Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2005.04.19 0 0 582

Köszi az infot ennek az első képen látható ajtonnak csak kivül van a műszaki zár?

Igen én igy gondoltam hogy a belseje fából van vagy fa van rajta és belül meg vasból van. De ezeket olyan könyű kezelni.

Előzmény: scsabi (581)
scsabi Creative Commons License 2005.04.19 0 0 581
Két megjegyzés:
1. kép:
Ez egy mühlhauseni félönműködő ízelt ajtó egy 20-30-as kocsin. A reteszelhetőséget a belső kilincs formáján láthatod: a kilincs mögötti alumíniumházikóban lakik a reteszelőmágnes.

3. kép:
Az ajtó nem fából van, hanem egy famintájú dekorit (HPL) lemez takarja el az ajtó belső borítólemezét a kíváncsi szemek elől.
Előzmény: by-169 (573)
czzf50 Creative Commons License 2005.04.19 0 0 580
"Mert akkor nem értem hogyan jutottunk el 20-07-esekből 836-ig..."

Igen, átszámozással (gözfütés kiszerelése). Nekem csak 628-ig van meg a történet. Szerintem gedeonbácsika ismeri az egész listát. :-)

1969 Bahv 6418 Bhv 50 55 20-27 918 Bhv 50 55 20-07 628
Előzmény: amicus (570)
amicus Creative Commons License 2005.04.19 0 0 579
Ez 1 pont, de sok kicsi sokra megy :-) Tudom, hogy nem szabad túl sok reményt táplálnom a gyári táblákkal kapcsolatban, de vak tyúk is talál szemet, nem? :-)
Előzmény: Zolcsi67 (578)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.04.19 0 0 578

Ohh, ez öröm a szívemnek! :-)))

És hány pont? ;-)))

 

Nem akarlak lelombozni, a Bhv-k (és By-ok) kb. 5%-ánál találtam edig olvasható gyári táblát. Vagy nincs is meg, vagy olyan retkes, hogy nem látsz rajta semmit :-(

Előzmény: amicus (577)
amicus Creative Commons License 2005.04.19 0 0 577

Amicus, ez megvan már?

 

Most már igen, hála neked! :-) Köszönöm!

 

Akkor ha a héten lesz egy kis időm, megvizsgálok néhány magas pályaszámú Bhv-t, megnézem, mit írnak a gyári táblák!

Előzmény: Zolcsi67 (574)
tothgun modells Creative Commons License 2005.04.19 0 0 576

Szia by-169!

 

Mikori ez az infó a miskolci Bh-król??? Ki tud róluk képet készíteni(minél többet!!)??? Meddig maradnak még ott??? Minden érdekel!!!! (Vajon miért is??? Te biztosan tudod!)

 

Üdv, tothgun

Előzmény: by-169 (573)
amicus Creative Commons License 2005.04.19 0 0 575

Természetesen nem zárom ki, hogy nálad az igazság. Ha kolléga nem jelentkezik be addig, akkor holnap meg tudom nézni az eredeti listáját, hátha abból megvilágosodunk. A megfigyelés helyeit, időit csak részben emeltem át az én gyűjteményembe, lehet, hogy én kutyultam össze valamit :-)

 

Én is elnézést kérek a többiektől :-)

Előzmény: hol_itt_hol_ott (572)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.04.19 0 0 574

Divi, nekem is ez a tippem (mármint a 20-27 -> magas pályaszámú 20-07), de még senki nem vlt, aki ezt hivatalos forrásvból megerősítette volna. Bár a gyártási/forgalomba állítási évek és a gyári táblák (már amelyiken megvan és olvasható) alapján el lehetne dönteni.

 

ALL:

A Tiszában (nem a folyó, hanem a 628. sz. nk. gyors) ismét új kampós volt tegnap:

50 55 82-28 108-3 BDbh,

honállomás és honos kth: Székesfehérvár,

REV: 2005.04.06. Szombathely. (Amicus, ez megvan már?)

 

Egy másik viszonylag friss ugyanebből a szerelvényból:

50 55 20-37 110-3 Bo

Honállomás és honos kth: Debrecen

REV: 2005.02.23., Dunakeszi

Előzmény: division by zero (568)
by-169 Creative Commons License 2005.04.19 0 0 573

Személykocsik ajtajai: (Ajtómánia)

 

 

B sorozat bejárati ajtaja kifelé nyílik és lehet reteszelni vagy nem tom.

 

Bx bejárati ajtaja hasonló a kezelése hasonló a Bh ajtajaira.

 

Ez egy Bo ajtó kifelé nyíilik és fábol van a belseje de könyű a kezelhetősége.

 

 

Az én kedvenecem a By-on homlok ajtó a végzárlámpa kapcsolókkal de szerintem ilyen van a többi dunakeszis kocsiba is Bhv,Bdh,By.

