Mondjuk simán lehet, hogy olyanon bukott el a szovjet út lehetősége, hogy a szerződésben szerepel mondjuk a leszállítás és az átadás, amihez kell a gyári személyzet, viszont az meg az akkori kágébé szerint nettó kémkedés lehetett volna.a szovjet belvízi utakról...
Ez a négy hollandus hajó rendesen kikezdhette a bolgár költségvetést
Kis pontosítás: a 3 tolót a De Biesbosch in Dordrecht gyártotta, együtt készültek a SOFIA/ROUSSE kabinosokkal, a De Hoop pedig az utómunkálatokért felelt.
A végén! (nem Harrierekkel szerelik fel, így nem lesz útban a központosított híd, viszont mindkét oldalról szélvédett a gyorsuló csatorna, így nem kell szélbe állnia a fel és leszállásnál)
A BELOIANNISZ-t ismeretlen okokból egy új kommunikációs stáb kommunikálja jelenleg. Egyelőre nem publikus, hogy ezen belül ki mit/kit és hogyan kommunikál meg.
Én mindenesetre reménykedem, hogy nem a SAM Shipbuilding teszi majd rá a felépítményt. :-D