Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 749

nem tudom jól megfogalmazni!

a legjobban úgy tudnám, hogy menj el zalába, menj el borsoda, és még tudnék pár helyet mondani, és nézz meg egy tetszőleges buszt.

na az igényesség.

nem gondolom, hogy itt ugyanazt a szintet lehetne hozni, de meg kéne próbálni

 

ezt én is emlitettem.

jut eszembe: meg szokott jelenni szórólapon a szigethalmi és a miklósi helyi cucc?

Előzmény: laka04 (748)
laka04 Creative Commons License 2004.08.25 0 0 748

azért még mindig relatíve normálisan néznek ki, de nem eléggé szerintem.

 

Azért, ha itt Csepelen megnézek egy BKV buszt meg egy Volánbuszt inkább a sárga színűre szállok föl. Szerintem a buszok külső kinézete megfelelő, igaz, akad egy pár busz, amire ráférne egy alapos tisztítás. Itt a környéken jól vannak tisztítva a buszok, hisz volt egyszer (körülbelül 2 hónapja), hogy valamilyen vandál állat összefirkálta az egyik 260-as hátulját, de másnapra semmi nem látszott.

 

A helyi menetrendes kérdésben egyet értünk, én még azt is megjegyezném itt, hogy a helyi menetrendi kiadványoknak legyen valami kinézetük, mert ahogy most kinéz, az nem valami jó.

Előzmény: Törölt nick (744)
laka04 Creative Commons License 2004.08.25 0 0 747

szigethalomrol is tudok buszokat  mivel a gettoba járok 2.-ba  

 

Bocsánat, de ezt nem értem! 

Előzmény: THISS (740)
laka04 Creative Commons License 2004.08.25 0 0 746
Köszönöm az információt!!
Előzmény: THISS (739)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 745

megtennétek,hogy a hozzátok közel eső helyijáratok díjszabását beírjátok?

(menetjegy elővételben, buszon váltva, összvonalas havibérlet, t-ny havibérlet)

Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 744

egyébként ha már itt tartunk: szerintem a volánbusz sokkal kevesebbet ad a külsőségekre, mint a volánok többsége.

én lennék az utolsó, aki azt mondaná, hogy a külsőség a legfontosabb, de ez már érezhető és szerintem nem jó.

mire gondolok:

-nem elég, hoyg elég jó műszaki állapotban vannak a buszaik (tehát a karbantartás nagy átlagban megfelelő), lehetne kicsit "vigyázni" is a buszokra. azért még mindig relatíve normálisan néznek ki, de nem eléggé szerintem.

-apróságok, főleg a helyi közlekedésben, amiknek nyilván hagyománya van, ezér van így: szerintem pl. a helyi menetrendi tájékoztatókat meg lehetne csinálni igényesebbre is. tudom, így legalább olcsó, de nézzük már meg,hogy egy "vidéki" volánnál hogy néz ki, mennyire áttekinthető, mennyire kezelhető, mennyi információt tartalmaz, stb. és megveszik azt is. példának okáért nem tartom igazán jónak, hogy a helyi menetrendeknél is a helyközi mezős megjelenítést alkalmazzák. persze, tudom ennek az előnyeit, de nyugodtan szét lehetne szedni "megállóhelyek+menetidő" táblázatra és egy "indulási idők x vá-ról" részre.

-vagy. még mindig helyi. nem igaz, hogy nem lehetne végre normális helyi (vagy éppen helyközi!) táblákat gyártni. mért kell össze-vissza ragasztgatott táblákkal járkálni??

-eddig arról beszéltem, ami viszonylag kevés pénzből megoldható. most jön a nehezebb része. mért nincsenek "igazi" helyi buszok (vagy mért van nagyon kevés)? 3ajtós, autómata, neadjisten alacsonypadlós szóló, elektronyos kijelzővel, és ugyanez 4ajtósban csuklósban? tudom, akad, de kevés. érden, vácon, gödöllőn, de talán máshol is elkellene néhány darab. legfeljebb a fordákat kicsit átpakolásszák, hogy az ilyen kocsi ne menjen ki a városból vagy ne messzire.

 

és folytathatnám.

 

ezek olyan értelemben nem "bajok", hogy szerintem (és ezt hallom máshonnan is) a volánbusz "jól bánik" az ügyfeleivel, lehet vele tárgyalni, stb. és a tapasztalatom szerint általában az utasokkal is "kijön". csak én egy kicsit ezekre odafigyelnék, pontosabban, másképp csinálnám.

