Keresés

Részletes keresés

Yooha Creative Commons License 2012.11.20 0 0 5187

"DKV!

A Gyógyszergyárnál 15:53-kor lévő 12-es busz 15:51-kor elment, engem meg otthagyott. Kérném a sofőr megbüntetését, a folyamatról tájékoztatást kérek.
És ez ne forduljon elő mégegyszer!"

Csáó 10.000 Ft!

atty707 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 5186

Miért kell a járműveken ész nélkül fűteni? A 30 perc utazás (lmg-133, 386troli) után a t*kömről is folyt a víz, mert a buszon/trolin legalább 20-22 fok volt a kinti 0-hoz képest! Miért nem lehet normálisan beállítani a fűtés/hűtés értékét? Hány embernek kell még rosszul lenni a buszon, hogy végre kultúrált környezetben lehessen utazni?

marky-511 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 5185

Talán végre elkezdik az ideiglenes végállomás építését? Meglepne... Akkor viszont jön a villamospótlózás.

Előzmény: by-169 (5184)
by-169 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 5184

Nagyálllón sínt cseréltek vagy csak lebetonozták a panelek helyét?

marky-511 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 5183

Csak ha Szegeden van egy gondolkodó közlekedésmérnök, akkor Debrecen is kereshetne egyet.

 

Nem érdekük. Helyette autózásra kényszeritik a jónépet, a DKV-nak abból van több bevétele.

 

Előzmény: Törölt nick (5177)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 5182

Nyilván arra számítanak, hogy a Segneren majd mindenki ott fogja hagyni a biciklijét, hogy buszra / trolira szálljon. Természetesen hülye ötlet. Én magát a kivitelezést dicsértem, ettől még szar helyen van :)

 

Inkább a Hatvan utcát rendezhették volna, és a végében bővíthették volna a kerékpártárolót.

Előzmény: ZotyaJ (5180)
LMG-003 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 5181

Valaki tudna nekem felrakni a '094-es buszról képeket? Köszönöm szépen!

ZotyaJ Creative Commons License 2012.11.19 0 0 5180

"Ügyes munka, el kell ismerni."

 

Aha, és ki a fene fogja ott hagyni a biciklijét a Segner téren dolgozó néhány DKV dolgozókon kívűl? Pont arra nem fogják használni amire az EU támogatást kapták....

Előzmény: marky-511 (5174)
by-169 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 5179
by-169 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 5178

Segner tér. Visszaépíteték a külső buszmegállót.

A kishegyesi utca egyik sávja még mindig zárva.

A csőből hiányzik egy darab de már letelt az egy hét.

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5177

Igen sajnos ott vagyunk. Ezért tartunk itt.

Csak ha Szegeden van egy gondolkodó közlekedésmérnök, akkor Debrecen is kereshetne egyet.

Szerintem nem lehetetlen. És mint látjuk nem is ártana.

 

De amúgy ilyen kerékpár tárolók építését találom szükségesnek az olyan kistelepülések bejárati útjainál, ahová csak naponta néhányszor tér be a busz. Így ki lehetne a főútig, ott letenni a bringát, városba be, majd haza. És a drótszamár még mindig ott lenne, fedett biztonságos helyen.

Ehelyett ezek kistelepülések inkább felújították uniós pénzből azt a 4-6, x darab megállót, amiknek amúgy is gyér a forgalmuk.

Előzmény: marky-511 (5176)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5176

Na jó, azért maradjunk a debreceni viszonyoknál! :D

Előzmény: Törölt nick (5175)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5175

Nem nem az.

Eddig is odatudtam támasztani a biciklit akármelyik oszlophoz.

Ez így semmi.

 

Én ezt tartom megfelelőnek:

 

És azt hiszem kamera is van (de ebben nem vagyok biztos).

Szóval bármikor ott lehet hagyni, akár még télen is.

 

Előzmény: marky-511 (5174)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5174

Ügyes munka, el kell ismerni.

Viszont a már említett Hatvan utcai összevont kerékpárút... Persze majd akkor lehet megoldani, ha kész lesz a második üteme az elkerülőnek, az még sok idő.

Előzmény: by-169 (5173)
by-169 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5173

Segner tér.

Ekészült a kerékpár tároló.

hajdubus Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5172

"Régi motoros" :)

HV-s időkben egyebek mellett a DUD-997-et és a KSF-244-et hajtotta sokáig.

Előzmény: Törölt nick (5171)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5171

Hatalmas pozitív élménnyel sikerült ma találkoznom az 123 söfőrjével. Jégcsarnok 30-Bánk, felszállás mint mindenkor most is bérletfelmutatás, előttem felszállnak és a sofőr egy jó hangos, jó napot kínánok, köszönömmel fogadott. Bajszos kicsit idősebb buszvezető. Hazafele nagyállónál nem sikerült elérnem a 42-őt, így megvártam a 19:22-es 30-at, csodák csodájára a 123 jelent megy :) szintén hangos jó estét kívánok, mindenkinek. Jégcsarnok végállomásig jöttem elöl szálltam le és egy "viszlátot" eleresztettem, jött is a válasz jó éjszakát kívánok! :D Garázsmenettel ment is a kishegyesi fele...  

atty707 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5170

A '139 már másnap is a 34-est csinálta, úgy néz ki sikerült megúsznia a dolgot. (Kivülről 1-2 apróbb karcolást vettem észre rajta csak.)

