Keresés

Részletes keresés

FHÉV Creative Commons License 2019.06.06 0 0 25415

IKU-197

Előzmény: Törölt nick (25414)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.06 0 0 25414
trizs77 Creative Commons License 2019.06.06 -2 4 25413

Az ÉNyKK buszainak átlagéletkora magasabb, jóval magasabb mint más KK-k buszainak átlagéletkora ?

 

 

RadioTVEgon Creative Commons License 2019.06.06 -1 2 25412

Lassan kezdem azt fontolgatni itt a megyében, hogy érdemesebb lenne megpályázni a troli-hálózat kialakítását, aztán pedig az Énykk-nak észak-koreai módra, kicsapni a motort a buszokból, felszerelni egy áramszedőt, 'azt akkor járhat minden még 200 évig megakadás nélkül. 

LTL-924 Creative Commons License 2019.06.05 0 1 25411
Na! Már eljutottunk ide is hogy egy helyi credo selejt.
trizs77 Creative Commons License 2019.06.05 -5 3 25410

Sopronban is ez a Credo selejt.., jó szar a Credo de nem 20+os Ikarus.

 

----------------------------------------------------------

 

Hááááát, ha lehetne választani egy kb. 25 éves Ik-280 vagy egy 19 éves helyi kialakítású Credo között, a soproni helyi üzem vezetője helyében, gondolkodás nélkül a 280-t választanám.

 

Jó. jó tudom.

Az én szempontjaim inkább :

    - üzemeltetési biztonságiak,

    - üzemköltség figyelők.

 

 

Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.06.04 -1 6 25409

Most nem azert, hogy kötekedjek. Neten olvastam a bejegyzést egyébként.  Odaírja a szerző, hogy a cégek összevonásával stb, a szokásos sablon duma, lehetősége nyílik az Énykk-nak fejleszteni a járműparkot. Hát ami itt megtörtént az nemhogy fejlesztette, hanem konkrétan öregítette a járműparkokat. +6 30 éves Ikarus a kb 18 évet felvitte 22 évre. Sopronban is ez a Credo selejt.., jó szar a Credo de nem 20+os Ikarus. Sőt ami nincs benne a 3 "helyközi" részleges Ikarus, így is öreg, de azokkal együtt meg már ott is jóval 15 év felett van a járműpark.

 

Szombathelyen minthogyha kacsintgatnának a szolgáltatóváltás fele, na ha ottani Credok felszabadulnak, akkor tudnak itt fejleszteni áthelyezéssel. 

Előzmény: KZX003 (25407)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.06.04 0 0 25408

Okés, ebben nem vagyok járatos.

Előzmény: Alexander Pistoletov (25405)
KZX003 Creative Commons License 2019.06.04 -2 2 25407

Megvan az első BC 11-es selejt, újabb buszok kerültek Győrből Sopronba.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

LTL-924 Creative Commons License 2019.06.04 0 0 25406
Szóval akkor selejt lesz?
Előzmény: balu0106 (25403)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.06.04 0 0 25405

Kizárt dolog. Azok is ötjegyűek, de a középső számjegy az év utolsó számjegye, így idén 9-est kapnak oda.

Előzmény: Snake-Mojzi (25404)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25404

Gondolom a Blaguss-os háziszámok még nem lehettek vagy de?

Előzmény: Alexander Pistoletov (25401)
balu0106 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25403

Csak annyit tudtam amit akkor le irtam de Péntek este amikor utoljára volt ÉNYKK-s busz akkor azt mondta a sofőr,hogy még aznap este vissza kell vinni a buszokat meg tankolni le blobálták őket ennyi tudtunk.

Pár darab buszból már ki vették a fogyasztás mérőket többet nem tudok.

Előzmény: foglaltnévffghdfhge (25402)
foglaltnévffghdfhge Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25402

Lehet már tudni,hogy mi hová kerül?

Sopronba esetleg valami?

Előzmény: balu0106 (25357)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.06.03 0 0 25401

Csak tudnám értelmezni azokat a számokat (60568, 60570) a szélvédők mögött.

VIN-vég nem lehet, mert odáig nem pörögtek el az alvázak, szériaszámokat tekintve meg túl kell legyenek már 600-on is - bár az MAN-nél ezt sosem lehet tudni.

Előzmény: KZX003 (25360)
Oxi820 Creative Commons License 2019.06.02 -1 0 25400

Most először írok ide. Elnézést, ha valami rosszat csináltam.

Előzmény: Ikarus_280 (25399)
Ikarus_280 Creative Commons License 2019.06.02 -2 2 25399

S hogy ezt megkérdezd, miért kellett regisztrálnod egy 17. nicknévvel? 

