Pont ebből a videóból ollóztam a képet :-). Múltkor minden porcikáját kitakaritottam, de nem változott. Egy helyen irtak olyat, hogy ha megkopik a motor (ami nagyon lehetséges az esetemben), akkor szükség lehet állitani rajta.
Köszönöm szépen a válaszod! És külön köszönöm a segítságed! Jövőhéten elkezdem lebontani, csinálok képeket és ha van rá igény feltöltöm ide szívesen. Ha elakadok igénybe veszem a segítséged és írok. :)
Elnézést, hogy csak most válaszolok.Nem voltam gépközelben.
Az első dolog, az alsó kihajtótengely csapágyazás rendbe tétele. Ha ki van kopva és lötyög a golyós csapágy ajánlatos a szimeringek cseréje is. Ugyanis a hajtómű olajkenésű. Olajszint ellenőrző csavar a hajtómű baloldalán a kihajtó tengely felett. Feltöltése az irányító karok között, a motor után vékony kis cső, fekete dugóval. C 80-90 hajtómű olajjal.
A benzintank folytatása csak egy lemezburok. Szerepe: esztétikai és a gyújtógyertya eső elleni védelme.
Ékszíj cseréléskor ajánlom a kevlár ékszíjat. Ezek jól bírják az ellenkező irányú törést, amit a szíjfeszítő okoz.
Aranyos, hálás kis gép. Minden sor után, hátramenetben jövök vissza. Így eltünteti a csoroszlya nyomokat, valamint a lépéseim sem látszanak. Vigyázz a hátramenetnél. Igaz fele olyan gyorsan forog, ajánlatos csúsztatott kuplunggal tolatni. Ne taposson el a saját géped.
Még egy észrevételem van. Ezek a 3D- kapatagok sokkal lágyabban vágnak a földbe, simábban halad. KF 04 gépem is van, ott a kétdimenziós kapatag egyből, telibe csap a földre, emiatt keményebb rázósabb megtartani.
A Honda GCV160-nak az alul látható (üresjárati levegő?) csavarját piszkálta már valaki? Nem vagyok elégedett az alapjárattal, merthogy csak viszonylag magas szinten tudom azt elérni, hogy ne fulladjon le. Ha lejjebb veszem, akkor rángatja a szabályozót.
Ugye az a gond, hogy beszerelt állapotban alig (nem) lehet hozzáférni és jó lenne valami jobb állást beállitani neki beszerelés előtt.
Off. Szerettem volna még folytatni a hozzászólást de véletlenül elküldtem
Eddig egy Robi 52-vel szemvedtem, minden baja van sajnos.. Ezt az Isekit kaptam egy ismerőstől. Működik szépen, vagyis mostmár, hogy kicsit belepiszkáltam. Úgy voltam, hogy veszek valami új gépet de miután használtam ezt, felástam vele 150m2-ert beleszerettem. :) Hiányzik az ékszíj fedele meg a tank mögötti (tartály)? Nem tudom mi az, eddig csak képeken láttam. A fedelet vagy beszerzem valahol vagy legyártok egyet. Nagyobb baja nincs első ránézésre. Ékszíj cserés és a hajtában csapágyakat kell cserélnem mert lötyög a kihajtásnál a szár. Mindenesetre átnézem, kitakarítom, tömítéseket cserélek és remélem más hibára nem bukkanok. A végén kap egy új festést és használom, vigyázok rá. Ezek a terveim a nyárra. :)
Ez lenne az, amit belinkeltem. Nekem is, meg édesapámnak is csak könnyeb lesz vele dolgozni és nem kell mindig a rugókkal szenvedni. Sőt, a fizetés módját beszéljük meg hogy is legyen?
Sziasztok! Iseki AC-2 géphez keresek gépkönyvet vagy robbantott ábrákat szereléshez. Szeretném kitakarítanii, rendberakni, felujítani de számomra ismeretlen a típus, nemrég került hozzám és nem merek
hozzáfogni valami segédlet nélkül. :) Aki tud valamit légyszi küldje el mailben: mcgood@gmail.com Köszönöm előre is!
Üdv.mindenkinek egy kérdésem lenne :nem tudja valaki megmondani hogy ebbe a típusú kultivátorba http://agrobodi.hu/termek/mcculloch-mft44-100/ kell-e keverni olajat a benzinbe?Köszönöm a válaszokat!
Üdv! Érdekelni érdekel a dolog, a postázást vagy futárt meglehet-e oldani? Ez még kérdésem, mivel én békés megyében lakom Békéscsabától kb 15km-re Doboz településen.
Lehet dicsérni, lehet szidni az általad kérdezett Hecht gépet. Viszont az ára ENGEM elgondolkodtatna. Ahhoz a 140 000-hez tennék egy 20-ast, amiért már kapható . Itt van pld ez a Zongshen. 150 000 Forint és mégis csak az Oleomac gyártja....Elhiszem, hogy jó a Hecht, mint márka. De ennyiért inkább garantáltan gyepálható vasat vennék. Mert ugye nem csak a motor, hanem a hajtáslánc és a gép súly is döntően fontos. Ennyiért pedig legyen nehéz, és kínai alkatrész mentes. Szerintem.
Lenne egy olyan kérdésem elsősorban, milyen alkatrészek kellenének ahoz hogy az rk-02 lehajtásból, kuplungkaros legyen.
Tehát magyarán nekem a markolatnál legyen egy biztonsági kar. Magát az egész hajtóművet le kell cserélnem vagy csak a kuplungházat kellene, mert kezdem egy picit unni hogy nem gyözöm hozzá a rugókat. Ez egy 2 pofás kuplung szerkezet amihez 4 rugó kell. A motor pedig egy quantum briggs 4 lovas. Még nem vagyok elég jártas ilyen gépészetben, mondhatjuk hogy még most tanulgaton. Válaszotokat is előre köszönöm.
Új Quantum xm55-ös hengert nem nagyon találsz az országban, csak esetleg ha találsz olyan üzletet vagy kereskedőt aki rendel külföldről de az már sokba kerül. Ha nem mélyek a karcok és nincs kikopva a henger lehet új gyürüvel felszerelni és még sokáig elmegy attól függ mire használod. Ha szereted motorod akkor érdemes felújítani. Ez a cég:http://klack.hu/szolgaltatasok foglalkozik ilyesmivel és például a te motorod 23600Ft-ba kerül henger hüvelyezése, dugattyúval gyűrűvel meg hajtókarral együtt ha jól néztem. Ennyi pénzért csak egy leharcolt Quantum motort kapsz. Érdemes telefonon érdeklődni
Sok a kérdés, de nézzük sorjában. A kemény karc mit jelent? Mély bemaródás vagy bemaródások. Sekélyebb kis csíkok?
Az acél perselyt legegyszerűbben egy kis mágnessel tudod behatárolni. Ha acélperselyes akkor lehetséges hengert fúrással felújítani. Ha nem akkor felújítható úgy, hogy acél perselyt helyeznek bele. Ez a módszer a legjobban zsebbe nyúlós. Mivel a henger egy darabban van a forgattyús házzal, így az egész forgattyúsház, henger együttest kell beszerezni. Szerencse kell ahhoz, hogy kifogj egy aránylag ép darabot. Sokszor kínálnak a piacon használt Briggs motort. Pl: