mit számít az, hogy lakott terület közepén, szélén vagy attól 3 km-re van az az állomás!

Előzmény: attus germanicus (418682)
1047 005-2 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418683

"A KÖKI-Ferihegy távot is gyorsabban megteszi a vonat 140-nel, mint a metró hetvennel."

 

 

140-el,úgy,hogy Pestszentlörincen akár 10-en is felszállnak?A 140-es nyomvonalhoz szükséges átépítés,szintbeli keresztezés a Ferihegyi úttal olcsóbb,mint a metró?Még 120 km/h-val sem tud érdemi távolságot megtenni a vonat.

 

 

 

"Át tud a hármas, a kettes és az egyes metróra is szállni"

 

 

A mostani 23 perc helyett csökken a menetidő a + megállásokkal?

 

 

Gondold át még egyszer!

Előzmény: benbe (418648)
attus germanicus Creative Commons License 2015.04.01 0 1 418682

>Németországban is van olyan állomás, ami a puszta közepén van, mégis kimennek oda autóval az emberek, hogy (ICE-vonatra) szálljanak.

Ja. Párszázan naponta. ICE-re. Ezt tessék még egyszer alaposan átgondolni.

Arról már nem is beszélek, hogy ennek az eredeti felvetésedhez (regionális vonat 20-70 ezres városokban félóránként) pont semmi köze sincs.

Előzmény: M63 010 (418677)
Izsó001 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418681

Nem, fenyő volt.

 

http://iho.hu/hir/niklas-megtepte-nemetorszagot-150331

 

Remélem a vezér megúszta.

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (418680)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418680

Csak nem egy csöveket szállító pótkocsinak ment neki? 

Előzmény: attus germanicus (418659)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 418679

Tényleg van ilyen. Ahhoz képest, hogy Frankfurthoz elég közel van (kb. 70 - 80 km, a tartományi határon) elég kihalt az egész. Néhány irodaház települt oda, meg a szokásos meki - benzinkút szolgáltatóegység, de a terület nagy része beépítetlen. Az ICE vonatok egy része nem is áll meg. Arra számíthattak, hogy a repülőtérre menők egy része otthagyja majd az autóját, mert lényegesen olcsóbb/egyszerűbb és erre a forgalomra és az autópálya forgalmára majd kiépül egy szolgáltató-negyed. Ez eddig kevéssé valósult meg. 

Előzmény: M63 010 (418677)
M63 010 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418678

Málta, Ciprus, Szlovákia és Csehország is eléggé magas színvonalú autóbuszközlekedéssel rendelkezik, ebben nem mi vagyunk az egyetlenek.

Előzmény: attus germanicus (418676)
M63 010 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418677

Attus Germanicus szerint nem sok normális ország van Európában!

Képzeld el, hogy még Németországban is van olyan állomás, ami a puszta közepén van, mégis kimennek oda autóval az emberek, hogy (ICE-vonatra) szálljanak. Akkor Németország nem normális?

Előzmény: attus germanicus (418676)
attus germanicus Creative Commons License 2015.03.31 0 1 418676

Normális országban ezen a vonalon, ahol kis és még kisebb városok fekszenek, és majd' minden állomás a települések legszélén, vagy azon is túl található, 96% autóval közlekedne, a maradéknak meg elég lenne egy vonat kétóránként.

 

De szerencsére Magyarország nem normális ország, az EU-ban kiemelkedően magas színvonalú autóbusz-hálózata van, ezért azoknak, akik nem tudnak autóval közlekedni, fel tud kínálni egy elfogadható színvonalú tömegközlekedési kiszolgálást.

Előzmény: kbn (418674)
zjakabfi Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418675

Azért a 20-as nem egy vidéki regionális vonal...

 

Előzmény: kbn (418674)
kbn Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418674

"Normális országban 4 közép- vagy nagyváros (Ajka-Veszprém-Várpalota-Fehérvár és még Herend és Hajmáskér méretét figyelembe véve egész nap félórás követésnek kellene lennie."

 

Hát nem tudom, melyik normális ország építene egy 30 percező szóló busszal kiszolgálható vidéki regionális vonalra második vágányt, ahol ez a vasútállomások elhelyezkedése miatt az utasok nagy részét a buszos kiszolgálásnál még rosszabb helyzetbe is hozná...

Előzmény: M63 010 (418621)
Rangun Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418673

Szerintem a reptéri vasút, vagy metró is csak egy gumicsont a kormány részéről, beszéljünk valamiről, valami más helyett, de pénz az úgy sincs rá, még új metrókocsikra sincs, nemhogy vonal hosszabbításra. Vasútra is kevesebb pénzt szánnak, mint az előző EU-s költségvetési ciklusban, miközben a forint, ma már jóval kevesebbet ér.

Rangun Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418672

Lehet, de közelítenek hozzá, nem csak beszélnek róla, mint nálunk.

Előzmény: vrobee (418671)
vrobee Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418671

Prágában most épül a metró a reptérig,

Igen? Én úgy tudom, hogy a Motolig épül, a reptéri hosszabbítást pedig immáron lefújták.

Előzmény: Rangun (418670)
Rangun Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418670

Washingtonban vagy Prágában most épül a metró a reptérig, holott ott jóval távolabb van a várostól, mint Budapesten.A 3-as metró akkor lenne drága, ha az Üllői út alatt vinnék, egyébként nincs lényegi árkülönbség a vasúthoz képest, ha felszínen megy a metró.

Előzmény: benbe (418666)
Izsó001 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418669

Köszi! Ez nagyon tetszik. :D 

Spec azt nem értem, hogy a mai Metropol pesti és bécsi stokja hogyan tud két külön útirányon, de szinte szinkronban jönni délnek..... na, majd pár perc múlva összetalálkoznak Drezdában, ott biztosan megszűnik a tudathasadás... ;) :D

Előzmény: orangutan (418656)
benbe Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418668

>A Tetris egyik színének neve spade (kard)

 

Ezt magyarázd már meg, kérlek! Vagy ez humor lenne?

Előzmény: manhattani (418664)
manhattani Creative Commons License 2015.03.31 0 0 418667

A repülőtérről bejutni a városba a vonat jobb, az utasokat a városban teríteni meg a metró.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!