Előzmény: Oxi820 (25398)
Oxi820 Creative Commons License 2019.06.02 -1 2 25398

Szervusztok.

 

Olvastam egy bejegyzést az egyik közösségi oldalon, miszerint a KCM-439-et kiveszik a győri helyi járatból. Na most ennek mennyi a valószínűsége ? Még ezt a gyenge alacsonypadlós részarányt is karcsúsítani tervezik Győrben egy újabb 280-assal ?

Hallott valaki erről ? 

Balázs1a Creative Commons License 2019.06.01 0 2 25397

Vannak ott sokkal izgalmasabb bérelt kocsik is... :)

Előzmény: lobbanórotor (25380)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 1 25396
Láttam, persze, csak nem írtam le. A trilex felnisek.

Amúgy asszem Rába futóművekben is létezett trilex felnis kivitel, elsőben is, hátsóban is, csak Ikarus van nem azzal rakták őket.
Előzmény: norbee601 (25393)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25395
Melyik is? Mert nem egy szerepel a hozzászólásomban. :) :) :)
Előzmény: norbee601 (25394)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.01 0 1 25394

A CCP-293-ban is olyan van egy ideje, de azt valamelyik 263-astól kapta. 

Előzmény: Tomsz85 (25392)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.01 0 1 25393

Az Ikarus 200 család első futóműve nem végig volt Rába ugye, az elején szovjet gyártmányú volt? Valahol olvastam hallottam, nemtudom.

 

Nem csak az elején hanem orosz piacra nagyon sokáig.....

 

Azért biztos hogy láttál már olyat, még ha pár éve már valóban nemigen látni sehol sem... 

 

 

 

 

 

Előzmény: Tomsz85 (25391)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25392

Ááá, így már értem. A 118-típusú a kerékagy bolygóműves, tutulós. Ezt buszos berkekben nagyrábának, vagy nagyhídnak hívják?  

Aztán van a 007-es, az egyfokozatú hátsó futómű, kerékagybolygómű nélküli kivitel, ez csendesebb is, ezt nagyon könnyű megkülönböztetni. Kishídnak hívják?

 

És akkor van a videóban szereplő, ami szintén kerékagybolygóműves, csak későbbi gyártmány? Ha jól megnézném élőben, akkor biztos van észrevehető különbség külsőre is az agyrészen. Azt lehet tudni az oroszok miért ezzel kérték, pedig akkor már létezett a csendesebb kivitel is, a kerékagybolygómű nélküli. 

Aztán szinte egyforma külsővel is lehet vagy 60-féle alváltozat RÁBA futóműből. :) :) :) 

 

 

 

Előzmény: Takszi55 (25390)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25391

Az hogy középső híd, középső tengely az oké lenne, csuklósnál, de ez szóló busz.

 

Ha már futómű téma, akkor rákérdezek, ti biztos tudjátok itt. Az Ikarus 200 család első futóműve nem végig volt Rába ugye, az elején szovjet gyártmányú volt? Valahol olvastam hallottam, nemtudom. Rába első futóművet láttam jópárat, abban biztos vagyok. :) 

Előzmény: törzsutas 100 (25388)
Takszi55 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25390

Itt a költő arra a típusra gondolt szerintem, amivel talán a '90-es évek közepétől szerelték az orosz piacos kocsikat...kialakítása hasonló az MVG.118-as nagyrábához, hasonlóan vonyít is, de az agy mérete valamivel kisebb, nem ér ki a felni széléig. Nálunk a 263-asok, és a 3 GNX-37X-es 280-as volt ilyennel szerelt, de sokban már lecserélték. Típusszámát passzolom.

Előzmény: törzsutas 100 (25388)
matteo14 Creative Commons License 2019.06.01 -1 4 25389

Umleitung

törzsutas 100 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 25388

Olyan, hogy "középrába hid" nem létezik. A háromtengelyes járműveknél, ahol a középső, azaz "B" tengelynek nevezett híd, Rába gyártmányú, nevezhető középső Rába hídnak. (pld-ul Rába Premier csuklós autóbusznál) 

A tengely (első híd)

B tengely (második híd, csuklós autóbuszon középső híd)

C tengely (harmadik híd)

Előzmény: Tomsz85 (25386)
norbee601 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 25387
Pl a 263-asok alatt láthatod, amelyikben még nem cserélték.
Előzmény: Tomsz85 (25386)
Tomsz85 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 25386

Mi az a középrába híd? Melyik hátsó futóművet hívják annak buszos nyelven? 

Előzmény: Ikarus 1014 (25382)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!