Szia!
Azt, hogy valóban egyforma a probléma nem tudom, de a jelenség valóban hasonló, de szerintem ez nincs összafüggésben a motorleállással.Tehát en aggódj! Nekem most már még rosszabb, ha alapjáraton a féket benyomom. Rettenetes a hangja. Amikor a szervizben prezentáltam azt mondták, hogy tűréshatáron belül van. Ha meg tudták csinálni azért kiváncsi lennék, hogy mi volt a baja, ha valóban megszünt a probléma.
Én is erre tippelek, mert nekem már volt hasonló,igaz nem Thaliával hanem W Poloval, állítólag csak a hang kellemetlen, és még nagyon sokat elmegy így, de ha átvizsgálásra mész, feltétlenül mutasd meg, és ne hagyd magad, hogyha azt mondják, ennek nincs jelentősége, meg csak a burkolat zörög, vagy ők nem hallják stb. A varázsszó, hogy kinyomott kuplungnál megszűnik!
nálam is 512 kábelnet, tényleg katasztrófa
szerintem halott ötlet a klub honlapján saját fórumot kitenni, úgyis mindenki ide ír, nem? hangsúlyozom, tévedhetek :)
(és gondolom többen is írnak más fórumokra és nem csak erre)
Szíjas ... legalábbis a karbantartási füzet szerint azt kell 120ekm-enként vagy 5 évente cserélni ... :-))
fó-RUM: Az ötlet nem rossz, de gondolom ennek megvannak a technikai feltételei, progik, tárméret, jogok(?) ... Nomeg mi lenne az eddigi hozzászólásokkal, illetve az azokban felhalmozott sok-sok hasznos információval?
Én csak most jöttem át hozzátok nem akarok tanácsokat osztogatni de nem gondolkoztatok rajta, hogy a saját honlapotokon kellene fórumot csinálni. Csak azért gondoltam erre mert ez az index egy gyalázatos oldal. Néha alig lehet fellépni rá pedig 512k adsl-lel nyomom. Mint kiderül a nevemből egy fiat brava tulajdonosa vagyok és eddig a fiatosoknál nyomtam és ott nagyon jól müködött a dolog. Viszont április 23.-tól már közétek szeretnék tartozni. Bocs nem akartam regényt írni csak megint felhúztam magam az index fórum lassúságán. Vagy csak nálam ilyen szar?
Helló Korl és Mindenki!
Az a véleményem,hogy vagy a nyelestengely csapágyazása,vagy a kinyomócsapágy adhatta fel,és ezért nem zörög kinyomott kuplungnál,mivel ekkor megfeszül.
Én személy szerint biztos hogy megemlíteném!
-A válasz lehet hogy az, hogy vidd majd vissza ha a kuplungal gond van!
Egetverő probléma nem volt vele. Gyakorlatilag megbízhatónak mondható, az előforduló apróbb hibák máshol is megjelennek. Legalábbis engem még nem hagyott ott sehol.
Ultravox:
A dCi érzékeny a naftára. A klubpetroltól meg a tesco gazdaságos gázolajtól félek. A MOL-lal megy, a Shell tabu lett (nem tettek bele télen dermedésgátlót az állatok, és ez két különböző autónknál kijött (Toyota Hiace, Thalia dCi).
A Klubpetrolra akkor akadtam ki, amikor megláttam az egyik kútjukat Miskolcon az Egyetemváros felé. Egy ősrégi, ÁFOR-os időkre hajazó kút, és szerintem a tartályokat nem cserélték ki. Én nem próbálnám ki, hogy mennyi üledék lehet benne... Szóval a dCi-nél nem érdemes trükközni a gázolajjal, még a teherautósoktól sem (a fent említett üledék miatt). SZVSZ per pill a MOL a legmegbízhatóbb nafta ügyileg, bár ebben az országban már bárhol bele...nak a gázolajba és vizezik a benzint (OMV (ex-Aral) kút a Váci úton, Nekik köszönhetően megállt alattam a csereautónak kiadott Twingo. Szerencse, hogy magáhoztért...)