 

remélem nem lett nagyon értelmetlen

Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 743

én már javasoltam a volánbusznak, hogy csináljanak fórumot az oldalra. válasz nem volt, mert ezt megjegyzésként írtam a kérdőív aljára.

 

a borsod volán példamutatóan megoldotta ezt, de van jó példa máshonnan is.

Előzmény: THISS (740)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 742

helló.

 

ismerem az oldalakat, valóban lehet sok szép képet találni.

Előzmény: THISS (740)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 741
OK :))
Előzmény: Busdriver (738)
THISS Creative Commons License 2004.08.25 0 0 740

szevasztok!

szigethalomrol is tudok buszokat  mivel a gettoba járok 2.-ba  

érdi uniosok:jgc-147  ik.260 2/ha minden igaz akkor a cjf-748/       jgc-148 ik.280. 2        jif-742  ik.eag.e94  2

 

marha sok volánbusz::::::::::

tomegkozlekedes.lap.hu   

bálint gábor /linkek/

csorba ferenc és..../linkek/

távolsági és helyi...........

korábbi oldalak

volántársaságok

volánbusz

 

 

 

kéne egyeztetni a volánnal egy kozos forumot ahol a kérdéseinkre oda-vissza választ kapnánk            ok?

 

nolan:a hhr-804 erd

lala:az érdi és a sziget halmi listát is küldőm ha tudom       ok? 

 

 

 

 

 

THISS Creative Commons License 2004.08.25 0 0 739

lakának:  sárga volkswagen hfp-130  utasszállito

               fehér    tranzit    haz-125      szerelő

Előzmény: laka04 (711)
Busdriver Creative Commons License 2004.08.25 0 0 738

Na ha legközelebb megint arra jársz, akkor odajössz és jattolunk.:)

A tároló neve:kukoricás legalábbis mi így nevezzük:))))

 

Piktor

Előzmény: Törölt nick (733)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 737
most jövök rá, hogy mi zavar engem: nem tipusokról, hanem ALtipusokról beszéltünk előtte!
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.25 0 0 736

milyen nyilvántartás szerint? :))))

elég nevetséges.

 

mint mondtam, én az én logikám szerint csináltam.

nem kell egyetérteni természetesen.

(egyébként ha már itt tartunk: a manokat én a "generációk"szerint szedem szét - xx2 illetve xx3)

 

nem olyan, mert azok között gyakorlatilag nincs különbség.

a 395/E95 és az E95F lenne külön nálam.

Előzmény: travego (734)
travego Creative Commons License 2004.08.25 0 0 734
Bocsi a kötekedésért, de a Mo-i nyilvántartás szerint a 263 és a 283 különböző típusnak minősül, míg a MB O350-nél nem tesz különbséget a kétfajta verzió között. Egyébként ez olyan, mintha a 395-t és E95-t külön típusnak vennéd, holott az E95 a 395-t utódja, de nem külön típusként.
Előzmény: Törölt nick (725)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.24 0 0 733

hehe akkor láttalak Vácon :))

ma kb 15 órakor vagy előtte valamivel. amikor álltál ki a tárolóból.

én voltam az a hülye, aki bámult :))

Előzmény: Busdriver (732)
Busdriver Creative Commons License 2004.08.24 0 0 732

Szia Nolan!

 

Ma a DZA-261-es csodálatos IK-256/B típusú autóbusszal dolgozom.

Egészen 23.45-ig.

 

Piktor

Előzmény: Törölt nick (729)
Busdriver Creative Commons License 2004.08.24 0 0 731

Re mail

 

Előzmény: gmondi (730)
gmondi Creative Commons License 2004.08.24 0 0 730

Az a busz volt? :-(

Sajnálom, elég jó busz volt, és képem sincs róla, úgylátszik nem is lesz... :-(

 

Piktor, küldök neked egy levelet!

Előzmény: Busdriver (728)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.24 0 0 729

helló!

 

épp téged kereslek! :)

melyik kocsival voltál ma? ha meg szabad kérdeznem. mert van egy olyan érzésem, hogy láttalak ma. :)

Előzmény: Busdriver (728)
Busdriver Creative Commons License 2004.08.24 0 0 728

Sziasztok !