 

Ez már történelem Bh ajtók aki még akar ilyett látni az gyorsan menjen a miskolci tároló legszélső vágányára ott van még a Bh-003 és a 004.n Osztott üveges ajtók ez tetszik benne nekem.

 

Bocs a sok képért.

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.19 0 0 572

hát két szép szem csak nagyon szép és igaz dolgokat láthat:)))))

 

de nekem is szép zöld szemem van és még jo nagy nagyitot is tettem most elé foto nagyitás céljábol h jobban meglessem mi van a kocsira irva és h ugyan láccik e az h esetleg lett oda más is irva e.de én nyomát se látom annak h a györ felirat alatt-felett 98.10.19 (REV dátum) ota bármi is oda lett volna irva vagy eltüntetve.az a györ felirat ami a kocsin volt az 99% h szolnok festette oda 1998-ban(hacsak györ át nem festette az egész kocsit a REV után 1%):))

a 163-4-röl nem tudok érdemileg nyilatkozni.nics rola fotom:((((((((de a szitu ugyanaz:mindenhol györiként szerepel nállam!!!:) 

 

szoval ö ugy látta...én igy látom most is:)))

de csodák mindig vannak...

 

ssorry ha már vkit zavar ezen egy kocsi honállomásának vitázása:)))))én kezdtem!!!!

Előzmény: amicus (569)
scsabi Creative Commons License 2005.04.18 0 0 571
Ebbe' a szakmába' semmi sem biztos :-))

Vélemény: amikor még átlényegülhettek a kocsik 20-07-té az 78 és 84 közötti főjavításoknál lehetett. '84 után igazából tömeges átszámozásban nem nagyon hiszek, de a fene sem tudja.
Előzmény: division by zero (568)
amicus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 570

Mert akkor nem értem hogyan jutottunk el 20-07-esekből 836-ig...

Ezen már én is elmélkedtem, de semmire sem jutottam.

Persze a legutóbbi, vezérlőkocsis puhatolózásommal is csak újabb kérdéseket hoztam elő, így a Bhv-k evolúcióját inkább nem is feszegetném... :-)

 

Egyébként mindenkinek ezúton is köszönöm, hogy a vezérlőkocsik ügyét egy kicsit sikerült előrébb vinnünk.

Előzmény: division by zero (568)
amicus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 569

Az én infóm a már ritkán írogató V43 2281 kolléga két szép szemén alapul, ő 2001.06.16. látta Füzesabonyban 20-27 163-4 kocsival együtt. És Miskolc honállomást jegyzett fel neki.

Ha most olvas minket, nyilatkozhatna.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (567)
division by zero Creative Commons License 2005.04.18 0 0 568
"A gőzfűtőberendezés a 20-27-esekből szép folyamatosan pusztult ki, de középszámuk ettől nem változott."
Ez egészen biztos? Mert akkor nem értem hogyan jutottunk el 20-07-esekből 836-ig...
Párszor már elmélkedtünk gumidanival, és az jött ki, hogy vagy pár száz darabbal több Bhv készült, mint amit a könyvekben írnak, vagy pedig 20-27-esek alakultak át 20-07-esé...
Előzmény: scsabi (565)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.18 0 0 567

na hali!:)

 

szoval a 2001-es juliusban kiadott hivatalos állománylista szerint akkor még györ.a kocsira 2002.májusában is györ volt felfestve.(lásd foto) és a hivatalos 20-05-ös átszámozási listán is utolso honállomásként győr van megjelölve.

 

persze elképzelhetö a miskolc nagyon is.

1:ideiglenes átcsop.nem mindig festik át a honállomást,vagy KTH-t

 

2:valódi átállomásitás,csak a központba ezzel nem foglalkoztak vagy nem tudtak rola!! (és ez komoly sajna.tudnék mondani olyan kocsit amiröl a mai napig nem tuggyák h hogy került oda ahova.)

 

szoval rejtély a köbön...:))))))

Előzmény: amicus (566)
amicus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 566

20-27 170-9 nállam! 1997-töl 2002.11.25-ig Györi kocsiként szerepel.

és ahogy irták a 20-05 642 természetesen szolnoki:)

 

Akkor én is beszállok a játékba :-)

A kocsi 2001. nyarán igen nagy valószínűséggel miskolci volt, és ismereteim szerint főjavításra is onnan vonult be. A többi stimmel :-)

Előzmény: hol_itt_hol_ott (559)
scsabi Creative Commons License 2005.04.18 0 0 565
Akkor én is pontosítanék :-)

"20-27 az osztott (ebből lett a gőzfűtés kiszerelésével 20-07)"

A 20-07-esek a III. gyártási sorozata a Bah(v) családnak; 1970-től Bahv 6453 fölött már nam építettek gőzfűtést a kocsikba, ezekből lett a 20-07-es sorozat. A gőzfűtőberendezés a 20-27-esekből szép folyamatosan pusztult ki, de középszámuk ettől nem változott.
Előzmény: division by zero (564)
division by zero Creative Commons License 2005.04.18 0 0 564
Biztos, a belső felvételeken is látszik az osztott ablak ("piros-zöld gombos" ami ma még egyes By-onokban van még).

