Nyílt topic azok részére, akik még nem nyertek bebocsájtást a hasonló nevű klub ajtaján. Ha valaki itt tanúbizonyságot tesz arról, hogy nem fikanick, tud normálisan fórumozni, azaz értelmes, építő hozzászólásokat tesz közzé, azzal már félig megváltotta a tagságiját a klubba...
A "zárt" topikba a felvételi kérelmeket innentől kezdve itt lehet elővezetni:
A műsor lényege a globális felmelegedéssel kapcsolatos dolgokat foglalta össze. Élő adásba jött fel végére ez az aktuális téma azzal kiemelve, hogy valamilyen szinten féltig az ország éléskamrájának titulált területet. Tudósok világítottak rá erre a tényre, nem az én felfedezésem... Azaz az alap környezeti változásokon felül még pluszba ne kelljen ezzel szaporodó távolról érkező idegen dolgokkal szembe nézni. Itt az esővel kapcsolatban van egy lényeges dolog amit írtál, de ennek kifejtése már nagyon OFF téma itt.
Na ja, a hajóval behozott konténereken ugyanúgy benne van minden, sőt sokkal több dolog, ugyanis a hajó számos részébe belebújhat valami, míg a sima teherkocsin csak töredék annyi dolog bújhat el, annak is a felét lemossa az eső, vagy lefújja a szél.
Ha már kiránduló vonatok.. DEUTSCHKREUTZ egyik jó példa erre ahol sokszor bizonyos alkalmakkor még külön vonatokat is beállìtanak. Volt ilyen szeptemberben a szüreti napokon v. most hétvégén a Márton napok miatt.
az állomás fel lett újítva és a papi áldás Franz Atyától kiterjedt az új Talentre is
Menetrendváltástól több vonat lesz majdnem mindenfelé. Kirándulóvonatok hétvégente Bécsből Mürzzuschlagba, Aspangba, Puchbergbe, Gutensteinbe stb. Gondolom utóbbiakat dezodorokból fogják kiállítani.
Az este óta tartó intenzív csapadék és erős szél alaposan megbénította a fél országot. Már a kora reggeli rádió tele volt azzal, hogy hol nincs áram, hol nem lehet közúton v. vasúton közlekedni. Érdemes a képeket végig pörgetni:
ezenkívül volt reggel egy regionális rádiós adón, hogy közép Burgenland egyes részein mostanában jelentős késések is vannak. Emiatt több utas csatlakozást mulaszt és/vagy késik el munkából el. Pár megkérdezett érintett gondolkodik a kocsira váltáson...
Jól le vagy maradva, mert kb Kolombusztól számítva mindennapos dolog, hogy tájidegen növények, állatok, egysejtűek, stb jutnak be bármelyik kontinensre bárhonnan...
Tegnap már biológusok is beszéltek arról, hogy a nagy távolból érkező konténerek - na meg amiket tartalmaznak - mennyi veszélyes organizmust hoznak magukkal. Ezek egy része kihalhat, de egy része új dolgokat hozhat be az országba ami eddig ismeretlen volt. Illetve mutattak pl. pár rovat is ami így került Európába. Szóval erősen meg minden oldalról a nem lobbizása.
Mert olyan olcsón adták a jegyeket, hogy az nem fedezi a költségeiket.
>Ha meg annyira mínuszos, akkor miért duplázták meg a vonatok számát?
Most éppen nem megduplázták, hanem megfelezték. Volt egy-két éve egy ötletük, amikor azt gondolták, ha több járatot indítanak, majd eltűnik a veszteség. Nem tűnt el.
Az is egy érv, de szerintem sokkal fontosabb, hogy ott van egy széles nyomközű vasút Katowicénél, egy óriási ipari központban, autópályával Németország, Csehország és Ausztria felé, és a kutya nem használja. Sokkal egyszerűbb az átrakást és a vámolást egyszerre csinálni.
tegnap este volt regionális médiában egy beszélgetés, igazából a hatalmas gumikerekes forgalom miatt is aggódnak ezeken a településeken. Hiszen a rakomány egy része így menne tovább vagy érkezne oda.