Előzmény: DBvonatinfó (5166)
LoLkA Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5169

Az inkább gőz volt, mint füst.

Előzmény: DBvonatinfó (5167)
LoLkA Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5168

A 46E-n műszakváltásokkor rendszeres a csuklós. Amit láttál, ha jól sejtem a Nagyállomás felé ment.

Előzmény: DBvonatinfó (5166)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5167

Az egyik helyi rádióban is említette vmelyik reggel valaki, hogy ennél a kereszteződésnél füst szállt fel a csőből. Nem tudom mire vélni, de hogy nem pápát választottak, az biztos. :D

Előzmény: Dreamer (5161)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5166

Ma járkáltam a belvárosban és láttam egy érdekességet, ami lehet, hogy csak számomra új: 3/4 3 körül láttam az Erzsébet utcán az LMG-130-at, ahogyan éppen a 46E-t csinálta. Ilyen szokott lenni vagy nagyon ritka? Mert eddig ezen a viszonylaton csak szólókat láttam még csúcsidőben is. Emellett a másik topikban volt kép róla néhány napja, hogy az LMG-139 áldozatául esett az Egyetem téri aszfaltozásnak, de ma délután már asszem a 34-esen láttam. Akkor ezek szerint szerencsére nem szenvedett komolyabb sérülést, ami miatt hetekig lehetne javítani, vagy csak olyan kicsi volt a gond, hogy ennyi idő alatt megtudták csinálni.

Yooha Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5164

Juhú, ez egy gejzír?

Bár reggel már nem láttam. :(

Előzmény: Dreamer (5161)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5163

csak azt nem értem, hogy akkor elsőre miért nem lehetett véglegesre megcsinálni? Vagy nekik nem számít, hogy kétszer kell ugyanazt megcsinálni? Vagy tök mindegy, úgyis a város fizeti alapon leszarják az ilyeneket.

Előzmény: picurka33 (5162)
picurka33 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5162

Arra nem is tudsz gondolni, hogy azért tettek rá egy aszfalt réteget, hogy aníg nem lesz végleges, addig ne nagyon okozzanak gondot az autósoknak? A segneren meg mivel csak egybe tudnak aszfaltozni, utólag kellett vissza marni az aszfaltot, hogy a vakoknak azt a valamit meg tudják csinálni!

Előzmény: Ricsi89 (5159)
Dreamer Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5161

Van a kedvelt kereszteződésünkben most egy túristacsalogató látványosság van:


Nagyon zsíír... :D
Dreamer
atty707 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5160

Épül, szépül városunk!

Na ne nevettess már! Úgy néz ki ez a "csodás" város, mintha a 3. világháború söpört volna végig rajta! Egy évig hozzá se nyúltak semmihez! Nézz meg a valódi nyugaton egy villamospálya építést, vagy akár Szegedet! Tized ennyi idő alatt elvégeznek egy ekkora pálya kiépítését. Itt meg még semmi sincs, ellenben közlekedni már másfél éve nem lehet ebben a városban!

 

MÁS!

 

A dkv-ra a L'art pour L'lart társaság közkedvelt mondását idézném! Margit noooormális???

Gyorsjáratra szólót? Amikor a csuklós is dugig van? Már józsán utaslemaradás történt! Nem érdekel, hogy nincs elég járművük, felháborítónak tartom, hogy hering módjára nyomorgunk ezeken a vackokon! És akkor még ne is beszéljünk azokról, akik a dkv miatt késtek el munkahelyről/iskolából!

Ez az utasorientált közösségi közlekedés? Hát NEM!

Arról nem is beszélve, hogy megint késett 9 percet!

Előzmény: picurka33 (5158)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5159

Nem okoskodok. Csak én nem tartom normális dolognak, hogy elsőre nem képesek normálisan leaszfaltozni azt a kis részt. Ha ennyit nem képesek normálisan elsőre megcsinálni, akkor mi a fenét lehet rájuk bízni? vagy épp mondhatnám azt a példát is, amiről nemrég tettek fel képet, a Segner téren a frissen épült kerékpárútból martak fel egy részt. Nem lett volna egyszerűbb, ha azt a részt le sem aszfaltozzák?

Előzmény: picurka33 (5158)
picurka33 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 5158

Az a baj, hogy nagy feneket kerítetek kis dolgoknak! Nem kell mindent felfújni! Épül, szépül városunk! Már az útépítéshez is értetek?  Miért nem kérdeztétek meg az építőktől, hogy miért csinálják azt, amit csinálnak! Lehet, hogy megnyugtató választ adtak volna!Ne mindíg a rossz oldalát nézzétek! Megint az okoskodásból álltok ki!

Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 5157

Csak azért, mert épp akkor értem haza. Tudom, hogy addigra már elkészült, és nem is az volt a lényeg, hogy torlódás lett, hanem, hogy miért kell a frissen aszfaltozott rész ismét felmarni és újraaszfaltozni. Dél körül pedig én is épp arra jártam egy 32-es buszon, csak utasként. :) Akkor kezdték az aszfaltozást.

Előzmény: picurka33 (5155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!