Amúgy meg a te hozzászólásodban is felfedezhető az közkeletű tévedés, hogy a 20-26 és a Bh az egy és ugyanaz. Ez nem így van! Az különböző ablakot a különböző középszámmal jelölik, 20-26 a teli, 20-27 az osztott (ebből lett a gőzfűtés kiszerelésével 20-07). Az ablaktípustól független másik paraméter az átmenő vezérlő kábel megléte, ezt jelzi a betőjelzés végén a v betű. A két paraméter között semilyen összefüggés nincs.
A tévedés onnan jön, hogy a MÁV-nál utóbbi években megtalálható pár 20-26-os mind Bh volt... de ugyanezek a kocsik a GYSEVnél még Bhv-k voltak. Nem tudom mikor szedték le a vezérlőkábelt,lehet, hogy még a GYSEVnél, ők a 20-27-es kocsijaikról is leszedték.
Előzmény: Zolcsi67 (563)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 563

Arról száll le. (külső felvétel)

De biztos, hogy azon is utazik (belső felvételek)?

Mert a középső peronnál tolóajtói szerintem csak a régi bh-knak (20-26) voltak, legalábbis a jellegrajzalbum szerint.

Előzmény: m61019andras (555)
by-169 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 562

Igen tudom hogy pontatlan vagyok amicus honlapjáról szoktam puskázni. Ez a kocsi még celdömölki lehett és ennek milyen fütése volt az ülésben volt a fütő micsodák vagy a fal melett ment a fütés?

Előzmény: hol_itt_hol_ott (559)
by-169 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 561
Azt tényleg jó lenne ha bemmennél oda. Várjuk a fejleményeket.
Előzmény: braun (556)
424es Creative Commons License 2005.04.18 0 0 560

Ezeket a kályhákat mikor vonták ki a forgalomból? Milyen psz kocsikban voltak?

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1387/html/kep68.htm

 

Minden esetre szuper klassze azokhoz képest amiket a személyszállitásra használt marhavagonokba raktak. Fűtőanyag nuku, falócák a falak mentén, kapaszkodó nyista és a 'WC'-k ezekben!!! A tolóajtókat még télen sem lehetett teljesen becsukni, bevágott az eső, a szél, a hó. Ilyeneken ingáztunk a ceglédi gimibe 1953-54-ben. Nem is tudom, hogy tudtunk felmászni ezekbe. Nagyon megköszönném, ha vki küldene ezekről a kocsikról képeket vagy URL-t.

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.17 0 0 559

huha barátom sok a zavar:)))

 

20-27 170-9 nállam! 1997-töl 2002.11.25-ig Györi kocsiként szerepel.

és ahogy irták a 20-05 642 természetesen szolnoki:)

 

 

20-27 170
Előzmény: by-169 (554)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.17 0 0 558

hali!

 

télleg nagyon jo lenne ha bejutnál oda.nem csak én örülnék neki de ssvsz más is innen ha megtudnánk mik állnak lent táborfalván:)

sok sikert

 

(97-98 ban ott lévö néhány kocsirol tudok de az rég volt és mostmár 20-67-esek)

Előzmény: braun (556)
karako-hid Creative Commons License 2005.04.17 0 0 557

"Hatvanba van 50-55-20-05-642-3 pályaszámon dolgozik."

 

Ha csak nem irtad el a számot, a kocsi szolnoki. 20-05-582-től fölfelé mind szolnokonn vannak.

braun Creative Commons License 2005.04.17 0 0 556

  A nem olyan régen említett táborfalvi rejtély megoldódni látszik. De sajna nem jó eredménynel. Az illetékesek tájékoztatása szerint már nincs ott ilyen jármű. Csak a MH Ló Gisztikai kp-hoz tartozó kocsik annak ott tárolásra. De ettől függetlenül széjjelszaglászok ott bent, ha sikerül bejutni, megnézem van-e ott más csemege.

 

 

m61019andras Creative Commons License 2005.04.17 0 0 555
Köszi szépen. Azért kérdeztem  meg, mert ma néztem meg kb százhuszonhetedszerre a Kihajolni veszélyes című filmet és most végre megfigyeltem melyik kocsiról szállt le a Dacia vontatta személyvonatról a potyautas srác Almamelléken 1977-ben. :-)
Előzmény: by-169 (554)
by-169 Creative Commons License 2005.04.16 0 0 554
Igen megvan még de már át lett épitve a Celdömölki kocsi sajnos. Hatvanba van 50-55-20-05-642-3 pályaszámon dolgozik.
Előzmény: m61019andras (553)
m61019andras Creative Commons License 2005.04.16 0 0 553

Kérdésem lenne, hátha tud Valaki segíteni.

Megvan még az 50 55 20 27- 170-9 pályaszámú Bhv?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!