Hát reménykedjünk, hogy nem emelkedik az ára mert csak év vége fele terveztem talicskát venni :)
Inkább még gyűjtögetek, nem jó nagyon tartozni ki tudja mi lesz később :(
Tankolni én már tankoltam a TESCO benzinkutnál, egyébként Klub Petrolnál szoktam. Nálam nem volt gond, bár a kocsim még nem Thalia hanem Merc 240D :) Remélem nem érzékeny a DCI az ilyen üzemanyagokra.
Bár apám meg van róla győződve, hogy ha ausztriában tankolunk akkor sokkal jobban megy a kocsi (Merci) és kevesebbet fogyaszt. Szerintem nem.
A próféta szóljon belőled!
Már csak azért is, mert attól rettegek, hogy májusban gondolnak egyet, és az autóm átvétele előtt 1 héttel közlik, hogy ja, kicsit emeltük az árat.
Sajnos ezt a szerződés alapján megtehetik.
A május 1 utáni kötelező ABS-ről a kereskedő állítólag tőlem hallott először, szerinte ez nem valószínű. Pedig ez egyik internetes lapon (azt hiszem a vezess.hu-n) egy cikkben tényként említették. Ti mit tudtok róla?
Szerintem a thalia ára nem fog emelkedni semmit,majd az eu-n belüli árkiegyenlítő törekvések miatt fog nálunk ill.az olcsóbb piacokon növekedni a kiskocsik ára.Ugyanis nálunk állítólag jóval olcsóbbak a kiskocsik mint ny-európában,és az eu szerint,az eu-n belül egy típus ára max.5%-ban térhet el egymástól maximálisan.De a lényeg,a talicskát az eu-ban nem forgalmazták,tehát nincs semmiféle árkülönbözet,ezért elvileg áremelés sincs,Egyébként a többi kiskocsinál,sem egyből lesz áremelés,hanem 1-2 éven belül,sőt még a kötelező abs sem lefutott ügy.
Kicsit én is elmerültem az üzemanyag kérdésében!De csak egy valamit nem írt senki! Tankolt már valaki az új Megaáruházak benzin-gázolajtöltögető részlegében???
Mert bárhogy számolom a 198,- Ft-os gázolaj árával 13 tankolás és ajándék tank üzit spóról az ember... Na de a minősége???? Az itt a kérdés....
Mi lesz a Thalia árával május 1-től (EU)?
Szerintetek nagyon fog emelkedni? Érdemes most inkább nagyobb hitelbe vernie magát az embernek vagy csak a kereskedők mondogatják, hogy most legyen nagy forgalmuk?
igen, általában a szhbattai finomítóból terítik a naftát, ezért gyanús nekem, ha egy adagolót 2szer kellett már cserélni: nem a határ menti (-túli) román "gázolaj" a lúdas?
Az én infóim szerint is minden kúthoz MOL gázolajat szállítanak. Kivétel az OMV, mert az osztrák üzemanyagot forgalmaz (én kizárólag ott tankolok), illetve a Klubpetrol és a TESCO, ahova általában Csehországból hozzák az üzemanyagot (vagy ahol éppen a legolcsóbb a nagyker ára).
OFF
nem román dízelről van szó: a kamion tankolásakor az üza. megtakarítását lehet átvenni már a MOL kútnál kannába vagy kocsiba jutányos áron.
ON
a MOL dízelolaj elég "rendes"-e?
Azért azt se feledjük, hogy eladáskor is arányaiban kb ennyivel többet kaphatsz érte (most a dCi felszereltségtől függően 10-15%-kal több, eladáskor is %-ban ennyivel többet ér), a megtérülés így jóval hamarabb "realizálható", még ha a meddőnek tűnő befektetés kamatait figyelembe vesszük, akkor is ez a megtérülési km legalább felezhető-harmadolható. A dCi-k szeretik az "rendes" gázolajat, a kétes eredetet megbosszulhatják.
számításaim szerimt, jelenlegi üzemanyagárak mellett 42-45.000 km alatt jön vissza a dízel magasabb ára a Thálián. Ha 170 Ft/l-ért tudsz szerezni gázolajat teherautósoktól, akkor 32e km!
Visszaolvasva - a teljesség igénye nélkül - a topicot, az a benyomásom, hogy vannak motorikus problémák is Thalicskával, még a dízellel is.