Üdv! Nekem 555-ös van kb 3 hónapja. Ennek a nagy testvére. Erős, pörgős, nyomatékos, gyors gép. Élmény vele dolgozni! Egy ügyes segítséggel 1 óra 1 óra 15 perc alatt felkuglizok vele 5 erdeit keményfából 3-3,5 tank fogyasztással. A tankja 0,65 liter. Egy negatívum van: az elejétől fogva tele volt finom porral a karburátor szívótorok. Vettem rá másik szűrőt (nylon) de azzal is ugyanaz volt a helyzet. Aztán rájöttem, hogy nem a légszűrő felületen hanem a csatlakozásnál szívja be a port mivel csak műanyag a műanyaggal csatlakozik, semmi gumitömítés. Megoldottam: gumitömítést teszek alá bezsírozva és a légszűrőt összerakás előtt a csatlakozásnál vékonyan szintén bezsírozom. Így már jobb!
trafó mester a jobboldali fékdob meg se mozdul , pedig már a lehúzót is rátettem de nem jön le de még kalapáccsal se, mit csináljak vele .nézegettem a baloldali fékrendszert a kis kémlelő ablak környékén amit írtál semmi rugót nem látok a baloldalon amit ki lehetne akasztani . van a munkahenger,az utánállítórugószerkezet meg az oldalstabi(vagy mi)gondolom a jobboldalon is ugyanígy van . amúgy a baloldali fékdob teljesen jó nincs felvállasodva...
A cső dugulása esetén, esetleg egy vékony dróttal megpróbálhatom megpiszkálni azt a csövet? Vagy csak nagyobb kárt teszek? Csak azért érdeklődöm mert véleményem szerint ha az olajszivattyú lenne a rossz akkor sosem olajozna. Vagy ezt rosszul gondolom?
Mert az a cső a levegőztetőjére megy az olajtanknak... lehet az van eltömődve. (olyankor nem megy levegő a fogyó olaj után így vákum keletkezik,tehát az olaj nem nagyon ér oda az olajzóhoz.)
Amikor megpiszkálod akkor meg lehet tud levegőzni.
Először is köszi a választ! Valóban kis fehér csövecske....
De ha nincs köze az olajzáshoz akkor miért van az, hogyha teletöltöm olajjal meg megpiszkálom azt a csövet akkor utána járatom egy fél percig alapjáraton és tiszta olaj a lánc is meg a vezető is.
Kedves Fórumtársak! Másik gép vásárlása miatt eladósorba került Oleo 410-es fűrészem.A gép nagyon keveset használt megkímélt szép állapotú,és 2015 februárig még garanciális!! Irányár55.000 ft Tel: 20/286-6494
Az a cső a levegőztető csöve, az első tőcsavar melletti furattól indul és a olajbeöntő nyilás felett végződik az olajtartályban. Valószínűleg kimozdult a helyéről azért látod, ettől függetlenül még olajozni kellene neki. Keresd a hibát az olajszivattyúnál.