 

Mondi az ELK-591-et elfelejtheted egy darabig. Sőt lehet, hogy örökre :(

Link--------->http://langlovagok.hu/kepek2004/valics/040821_lehelbusz.shtml

Helyette ELK-583 tartalék.

 

                                                                     Üdv Piktor

Előzmény: gmondi (727)
gmondi Creative Commons License 2004.08.24 0 0 727

A DZA-330 hova tartozik? Ma láttam a Dózsa György úton.

 

Más:

Visszakerültek a forgalomba a váci 395-ösök, de a GEL-615 személyzete a tartalékos DZA-341-el. A buszokat a távollétük alatt nem hogy nem újították fel, de még csak le sem mosták...

Vácon ma megint nagy kavarás volt, nem tudom mi lehet.

travego Creative Commons License 2004.08.24 0 0 726

Bocsi, de az utóbbi időben egy kicsit lemaradtam a fórumról és nem volt időm visszaolvasni sem.

FKC-130=DZA-221

FKC-131=DZA-239 régóta műhelyben van

FKC-132=DZA-334

FKC-133=DZA-335 összetörve

FKC-134=DZA-336

FKC-135=DZA-337

 

Általában Postás járatokat csinálnak.

Előzmény: lala0210 (722)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.24 0 0 725

bocsánat, az hogy 263 vagy 283 az nem altipus.

az hogy két ugyanolyan tipusu buszban milyen erősségű motor van, az ennek a felosztásnak a szempontjából éppen ezért lényegtelen.

 

direkt nem mentem bele az altipusok tárgyalásába.

amikor azt akarjuk összeszámolni, hogy hány féle tipus (vagy gyártmány) van, akkor az altipusok közötti mazsolázás nem ad reális képet (szerintem)

Előzmény: lala0210 (722)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.24 0 0 724
ja, a 263-ast én nem tudtam biztosra hogy van, csak sejtettem. de azt nyugodtan irhatjuk a 283-as mellé (263/283)
Előzmény: travego (720)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.24 0 0 723

köszönöm. jó is hogy mondod, mert ezeket én az életben nem láttam. :)

 

nem véletlenül csináltam így.

a tourismo, illetve az e94 és az e94F esetében - szerintem - nem arról van szó, hogy ezek egy tipus különféle változatai (altípusai ha úgy tetszik), hanem arról (nagyjából!), hogy először volt az egyik, majd aztán lett a másik.

persze ez nem teljesen fedi a valóságot, de talán érthető, hogy mire gondoltam.

 

ahogy irtam, föl lehet osztani még százféleképpen, de én a magam logikája szerint csináltam, így.

Előzmény: travego (720)
travego Creative Commons License 2004.08.24 0 0 720

Módosítások:

 

Volvo: már nincs

VanHool: már nincs egyik sem

Otosan: szerintem már nincs

MAN: van még SL 263 is

 

A típusváltozatokról is beszélgethetnénk. Ha a kétfajta Tourismot külön veszed, akkor az összes típusváltozatot külön kellene venni, pl.: 250.68, 250.69, 256.50V, 256.50VL, 256.50E stb.

Előzmény: Törölt nick (696)
laka04 Creative Commons License 2004.08.23 0 0 719

Derűs Napot!

 

Még lehetnek lehetőségek a Credot olyan járatokra rakni, ahol nem lenne feltünő és még hasznát is vennék. Pédául:

 

Az Érd, autóbuszállomás - Érd, ófalu minarett helyi járatra.

Szigethalom, autóbuszállomás - Tököl, parkerdő

 

Százhalombatta 2-es helyijáratát újraindítanák

 

Hoppácska, ez számomra újdonság. Volt Százhalombattán 2-es helyijárat? Én csak a Régészeti Park - Dunafüerd, Halászcsárda - Vasútállomás járatról tudok. Az a 2-es helyijárat milyen útvonalon ment, mikor szűnt meg?

 

 

Előzmény: lala0210 (718)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.22 0 0 717

nagyon helyes, az is elég messze van. (és ott mi??)

 

eddig erről beszéltünk :) nemtom, de szvsz egy crdeo azért elférne

Előzmény: lala0210 (715)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.21 0 0 714

na akkor tisztáztuk.

 

ez nem is régi, 2000-es.

Előzmény: laka04 (713)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!