Megnyílt a 100-as és a 120-as vonalak topikja (az alföldi vonalak (már csak a 80-as hiányzik)). Én, hogy ezeknek a topikoknak konkurenciát teremtsek, ezért ezennel megnyitom a Dunántúli fővonalak topikját.
Egész pontosan a Balatonszéplak felső végénél, ahol a 1842-es "Tópart expressz"haladt Zamárdi irányába, ezután úgy gondolta a kerékpáros hogy nem számít hogy le van engedve a sorompó ö kikerüli és átmegy az átjárón, arra nem számított hogy a másik vágányon meg Siófok felé a 1847-es "Tópart expressz"! Történet további része még ismert...!
Ez egy vadi új emeletes lakótelep volt egy "kádárkocka-ház" falára rányomulva. Zöldöldfelület nélkül, csaknem száz százalékos beépítettséggel. Húsz lakással kínálgatták az emeletest az ötven méteres MÁV sávban, amikor már a 30a csaknem kész volt.
Hol volt pontosan az a töltésbontás a Duna utcában? Beleépítettek a töltésbe egy házat???
Zárójeles kérdés: hogyan került oda a TÁRSASHÁZ (10 éven belül).
Ugyanis 1.) a 30a-t 2012-ben bővítették ki, ami mellett halad az összekötő 2.) ötven méteren belül MÁV engedély is kell a házépítéshez, 3.) társasházat pedig végképpen nem lehet arra félé építeni az övezeti besorolás és a telkek mérete miatt, 4.) a beépíthetőség max. 30 százalékos lehet, 5.) ha a korábban tervezett 40a projekt része az összekötő megépítése is, akkor tehát: mit keres ott a kanyarban egy friss-ropogós társasház ..?
Az a baj, tudod, hogy az érintettségre hivatkozva semmilyen konkrétumra nem vagy hajlandó kielégítő választ adni, de elvárod tőlem, hogy látatlanra, bemondásra elhiggyem neked, hogy a kiviteli tervek és megvalósításuk jó, és ennek valóban így kell történnie, ahogy történik.
Nem hiszem el bemondásra.
Pláne úgy, hogy személyes érintettség okán véded a mundér becsületét.
"Albertfalván mi van? Alig van utas, az óránkénti vonat napközben bőven elég. Háros szintén nem nagyforgalmú állomás. Akkor minek kéne lassítani az elővárosi forgalmat?"
Felcseréled az okot az okozattal. Hiba.
Még a "karosszékből hőbörgő kívülálló" számára is triviális, hogy a napi rutin részét képező városon belüli közlekedésre az órás ütemben közlekedő vonatok alkalmatlanok és csak pár embernek felelnek meg, akiknek pont jó időfekvésben megy az a vonat. Azért nincs Albertfalván sok felszálló utas, mert egy óránként közlekedő, prioritásban utolsónak sorolt S36-os vonatnál senki nem fogja arra építeni a napi ingázását, hogy vajon jön-e, vagy lerohad valahol egy Desiro vagy sorompó, és akkor borul az egész, az ő vonatával együtt. Hároson most óránként kettő vonat van, szintén nem kielégítő városon belüli közlekedésre. De amúgy ha Háros nem nagyforgalmú állomás, miért is épült 4 vágányhoz peron? Lenne minimum 20 perces követés a Budapesten belüli szakaszon Hárossal (vagy Budatéténnyel, épp most épül a két vasútvonal között valami, ahová nyilván emberek fognak majd járni) bezárólag, a 20 perces követésben a vonatok a menetrend szerint meghirdetett időben jönnének és lenne rajta utas is.
Az az utas, aki ma vagy a Fehérvárin/6-os bevezetőn ül a dugóban reggelente vagy a 33,133E,114,213 buszok oldalát tömi púposra. Ugyanis a belváros a tárgyalt vasúti megállókhoz időben közelebb van vonat + M4 kombinációval, mint bármi mással, legfeljebb Albertfalva esetében lesz olyan belvárosi célod, ahol jobban megéri nem vonatra szállni.
Persze, ezek már a felújítások tervezésénél (30a-nál) sem voltak szempontot, az eredmény pedig látszik.
"Érden pl. éppenséggel az egyik már talán készen lenne,csak épp a bejárata van eltorlaszolva némi kőkupaccal,nehogy valaki be találjon menni oda autóval..."
Nincs kész. Amíg nincs átadva a leendő üzemeltetőnek, addig nem is fognak oda beengedni senkit. Ugyanis a kivitelező hülye lenne javítgatni az átadás előtti károkozásokat. Tudniillik addig munkaterület, és az ő felelőssége minden.
"De volt anno valami 2020-as határidő a Kelenföld - Batta szakaszra,az nincs már olyan messze... (És addig még produkálni kellene itt 4db liftet is,de még bele sem kezdtek,üresek az aknák. Sebaj,majd ezt is módosítják...)"
Te is csak hőbörögsz. Nincs szó ilyenről. Pláne nem a lift miatt. Egy lift beszerelése nem hosszú folyamat. Minek szerelnék be a határidő előtt sokkal? Egyébként ne aggódj, a liftet hamar tönkre fogja tenni a lakosság. (A kivitelező pont ezt szeretné elkerülni, hogy sűrűn kelljen javíttatnia a megrongált liftet.) Volt már munkám korábban is Érden - hát érdekes a lakosság arrafelé... Nézd meg csak Érd-alsót! Hogy néz ki a peron? Üvegek beverve, stb.
Karosszékből könnyű hőbörögni. Ha benne dolgoznál, másképp látnád egy kicsit. Lennél esetleg az a személy (pl. a kivitelezőnél), akihez befutnak az ilyen és egyéb reklamációk.
Mondjuk én nem venném a bátorságot, hogy a Te munkádba ilyen szinten belepofázzak, és elkezdjem ócsárolni, ugyanis nem értek hozzá. Biztosan nem hibátlan projektről van szó, tudom is, hogy milyen marhaságokat követtek el, de - mint írtam korábban - nem feladatom ezek nagyközönség elé tárása. Még akkor sem, ha tulajdonképpen nyilvános adatokról van szó, lévén közbeszerzéses eljárás volt. De amikről írtál, azok a kényelmetlenségek egy kivitelezés velejárói, bármennyire is nem vagy hajlandó tudomásul venni.
Albertfalván mi van? Alig van utas, az óránkénti vonat napközben bőven elég. Háros szintén nem nagyforgalmú állomás. Akkor minek kéne lassítani az elővárosi forgalmat?
Az érdi összekötőről korábban írtam, keressed vissza!
"Következmények nélküli ország, és ezt azok tartják fenn, akik még az ilyen vállalhatatlan mocsoknál is védőügyvédnek szegődnek. Önszántukból."
Ha rám gondoltál, akkor tulajdonképpen nincs miről beszélni Veled. Kérdeztél, pár dologra reflektáltam, de ez nem védőügyvédség, hanem tényeket írtam. Erre Te bedugod a fejedet a homokba, és csak fújod a magadét - mint valami óvodás, aki azt sem tudja, miről magyaráznak neki. Akkor csak maradj magadnak, fölösleges bármit is írni Neked!
A pattogást meg nyugodtan fejezzed be, mert árt a szépségednek...! :-)