Nem lenne rossz ötlet, csak szinte 100%, hogy nem minden fejlesztő csinálna különböző napszakokat a pályába. Pontosan ezért oldottam meg így. Holnap még a fényt is fogom változtatni illetve most azon gondolkoztam, hogy megcsinálom a be-ki kapcsolható esőt esw hot. *havat
Semmi értelme így a "napszak váltásnak". Akkor már inkább legyen az, hogy ezzel lehet választani a pálya két route fájlja közül, tehát teszem azt az erre alkalmas pályáknak lenne egy XYZ_L és egy XYZ_N csv fájlja, és akkor a program ezek közül választaná ki a napszakot.
Vagy ha már komolyabban belemegyünk, lehetne ezt egy route fájlon belül megoldani, hogy létrehozol egy új részt a route.options-ben vagy valahol, és akkor a program úgy váltogatna a napszakok között a csv fájlban, mint ahogy pl. az újabb fajta budapesti metró pályákban az úti célok között, csak itt a program írná át a csv-ben a helyettesítéseket.
A beállítások menüben található egy Time menüpont és ha ott átállítod Day-re, akkor a kiválasztott pályának a háttere egy nappali textúra lesz, ha pedig Night-ra állítod akkor éjszakai textúra lesz.
Hadd kérdezzem Managecode fórumtársainkat, hogy ünnepekre vagy ünnepek után esetleg kapunk-e valamit tőletek valami olyasmit amit régóta várunk openBVE-ben?
Mivel a szerverem 5percenként leáll és tiszta sz*r az egész ezért regisztráltam magamnak az atw-nél egy domaint és egy tárhelyt amire fel is töltöttem.
A PowerNotchReduceSteps-ről az eredeti leírás egyébként azt írja, hogy hány menetfokozatot kell visszalépni ahhoz, hogy az új menetfokozat érvényesüljön.
Vagyis ha egy 4 menetfokozatú gépen 4-re állítod ezt, és menet-4-ből 3-ba akarsz kapcsolni, akkor előbb 0-ba kell tenni (4-et vissza, mert 4-re van állítva), és onnan menet-3-ba, hogy a menet-3 értékű legyen a vontatás. Ha csak 2-re állítod, akkor ha menet 4-ből 3-ba akarsz kapcsolni, akkor menet-2ig kell visszakapcsoini és úgy menet-3-ba, akkor lesz menet-3 értékű a vontatás.
Ennek nem tudom mi a magyar szakmai megfelelője, ezért van kérdőjel, de a beállítás lényegét lefordítottam és régebben próbáltam is. Szóval ennek az eljárásnak lehet adni valami nevet, mondjuk "ÚjMenetfokozathozVisszaléptetés", ami nagyjából lefedi a lényegét.
Mi nem világos? A Teljesítmény = a train.dat Performance részével, Késleltetés = train.dat-Delay, Mozgás = Move, Pressure (nyomás) = Pressure, Handle (kezelés) = Handle. A train.dat leírásában le van fordítva.
Már ne haragudj, de akkor minek vágsz neki olyannak, amit nem tudsz megcsinálni? Én sem kezdek lefordítani semmit szuahéli nyelvről, gondolom kitalálod miért?!
Jó, de ilyen szavakat, hogy "mass" (tömeg), "accelerating" (gyorsulás) meg hasonlókat azért le lehet fordítani. De a maradék sem olyan bonyolult kifejezés (DelayTime - késleltetési idő pl.).
Ez már le van forditva. Ezek az adatok ugyanazok, mint a bveklub-on a leirások, "train.dat fájl szerkesztése" leirásban van. Természetesen ott jegyzettömbös szerkesztést magyaráz el, de ebben a programban ugyanazokat a paramétereket kéri.