Ügyes!!!!!!!! A felhasznált anyagokkal vigyázz, ahol lehet "szendvicspanelt" ( lécváz+rétegelt lemez burkolat, nem préselt bútorlap!!!!) használj, nehogy a súlyelosztás, illetve a kocsi ön-,összsúlya elszálljon!
Tény, h. nem túl sok a hely, de jó néhány holland gyártmányú lakóban is használják ezt a mosdóméretet. ( max: nem 65*85, hanem70*90) Sőt ha megnézed a Niewiadow újabb változatait azokban is van mosdófülke...,-hát nem hinném hogy azokban nagyobb lenne az általad említettnél! Csak még az a kérdés a Qek-ben hová tudod beépíteni???? Elveszel a fekhely szélességéből?-Esetleg a konyhapult melletti polcos izé helyére építed????
Az nehéz......//a mosdó// azt hiszem az igazán barkács lesz :) A többi még nézhez is úgy ki , mint a gyári..... de ez... 85*65cm, épp csak a célnak megfeleljen.... , hogy sűrű sötét éjjel kis dologért, ne kelljen a kemping távoli részén lévő mosdóig elgyalogolni.
Remek! Épp az általad felrakott niewiadow példájából látszik, milyen klasszul lehet alakítgatni, formálni ezeket a régebbi kocsikat. Egyedül a mosdófülke lesz kicsit rázós szerintem, mert a Qek-nek elég alacsony a belmagassága, ha jól emlékszem csak a konyhapult előtti kb fél négyzetméteren tudtam kiegyenesedni a magam 185 centijével.
Köszönöm, de Nyíregy környékén lakom és már van egy kinézőben..... éppen alkudozunk.... azt szereteném, hogy a tulaj műszakiztassa le, ne én...... mert fél éve lejárt a ...... . Kaposváron lett volna egy N126 , de sok a munkám, de nagyon jó áron adták.... és azt hiszem láttam itteni Bazsi..... eladó N126 -át is... az egyik oldalon :)
Van teljesen jól felújított is.... otthonossá akarom tenni, a többi pénzt inkább üzemanyagra, kempingre és ilyenekre "szórom" el, és kell bele egy pici mosdó is.... így lehet 2 személyesre sikerül :)
Azért ezek az n-126 felújításáról szóló képek se rosszak........ Igaz a mondás, szebb lett mint új korában! -mert azok a piros oldalfal kárpitok......bbrrrr.......!
Ja, az kicsit gáz, hogy az ember nem lát a burkolólemezek mögé.......!!! Mindenesetre ha a belsejét megnézed alaposan, -különösen az oldalfalak találkozását, a sarkok találkozásait, a kerékjáratokat,-és ott nincs elszíneződve vagy felpuhulva a rétegelt lemez, akkor nagy az esélye hogy nincs szétkorhadva sem a fémváz, sem a belső burkoló lemez. Különben a másik jellegzetes dolog hogy a vizes , korhadt kocsik esetében , ha belépsz a lakókocsiba azonnal érzed a jellegzetes dohos bűzt.(röhejes, de célszerű megszimatolni a függönyöket és a szivacspárnákat, azokból egy gyors szellőztetés esetén sem távozik el a dohos szag!!!!!)
Most egy fél napig beleástam magam a témába....... láttam burkolat nélkül.... fémváz...de honnan a fenéből tudjam hogy nincs a vas szétrohadva ? vannak..... kb 300 000 körül van egy.... bár én egy kicsit fel akarom újítani..... bírjon ki még nálam vagy 4-5 évet...aztán mehet a kert végére.... http://www.fanklub-niewiadowek.com/niewiadowki/remonty/marek.html , még ha kell ennyire is :) mert ennek a tip-nak már utánna néztem :)
Nagyon szépen köszönöm, akkor nem fa ...? Fém vázon vannak rajta a burkulatok.... most épp ezeket nézem mert a másikról idő hiány miatt lemaradtam n126...... marad a qek 650 .... most barátkozom vele, még ősszel venni akarok egyet.... hely van...
Nem igazán akarok az E vizsgával vacakolni, a másik indok igen egyszerü, nekem csak annyira kell valami alkalmatosság , hogy éjjel megaludjak benne és ne sátor legyen. A kerékpár és minden más lom befér a VW T4-be , .... és ha már kirándulok akkor nem a lakókocsiban akarok ülni.... tavasszal szánok rá 3-4 hetet, hogy belül új kárpit és ágyak legyenek, ennyi.
De, publikus....! Most kellett rájönnöm, hogy nincs elég helyem a tároláshoz, és a fűtéskorszerűsítés is többe került nálunk, mint gondoltam... Szóval fájó szívvel, de meg kell válnom tőle... Majd jövő nyáron hozok egyet külföldről, most már tudom mit hogy kell ügyintézni...
Azért ennek a KÖHÉM rendeletnek nem árt utánanézni!! Valamikor ha jól rémlik 2001-2002 körül volt változás, és legjobb tudomásom szerint, épp erre vonatkozott, -miszerint csakis a forgalmiba beírt össztömegű utánfutó, lakókocsi vontatható! Ettől függetlenül van jópár olyan lakó amelynek az összsúlya nem éri el a 715 kg-ot. Pl. régebbi magyar gyártmányok,-Pannónia 274, 320, talán az NDK Bastei, illetve egy-két régebbi ADRIA modell illetve a korábban általatok említettek.......